Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Elisa Elamus (TV teenused, coax, fiiber ja üle õhu lahendused) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 397, 398, 399 ... 909, 910, 911  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.12.2013 00:00:22 vasta tsitaadiga

http://www.tarbija24.ee/2626308/starmani-kordustelevisioon-voib-jaada-rikki-aasta-lopuni

Starmani kordustelevisioon võib jääda rikki aasta lõpuni

just vaatasin poiro`d ja poole ringvaadet. töötas küll.

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dave20
HV veteran

liitunud: 18.01.2005




sõnum 11.12.2013 00:23:22 vasta tsitaadiga

Ise mõtlesin, et peabki vist neil nii olema, et kui mingit saadet tahad kordusest vaadata, siis näitab poole pealt seda icon_biggrin.gif Siiani olen lihtsalt kerinud saate algusesse. Nii, et selline teema ikka parandatakse ära nagu aru saan? icon_razz.gif
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oliverk
HV veteran

liitunud: 31.12.2003




sõnum 11.12.2013 09:04:59 vasta tsitaadiga

Hetkel jah saate algus 10 minutit puudu ajamasinas. Aga vähemalt kokku ei ole jooksnud. Kuigi ega ma eriti vaadanud ei ole ka. Muidugi pidevat restarti tahab ikka sest pidevalt on kas epg kadunud, menüü valikutel on sõnad nähtamatud või muud hädad.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dave20
HV veteran

liitunud: 18.01.2005




sõnum 11.12.2013 14:42:41 vasta tsitaadiga

Oliverk kirjutas:
Hetkel jah saate algus 10 minutit puudu ajamasinas. Aga vähemalt kokku ei ole jooksnud. Kuigi ega ma eriti vaadanud ei ole ka. Muidugi pidevat restarti tahab ikka sest pidevalt on kas epg kadunud, menüü valikutel on sõnad nähtamatud või muud hädad.


Mul neid teisi probleeme pole, et tekst kadunud või epg, aga see jama on et kui järelvaadata, siis täiesti suvalise koha pealt hakkab saade peale, mõne saatega pole isegi 10min puudu vaid täitsa lõpust hakkab näitama, nii kuidas juhtub. Näiteks kui mõnda filmi olen tahtnud järelvaadata, siis näitab viimased 5 minutit filmist, siis peab lihtsalt menüüst võtma eelmise saate ja sealt paika kerima:D Huvitav, et see siis vist kõigil erinevalt siin?
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Karter
HV vaatleja

liitunud: 15.06.2006




sõnum 11.12.2013 16:00:05 vasta tsitaadiga

Ajamasina väljatuleku ajal seda probleemi ei esinenud, et saateid poole pealt näitama hakkas. Enamasti oli ikka nii, et 5-10 min näitas eelmist saadet enne soovitud saate vaatamist. Nüüd esineb isegi olukordi, kus mõni saateosa pole üldse kättesaadav. Aga loodetavasti teevad korralilkult mehed pühade ajal tööd, et 2014. aastaks probleemid lahendatud saavad....
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Corwin
Kreisi kasutaja
Corwin

liitunud: 01.01.2005




sõnum 12.12.2013 01:23:06 vasta tsitaadiga

Teleka paketiks M, kuidas lahti saada neist "kinnistest" kanalitest. Hetkel lähed ala 10ndast edasi siis on enamus kanaleid kinni, näha ei saa. Peaks tegema lemmiklisti vms ? Kergemalt ei saa lahti neist kanalitest mis paketis pole ?
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 105
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.12.2013 01:25:56 vasta tsitaadiga

teed lemmiklisti. "lahti saamine" sõltub seadmest väga. automaatse otsingu / uuenduse pead ka siis ära keelama. hilisem nikerdamine jääb sinu enda teha. kui mingi rike tuleb ja tehaseseaded on vaja teha, ajad ise oma kanaleid taga. tehnik kirjutab sulle kanalinikerdamise eest 12€ pooltund kliendi juures arvele incl. seadme manualiga tutvumine.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurts
HV vaatleja

liitunud: 19.01.2011




sõnum 12.12.2013 03:52:15 vasta tsitaadiga

Kas starman muudab ise jõuga ruuteri kasutajanime/paroole ära? (liitusin ca nädal tagasi, XL pakett, cisco EPC3825). Nimelt juba teist korda juhtus, et muudan ruuteri kasutaja/parooli ära (kuna mulle ei meeldi hoida oma võrgus selliseid turvaauke nagu default accessidega ruuterid vms) ning mõne päeva pärast ei pääse sellega enam sisse (ega ka algse default'ga, niiet pean seadmele reseti tegema, et jälle ligi pääseda). WTF?
Seadme kasutuslepingu kohaselt peaks mul olema õigus kasutada seadet _piiranguteta_ ja seega peaks olema õigus seda ka ise konfida. Ka seadet paigaldanud tehnik ei öelnud midagi halba selle kohta kui ma mainisin, et tahan neid defaulte ära muuta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.12.2013 09:27:57 vasta tsitaadiga

