Siia see koer siis maetud oligi. Lugesin ja veidi uurisin selle BF4 kohta. Yks "mängimis oskuse saladusi" seisneb labaselt video settingute taga!
Vöibolla paljudele teist on see teada asi, minule aga ebameeldiv uudis.
Piisab sellest, et KÖIK = OF ja KÖIK = LOW-i peale keerata, Fov 70 ja net smooth 0. Pilt on viletsam aga sportliku tulemuse saavutamine palju kergem. Vaenlast märkab väga kaugelt ja pihta saada ylimalt kerge!
Irw. meenutab vaikselt juba Quake/CS aegu kus keeratakse kõik mis annab maha, et jumala eest saaks parema tulemuse. Krt, milleks teil siis seda hypersuperduper graafikat vaja on mängudes _________________ Make no mistake. Despite every good thing i've ever done... I'm still a bad person
Endal nii, et graafika peab põhjas olema ning K/D samuti Aga ootan ikkagi kuna mäng ära parandatakse. Annan veel aastalõpuni aega.... _________________ Mis vahe on tegelikkusel ja reaalsusel? Vahet pole!
Mina mängin ka löbu pärast. Sain lihtsalt endale vastuse, miks ja kuidas.... Eriti nende situatsioonide puhul kui kohtud vaenlasega yks yhe vastu. Kui minul on köik LOW ja vastasel ULTRA, siis minul on SUUR edu. (ka sellisel juhul, kui ultrala mängijal on fps 60+) See asi ei meeldi minule sugugi mitte ja öönestab veel rohkem BF4 mängu huvi.
Loodan, et siia tuleb mingi parandus.
Mina mängin ka löbu pärast. Sain lihtsalt endale vastuse, miks ja kuidas.... Eriti nende situatsioonide puhul kui kohtud vaenlasega yks yhe vastu. Kui minul on köik LOW ja vastasel ULTRA, siis minul on SUUR edu. (ka sellisel juhul, kui ultrala mängijal on fps 60+) See asi ei meeldi minule sugugi mitte ja öönestab veel rohkem BF4 mängu huvi.
Loodan, et siia tuleb mingi parandus.
Tsiteerin kasutajat:
madness kirjutas:
Nii on see suht alati FPSides olnud
Nii ka minagi mäletan juba alates Quake 2 ja CS1.3 aegadest, et see on alati olnud nii, niiet minul isiklikult väga usku pole ka, et nüüd BF4 selles hakatakse midagi muutma või parandama.
Ise mängin selle loogika järgi, et need settingud millega profiilikast suudab stabiilselt 60FPS mängida need ongi. BF4 puhul tähendab see, et osad asjad High, osad Ultra, mõni Off.
Mängin ikka lõbu pärast, mitte ei ole mingi e-sports champion kandidaat.
renekas, sellisele järeldusele olengi jöudnud selle mängu kohal. Kes on ikka kiirem ja omab paremat K/D, ning tulemust. See on köva mees?!
Nii, et köik LOW-ile ja hyppame, jookseme edasi.
Kui siin poole sönaga realistlikumat mängu stiili puudutada, siis vastused teate ise. Mängi Armat jne.....
Hea mängija tirib sind olenemata graafikast maha ja see jutt, et kui keegi mängib low peal, et saada kätte stabiilselt 120fps, et tal skilli pole on iseenesest mõistetavalt väga rumal. Kui sa niisama hakkama ei saa, ei saa sa ka seadeid maha keerates hakkama.
Ja FOV-i kohapealt siis suurem osa professionaalsetest mängijatest kasutab siiski 90.
Ja kui sa oled hea pingiga serveris siis network smoothing on ilmselgelt 0
Nimetu112, lugesin ikka päris mitmeid artikleid sellest asjast. LOW, ei tee kellestki head mängijat! Aga vörrelda tuleb kahte samatasost mängijat omavahel. Siis on vahe selgelt näha.
Mina tundsin öö ja päeva vahe, kuigi selline asjale lähenemine on minule vastu karva. Ja eelistan igal juhul ilusat graafikat, K/D paremale tulemusele.
Mis puudutab FOV 70, siis BF4 kohal sellega näeb kaugemale ja täpsemalt, nii zoomides kui ka muidu. BF3 oli asi veidi teisiti zoomides.
Nimetu112, lugesin ikka päris mitmeid artikleid sellest asjast. LOW, ei tee kellestki head mängijat! Aga vörrelda tuleb kahte samatasost mängijat omavahel. Siis on vahe selgelt näha.
Mina tundsin öö ja päeva vahe, kuigi selline asjale lähenemine on minule vastu karva. Ja eelistan igal juhul ilusat graafikat, K/D paremale tulemusele.
Mis puudutab FOV 70, siis BF4 kohal sellega näeb kaugemale ja täpsemalt, nii zoomides kui ka muidu. BF3 oli asi veidi teisiti zoomides.
Kas sinu loogika järgi peaks siis "low"-ga mängijatele tekitama kunstliku läägi et oleks ikka kõik "võrdne"? See oleks omaette haige lahendus.
Minu teooria.
"Skill" on nähtus mis koosneb paljudest komponentidest mis taanduvad rusikareegli järgi kolmeks: kaasasündinud võime (motoorika täpsus, taktikalise mõtlemise võime, situatsioonide ettenägemine ja puhas reaktsioonikiirus), konkreetse mängu kohta õpitav osa (kaardid, relvad, varustus ja kombinatsioonid, situatsioonide meeldejätmine mis akumuleerub kogemuseks) ja mänguarvuti ise (viimane on ka komponentide summa, nagu mugav tool, sobiv hiir, piisavalt võimekas riistvara jne). Kui pelad veel ladderites siis lisandub veel neljas komponent:enda ego allaneelamise ja tiimitöö tegemise võime.
Kui üks neist kolmest (või neljast) jääb nõrgaks siis parim mida suudad on olla tugev ja keskpärane mängija. Sita arvutiga (või ebamugava ergonoomikaga) ei tee ka parim mängija eriti paljut, kui Jumalast ei ole füüsilist võimekust antud siis ei aita ka super arvuti, mugav mängu ja tuhanded tunnid saavutada rohkemat kui olla tugev keskmik. Jne jne.
Mängimine "low" peal on lihtsalt ühe allkomponendi võimaluste maksimeerimine. Pareneb nähtavus, vähem graafilist tilulilu keskendumist segamas ja võimalus et mingi lagspike kukutab fpsi väheneb. See kas kasutad FOV70 või 90+ on enda isiklik eelistus. 70 keerab perifeerse nägemise tuksi aga lubab lasta kaugemalt, kui loodad enda reaktsiooniajale ja eelistad lähikontakti siis 90+ on parem sest nähtav ala külgedel on suurem.
misasi täpselt low graafikaga mängijatele edu annab? framerate on sisuliselt ainuke asi, mida ma pakkuda oskaks. midagi veel? _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.