Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dave20
HV veteran
liitunud: 18.01.2005
|
11.12.2013 00:23:22
|
|
|
Ise mõtlesin, et peabki vist neil nii olema, et kui mingit saadet tahad kordusest vaadata, siis näitab poole pealt seda Siiani olen lihtsalt kerinud saate algusesse. Nii, et selline teema ikka parandatakse ära nagu aru saan?
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oliverk
HV veteran
liitunud: 31.12.2003
|
11.12.2013 09:04:59
|
|
|
Hetkel jah saate algus 10 minutit puudu ajamasinas. Aga vähemalt kokku ei ole jooksnud. Kuigi ega ma eriti vaadanud ei ole ka. Muidugi pidevat restarti tahab ikka sest pidevalt on kas epg kadunud, menüü valikutel on sõnad nähtamatud või muud hädad.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dave20
HV veteran
liitunud: 18.01.2005
|
11.12.2013 14:42:41
|
|
|
Oliverk kirjutas: |
Hetkel jah saate algus 10 minutit puudu ajamasinas. Aga vähemalt kokku ei ole jooksnud. Kuigi ega ma eriti vaadanud ei ole ka. Muidugi pidevat restarti tahab ikka sest pidevalt on kas epg kadunud, menüü valikutel on sõnad nähtamatud või muud hädad. |
Mul neid teisi probleeme pole, et tekst kadunud või epg, aga see jama on et kui järelvaadata, siis täiesti suvalise koha pealt hakkab saade peale, mõne saatega pole isegi 10min puudu vaid täitsa lõpust hakkab näitama, nii kuidas juhtub. Näiteks kui mõnda filmi olen tahtnud järelvaadata, siis näitab viimased 5 minutit filmist, siis peab lihtsalt menüüst võtma eelmise saate ja sealt paika kerima:D Huvitav, et see siis vist kõigil erinevalt siin?
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
Karter
HV vaatleja
liitunud: 15.06.2006
|
11.12.2013 16:00:05
|
|
|
Ajamasina väljatuleku ajal seda probleemi ei esinenud, et saateid poole pealt näitama hakkas. Enamasti oli ikka nii, et 5-10 min näitas eelmist saadet enne soovitud saate vaatamist. Nüüd esineb isegi olukordi, kus mõni saateosa pole üldse kättesaadav. Aga loodetavasti teevad korralilkult mehed pühade ajal tööd, et 2014. aastaks probleemid lahendatud saavad....
|
|
tagasi üles |
|
 |
Corwin
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.01.2005
|
12.12.2013 01:23:06
|
|
|
Teleka paketiks M, kuidas lahti saada neist "kinnistest" kanalitest. Hetkel lähed ala 10ndast edasi siis on enamus kanaleid kinni, näha ei saa. Peaks tegema lemmiklisti vms ? Kergemalt ei saa lahti neist kanalitest mis paketis pole ?
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
105 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
12.12.2013 01:25:56
|
|
|
teed lemmiklisti. "lahti saamine" sõltub seadmest väga. automaatse otsingu / uuenduse pead ka siis ära keelama. hilisem nikerdamine jääb sinu enda teha. kui mingi rike tuleb ja tehaseseaded on vaja teha, ajad ise oma kanaleid taga. tehnik kirjutab sulle kanalinikerdamise eest 12€ pooltund kliendi juures arvele incl. seadme manualiga tutvumine.
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas. |
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurts
HV vaatleja
liitunud: 19.01.2011
|
12.12.2013 03:52:15
|
|
|
Kas starman muudab ise jõuga ruuteri kasutajanime/paroole ära? (liitusin ca nädal tagasi, XL pakett, cisco EPC3825). Nimelt juba teist korda juhtus, et muudan ruuteri kasutaja/parooli ära (kuna mulle ei meeldi hoida oma võrgus selliseid turvaauke nagu default accessidega ruuterid vms) ning mõne päeva pärast ei pääse sellega enam sisse (ega ka algse default'ga, niiet pean seadmele reseti tegema, et jälle ligi pääseda). WTF?
Seadme kasutuslepingu kohaselt peaks mul olema õigus kasutada seadet _piiranguteta_ ja seega peaks olema õigus seda ka ise konfida. Ka seadet paigaldanud tehnik ei öelnud midagi halba selle kohta kui ma mainisin, et tahan neid defaulte ära muuta.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
12.12.2013 09:27:57
|
|
|
Kui kasutajanime muudad, siis läheb midagi pekki. Muuda vaid parool. Keegi sul kodus seda häkkima ikka ei hakka ju. Millest selline paranoia?
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dave20
HV veteran
liitunud: 18.01.2005
|
12.12.2013 15:12:52
|
|
|
Küsiks veel üle, et kas modemil kindlalt need "uc" all olevad numbrid ei oma tähtsust? Kas need mitte ei tähedna vigu mida modem ei suuda parandada?
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurts
HV vaatleja
liitunud: 19.01.2011
|
12.12.2013 17:19:06
|
|
|
Tänan, AMOLED, võtan seda arvesse. Kellele paranoia, kellele normaalne elementaarne IT-turvakäitumine
(ma ei pea oluliseks sel teemal mingisse pikka vaidlusse minna, igaühele oma, aga üldpõhimõtetena on minu jaoks mõistlikud a) teha asju sarnaselt nii kodu- kui muudes keskkondades -- minu jaoks lihtsam ja b) pigem hoida asju veidi rohkem kui vähem turvatuna)
EDIT: p.s. kasutajanime muutmine oli pigem lihtsalt mugavuseasi - tahtsin seda panna samaks, mis switchil mu koduvõrgus; ei tulnud selle peale, et võib mingit jama tekitada
|
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dave20
HV veteran
liitunud: 18.01.2005
|
13.12.2013 00:02:59
|
|
|
Lurx, eks ma katsun pead mitte vaevata siis
Nii nüüd siis hakkas mul ka saatekava ja ajamasin jamama. Max saab saateid 1päev tagasi vaadata ja sealt ei saa ka kõiki saateid vaadata. Minu meelest peale seda uut tarkvara läks asi täitsa piixu. Kui nad seda süsteemi ei saagi üldse tööle, siis vist kolin teise firmasse üle
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
inch
HV kasutaja
liitunud: 12.01.2011
|
13.12.2013 10:12:00
|
|
|
Kas keegi veel Mustamäel ilma netiühenduseta?