Kui kasutajanime muudad, siis läheb midagi pekki. Muuda vaid parool. Keegi sul kodus seda häkkima ikka ei hakka ju. Millest selline paranoia?
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dave20
HV veteran

liitunud: 18.01.2005




sõnum 12.12.2013 15:12:52 vasta tsitaadiga

Küsiks veel üle, et kas modemil kindlalt need "uc" all olevad numbrid ei oma tähtsust? Kas need mitte ei tähedna vigu mida modem ei suuda parandada?
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurts
HV vaatleja

liitunud: 19.01.2011




sõnum 12.12.2013 17:19:06 vasta tsitaadiga

Tänan, AMOLED, võtan seda arvesse. Kellele paranoia, kellele normaalne elementaarne IT-turvakäitumine icon_smile.gif
(ma ei pea oluliseks sel teemal mingisse pikka vaidlusse minna, igaühele oma, aga üldpõhimõtetena on minu jaoks mõistlikud a) teha asju sarnaselt nii kodu- kui muudes keskkondades -- minu jaoks lihtsam ja b) pigem hoida asju veidi rohkem kui vähem turvatuna)
EDIT: p.s. kasutajanime muutmine oli pigem lihtsalt mugavuseasi - tahtsin seda panna samaks, mis switchil mu koduvõrgus; ei tulnud selle peale, et võib mingit jama tekitada icon_wink.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.12.2013 22:48:43 vasta tsitaadiga

Dave20, sinu jaoks ei peaks modemi diagnostikat eksisteerima tegelikult. kasuta rahulikult ja ära vaeva pisiasjadega oma pead.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dave20
HV veteran

liitunud: 18.01.2005




sõnum 13.12.2013 00:02:59 vasta tsitaadiga

Lurx, eks ma katsun pead mitte vaevata siis icon_smile.gif

Nii nüüd siis hakkas mul ka saatekava ja ajamasin jamama. Max saab saateid 1päev tagasi vaadata ja sealt ei saa ka kõiki saateid vaadata. Minu meelest peale seda uut tarkvara läks asi täitsa piixu. Kui nad seda süsteemi ei saagi üldse tööle, siis vist kolin teise firmasse üle icon_evil.gif
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.12.2013 09:48:33 vasta tsitaadiga

kannatust. starman arendab seda asja hetkel täiesti ise ja kellegi pealt maha kirjutada ei ole.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
inch
HV kasutaja

liitunud: 12.01.2011




sõnum 13.12.2013 10:12:00 vasta tsitaadiga

Kas keegi veel Mustamäel ilma netiühenduseta?
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eShelobik
HV Guru
eShelobik

liitunud: 01.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.12.2013 10:25:55 vasta tsitaadiga

Üldiselt, võiks starman oma 1770 numbri süsteemi õhku lasta. Ma helistasin eile õhtul 5x 1770 ja 5x lõpetati kõne 5min27sekundi peal ja öeldi, et vabandame, meil on liiga palju kõnesid, helistage hiljem tagasi.

Kas kellelgi veel on teleka pildiga "Signaali pole" probleeme viimase paari nädala jooksul. Mul on pea iga õhtu teleka pilt katkendlik viimased 1-2 nädalat, eriti tihedalt peale viimast tarkvara update.
Kommentaarid: 293 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 260
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MummikAl
Kreisi kasutaja
MummikAl

liitunud: 04.07.2006




sõnum 13.12.2013 11:00:50 vasta tsitaadiga

see infotelefon on neil täiesti lootusetu. tahtsin ühel õhtul ennem jalkat viasat balticu endal sisse lülitada, aga ennem sai mäng läbi kui neid liinile. tüütuks juba muutunud see autamaatvastaja vabandus, et hetkel on neil tavapärasest rohkem helistajaid. minu arvate on neil see koguaeg nii ja kui nüüd neile põhjust on jälle helistada ja nad lõpuks kätte saan, siis on plaanis öelda, et võtku siis tavapärasest rohkem inimesi tööle kui 24/7 ja päevast päeva sama k**p on.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 13.12.2013 12:02:47 vasta tsitaadiga

