Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Shadowrun Returns märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
thargun
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.04.2013 08:34:59 Shadowrun Returns vasta tsitaadiga

Shadowrun Returns is a graphically-rich, single player, turn-based tactical RPG (for PC, Mac, and Apple & Android tablets) that takes place in a cyberpunk future where magic has returned, awakening creatures of myth.
http://harebrained-schemes.com/shadowrun/
Pre-order on alanud, peaks ilmuma juunis
Kickstarteris korjasid 1,8 milli, aga tundub, et ei ole päris see mis lubasid, igatsugu foorumid on kisa kära täis
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 19.07.2013 19:20:58 vasta tsitaadiga


Link

ahmis.
icon_eek.gif icon_eek.gif icon_eek.gif
wantwantwantwantwant

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg Maha 2n
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.07.2013 00:40:38 vasta tsitaadiga

tundub kõva, ent tabletite osa ei näinud pre-orderis
_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 20.07.2013 08:56:43 vasta tsitaadiga

Hind on küll päris soodne. Pre-orderit vast ei tee, savi see -10% aga tulevikus võtab kindlasti ligi. Väga lahe tundub. icon_smile.gif
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 25.07.2013 22:44:22 vasta tsitaadiga

Mäng on hea icon_cool.gif
_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 25.07.2013 23:10:49 vasta tsitaadiga

Tundub, et vanakooli RPG fännidele suht must-buy. Mõned asjad tunduvad veidi imelikud, aga tipptasemel story ja ma olen rahul. icon_cool.gif


Link
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 27.07.2013 22:24:01 vasta tsitaadiga

Niih, Esimene ametlik kampaania siis läbi tehtud. Meeldis. Story oli huvitav ja kaasakiskuv. Kuna mäng suutis mind tundudeks arvuti taha naelutada siis pidi ta ju ilmselt hea olema?! Kampaania läbimine võttis nii ~15h.

Paar asja nüüd, esiteks pole tegemist nö. tavalise mänguga. Kuna mängul on kaasas väga võimas editor siis saab steamworkshopist uusi storysid (kampaaniaid) ja modifikatsioone juurde laadida. Esimene kampaania on rohkem sissejuhatus ning mängu maailma tutvustus. Kuuldavasti lisanudb ametlike kampaaniaid ja lisaid veel tulevikuski.

Nüüd mõned asjad, mis mind küll ei häirinud (eriti) kuid, mille üle vingumisest te interneti avarustes kindlasti kuulete.

1) Save süsteem - on checkpoindi põhine ning checkpoint on iga uue (sissejuhatusega) ala laadimisel. Nüüd aladest, millega jõuame teise punktini...
2) Lineaarsus - vabadust on suhteliselt vähe või noh, nii palju kui alal liikuda saab. Vahest on mingi side quest siin ja seal aga üldiselt on kampaania ülesse ehitatud missioonide põhiselt ja iga salvestus toimub just missiooni alguses (vahest ka vahepeal, oleneb osast). Vaba liikumise all mõtlen eelkõike seda, et sa ei saa ise valida kuhu alasse sa minna soovid, kõik toimub vastavalt storyle. (Nüüd tasub tähelepanna, et see ei tähenda, et mäng ise oleks nii ülesse ehitatud, editor võimaldab ka täiesti avatud kampaaniat teha. Ning ka ametlik esimene DLC, Berlini kampaania, pidi suhteliselt avatud olema.)
3) Lootimine - või pigem selle puudumine. Väga harva kui keegi midagi dropib ja enamasti on ka see siis questiga seotud asi. Enamus geari tuleb ise poest osta (kõik tegelt icon_biggrin.gif) pole näinud veel, et vaenlane relvi või armoreid dropib. (Steamworkshopis on selle kohane mod ka juba väljastatud).
4) Interaktsioon maailmaga - sisuliselt olematu, ainult questidega seotud asjad enamasti, vahest ka leiab looti (granaadid, medpakid) ning natuke maailma tutvustavat "stuffi".
5) TEKST TEKST TEKS - Jah, puudub voice acting aga minule kui pigem VA eelistavale mängurile, ei olnud see mingisuguseks takistuseks. Pigem unikaalselt mõnus nostalgiline kogemus.

