Iseenesest võiks mingi firma tulla mis ostab õiguse vana mäng välja lasta ja ise siis teeb järgneva:
*Tänapäevane graafika ja mootor.
*Gamepad jms kontrollerite tugi.
*Mõned väiksemad gameplay asjad fixida mis originaalis ehk head polnud.
Ja siis müüki paisata hea mäng tänapäevases kuues
Eks sellel ole ka palju agasid, sest mootori vahetus tähendab ka AI vahetust ja ka selle pealt mingit mõistlikku kasumit ka teenib ei tea.
Muidugi võib mootori vahetamata jätta ja lihtsalt kõrgema resoga tekstuurid lisada.
Thief´i ma pole kunagi mänginud, aga Thief 4l hoian kindlalt silma peal Huvitav on see et lõpus on öeldud, et tuleb PC, PS4 ja teistel uute generatsiooni konsoolidel.
et miks tuuakse välja PS4 ja siis veel öeldakse veel eraldi mitmuses konsoolidel.
veidi lugemist http://www.gamesradar.com/thief-news-release-date/
vot see teeb õnnelikuks - "You can use stealth to avoid killing (or even knocking out) anyone"
Ei pea täiesti CoD fanattide tasemel mängima. Saab veits mõelda ka, kahjuks on see valikuline, iga kell saab vist rambot teha, et titad hätta ei jääks.
Väga hea näeb välja... võrreldes tänapäeva saastaga(bioshock, cod, borderlands ).
Natuke häirib visuaalne pool, "ajajärgu" mõttes. Oleks võinud järgida vanat stiili/aega. Praegu on natuke eelmise sajandi algust, siis futuristlikku + üldse mingit arusaamatut ajajärku miksitud...
Huvitav kes heli eest vastutab? Esimese kolme osa Eric Brosiuse töö on IMO väga kriitiline osa õige atmosfääri loomises. Selles lingis antud trailer aga kõlas küll nagu töö oleks antud Hollywoodi Soundunit no 923-le. Loodan et see ainult traileri teema.
EDIT: Siin mõned proovid värskendamaks mälu nendel kes unustanud või neil kes ei ole mänginud originaale.
oi, see on hea muss nii palju on juba aega möödas, kui T3 sai läbi mängitud. Meenutab veidi Half-Life 2'te kui lisada veidi tümpsu
Ei tea kas meenutan õieti, aga T3 "The Cradle" oli mingi osa... see oli vast ainuke kord mu mängimise ajaloos, kus ma tahtsin mängu pooleli jätta hirmu pärast. _________________
Ise ma ei olnud kuulnudki The Cradle kohta kui T3-e läbi tegin, kuna mängisin mingi 4-5 aastat peale väljalaset tänu steam odavmüügile. Juba kaardi esimeses osas vaatasin, et midagi on valesti-
Spoiler
hiilin ringi aga maja täiesti tühi. Teise ossa jõudes läksin otse sööklani ning hakkasin tajuma, et midagi on valesti- kõigepealt mingid kauged helid mis kõlasid nagu keegi oleks seal samas mõtlesin, et kujutan endale ette. Siis märkasin, et üks koridori lampidest hakkas lühisesse jooksma ning siis märkasin ühte "patsientidest" kes selle alla ilmus. Kohe oli Silent Hill/Jacobs Ladder tunne peal kui nägin kuidas nende kinnimähitud pead tõmblesid ebaloomulikult. Kõige pingelisem oli nende palatitesse sisse saamine: uksed lukus ning reeglina lamp otse ukse kohal. Ajastus oli ülikriitiline, eriti nende patrulljoonte paika saamine, kuna täiesti varjunuks olemise nurga leidsin vahetult ukse vastas- liiga kauge, et ust muukida samas otse nende patrulljoone kõrval, nii et sageli olin ainult meeter eemal nendest. Oh jumal- peale seda sattusin kohe krematooriumisse ning surnukuuri... dünaamiline valgustus oli selles mängus eriti nummi, kuna krematooriumi ahju tuli liikus (kui õieti mäletan) ning üks nendest vahtis otse sealsamas: tegi varjudes hiilimise VÄGA pingeliseks tegevuseks.
viimati muutis Gangrel 14.04.2013 14:53:16, muudetud 2 korda
Tundub, et Thiefiga on lood kehvasti- arendajatel puudub selge eesmärk mida nad projektiga teha tahavad. Konsoolipõlvkonna vahetus ei aita ka pühale üritusele kaasa.
“The current version of Thief barely resembles the initial concept, says a source. The vertical slice doesn’t load inside Thief’s current heavily modified version of Unreal Engine 3. Many programming tricks were necessary to run the current demonstration, like turning off non-playable character AI — the engine has trouble when too many characters are on screen.”
Lisaks veel igasugu "press x to takedown" ning "headshot 40 XP"
Tehke mäng ikka kontsepti ja nime järgi mitte ärge võtke nime ning sellest siis vastavalt "hetke moe trendidele" mäng.
Hea seeria, kuid gameplay videode ja muu info järgi tundub olevat pettumustvalmistav. Nagu teisedki on öelnud : focus, takedown sequences, progression, level design ja üleüldine scriptidega täidetud pela tunne ei ole just Thief seeriale omane ja pigem rikuvad mängu olemuse ära. Meenutab mulle paljuski Hitman : Absolutionit. Näidatakse gameplay ja trailer videodes võimalustega täidetud maailma, kus mängija ise valib, mis lähenemise ta võtab missioonile/levelile, kuid kõik valikud on lineaarsed ja erinevate objektide ja vastaste/valvurite asetus on nii paikapandud, igasuguste petrooleumilaikude/rippuvate esemete asetus on liiga pealesurutud, et jätavad halva maigu(kui veidrast sõnastusest aru saada).
viimati muutis PVAliim 02.10.2013 18:37:11, muudetud 2 korda
Hea seeria, kuid gameplay videode ja muu info järgi tundub olevat pettumustvalmistav. Nagu teisedki on öelnud : focus, takedown sequences, progression, level design ja üleüldine scriptidega täidetud pela tunne ei ole just Thief seeriale omane ja pigem rikuvad mängu olemuse ära. Meenutab mulle paljuski Hitman : Absolutionit. Näidatakse gameplay ja trailer videodes võimalustega täidetud maailma, kus mängija ise valib, mis lähenemise ta võtab missioonile/levelile, kuid kõik valikud on lineaarsed ja erinevate objektide ja vastaste/valvurite asetus on nii paikapandud, igasuguste petrooleumilaikude/rippuvate esemete asetus on liiga pealesurutud, et jätavad halva maigu(kui veidrast sõnastusest aru saada).
See ei ole üleöö tekkinud nähtus - see on mandumine kestnud pikka aega. Tulemuseks, et tihti peab mängija normaalseks: jah/jah või äärmisel juhul jah/hiljem "dialoogi"; ülescriptitud leveldesigni; vilkuvat noolekest ülesande suunal ning punast ringi vaenlase pea kohal.
Ehk Tief puhul jääb loota atmosfääri (graafika ja heli) peale, ülejäänu tuleb ikka "tänapäevane" mäng. _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Ilmselgelt jah, sest esimese/teise osaga sarnanedes sa seda average playerile ei müü. Thief seeria vanad vännid on kvantitatiivselt selges vähemuses kui potentsiaalne turg average pc gameri tasemel.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.