Toe telefoniga on ikka nii, et kuna sa enamasti sinna helistad ? Ikka siis, kui on mingi probleem ja enamasti pole sa ainuke. Niimoodi need kõnejärjekorrad ja ülekoormatused tekivadki. Kui järjekord on pikk, siis võiks mõelda, selge, mingi suurem jama, võtame rahulikult, asjaga tegeletakse. Pole vaja nui neljaks liinile saada, selleks, et kuulda seda, mida sa niivõinaa juba tegelikult tead. Pole mõtet alahinnata ka teenusepakkujate seiresüsteeme, probleemid avastatakse tänapäeval enne, kui klient arugi saab.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
R3negadeX
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.10.2010




sõnum 13.12.2013 12:11:07 vasta tsitaadiga

Kui 20 inimesel üle eest on mure interneti või TV-ga siis pole see üldine mure. Ja kui teenusepakkuja seiresüsteem nii tark on siis miks peab klient teadmatuses istuma?
4 tundi oma ruudutavat pilti vaadata ning loota, et keegi mu viga parandab kuigi tegu on näiteks minu enda liiniprobleemiga, tundub üsna tühja läinud aeg selle asemel, et oleks saanud kohe oma probleemist teada anda ning tehnik selle juba 4 tunniga kõrvaldada.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
badj77
HV vaatleja

liitunud: 04.06.2006




sõnum 13.12.2013 12:58:45 vasta tsitaadiga

Mina annaks Starmanile au, vahel kui mingil põhjusel teler tumm (ja ka nett nt maas või mitte), helistades infotelefonile, on teinekord ootereziimile lisatud "teame, et teie linnas on rike see ja see, tegeleme asjaga" - siis saan kohe aru, et okei, pole ainult minu probleem ja ei muretse enam.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.12.2013 13:18:35 vasta tsitaadiga

Paljudel firmadel on selline teavitus. Viimati kuulasin seda Eesti Energia infoliinil.
Kommentaarid: 730 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 551
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 13.12.2013 13:58:23 vasta tsitaadiga

Kui 20 inimesel üle eesti on mure, siis ei teki järjekorda ka. Kui seire midagi avastab, siis hakatakse asjaga tegelema. Kui tegu on üksikjuhtumiga, siis loe esimest lauset uuesti.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eShelobik
HV Guru
eShelobik

liitunud: 01.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.12.2013 14:35:18 vasta tsitaadiga

Markos, kui mul on probleem juba nädal või rohkem, siis see "seire" järelikult ei tööta. Sinu loogika järgi peaksin ma ootama jäämagi, et äkki kunagi starman lahendab probleemi ära, mitte neile ise helistama.
Mind ajas tigedaks mitte ootejärjekord, vaid see, et mind peale 5minutit liinilt minema löödi ja uuesti helistades järjekorra lõppu pandi. Starmani telefon minuteada on eritariifiline ja maksab päris mitu raha...
Kommentaarid: 293 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 260
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 13.12.2013 15:36:02 vasta tsitaadiga

eShelobik kirjutas:
Markos, kui mul on probleem juba nädal või rohkem, siis see "seire" järelikult ei tööta. Sinu loogika järgi peaksin ma ootama jäämagi, et äkki kunagi starman lahendab probleemi ära, mitte neile ise helistama.
Mind ajas tigedaks mitte ootejärjekord, vaid see, et mind peale 5minutit liinilt minema löödi ja uuesti helistades järjekorra lõppu pandi. Starmani telefon minuteada on eritariifiline ja maksab päris mitu raha...


Tagasiside ankeeti vms kodulehel pole või , et nad ise tagasihelistaksid aka automaatvastaja teadet pole?

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dave20
HV veteran

liitunud: 18.01.2005




sõnum 13.12.2013 15:56:10 vasta tsitaadiga

Huvitav minul on küll starmani helistamisega vedanud, pole kunagi üle 2minuti pidanud ootama.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Elisa Elamus (TV teenused, coax, fiiber ja üle õhu lahendused) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 397, 398, 399 ... 909, 910, 911  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.