Kõik classid tulisatavad, loobivad ja löövad igasugu sädelevaid maagilisi asju. Ka barbar kes peaks nagu füüsiliselt tugev olema ja hea mõõgaga (kirves haamer we.) teistest erinema, teeb igasugu magical BSi koguaeg. Nagu mängiks mingid jrpg. Melee venndadel võiks füüsika ägedam olla, et lööb vaenlasi mõõgaga pooleks jne. Ilma selle ilutulestikuta.
Pooleks löömist kohtad sa secret cow levelis (whimsyshire), kus saad ükssarvikuid pooleks raiuda. On päris...huvitav vaatepilt . Liigutuste animatsioonid on minu arvates mõistlikud, sest "end-game'is" kui movement speed, attack speed jms. on väga kõrge, siis kaob animatsioonide esteetiline mõte ära ning nad hajuvad ähelepanu keskpunktist ära.
veel RoS-i bitte:
juba on "mäng läbi tehtud". st act5 lõpuka boss kõige kangemal raskusastmel maha võetud
aga, seda suure bugiga. nimelt on bugine uus lahendus Crushing Blow, mis võtab kuni 25% vaenlase HP (elite bossudel peaks see veidi vähem maha võtma, st vist 12,5% healthi) maha kui trigger käib (Chance to deal crusing blow). See sõltub otseselt proc rate'st ja ka muidugi Attack Speedist. DPS ei olene, võib olla minimaalne dps.
Põmst võib 1B eluga vennal hopsti 250M maha võtta, ühe ainsa laksuga. Järgmine laks on muidugi väiksem, st 25% järelejäänud HP-st, st ekponentsiaalselt damage väheneb.
Scaleb ka multiplayeris.
Ühe geari võimalus on u kuni 8% chance, ilusti stackib summaarselt. on Secondary stat, st näiteks saab rerollida armori või life per sec või single resistance asemel. On olemas ka eri unique ability võimalused, neist rohkem ei tea.
Oletame et stackid 25% CB võimalust.
APS on 2.0. Proc rate skillil on 1.
CB-sid saaks keskmiselt 2*1*0,25=0,5 CB per sec ehk siis keskmiselt 1 CB 2 sekundi jooksul
-25% HP puhul on vaja u 13 tk CB laksu, et saada alla 10% ja u 25 tk et 1%-ni elud viia. ühejäänu saab lõpetada oma tavaliste attackidega. Ehk siis kuni 1 minut tuleb üle elada, siis on igal juhul vennas maas.
tramaivõi, blizzard, geeniused
tõde on, et osa praegust geari läheb VÄGA hinda. ma ei hakka spoilerdama, aga praeguse seisuga pole lihsalt võimalik, et saaks paremaid RoS kindaid või amulette või sõrmuseid, just kohustusliku secondary statide tõttu.
return of the smiter?
tehakse sama, mis d2-s oli, et iga raskusastmega sikutatakse seda elude mahatõmbamise % allapoole. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Vb tulebki siis diablo uuesti ette võtta ja char üles pumpida amulettide ja sõrmustega . Ise ootan küll RoSi, sest seal saab ikka omajagu tunde alla panna. Piisavalt kaua on lõbus ma usun selle 30-50 euri eest mis ta maksma hakkab.
ok. unustame salatsemise ja siin on ostusoovitused:
praegused trifecta tasker & theo'd. võimalikult hea CC/IAS/CD. armor (T&T on default roll) on u samaväärne, mis level 70+ kinnastel (enamik on u 600-700 vahel). IAS ei rolli nii kõrgele, CC/CD on sama. Socketisse läheb hopsti AR kivi (kuni 78AR kõige kangemaga). 50/50/50/50 rollid ringi ühele 500+ mainstatile. bingo: AR/armor/max mainstat/max trifecta kindad.
hetkel on olemas 1,3B-ga 9/9/50/589armor/socket ja kuni 50 statid. Ei löö RoS-is seda mitte midagi, sest AR on primary stat (ja item saab max 4 primary stati) ja socketit kinnastele ei saa. AR/trifecta kinnast RoS-is ei tule, sest vähemalt üks põhistat (vit või main) on minu teada kohustuslik.
vähemalt seni, kuni leiad reaalselt ise samaväärsed RoS T&T kindad või kõrged trifecta/mainstat kindad koos väga spetsiifiliste secondary rollidega (mingid skill bonused või näiteks crushing blow).
samaväärne lugu on sõrmuste ja amuletidega, kus on palju dps state.
Inna kere max VIT (kuni 300) ja life%-ga ja armoriga, suvaline dex. 3 socketit jääb teemandile (3*78AR ). reroll dex ja bingo grabbins. EHP kunn missugune
DPS-u mehed las otsivad Tal Rasha kere max VIT-iga, 9% IAS ja max armoriga. jällegi 3 socketit AR teemanditele, reroll INT ja bingo grabbins 2.
mõlemad sobivad suvalisele klassile.
