Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum ![Teata moderaatorile Teata moderaatorile](./images/icon_move_w.gif) |
|
iir
HV Guru
![iir iir](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/0bad7c2fd94d05c5536bc4f60af52440.jpg)
liitunud: 20.06.2006
|
23.07.2013 13:31:06
|
|
|
Nojah, keegi sealt vist midagi ei osta ja kuidagi tuleb müüjale palka maksta
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
lavrenti
HV kasutaja
liitunud: 08.02.2005
|
25.07.2013 00:16:51
|
|
|
Iga alla 50.- euri ostu puhul on sul võimalik valida ka SmartPost: 3.95 EUR või DPD kulleriga: 4.95 EUR. Pigem on see vastutulek, et DPD viib tellitud kauba sobivasse ONOFF-i poodi ja kaubale on see 1.99 juba juurde lisatud. Kaupluste müüjad sellest küll mingit kasu ei saa.
|
|
Kommentaarid: 55 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
keytron
HV veteran
liitunud: 11.08.2002
|
25.07.2013 17:58:07
|
|
|
Sai telekas tellitud e-poest, 2 päeva on juba möödas ja ei mingit informatsiooni tellimuse olukorra kohta. Klienditeenindus on ka üks laisemaid mida nähtud
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
lavrenti
HV kasutaja
liitunud: 08.02.2005
|
25.07.2013 23:57:42
|
|
|
Peale makse laekumist on tarne 2-4 tööpäeva. See peaks seal kenasti kirjas olema.
|
|
Kommentaarid: 55 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
beastbeats
HV Guru
![beastbeats beastbeats](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/dde03efbf2caa0565c74a8f870a67226.jpg)
liitunud: 26.12.2006
|
26.07.2013 13:42:30
|
|
|
tsitaat: |
Pigem on see vastutulek, et DPD viib tellitud kauba sobivasse ONOFF-i poodi ja kaubale on see 1.99 juba juurde lisatud.
|
Tegelikult on see nali kuubis - kevadel läksin Sikupilli esindusse ja soovisin osta ühte mängu, mis paraku seal oli otsa saanud. Pakuti lahkelt, et lasevad Narva esindusest Tallinna omasse saata - aega läheb kuni 3 tööpäeva. Olin sellega päri, kuna kiiret ei olnud ja tahtsin kauba eest tasuda - üllatus oli suur, kui teatati, et täiendavalt tuleb 1.99 tasuda
Konkurendid liigutavad oma kaupa Eesti eri esinduste/kaupluste vahel lisatasuta
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Bumer
HV veteran
liitunud: 16.10.2004
|
26.07.2013 13:51:47
|
|
|
Huvitav mis ajast see nii on. Ise tellisin aprilli lõpus vist neti teel mingi 25eurose asja, sest poes kohal ei olnud ja lasin kohalikku poodi toimetada ja käisin küll niisama järgi, ei ole midagi kuskil maksnud peale toote enda hinna.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
1 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
lavrenti
HV kasutaja
liitunud: 08.02.2005
|
26.07.2013 16:28:32
|
|
|
Varem oli alates 20 eurosest ostust tasuta transport, alates juunist on 50-st eurost tasuta. Ilmselt läks transport liiga kalliks ja telliti väga palju odavamaid vidinaid.
|
|
Kommentaarid: 55 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Kert97
HV vaatleja
![Kert97 Kert97](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/738459aa0c19d738edf34088f4c54fe4.gif)
liitunud: 08.06.2007
|
27.07.2013 01:15:11
|
|
|
Tahtsin ONOFF-ist tellida mälu. Lehel näitas, et laos on 1tk olemas ja tellisin ära. 2 päeva läks mööda ja sain kõne, et mälu pole laos ja netipoes on valeinfo ja saan koheselt raha tagasi. 3 päeva on tellimisest möödas, raha pole ja kuulutus on ikka üleval.
Link
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
macc
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.05.2002
|
30.07.2013 12:42:54
|
|
|
No on ahvikari seal e-poes. Mitte ühelegi kontaktisoovile ei vastata. Telefon-ei, skype-ei, email-ei. Läksin poodi, kuhu kaup tellitud, seal jäädi mokk töllakil vahtima, midagi välja ei osatud välja mõelda. Tähtajad möödas, kauba eest tasutud.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
lavrenti
HV kasutaja
liitunud: 08.02.2005
|
31.07.2013 00:20:49
|
|
|
ONOFF-i kauplused ja E-pood on 2 erinevat firmat, erinevad töötajad. Sellepärast ka info ei liigu piisava kiirusega. Kauplused on vaid kohtadeks kuhu transpordifirma E-poe kauba tarnib.
|
|
Kommentaarid: 55 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
iir
HV Guru
![iir iir](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/0bad7c2fd94d05c5536bc4f60af52440.jpg)
liitunud: 20.06.2006
|
31.07.2013 12:04:23
|
|
|
Kus klient seda teadma peab ja vaevalt teda see huvitabki, et pood ei saa oma asjadega hakkama.
