praegune kellaaeg 17.06.2025 22:14:47
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Lovvi
HV veteran

liitunud: 20.01.2009
|
08.09.2013 18:38:37
|
|
|
Scart kirjutas: |
Must have modid.
There was a thread on the TWC (that I can't find now) that had some performance improvements that has worked really well for me. Its much easier if you have Shogun 2, btw.
-Basically, you open your c:\users\...\appdata\roaming\the creative assembly\shogun2\scripts\performance.script.txt
-copy every line starting with 'gfx'
-open appdata\roaming\the creative assembly\rome II\scripts\performance.script.txt
-replace all of Rome 2's "gfx" prefixed lines with Shogun 2's.
|
Kas saaks need read, kui endal Shoguni pole peal?
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihv
HV veteran

liitunud: 27.08.2002
|
08.09.2013 20:23:22
|
|
|
Need read ei paranda mitte kui midagi, proovisin järgi. Ainuke reaalne asi mis annab fps boosti on unit size Ultra pealt madalamaks võtta. Ju mu prose on liiga vanake.
Nii palju kui ma nendest ridadest välja loen ja ingame menu vaatan muudavad need read ainult graafika seadeid shogun 2 omaks, ehk siis kõike saab teha ka käsitsi.
Mäng ise on ok, kuid vajab veel kõvasti tööd performance vallas. 15fps mängida on ikka võrdlemisi nutune ja mäng jookseb päris tihti kokku lihtsalt. Viimane kord Prologue campaign see kui vabastasin selle mehe seal lõpus, ja siis hakkas videot näitama ja põmm, kiilus kinni.
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
08.09.2013 20:59:48
|
|
|
Pihv kirjutas: |
Need read ei paranda mitte kui midagi, proovisin järgi. Ainuke reaalne asi mis annab fps boosti on unit size Ultra pealt madalamaks võtta. Ju mu prose on liiga vanake.
Nii palju kui ma nendest ridadest välja loen ja ingame menu vaatan muudavad need read ainult graafika seadeid shogun 2 omaks, ehk siis kõike saab teha ka käsitsi.
Mäng ise on ok, kuid vajab veel kõvasti tööd performance vallas. 15fps mängida on ikka võrdlemisi nutune ja mäng jookseb päris tihti kokku lihtsalt. Viimane kord Prologue campaign see kui vabastasin selle mehe seal lõpus, ja siis hakkas videot näitama ja põmm, kiilus kinni. |
Samas on piisavalt confirme selle kohta, et jõudlusevahe on meeletu.
Igatahes:
Spoiler 
gfx_first_run false; # gfx_first_run <bool>, First time application run #
gfx_dx11_checked true; # gfx_dx11_checked <bool>, Have we checked that user wants dx11? #
gfx_video_memory 0; # gfx_video_memory <int>, Override available video memory (bytes) #
gfx_fullscreen true;
gfx_vsync false; # gfx_vsync <bool>, vertical synchronization #
gfx_hdr true;
gfx_shadermodel 4;
gfx_aa 3;
gfx_texture_filtering 4;
gfx_texture_quality 3;
gfx_ssao false;
gfx_enable_directx11 true;
gfx_distortion true;
gfx_depth_of_field 2;
gfx_hardware_shadows true;
gfx_tesselation true;
gfx_sky_quality 3;
gfx_unit_quality 3;
gfx_ship_quality 3; # gfx_ship_quality <int>, Set the quality of ships. 0 - lowest, 3 - ultra #
gfx_building_quality 3;
gfx_water_quality 3;
gfx_unit_scale 2; # gfx_unit_scale <int>, Set unit scale. 0 - lowest, 3 - ultra #
gfx_shadow_quality 4;
gfx_tree_quality 3;
gfx_grass_quality 4;
gfx_terrain_quality 1;
gfx_gamma_setting 2; # gfx_gamma_setting <float>, Set gamma correction #
gfx_brightness_setting 1.2; # gfx_brightness_setting <float>, Set brightness #
gfx_screenshot_folder ./screenshots; # gfx_screenshot_folder <folder>, Folder to where save screenshots relative to Empire directory #
gfx_gpu "NVIDIA GeForce GTX 580"; # gfx_gpu <path>, The GPU description #
gfx_effects_quality 3;
gfx_vignette true;
gfx_picture_in_picture false; # gfx_picture_in_picture <true|false>, Enable picture_in_picture #
gfx_blood_effects true; # gfx_blood_effects <bool>, Enable Blood effects #
Muuta on vaja graafikakaardi nimi ja peaks olema minek.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
flameas
HV veteran

liitunud: 14.07.2005
|
09.09.2013 13:48:36
|
|
|
Neid mode kuskilt mujal saab ka tõmmata? seal tahab regamist
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
P2ppin
HV vaatleja
liitunud: 20.07.2013
|
13.09.2013 16:10:34
|
|
|
Kas kuidagi saab ka kaks "edicti" valida ? Hetkel mul "Edicts issued: 1/2".
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
crypto
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.03.2005
|
15.09.2013 03:28:04
|
|
|
P2ppin, Kui sul on teine provints kah täielikult enda kontrolli all, siis saab valida, kui mõni linn puudu, siis ei saa
_________________ 61. Logistikapataljoni võitleja |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihv
HV veteran