Inna püksid max vitiga (kuni 200) ja 9% AS-iga. hops ja rollid dexi endale sobivaks. socketitesse teemandid.
Näiteks Witching hour AR-iga on väga väärtuslik. IAS/CD/AR jääb, kui on mingi lisastat, siis las olla ja põhistati vahetad ära.
quadfecta mainstati enam saada pole võimalik, sest see ei mahu max 4 primary 2 secondary stati.
paistabki, et parim blend on sobivaks rerollitud hea praeguse geari (teadud kindlad jupid) ja uutega, kus juba rollivad head primary statid ja just secondary statid saaks endale sobivalt välja rollida.
NB! jätke DE-d praegu alles ja craftige praegused archoni armorid peale expi. saate paremad põhi rollid ja saab kergelt secondary state välja nokkida.
no see kontent mis praegu võtta on. praeguse seisuga see suurte tiibadega nõid (ei spoilerda) ehk siis.
aga too nõid on tavalisele venna vastu puhta hull. 0-hetk teleport ja hetkega megashot. 1,5M EHP vennal võttis masteriga healthpooli laksust pooleks, ilma, et kuidagi teadlikult dodge'da jõaks.
Kui tahate vahepeal õiget diablot mängida, siis D2 ladder reset täna. Gogo! Endal pole kahjuks aega, et ladderit pelada hetkel. _________________ 🕊 Kuruppo ぽ 🕊
https://www.last.fm/user/Ingvaarr
Kullaga polegi ju midagi teha üldse siis, või on? Craftida aint??
Tundub, et craftimine hakkab korralikult kulda sööma, kui oled mingi x korda craftinud/enchantinud juba ühte juppi, siis lähevad summad ka üle miljoni++ korra eest.
Firefly, pole ullu, mingeid über gemme dropib nagu seeni peale vihma, 100k tükk vms + bountide tegemine annab roppu moodi kulda _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
kasutaja10, lihtsam oleks küsida, mida ei ole vaja uuendada , lihtsalt farmi ja vaata mis tuleb, kui sul kasvõi mingi paar milli on siis ma esimesena vahetaks välja need jubedad käpikud ja su build on selline MÖH
Kuna pikka aega eemal olnud, siis on tekkisid küsimused:
1) Itemite süsteemi on natukene muudetud, missugune varustuse osa on ajale jalgu jäänud (Ehk kuhu on tulnud uut paremat?)?
2) Kas on tulnud mingeid huid huvitavaid/paremaid wizarde builde?
Kasutaja peale on kogunenud ka natukene raha. Kas üldiselt soovitatakse ülejäänud raha suht koheselt päris rahaks muuta (kuigi ma oleks seda võinud vast enne juba teha), või tasub uus expansion ära oodata? Pärast seda vist päris valuutat enam kuidagi legaalset mängu seest kätte ei saa?
Sobivad ka igasugused lingid, kus millestki huvitavast võib-olla räägitakse .
Aitäh, kui keegi viitsib aidata!
Kui huvi hiljem mängima veel hakata, oota expansion ära. Praegune top-end gear muutub kasutuks suhteliselt kiirelt. Samuti on mõistlik kuld kontole jätta, seda läheb expansionis vaja ohtralt. _________________
rmah raha on ühtne battle.net süsteemiga, seega välja saad ikka võtta, kui see eurodena arvel on. Ainus, et paypal korjab oma koore.
hetkel high end kraami kindlasti ei tasu ajada, aga säärase keskpärase kraami saad sa üsna soodsalt selga.
Teiseks paistab siiski, et osa kraami jääb ikkagi hinda (eelkõige ehted) ning lisatigi veel: selleks, et üleüldse ägedat kraami koguma hakata, pead sa hakkam vähemalt masterit taguma või muidu läheb sul 70-ni saamine maailmatu aega (välja arvatud sõber aitab ja tirib kaasa). master on u mp6-7. mõni ei tee seda praegu isegi lifestealiga läbi, mis me siis räägime, kui sellegi ka välja võtta?
oluline on ikkagi vähemalt üks char nõndavõrd üles upitada, et vähemalt sellega edasi mängima hakkama.
lisaks geari kogumisel mitmele charile näen ma ühte suurt takistust. kui sul on level 70 vend, siis sellega sa level 60-nele vennale geari ei saa, sest kogu gear kukub sinu levelile vastavalt. praegu on nii, et kui ah-s surfata ei taha ja tahad nightmare/hell geari mingile oma teisele charile selga saada, siis võtad oma kõrgeima paragoni, MF peale ja mp10 vastava raskusastme jooksed kiiresti läbi ja parimad palad jätad stashi teistele charidele. nüüd see trikk enam ei toimi. sa võid level 70-ga normalit nühkida, aga ikka kukub level 70 kraami.
paar asja võivad ka väga hinda minna: teatud cost reduction legacy legendaryd. need ei ole bound-on-account ja saab tradeda. lisaks nende mõju buildidele võib väga oluline olla.
