Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
varjutus
HV kasutaja
liitunud: 07.10.2005
|
23.07.2013 15:52:58
|
|
|
Ütleks, et PoE-s on päris kindlasti palju mitmekesisemad võimalused oma klassi ja karakteri kujundamiseks ning võimalikke teid hea ja mängitava karakterini jõudmiseks on ka rohkem. PoE updated on ka väga meeldivad ja toovad pidevalt midagi uut mängu. Lisaks on PoE-s väga oluline komponent kõikvõimalikud raced ja liigad, mis lisavad võistluslikku põnevust ja hasarti mängule. Itemid on kohandatavad, saab socketite arvu muuta, ise craftida omale leitud currency abil korralikke itemeid- craftimine PoE-s on ikka mägede kõrguselt üle D3-e dumbed down craftimisest. Millal oli viimane update D3-le , kus oleks mängijate soovidega arvestatud, parandatud ilmselged vead, püütud mängu balansseerida, tuua sisse uusi muutujaid jne?
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
23.07.2013 16:06:39
|
|
|
Tasub ka mainida, et POE on esimene mäng millel on full twich integration. Vähemalt niialju kui ma tean.
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
thargun
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2009
|
23.07.2013 16:46:40
|
|
|
GreenHorn, Ma mõtlen selle all, et casualina võid ju mängu normali peal lambi buildiga, lõdva randmega paar korda läbi mängida, aga endgame (merciless+ mapid siis) nõuab meeletutes kogustes grindimist või kauplemist, et asi veel fun oleks. Skilltree rohkus on lihtsalt üks suur illusioon, tegelikult piirdub kogu see suur ja äge skilltree lihtsa tõega, moar hp ja moar defense, viimane suur patch muutis seda äkki, ei ole viitsinud järgi uurida.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
koiott
HV veteran
liitunud: 10.05.2007
|
23.07.2013 18:34:26
|
|
|
Lõpuks kõik üks grindfest, absoluutselt pole vahet. Diablo 2's oli ka tore paar erinevat Paladini teha, aga lõpuks kütsin ikka oma Zealotiga ringi. Diablo 3's on igal klassil 2+ töötavat buildi, ehk kokku umbes 10-15-20, mis on täiesti piisav nii casuali jaoks niisama proovimiseks kui ka tõsisema gameri jaoks. PoE on hea mäng kahtlemata, aga lõpuks ikkagi ainult gearid oma Herot ja grindid. Ok race'id lisavad ehk midagi juurde ja Diablo 3 on selles suhtes üpris nõrk ja võiks isegi öelda, et asi on elus täna Streamidele ja Diabloprogressile, et mingit võistlusmomenti luua, aga mulle meeldib lihtsalt Herot gearida, mõned € teenida ja aeg-ajalt ka farmida. 650h on seljataga, lisaks umbes sama palju AHs - kellele ei meeldi, otsib uue mängu, mulle D3 istub.
PoEd mängisin umbes 3-4 tundi..Questi ei ela mitte mingi valemiga sisse, levelid on igavad, skille on palju, aga iga punkt on suht vähe väärt (võib-olla eksin kuna vähe mänginud ja alates mingist levelsit asi muutub). Craftimine on hea, aga sellise combat systemiga ei viitsiks elu sees üle 10h mängida. Ok, võib-olla jällegi eksin ja alates kuskilt maalt on põnev, aga D3'ga oli nii, et sõber andis Guest Pass ja mul oli kohe, et "holy shit, ma tahan täis mängu".
Üldiselt maitse asi ja pole mõtet siin ühte ega teist väga maha teha.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
135 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gangrel
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2008
|
24.07.2013 02:03:13
|
|
|
Maitse küsimus tõesti.
Isiklikult D3-st tüdinesin päeva pealt ära kui PoE-d maitsta sain. Pealmiselt põimis dünaamilisus mis tulenes erinevatest skill-gemmidest, skilltreest ning craftimise süsteemist mis ei surunud sind kitsasse klassi rolli nagu nt D3. Tulemus: Hetkel olen üles ehitanud kolm maini: domination blow/blood magic marauder, freezing pulse CI summoner witch ning LA summoner/double curse ranger. Hetkel siis neljas tyyp planeerimisel. Samuti EI pea sa enam meeletult Hp-dele ning kaitse ehitamisele keskenduma peale juuli suurt patchi (ausalt öeldes ei olnud ainult HP ka mingi eriline edu valem enne juuni patchi: paljud buildid ohverdasid isegi elu, tasakaalustades seda kõrge soomuse ning resistidega): praegusel hetkel hirmsate min/max võistlejate buildid tunduvad isegi olevat rohkem CI kesksed kui HP põhised. Kuna ühtlasi vähendati juulis ka üleüldist kollide tugevust ja dämmi siis on rohkem ruumi ka DPS buffritele.
Meeldib ka veel see, et enda leitud geari ning craftimisega on väga võimalik saada ka geari millega end-games laamendada (tunde järgi öeldes on grindfesti vähem olnud kui nt D3-s, samas erinevalt D3-st ei muutu ka grind tüütuks map-süsteemi ning sellest tulenevate kõikvõimalike erinevate kaartide omadustega). Kõik mu tegelased on peaaegu varustatud ainult enda juppidega ning kõik on võimelised hakkama saama end-games. Mõned üksikud jupid mis otsin turult on spetsiifilised uniqued mis täitsid mõnda mu buildide nišhi. D3-s näiteks on kõik nö end-game tegelaste kraam eranditult AH toodang. Viimaks veel üks suur pluss enda jaoks PoE juures on mängu üldine atmosfäär: ei oska täpselt nimetada mis kuid üleüldine meeleolu on IMO tunduvalt süngem ja lähedasem D2-le kui nt D3-s oli.
viimati muutis Gangrel 18.08.2013 14:43:08, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
24.07.2013 16:25:33
|
|
|
koiott kirjutas: |
PoEd mängisin umbes 3-4 tundi..Questi ei ela mitte mingi valemiga sisse, levelid on igavad, skille on palju, aga iga punkt on suht vähe väärt (võib-olla eksin kuna vähe mänginud ja alates mingist levelsit asi muutub). Craftimine on hea, aga sellise combat systemiga ei viitsiks elu sees üle 10h mängida. |
PoE pole mõeldud mänguritele, kes arvavad, et 3-4 tunnist peaks piisama, et mängust aru saada ja osata hinnata kõike seda, mida mängul sinule pakkuda on.
koiott kirjutas: |
Ok, võib-olla jällegi eksin ja alates kuskilt maalt on põnev, aga D3'ga oli nii, et sõber andis Guest Pass ja mul oli kohe, et "holy shit, ma tahan täis mängu". |
Täpselt selle "holy shit, ma tahan täis mängu" reaktsiooni tekitamise peale Blizzard välja läkski. Eesmärk oli, et keskmine WoW mängur ostab D3'e ja saab kohe mängima hakata ja asi on tema jaoks kohe huvitav. Ei ole midagi keerulist vaja õppida, kõik valikud on alati õiged, oma tegelast n.ö perse keerata ei saa, jne. Muidugi on combat (tunnetus, mitte skill süsteem) ja animatsioonid ka paremad, kui PoE'l, kuid tuleb arvestada, et ühe mängu autor on Blizzard ja teise autor väike indie stuudio.
koiott kirjutas: |
Üldiselt maitse asi ja pole mõtet siin ühte ega teist väga maha teha. |
Ise just tegid ju PoE'd maha ja nüüd lisad sellise lause lõppu?
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
kabush
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.05.2007

