Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ONOFF märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006




sõnum 23.07.2013 13:31:06 vasta tsitaadiga

Nojah, keegi sealt vist midagi ei osta ja kuidagi tuleb müüjale palka maksta icon_smile.gif
_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lavrenti
HV kasutaja

liitunud: 08.02.2005




sõnum 25.07.2013 00:16:51 vasta tsitaadiga

Iga alla 50.- euri ostu puhul on sul võimalik valida ka SmartPost: 3.95 EUR või DPD kulleriga: 4.95 EUR. Pigem on see vastutulek, et DPD viib tellitud kauba sobivasse ONOFF-i poodi ja kaubale on see 1.99 juba juurde lisatud. Kaupluste müüjad sellest küll mingit kasu ei saa.
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
keytron
HV veteran

liitunud: 11.08.2002




sõnum 25.07.2013 17:58:07 vasta tsitaadiga

Sai telekas tellitud e-poest, 2 päeva on juba möödas ja ei mingit informatsiooni tellimuse olukorra kohta. Klienditeenindus on ka üks laisemaid mida nähtud icon_neutral.gif
Kommentaarid: 58 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lavrenti
HV kasutaja

liitunud: 08.02.2005




sõnum 25.07.2013 23:57:42 vasta tsitaadiga

Peale makse laekumist on tarne 2-4 tööpäeva. See peaks seal kenasti kirjas olema.
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
beastbeats
HV Guru
beastbeats

liitunud: 26.12.2006




sõnum 26.07.2013 13:42:30 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Pigem on see vastutulek, et DPD viib tellitud kauba sobivasse ONOFF-i poodi ja kaubale on see 1.99 juba juurde lisatud.

Tegelikult on see nali kuubis - kevadel läksin Sikupilli esindusse ja soovisin osta ühte mängu, mis paraku seal oli otsa saanud. Pakuti lahkelt, et lasevad Narva esindusest Tallinna omasse saata - aega läheb kuni 3 tööpäeva. Olin sellega päri, kuna kiiret ei olnud ja tahtsin kauba eest tasuda - üllatus oli suur, kui teatati, et täiendavalt tuleb 1.99 tasuda thumbs_down.gif
Konkurendid liigutavad oma kaupa Eesti eri esinduste/kaupluste vahel lisatasuta icon_idea.gif

_________________
Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
Kommentaarid: 360 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 277
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Bumer
HV veteran

liitunud: 16.10.2004




sõnum 26.07.2013 13:51:47 vasta tsitaadiga

Huvitav mis ajast see nii on. Ise tellisin aprilli lõpus vist neti teel mingi 25eurose asja, sest poes kohal ei olnud ja lasin kohalikku poodi toimetada ja käisin küll niisama järgi, ei ole midagi kuskil maksnud peale toote enda hinna.
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lavrenti
HV kasutaja

liitunud: 08.02.2005




sõnum 26.07.2013 16:28:32 vasta tsitaadiga

Varem oli alates 20 eurosest ostust tasuta transport, alates juunist on 50-st eurost tasuta. Ilmselt läks transport liiga kalliks ja telliti väga palju odavamaid vidinaid.
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kert97
HV vaatleja
Kert97

liitunud: 08.06.2007




sõnum 27.07.2013 01:15:11 vasta tsitaadiga

Tahtsin ONOFF-ist tellida mälu. Lehel näitas, et laos on 1tk olemas ja tellisin ära. 2 päeva läks mööda ja sain kõne, et mälu pole laos ja netipoes on valeinfo ja saan koheselt raha tagasi. 3 päeva on tellimisest möödas, raha pole ja kuulutus on ikka üleval.
Link
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
macc
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.07.2013 12:42:54 vasta tsitaadiga

No on ahvikari seal e-poes. Mitte ühelegi kontaktisoovile ei vastata. Telefon-ei, skype-ei, email-ei. Läksin poodi, kuhu kaup tellitud, seal jäädi mokk töllakil vahtima, midagi välja ei osatud välja mõelda. Tähtajad möödas, kauba eest tasutud.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lavrenti
HV kasutaja

liitunud: 08.02.2005




sõnum 31.07.2013 00:20:49 vasta tsitaadiga

ONOFF-i kauplused ja E-pood on 2 erinevat firmat, erinevad töötajad. Sellepärast ka info ei liigu piisava kiirusega. Kauplused on vaid kohtadeks kuhu transpordifirma E-poe kauba tarnib.
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006




sõnum 31.07.2013 12:04:23 vasta tsitaadiga

Kus klient seda teadma peab ja vaevalt teda see huvitabki, et pood ei saa oma asjadega hakkama.
icon_smile.gif