Kui damage numbrid jäävad enamvähem samale pulgale praegusega, siis ma näen kohe paar skilli, mida -cost reductioniga saab väga valusalt ära kasutada.
wizardile
1) uue cindercoatiga, CDR geari ja oculuse/soj-ga wizardi fire meteorid (eeskätt pact eelkõige). Uus Cindercoat annab fire skillidele -30% cost reduction. Ning leiab ka muud -spell% cost geari. flat cost reduct geari bonus arvutatakse PEALE % maha võtmist ja seega on 2 tk -5 väga-väga hea reduction. Päris perma meteori on küll raske saada (vajaks -15 ja prism/power of the stormi), aga saaks parajalt spammitava 509%+169DoT% ja odava skilli
minul on -5molten/5%/30%elite/15ap/ SoJ ja 270avg/9CC/-5molten/-4teleportCD/int/vit/6%bonus to elites Oculus varutud.
mungale:
LTK-st saab imho uued kellad. LTK maksab 30sp ja laksab 624% dammi 360-kraadis AOE-d. Lisaks on 3 sec stun ja garanteeritud proc rate (seega mugav igasugu uutele poppidele asjadele, ala crushing blow või muud onproc lege charmid/freezid). Lisaks ei ole mingit delayd, vaid kõik käib attackspeedi järgi. LTK-d saab aga soj/skull/mara-ga odavamaks teha. väga subib uue inner sanctuary/forbidden palace-ga ja eriti valus mingi uue lege spirit stone-ga, mis procib 300% energy balli. kuna ltk proc on 1, siis iga ltk on ka enegy ball.
LTK jaoks mul on 6%fire/30elite/1,8spirit-regen/-5LTK SoJ ja AS/CC- 4LTK Skullgrasp (21 spirit kokku). Koos transcendenciga tähendab see miski 15 LTK-d järjest. ja spirit regenid said kõvasti spirit regen puffi. Eriti valus on uus Way of the hundred fist: fist of fury: 12 sp per attack regen, 192% põhidamage + 871% damage over 3sec time
WOTF:FOF on ka munga nirvana põhiteema. WOTF:FOF + BOH: infusedig with light = infinite spirit. Laksa palju jaksad.
hea inna kere sain ka: dex/12%life/100vit/-5%meleereduct/-7%elite reduct/3x soc.
-% reduct saab olema killer, sest väga kõrge AR/armori juures on need -x-d väga väärt. On välja arvutatud, et -7% elite roll on 4000 armori/700AR juures väärt ligi 100AR-i või 600 armorit; mida praegu ei rolli ükski jupp.
ülla-ülla: demonhunter sai natuke buffi. vaikselt, aga sai.
uus chakram teeb twin chakramiga topelt damaget: 220% per blade. Chakrameid tuleb küll veidike õppida, sest neil on sweetspote ja ka blindspote, aga kui natukenegi ära harjuda, siis saab väga ilusti keskmiselt 2 hiti per mob (vähemalt enamvähem otsesuunas). Kui veidikenegi kite'da ja teada häid kohti, siis saab kuni 4 laksu per mob ja väga paksudele on võimalik kuni 6 hiti per mob. 6x220... pole paha. Aga kõige parem selle juures on hatredi hind ja väga kergelt saadav -cost reduction gear. mul on -5 nat cloak (head statid rerollix: dex (rerolliks)/155vit/10%life/9disc/-5/3xSox) ja 6%/30%/10disc/-5 chakram soj. Zero chakram. Laksa palju tahad, hatredit ei võta.
uus lege on ka, et elemental arrow now generates hatred ning uus EA sai ka "doubled" buffi. ma kujutan ette, kui magus võib olla 300% per laks ball lightning.
Cluster bombs sai ka mõnusa buffi... spiketrapide mõte kadus kapitaalselt.
ahjaa: crushing blow ja MfD:grim reaper exploit.... nomaitea.
barbini ega wd-ni pole veel "uurimistööga" jõudnud. wd puhul on asi üldiselt kurb, sest head skillid on kõva damagega, aga pole nii suurt heali, et reflect damage vaenlasega ennast ei one-shotiks.
ahjaa... teen pisut spekuleerimist kaa.. kui otsite 1h asju koos x% weapon damage, CD, LoH/LAK ja socketiga, siis ärge otsige... olen suhtkoht kõik mõistlikud rerollitavad ülesostnud. jäänud on turule ainult 30m+ variandid (kuhu ei tasu investeerida, sest esimese rerolliga teeb ära).
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.