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
lavrenti
HV kasutaja
liitunud: 08.02.2005
|
31.07.2013 13:06:22
|
|
|
Kahjuks tuleb nõustuda, et ilmselt nii ongi.
|
|
Kommentaarid: 55 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
t-force
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.07.2004
|
31.07.2013 16:03:47
|
|
|
Pühap õhtul tellisin e-poest ja teisipäeva lõunast oli juba helistati, et kohal kaupluses kuhu tellisin. Ainuke asi mis natuke mõtlema pani oli see 2 euri kauplusesse tellimise tasu mida ma ei ole kunagi veel kohanud. Niikuinii on kasum toote hinnal otsas ja niikuinii liigutatakse kaupa seega mingil põhjusel jätab see tiba ahnuse mulje. Aga noh hind oli ok sellegipoolest, et +2 euri otsa läks ja seekord tellisin siiski ära.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
1 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
macc
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.05.2002
|
31.07.2013 21:37:39
|
|
|
Nonii, kaup täna käes. Kohe selgitan kuidas. Läksin siis täna uuesti poodi asja uurima, kuna helistada sinna ei saa (!!!). Selgitasin uuest asja üle nagu viimati. Telefoni teel müüja e-poega asja lahendada ei saanud. Seejärel pööras ümber ja võttis selja tagant konksu otsast siis selle vajaliku eseme (!!!). See oli poes kohapeal olemas ka siis kui ma seal viimati käisin asja uurimas.
See väide, et maakera sees on teine maakera, mis välimisest suurem, sai kohapeal tõestust. Ehksiis, poes tegutseb veel teine samasugune pood kuid üksteise olemasolust suurt ei teata.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
lavrenti
HV kasutaja
liitunud: 08.02.2005
|
01.08.2013 00:49:00
|
|
|
Ja nii ongi, pood tuli vastu ning andis toote kätte. Eks siis hiljem ajatakse e-poega edasi asju, et miks vastava kauba tarne viibis jne. Nõme ka nagu klienti jooksutada e-poe viivitamise pärast.
|
|
Kommentaarid: 55 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
keytron
HV veteran
liitunud: 11.08.2002
|
03.08.2013 00:49:42
|
|
|
Peale pikemat ootamist loobusin oma tellimusest ONOFF poest, sain sama toote mujalt 70€ soodsamalt ja REAALSE klienditeenindusega
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
lavrenti
HV kasutaja
liitunud: 08.02.2005
|
03.08.2013 23:36:57
|
|
|
Loobusid tellimusest ONOFF-i E-poest ? Kas sama toode oli tavalises kaupluses nii palju odavam? Misasi on REAALNE klienditeenindus - päris inimesed arvutite asemel teenindasid nagu Selveri iseteenindus näiteks?
|
|
Kommentaarid: 55 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
alliance
The Transporter
liitunud: 23.11.2004
|
04.08.2013 00:32:56
|
|
|
lavrenti kirjutas: |
ONOFF-i kauplused ja E-pood on 2 erinevat firmat, erinevad töötajad. Sellepärast ka info ei liigu piisava kiirusega. Kauplused on vaid kohtadeks kuhu transpordifirma E-poe kauba tarnib. |
Täitsa haige süsteem siis.
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 531 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
5 :: |
431 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
keytron
HV veteran
liitunud: 11.08.2002
|
04.08.2013 13:52:01
|
|
|
lavrenti kirjutas: |
Loobusid tellimusest ONOFF-i E-poest ? Kas sama toode oli tavalises kaupluses nii palju odavam? Misasi on REAALNE klienditeenindus - päris inimesed arvutite asemel teenindasid nagu Selveri iseteenindus näiteks? |
Loobusin teleka tellimusest e-poe kaudu, kus kõigepealt oli hinnakirjas toode 311€ ja samal õhtul juba hinnaga 349€ nagu ONOFFi reaalsetes poodides kohapeal. Lisaks ei saanud ka ma mingit kinnitust tellimusele, mingit tagasidet tellimuse olukorra kohta jne. Odavam oli ta ühes Eesti e-poes, kus isegi koos transpordiga tuli toode palju soodsam. Reaalse klienditeeninduse all mõtlen ikka seda, et müüjad on huvitatud kliendi teenendamisest, suhtlemisest ja müügist.
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Mirc
HV kasutaja
![Mirc Mirc](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/773f257f952b855d7173b2b990c6322b.png)
liitunud: 18.08.2010
|
18.09.2013 19:56:44
|
|
|
ONOFF on tähesajus tagasi.
Maja teises otsas, võrreldes varasemaga.
_________________ ▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂ |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
maxtor1
HV veteran
![maxtor1 maxtor1](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/43e17ed7325046fdc3ed06e5356bdc18.gif)
liitunud: 06.02.2007
|
26.12.2013 22:00:10
|
|
|
Toosama Tähesaju viskas täna vimka. Ilmselt ei allu nad ülejäänud ketile ja teevad mis ise tahavad
Point siis selline et pühadeaja kohta on OnOff'i kodukal eraldi kirjas millised poed millisel kuupäeval kui kaua... Tähesaju kohta oli seal kenasti kirjas N 26.12. 10.00 - 18.00.