_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lavrenti
HV kasutaja

liitunud: 08.02.2005




sõnum 31.07.2013 13:06:22 vasta tsitaadiga

Kahjuks tuleb nõustuda, et ilmselt nii ongi.
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
t-force
Kreisi kasutaja

liitunud: 31.07.2004




sõnum 31.07.2013 16:03:47 vasta tsitaadiga

Pühap õhtul tellisin e-poest ja teisipäeva lõunast oli juba helistati, et kohal kaupluses kuhu tellisin. Ainuke asi mis natuke mõtlema pani oli see 2 euri kauplusesse tellimise tasu mida ma ei ole kunagi veel kohanud. Niikuinii on kasum toote hinnal otsas ja niikuinii liigutatakse kaupa seega mingil põhjusel jätab see tiba ahnuse mulje. Aga noh hind oli ok sellegipoolest, et +2 euri otsa läks ja seekord tellisin siiski ära.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
macc
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.07.2013 21:37:39 vasta tsitaadiga

Nonii, kaup täna käes. Kohe selgitan kuidas. Läksin siis täna uuesti poodi asja uurima, kuna helistada sinna ei saa (!!!). Selgitasin uuest asja üle nagu viimati. Telefoni teel müüja e-poega asja lahendada ei saanud. Seejärel pööras ümber ja võttis selja tagant konksu otsast siis selle vajaliku eseme (!!!). See oli poes kohapeal olemas ka siis kui ma seal viimati käisin asja uurimas.
See väide, et maakera sees on teine maakera, mis välimisest suurem, sai kohapeal tõestust. Ehksiis, poes tegutseb veel teine samasugune pood kuid üksteise olemasolust suurt ei teata.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lavrenti
HV kasutaja

liitunud: 08.02.2005




sõnum 01.08.2013 00:49:00 vasta tsitaadiga

Ja nii ongi, pood tuli vastu ning andis toote kätte. Eks siis hiljem ajatakse e-poega edasi asju, et miks vastava kauba tarne viibis jne. Nõme ka nagu klienti jooksutada e-poe viivitamise pärast.
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
keytron
HV veteran

liitunud: 11.08.2002




sõnum 03.08.2013 00:49:42 vasta tsitaadiga

Peale pikemat ootamist loobusin oma tellimusest ONOFF poest, sain sama toote mujalt 70€ soodsamalt ja REAALSE klienditeenindusega icon_smile.gif
Kommentaarid: 58 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lavrenti
HV kasutaja

liitunud: 08.02.2005




sõnum 03.08.2013 23:36:57 vasta tsitaadiga

Loobusid tellimusest ONOFF-i E-poest ? Kas sama toode oli tavalises kaupluses nii palju odavam? Misasi on REAALNE klienditeenindus - päris inimesed arvutite asemel teenindasid nagu Selveri iseteenindus näiteks?
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alliance
The Transporter

liitunud: 23.11.2004




sõnum 04.08.2013 00:32:56 vasta tsitaadiga

lavrenti kirjutas:
ONOFF-i kauplused ja E-pood on 2 erinevat firmat, erinevad töötajad. Sellepärast ka info ei liigu piisava kiirusega. Kauplused on vaid kohtadeks kuhu transpordifirma E-poe kauba tarnib.
Täitsa haige süsteem siis.
_________________
---
Kommentaarid: 531 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 5 :: 431
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
keytron
HV veteran

liitunud: 11.08.2002




sõnum 04.08.2013 13:52:01 vasta tsitaadiga

lavrenti kirjutas:
Loobusid tellimusest ONOFF-i E-poest ? Kas sama toode oli tavalises kaupluses nii palju odavam? Misasi on REAALNE klienditeenindus - päris inimesed arvutite asemel teenindasid nagu Selveri iseteenindus näiteks?


Loobusin teleka tellimusest e-poe kaudu, kus kõigepealt oli hinnakirjas toode 311€ ja samal õhtul juba hinnaga 349€ nagu ONOFFi reaalsetes poodides kohapeal. Lisaks ei saanud ka ma mingit kinnitust tellimusele, mingit tagasidet tellimuse olukorra kohta jne. Odavam oli ta ühes Eesti e-poes, kus isegi koos transpordiga tuli toode palju soodsam. Reaalse klienditeeninduse all mõtlen ikka seda, et müüjad on huvitatud kliendi teenendamisest, suhtlemisest ja müügist.
Kommentaarid: 58 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mirc
HV kasutaja
Mirc

liitunud: 18.08.2010




sõnum 18.09.2013 19:56:44 vasta tsitaadiga

ONOFF on tähesajus tagasi. icon_smile.gif

Maja teises otsas, võrreldes varasemaga.

