Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Eestlaste elektrivõrr Stigo otsib Euroopas turgu märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 21.09.2013 09:15:57 vasta tsitaadiga

Kui pole kasutatud mingit äraspidi mootorit siis on võimalik sama veomootorit kasutada pidurdamisenergia saatmiseks akusse. DC mootoritel on kõige lihtsam kasutada pooluspaaridega mängimist - Pidurdamisel tekitatakse rohkem pooluspaare, siis indutseerib mootor-generaator kõrgema pinge ja liigubki elekter akusse tagasi. Paraku saab teha seda vaid teatud piirini, sest pöörete langedes pinge väheneb ja madalamatel pööretel tuleb piir ette, edasi on mõistlik kasutada klassikalist pidurdamist.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Veikko
HV vaatleja

liitunud: 18.12.2010




sõnum 21.09.2013 15:04:25 vasta tsitaadiga

Väga huvitab kui palju laadimistsükkleid selle aku vastu peab. Kui palju maksab uus aku. Kaua peab akut laadima, et saavutaks täieliku aku täituvuse. Mis on põhilised kuluosad ja nende hinnad.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hervor
HV kasutaja

liitunud: 01.10.2011




sõnum 21.09.2013 16:03:18 vasta tsitaadiga

Neile küsimustele suudavad vast vastata rattaentusiastid, kes ka peavad välja mõtlema aku suuruse oma kogemuse pealt, kuna seda kodulehel välja polnud toodud. Miinimum arv laadimisi peaks olema vähemalt 2000, kui akut tühjendatakse täielikult.

Seda oleks samas isegi huvitav teada, kuidas aku mahtuvus ja sõiduulatus arvutuste abil kokku viiakse ning kas aku tühjendatakse täielikult.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
degreal
HV veteran

liitunud: 07.01.2002




sõnum 21.09.2013 20:10:12 vasta tsitaadiga

Veikko kirjutas:
Väga huvitab kui palju laadimistsükkleid selle aku vastu peab. Kui palju maksab uus aku. Kaua peab akut laadima, et saavutaks täieliku aku täituvuse. Mis on põhilised kuluosad ja nende hinnad.

Teoorias 2000 - 7000 tsüklit (80%-lise uue aku mahutavuse piirini). Ehk peale veerand miljoni kilomeetrist sõitu on aku 20% mahutavustest kaotanud. Tundub lilleline jutt, aga noh väidab wiki nii.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.09.2013 21:43:08 vasta tsitaadiga

No kui peamine argument on taga hakata ajama laadimistsykleid ja aku mahutavuse jäävust, siis ehk peaks mitte kaalumagi 2400 eurose disainjalgratta ostu?
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hervor
HV kasutaja

liitunud: 01.10.2011




sõnum 21.09.2013 21:52:08 vasta tsitaadiga

Võtmesõna on piisav. Edevalt tehnikavidinalt tahad, et ta oleks ikka kasutatav ja akud on paljudele inimestele veel tume maa. Aga vähemalt 2000 tsüklit ja 80000 km peaks seda olema küll. Ise küsimus on, kas 25 km/h seda on
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LiivaneLord
Sõpradele "Olavi"

liitunud: 20.06.2006




sõnum 22.09.2013 15:58:19 vasta tsitaadiga

Minu parim teooria energia saavutamiseks oli see, et mingil viisil veest vesinik kätte saada. Vesinikuga panna tööle mootor, kus vesinik reageerib hapnikuga ja tekib energia ning veearu.

Nali on selles, et tean, et selle käigus ilmselgelt kulub rohkem energiat, kui sellest kasu saab, aga miks, ei tea. icon_biggrin.gif https://www.youtube.com/watch?v=xyDdEuQafn4
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ThedEviL
HV Guru
ThedEviL

liitunud: 13.03.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.09.2013 16:19:49 vasta tsitaadiga

LiivaneLord kirjutas:
Minu parim teooria energia saavutamiseks oli see, et mingil viisil veest vesinik kätte saada. Vesinikuga panna tööle mootor, kus vesinik reageerib hapnikuga ja tekib energia ning veearu.

Nali on selles, et tean, et selle käigus ilmselgelt kulub rohkem energiat, kui sellest kasu saab, aga miks, ei tea. icon_biggrin.gif https://www.youtube.com/watch?v=xyDdEuQafn4

Märksõnaks on ülepinge.
http://en.wikipedia.org/wiki/Electrolysis_of_water

Muud viisid oleks keemilised meetodid vee lagundamiseks.
Jõuame tagasi: ülepinge. Kuidagi peab ju selle nänni tegema, millest vesinik tekitada.
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Eestlaste elektrivõrr Stigo otsib Euroopas turgu mine lehele eelmine  1, 2
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.