liitunud: 27.08.2002
|
20.09.2013 00:04:57
|
|
|
Mäng on ikka jubedalt proses kinni, selleks, et Ultra peal normaalselt mängida oli vaja mu uus i5 overclockida 4.2 GHz peale (rohekm ei lähe kahjuks) ja nüüd saab siis rahus lahinguid pidada. Isegi 4Ghz peal oli tunda kerget stoppamist kuigi vana Q9400'ga võrreldes oli ka deafult kiirustel edasiminek tohutu.
Rooma campaigni jätsin pooleli kuna nii pagana igav tundus. Sparta on palju mõnusam lahingud kestavad ka miskipärast tunduvalt kauem, ei ole 2min möödas.
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
der hammer
HV Guru

liitunud: 05.10.2004
|
12.10.2013 21:10:58
|
|
|
Patchid on mängu mängitavaks teinud ? Esimesi revüüsi lugedes ei olnud tahtmist katkist asja proovidagi kuigi olen suht suur total wari seeria austaja.
_________________ Tere. |
|
Kommentaarid: 148 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrisVr
HV Guru
liitunud: 27.08.2008
|
16.10.2013 01:33:54
|
|
|
Eile soetasin endale lõpuks ja noh isegi pärast neid patche on asi ikka väga bugine. Kõva 4-5 tundi sai mängitud, ei crashinud ega midagi, aga igast asju sai ikka nähtud. AI näiteks, täpselt nagu Angry Joe videos, kus AI tuleb peale, tuleb, tuleb ja ei mõtles ringi......natukese aja pärast jälle tuleb, tuleb ja ei mõtles ringi. Kampaania kaardil on üks mehike täiesti nähtamatu ja ka lahingus kõik selle mehe all olevad üksused on nähtamatud, näed ainult kuidas lipukesed ringi siblivad ja lahingus laibad maha tekivad.
Linnades ehitiste rajamine, no kohe üldse ei saa aru, mis kuhu kuda, UI on jube. Võib olla ma väga ei süvenenud ka sellesse, aga Shogun 2 oli mu esimene TW ja seal sai küll ilusti aru, kuidas mis töötab!
Esimene kord mängu minnes imestasin, kui kole see on, eriti kui avastasin, et seadetes on very high peal. Shogun nägi poole parem välja! Jookseb ka halvasti, no ikka vaevu. Vahet pole, low, high või ultra...17-35fps. Ma ei looda nüüd enda arvutiga põhjas mängida, kindlasti mitte, aga praegune asi on küll nutune!
Suht pettumus, mitte et mäng halb oleks, aga lihtsalt nii katki. Loodetavasti veel kõvasti patche tulemas!
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lovvi
HV veteran