_________________
▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
maxtor1
HV veteran
maxtor1

liitunud: 06.02.2007




sõnum 26.12.2013 22:00:10 vasta tsitaadiga

Toosama Tähesaju viskas täna vimka. Ilmselt ei allu nad ülejäänud ketile ja teevad mis ise tahavad icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif
Point siis selline et pühadeaja kohta on OnOff'i kodukal eraldi kirjas millised poed millisel kuupäeval kui kaua... Tähesaju kohta oli seal kenasti kirjas N 26.12. 10.00 - 18.00.
Info reaalsusele ei vastanud kohe kuidagi. Kella 13.00 paiku oli pood pime ja uksed lukus. Niigi palju ei olnud viitsitud et miski info ukse peale välja mõelda, tavapärased lahtiolekukellaajad vaid. Lausa huvi pärast sai umbes tund hiljem ka sealt mööda sõidetud, olukord sama.
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 91
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
beastbeats
HV Guru
beastbeats

liitunud: 26.12.2006




sõnum 10.01.2014 16:51:41 vasta tsitaadiga

Allahindlus Eesti moodi:
http://www.onoff.ee/mangukonsoolid/mangud/microsoft-kinect-mangu-kollektsioon/
icon_lol.gif

_________________
Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
Kommentaarid: 360 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 277
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
hallhunt
Piiratud kasutaja
hallhunt

liitunud: 24.11.2007




sõnum 10.01.2014 19:50:37 vasta tsitaadiga

Sai siin 3.jaanuar vahendatud eksnaise vanematele ostu e-poest.Tellisin siis asja ära,täidan tellimisvormi kenasti ära,märgin lisainfosse et toote saajaks teine isik ja tema andmed.Kõik ilus kena kuni 8,jaanuarini.Kui kuller helistab kaubasaajale et kus saaks paki üle anda,saaja elab tartus ja siis oli segadus suur,kuna pakile oli onoffi poolt kirjutatud pakisaaja andmetest selline kombinatsioon,mida ei saa eksisteerida,ehk siis saaja nimi,minu aadress ja saaja telefoninumber.Läks ikka jupp aega kulleril ja saajal aega et arusaada et nad erinevates linnades icon_biggrin.gif No siis hakkasin mina muidugi taga ajama pakki,hellan poodi,et mis värk on,.Nemad lubavad uurida ja tagasi hellata...Läheb pea 3 tundi mööda ...vaikus.Hellan siis otse dpd´le et kus kurat mu pakk on,nemad otsivad,pakk hoopis toodud jõhvi ja sitsib vahvalt vahelaos ja kuller seda enam ei too...no tore.Mis siis ikka ,leppisin tallinnaga kokku et lähen võtan paki esialgu ära,enne kui see veel kuhugi rändama läheb kuhugi kolmandasse kohta.Jõuan mõned minutid enne 17 vahelattu...mis selgub:oleksin pidanud tulema varem,nad enam enne 17 ei anna miski pakke välja,kuri kõne tallinna,et mis värk on,mulle lubati,ja vaheladu ei anna.Aeti asi korda ja tuli üks härrasmees mind teenindama...uus üllatus:pakil hoopis teine nimi ju ja kes kurat olen mina...Jälle asja ajamine tallinnaga ja selgitamine et mina paki tellija ja pakil saaja nimi,ja vale adressiga.NU anti siis pakk ikka lõppeks kätte,tatsasin sellega rõõmsalt kodu poole...9.jaan tegin ka vihase kõne e-poodi et mis kuradi kepp on,et kuda te saite sellised andmed,kas ei oska nagu lugeda we kes on tellija,kes saaja ja kes kus elab.....JA nõudsin muidugi et kauplus nüüd oma raha eest tellib mulle kulleri ja parandab oma sita ära....kindluse mõttes rääkisin asja 2X üle ja lasin teenindajal ette lugeda et mis kuidas ja kuhu...JA täna siis 10,jaan oligi kuller rõõmsalt uksetaga ,kontrollisin pakikleebiselt veel andmed üle ka ja kleps peale ja pakk kullerile...Loodan et seekord suudetakse pakk õigesse kohta viia.Täitsa sigafittus noh,hella ja otsi pakki taga pool päeva nagu sõge....õnneks kauplus sai ikka aru et viga nende poolne ja korraldati nende poolt dpd vedu uuesti..
See suurepärane teenindaja kes ´´oskab ´´ pakke saata välja poe laost on Lada Kondratjeva
Esimene ja viimane kord onoffist osta ja kellelegi miski ostu vahendada....

_________________
Ära taha olla see,kes sa ei ole.Ole see,kes sa oled ja peagi märkad et olid see,kes tahtsid olla
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 14.03.2015 23:38:13 vasta tsitaadiga

Ikka juhtub tegijail.
Kui aga oma apsu ei taheta tunnistada siis on tulemuseks selline lugu.
http://tarbija24.postimees.ee/3118567/veebipood-ei-noustunud-eestis-kasutut-telefoni-tagasi-votma
tsitaat:
ONOFFi internetipoest ostetud kirjelduse järgi LTE-režiimi võimaldav telefon osutus 4G võrgus kasutuks, kuid pood keeldus klienti ja tootjafirma selgituskirja uskumast.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olavsu1
külaline






sõnum 29.07.2016 14:09:28 vasta tsitaadiga

See ettevõte lubas saata garantii korras asendatud tootele uue garantiidokumendi. Seda ta ei teinud. hoopis hakkas hoolega spämmima ilma, et oleks selleks luba küsinud või saanud.
tagasi üles
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ONOFF mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.