Sellest olenemata on mäng hea ja igati väärt 14 EUR mida selle eest küsitakse. Dialoogid, Story ja karakterid on enamasti suhteliselt hästi kirjutatud (Väga suur osa mängust ongi just dialoog, kellele meeldib ,kellele mitte). Skillide süsteem on korralik, spelle jms kraami on piisavalt. Matrix on päris omamoodi asi... Combat on päris hea, X-Comi sarnane.

Aga nagu ma mainisin on tegu platvormiga, kuhu saab uut kraami juurde lisada. Kogu jutt käib esimese (main) kampaania kohta, mis osad isegi ütlevad ei näita mängu täieliku potentsiaali. Lisaks Berlini (DLC) kampaaniale on töös veel mitmeid teisi kampaanaid nagu näiteks see http://www.shadowrunidentity.org/, mis lubab 100h gameplayd. Olen arvamusel, et framework on korralik ja sinna saab tulevikus veel vägagi EPIC asju ehitada icon_smile.gif

Kindlalt on siiani tegu minu selle aasta ühe parima mänguga.

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 28.07.2013 00:29:32 vasta tsitaadiga

1.8M USD eest vorbiti selline mäng?
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gangrel
HV kasutaja
Gangrel

liitunud: 11.07.2008




sõnum 28.07.2013 01:25:15 vasta tsitaadiga

Väidetavalt otse arendustegevusele kulutati 1.2 milli. See oli mis peale füüsiliste auhindade treimist järgi jäi. Olevat ka olnud mootori vahetus mis kõigi eelduste kohaselt ka odav lõbu ei ole.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 28.07.2013 12:27:56 vasta tsitaadiga

heretic666 kirjutas:
1.8M USD eest vorbiti selline mäng?


See väga väike summa siiski.

Üks see telltale games vist, mis kogus mingi 3 milli on pidevalt juurde küsinud ning oma point and clicki mängu jaoks tundub, et ikka on vähe. See star commander või mis ta nüüd ongi on juba 14milli peal ja vajavad vist kokku üle 20-ne, et tegija mäng teha. Mõnel on mäng praktiliselt valmis ja küsivad mitu milli, et QA-d teha põhimõtteliselt.

Ega mängude tegemine odav lõbu ei ole. Eks meil ajavad need jutud miljonitest pea sassi aga tegelikult on ikka suht taskuraha mille eest nad mänge teevad. Ega publisheride võim niisama väga kaua ei ole kestnud, ainult nende suurte rahakottide pealt on enamasti võimalus AAA tiitleid teha.


Kuskil oli mingi uudis tüübist, kes küsis mingi paarkümmend tuhat lauamängu tegemiseks. Sai kokku mingi 150k, lõpuks pidi maja maha müüma ja hea-et prügikasti elama ei kolinud, sest mingi kuradi lauamängu tegemine ja inimesteni saamine läks nii kalliks.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 28.07.2013 17:47:11 vasta tsitaadiga

Jah ja arvestada veel seda, et päris suur osa läks ka editori tegemiseks, mis pidavat päris hea olema (ise pole katsetanud). Eks näe, kuidas developerid mängu edasi supportima hakkavad patchide, uuenduste ning DLC-de näol, sest potentsiaali asjal on. Aga nagu ma ennist juba mainisin, ei ole tegu sugugi halva toodanguga, selle hinna eest.
_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gangrel
HV kasutaja
Gangrel

liitunud: 11.07.2008




sõnum 28.07.2013 19:59:10 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Ega mängude tegemine odav lõbu ei ole. Eks meil ajavad need jutud miljonitest pea sassi aga tegelikult on ikka suht taskuraha mille eest nad mänge teevad. Ega publisheride võim niisama väga kaua ei ole kestnud, ainult nende suurte rahakottide pealt on enamasti võimalus AAA tiitleid teha.