liitunud: 20.01.2009
|
16.10.2013 10:20:35
|
|
|
DefXtreme kirjutas: |
Eile soetasin endale lõpuks ja noh isegi pärast neid patche on asi ikka väga bugine. Kõva 4-5 tundi sai mängitud, ei crashinud ega midagi, aga igast asju sai ikka nähtud. AI näiteks, täpselt nagu Angry Joe videos, kus AI tuleb peale, tuleb, tuleb ja ei mõtles ringi......natukese aja pärast jälle tuleb, tuleb ja ei mõtles ringi. Kampaania kaardil on üks mehike täiesti nähtamatu ja ka lahingus kõik selle mehe all olevad üksused on nähtamatud, näed ainult kuidas lipukesed ringi siblivad ja lahingus laibad maha tekivad.
Linnades ehitiste rajamine, no kohe üldse ei saa aru, mis kuhu kuda, UI on jube. Võib olla ma väga ei süvenenud ka sellesse, aga Shogun 2 oli mu esimene TW ja seal sai küll ilusti aru, kuidas mis töötab!
Esimene kord mängu minnes imestasin, kui kole see on, eriti kui avastasin, et seadetes on very high peal. Shogun nägi poole parem välja! Jookseb ka halvasti, no ikka vaevu. Vahet pole, low, high või ultra...17-35fps. Ma ei looda nüüd enda arvutiga põhjas mängida, kindlasti mitte, aga praegune asi on küll nutune!
Suht pettumus, mitte et mäng halb oleks, aga lihtsalt nii katki. Loodetavasti veel kõvasti patche tulemas! |
Täpselt sama arvamus ka mul, UI on üpris kole ning segadust tekitav, eriti tech tree
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
16.10.2013 11:00:57
|
|
|
Kotaku inmesed muutsid just oma review hinnangu mängitavaks. See on siis vist alates 1.4.0 ist.
http://kotaku.com/total-war-rome-ii-the-kotaku-review-1248518849
Spoiler 
10/15 Update: After the fourth patch in five weeks was released over the weekend, I decided it was about time to revisit the game, see if any improvements had been made in terms of performance.
The good news is that Creative Assembly certainly had been hard at work. Sluggish campaign performance had greatly improved, AI turns were much quicker and even battle speed, which had run fine at review anyway, was now lightning quick at the same settings.
That makes a big difference. I'd abandoned my second campaign in the game due to slow turn speeds and campaign map freezes/crashes, so to simply be able to navigate Rome II's world and endure load times made a massive difference to my experience.
It also gave me more time to actually play the game. For better and worse.
Worse first. Upon further reflection, this game is just too damn big. The map's too big, the campaign systems are too big. It's as though CA wanted to just go big with the game without thought as to why they were bothering, or what the additions would actually bring to the table.
Politics is almost pointless. Managing slaves and food and money isn't immersive, it's distracting and tiresome. And what's the point of adding so many minor regions and factions if they're not actually going to do anything?
Rome II falls into the same trap Napoleon did, in that it quickly becomes a slave to its narrative. You either play as Rome, or you try and stop Rome. Or at least hold out. Lacking in the variety and surprise of other games in the series - where Poland can conquer India, for example - the replay value of the game is greatly diminished after only a few campaigns.
On the "better" side of things, though, is the AI. At least in campaigns. In battles it's still terrible, but on the main map I noticed a much smarter ability to do necessary things like carry out naval battles, form alliances in war and even respond to your troop deployments and movements.
What we're left with after all this, then, is a game that's the weakest Total War since the equally-misguided Napoleon. Yet that's a relative term. I've still played this game for over 60 hours after I filed my review, because at its heart, and despite CA's best attempts to mess with it in this game, the underlying Total War formula still works, and through bright spots like superbly cinematic battles I still find myself playing - and enjoying - the game despite all its flaws.
It's my hope that for their next game, Creative Assembly abandon hopes of making the series' entries bigger, and just focus on fixing the stuff that's already there. Because a Rome II with less fluff, but smarter AI, would have been a fantastic game, instead of merely a good one.
Endale ei meeldinud ka uus UI. Siiani vist kõige viletsam total war-i UI.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
17.10.2013 22:37:28
|
|
|
Sama siin, mängisin natuke...juba lahing kui selline ei pakkunud seda fiilingut, mis eelmised osad on pakkunud. Täpselt ei teagi miks, jah performance oli parasjagu sitt kuid samas mängida sai, et see ei saanud olla nagu piisav põhjus. Kuigi kribu on kogu see lahinguväli, sisse zoomimine on vaevaline ja mõneti on sellne tunne nagu kogu lahingutegevus põhineks laias laastus vaid mõõgaga vehklejatel ning odaga orgitsejatel. unitite charge efekt on olematu või siis vähemalt visuaalselt päris mannetu.
strategy map tundus üldse eemaletõukav, ei saanud tõesti kottigi aru, mis seal toimub või mis tegema peab ja ei tundnud nagu suurt mottu uurimagi hakata. mängin vist selle asemel hoopis shugunit pooleli jäänud koha pealt edasi
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ertai
HV veteran

liitunud: 11.05.2007
|
18.10.2013 13:33:09
|
|
|
ootan siis jõuludeni v jaanuarini ja ilmselt võib siis ligi võtta, patche peaks olema ja mõni mod ka ehk
Fall of the Samuraigi veel läbi mängimata
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
-=Px=-
Kreisi kasutaja
liitunud: 13.01.2004
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihv
HV veteran

liitunud: 27.08.2002
|
04.11.2013 12:45:09
|
|
|
Peamine viga oli vist ju performance, see sai kõvasti parandatud küll jah kuid siiski võiks olla parem, profiili masinaga saan küll max peal mängida kuid suurtes lahingutes ootaks paremat perfi.
Mõned väiksemad bugid veel on, nt. Socii Hastati peaks enne vaenlasesse sisse jooksmist viskama odaga ja siis melee minema, aga seda on teinud algusest peale tavaline Hastati, kes on melees tugevam ja seega on Socii Hastati kasutu üksus. Mõned pisivead veel aga midagi häirivat küll ei ole ja mida mäng edasi seda huvitavamaks.
Samas olen ka ise natukene pettunud mängus, ootasin enamat aga on täitsa mängitav.
Mulle meeldib see, et viimaste mängudega laseb tootja välja blood gore DLC mis võiks olla juba mängus sees aga seda müüakse eraldi 2.49 eest....et siis varsti ostan terrain detaile ka eraldi DLC'ga.
Küsimus ka, kuidas te Roomaga elevantide vastu saate läksin oma hea exp. armeega Kartaagot võtma, kolm kindrali tuli vastu ja elevandid purustasid mu jalaväe päris korralikult enne kui jõudsin withdraw panna
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
04.11.2013 12:59:48
|
|
|
mulle küll ei meeldiks see kui ma pean iga iseenesestmõistetavat juppi mängu jaoks eraldi dlc'na ostma
kas elefööntide vastu kivide viskamine ei aita?
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|