Info reaalsusele ei vastanud kohe kuidagi. Kella 13.00 paiku oli pood pime ja uksed lukus. Niigi palju ei olnud viitsitud et miski info ukse peale välja mõelda, tavapärased lahtiolekukellaajad vaid. Lausa huvi pärast sai umbes tund hiljem ka sealt mööda sõidetud, olukord sama.
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
1 :: |
91 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
beastbeats
HV Guru
![beastbeats beastbeats](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/dde03efbf2caa0565c74a8f870a67226.jpg)
liitunud: 26.12.2006
|
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
hallhunt
Piiratud kasutaja
![hallhunt hallhunt](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/8edd8ce0ec69caf1e5a95424ae786017.jpg)
liitunud: 24.11.2007
|
10.01.2014 19:50:37
|
|
|
Sai siin 3.jaanuar vahendatud eksnaise vanematele ostu e-poest.Tellisin siis asja ära,täidan tellimisvormi kenasti ära,märgin lisainfosse et toote saajaks teine isik ja tema andmed.Kõik ilus kena kuni 8,jaanuarini.Kui kuller helistab kaubasaajale et kus saaks paki üle anda,saaja elab tartus ja siis oli segadus suur,kuna pakile oli onoffi poolt kirjutatud pakisaaja andmetest selline kombinatsioon,mida ei saa eksisteerida,ehk siis saaja nimi,minu aadress ja saaja telefoninumber.Läks ikka jupp aega kulleril ja saajal aega et arusaada et nad erinevates linnades No siis hakkasin mina muidugi taga ajama pakki,hellan poodi,et mis värk on,.Nemad lubavad uurida ja tagasi hellata...Läheb pea 3 tundi mööda ...vaikus.Hellan siis otse dpd´le et kus kurat mu pakk on,nemad otsivad,pakk hoopis toodud jõhvi ja sitsib vahvalt vahelaos ja kuller seda enam ei too...no tore.Mis siis ikka ,leppisin tallinnaga kokku et lähen võtan paki esialgu ära,enne kui see veel kuhugi rändama läheb kuhugi kolmandasse kohta.Jõuan mõned minutid enne 17 vahelattu...mis selgub:oleksin pidanud tulema varem,nad enam enne 17 ei anna miski pakke välja,kuri kõne tallinna,et mis värk on,mulle lubati,ja vaheladu ei anna.Aeti asi korda ja tuli üks härrasmees mind teenindama...uus üllatus:pakil hoopis teine nimi ju ja kes kurat olen mina...Jälle asja ajamine tallinnaga ja selgitamine et mina paki tellija ja pakil saaja nimi,ja vale adressiga.NU anti siis pakk ikka lõppeks kätte,tatsasin sellega rõõmsalt kodu poole...9.jaan tegin ka vihase kõne e-poodi et mis kuradi kepp on,et kuda te saite sellised andmed,kas ei oska nagu lugeda we kes on tellija,kes saaja ja kes kus elab.....JA nõudsin muidugi et kauplus nüüd oma raha eest tellib mulle kulleri ja parandab oma sita ära....kindluse mõttes rääkisin asja 2X üle ja lasin teenindajal ette lugeda et mis kuidas ja kuhu...JA täna siis 10,jaan oligi kuller rõõmsalt uksetaga ,kontrollisin pakikleebiselt veel andmed üle ka ja kleps peale ja pakk kullerile...Loodan et seekord suudetakse pakk õigesse kohta viia.Täitsa sigafittus noh,hella ja otsi pakki taga pool päeva nagu sõge....õnneks kauplus sai ikka aru et viga nende poolne ja korraldati nende poolt dpd vedu uuesti..
See suurepärane teenindaja kes ´´oskab ´´ pakke saata välja poe laost on Lada Kondratjeva
Esimene ja viimane kord onoffist osta ja kellelegi miski ostu vahendada....
_________________ Ära taha olla see,kes sa ei ole.Ole see,kes sa oled ja peagi märkad et olid see,kes tahtsid olla |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
5 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
jägaja
HV Guru
![jägaja jägaja](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/f09afc0cb313dceef842a0d97e0634e9.jpg)
liitunud: 06.08.2004
|
14.03.2015 23:38:13
|
|
|
Ikka juhtub tegijail.
Kui aga oma apsu ei taheta tunnistada siis on tulemuseks selline lugu.
http://tarbija24.postimees.ee/3118567/veebipood-ei-noustunud-eestis-kasutut-telefoni-tagasi-votma
tsitaat: |
ONOFFi internetipoest ostetud kirjelduse järgi LTE-režiimi võimaldav telefon osutus 4G võrgus kasutuks, kuid pood keeldus klienti ja tootjafirma selgituskirja uskumast. |
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
olavsu1
külaline
|
29.07.2016 14:09:28
|
|
|
See ettevõte lubas saata garantii korras asendatud tootele uue garantiidokumendi. Seda ta ei teinud. hoopis hakkas hoolega spämmima ilma, et oleks selleks luba küsinud või saanud.
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
|