Isiklikult nende kickstarterite juures lihtsalt jälgin, et arendajatel oleksid pädevad projektijuhid kes finantspoolt kontrolli all hoiavad. Nagu nt Brian Fargo või Feargus Urquhart kes on ennast praktikas tõestanud. Elu kahjuks kipub näitama, et kui asi loomeinimeste kätte jätta siis kipuvad valusad pangeastumised finantsdistsipliini suhtes kergelt tulema: nt Double Fine Broken Age või AAA rindelt hiljutine Gearboxi Aliens: Colonial Marines fiasko...
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 28.07.2013 20:20:40 vasta tsitaadiga

kogu see rahajutt on omajagu offtopic. jah, kickstarterist saadavad rahasummad on aaa mõistes mikroskoopilised ja tavalise gamedevelopmenti mõistes lihtsalt väiksed.
kontrolli all hoidmisest - praeguseks on omajagu mängude kickstartereid lõpptulemuseni jõudnud ja saavad ka enne ennast mitte tõestanud inimesed hakkama. vähemalt track record siiani näitab, et ka kogenud devidel/korraldajatel on probleemistik ja õnnestumise % suures osas sama. murekoht on pigem eeldatust oluliselt suurema summa kogumine, kus loogilise jätkuna tuleb tahtmine (ja stretch goalide tõttu ka vajadus) mängu algsest planeeritust laiemaks teha. selle suurim probleem paistab olema ajastus (kuid või aastaid edasi lükatud release), millega siis seondub pikema perioodiga kaasnevad mõneti suuremad kulud. kusjuures, kuludega on siiani tegijad piisavalt hästi hakkama saanud, edasilükkamisi on väga palju.

double fine adventure oli see, kes kogus oluliselt suure summa ja lendas otse selle rappa, et võtsid asja alguses planeeritust tunduvalt laiemalt ette - tulemuseks edasilükkamine ja nüüd siis nähtavasti tuleb vähemalt 2-episoodilisena, et vahepeal raha juurde koguda.
star citizen (oma site) on 8-kohaliste arvude alguses. sellel on ka põhjus, nii sinna raha matvate inimeste kui mängu enda ehitamise seisukohalt. kliendi seisukohalt - esimesed demovideod oli väga muljetavaldavad, samamoodi on asja nii dokumentide kui videode poolt jätkatud. sihitakse žanri, mis on olnud varjusurmas juba mõnda (võiks öelda, et pikemat) aega. tegija on tuntud nimi ja sisuliselt teada suurus. ka release goal on realistlik 2014 lõpp iirc. devi seisukohalt kehtivad samad asjad, lisaks siis tõsiasi, et nad teevad pigem mmo-d kui single-player mängu. see vajab põhimõtteliselt rohkem raha kui single-player.

tagasi ontopicuks - asi on pigem selles, et mängu sihtgrupi eeldused tänapäevasele rpg-laadsele on midagi muud. sisuliselt on vaikimisi eelduse sees Mafia väljatoodud punktid. ja neid on ka shadowrun returnsi teemalised vaidlused ja threadid kogu internetis täis.
sisu (nii pildi kui story) koha pealt ei virisetagi ju nii väga, aga midagi eriliselt suurepärast ka pole. täna just lugesin ühe online-koomiksikirjutaja arvamust asjast - kõik on hea, aga mitte enamat.
Spoiler Spoiler Spoiler

kuna mul on backlog ees, ja eelpool loetletud punktidest eeldan ka mina üsna mitut, siis jääb see mäng hetkel hirmsasti kihelevast käest hoolimata natukene oma aega ootama.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hyperions
HV vaatleja

liitunud: 23.12.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.07.2013 13:04:54 vasta tsitaadiga

Julgelt üks parimaid mänge see aasta imo. Eriti arvestades hinda. Maksaks ka 2 korda rohkem selle eest arvestades, et inimesed on nõus maksma 40-50 euri poole lühemate ja üleüldiselt kehvemate mängude eest. i.e Citadels

Ei hakka salgama, et mõningad asjad, mida ka eelpool mainitud võiks paremad olla, aga üleüldiselt minu sügelust sedasorti mängu järgi kratsis väga hästi.

Peamine whine imo ikkagi seotud sellega, et paljud arvasid, et 1.8 miljoni eest saab midagi fantastilist igas mõttes teha. Ilmselge, et ei saa. Kõik mis reklaamiti kickstarteris ju tuleb. Ok Berlini stretchgoali täitmisega läheb veidikene aega aga siiski tulemas ta on.

Üle tüki aja tõesti mäng mille lõppedes oli DO WANT MORE. 10/10 ta muidugi pole aga kuskil seal 8 kandis kindlasti. Ja loodetavasti aja jooksul läheb ainult paremaks.

Loodan, et müüb hästi ja selles universumis toimub veel huvitavaid runne.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Shadowrun Returns
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.