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
13.12.2013 10:25:55
|
|
|
Üldiselt, võiks starman oma 1770 numbri süsteemi õhku lasta. Ma helistasin eile õhtul 5x 1770 ja 5x lõpetati kõne 5min27sekundi peal ja öeldi, et vabandame, meil on liiga palju kõnesid, helistage hiljem tagasi.
Kas kellelgi veel on teleka pildiga "Signaali pole" probleeme viimase paari nädala jooksul. Mul on pea iga õhtu teleka pilt katkendlik viimased 1-2 nädalat, eriti tihedalt peale viimast tarkvara update.
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
MummikAl
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.07.2006
|
13.12.2013 11:00:50
|
|
|
see infotelefon on neil täiesti lootusetu. tahtsin ühel õhtul ennem jalkat viasat balticu endal sisse lülitada, aga ennem sai mäng läbi kui neid liinile. tüütuks juba muutunud see autamaatvastaja vabandus, et hetkel on neil tavapärasest rohkem helistajaid. minu arvate on neil see koguaeg nii ja kui nüüd neile põhjust on jälle helistada ja nad lõpuks kätte saan, siis on plaanis öelda, et võtku siis tavapärasest rohkem inimesi tööle kui 24/7 ja päevast päeva sama k**p on.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
13.12.2013 12:02:47
|
|
|
Toe telefoniga on ikka nii, et kuna sa enamasti sinna helistad ? Ikka siis, kui on mingi probleem ja enamasti pole sa ainuke. Niimoodi need kõnejärjekorrad ja ülekoormatused tekivadki. Kui järjekord on pikk, siis võiks mõelda, selge, mingi suurem jama, võtame rahulikult, asjaga tegeletakse. Pole vaja nui neljaks liinile saada, selleks, et kuulda seda, mida sa niivõinaa juba tegelikult tead. Pole mõtet alahinnata ka teenusepakkujate seiresüsteeme, probleemid avastatakse tänapäeval enne, kui klient arugi saab.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
R3negadeX
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2010
|
13.12.2013 12:11:07
|
|
|
Kui 20 inimesel üle eest on mure interneti või TV-ga siis pole see üldine mure. Ja kui teenusepakkuja seiresüsteem nii tark on siis miks peab klient teadmatuses istuma?
4 tundi oma ruudutavat pilti vaadata ning loota, et keegi mu viga parandab kuigi tegu on näiteks minu enda liiniprobleemiga, tundub üsna tühja läinud aeg selle asemel, et oleks saanud kohe oma probleemist teada anda ning tehnik selle juba 4 tunniga kõrvaldada.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
badj77
HV vaatleja
liitunud: 04.06.2006
|
13.12.2013 12:58:45
|
|
|
Mina annaks Starmanile au, vahel kui mingil põhjusel teler tumm (ja ka nett nt maas või mitte), helistades infotelefonile, on teinekord ootereziimile lisatud "teame, et teie linnas on rike see ja see, tegeleme asjaga" - siis saan kohe aru, et okei, pole ainult minu probleem ja ei muretse enam.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
13.12.2013 13:18:35
|
|
|
Paljudel firmadel on selline teavitus. Viimati kuulasin seda Eesti Energia infoliinil.
|
|
Kommentaarid: 730 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
551 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
13.12.2013 13:58:23
|
|
|
Kui 20 inimesel üle eesti on mure, siis ei teki järjekorda ka. Kui seire midagi avastab, siis hakatakse asjaga tegelema. Kui tegu on üksikjuhtumiga, siis loe esimest lauset uuesti.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
13.12.2013 14:35:18
|
|
|
Markos, kui mul on probleem juba nädal või rohkem, siis see "seire" järelikult ei tööta. Sinu loogika järgi peaksin ma ootama jäämagi, et äkki kunagi starman lahendab probleemi ära, mitte neile ise helistama.
Mind ajas tigedaks mitte ootejärjekord, vaid see, et mind peale 5minutit liinilt minema löödi ja uuesti helistades järjekorra lõppu pandi. Starmani telefon minuteada on eritariifiline ja maksab päris mitu raha...
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
13.12.2013 15:36:02
|
|
|
eShelobik kirjutas: |
Markos, kui mul on probleem juba nädal või rohkem, siis see "seire" järelikult ei tööta. Sinu loogika järgi peaksin ma ootama jäämagi, et äkki kunagi starman lahendab probleemi ära, mitte neile ise helistama.
Mind ajas tigedaks mitte ootejärjekord, vaid see, et mind peale 5minutit liinilt minema löödi ja uuesti helistades järjekorra lõppu pandi. Starmani telefon minuteada on eritariifiline ja maksab päris mitu raha... |
Tagasiside ankeeti vms kodulehel pole või , et nad ise tagasihelistaksid aka automaatvastaja teadet pole?
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dave20
HV veteran
liitunud: 18.01.2005
|
13.12.2013 15:56:10
|
|
|
Huvitav minul on küll starmani helistamisega vedanud, pole kunagi üle 2minuti pidanud ootama.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
|