|
24.07.2013 16:49:38
|
|
|
mängimiseks ikka key vajalik ? Või mis keiss selle key asjaga on `?
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
24.07.2013 17:01:55
|
|
|
kabush kirjutas: |
mängimiseks ikka key vajalik ? Või mis keiss selle key asjaga on `? |
http://www.pathofexile.com/
Üleval nurgas suur tekst "Play Free Now!"
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
koiott
HV veteran
liitunud: 10.05.2007
|
24.07.2013 17:19:08
|
|
|
LightsabeR, WoWi pole mänginud ja see efekt, et holy shit, püsis läbi terve mängu ja kuigi farmimine mõnel hetkel viskas kolli ette, siis väike paus ja läks ilusti edasi. Nüüd küll AHs ja lihtsalt gearin, aga kuna selline "majandussimu" istub, siis kõik OK.
3-4 tundi võiks olla ikka see aeg, mille järgi öelda, kas mäng sobib sulle või mitte. Ok, mõni build vist hakkabki seal tööle pmst lvl 70-80+, aga siiski - Quest,farmimine võiksid olla paremad.
Jah, natuke vast liiga negatiivne sai see PoE kriitika, pigem mõtlesin sellega seda, mis mulle mängu juures ei meeldi. Enam-vähem soliidne mäng on, aga mitte midagi nii head, et D3 nurka visata. Ja sorry, et ma sellele 20h+ aega ei anna, et asi paremaks muutuks.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
135 |
|
tagasi üles |
|
 |
kabush
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.05.2007

|
24.07.2013 19:29:09
|
|
|
Ohwell .. pool päeva tõmbamist ja siis natuke pelada ja windows crashab .. logid uuesti sisse ja jälle sama asi ... :S
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ramones
HV veteran

liitunud: 09.07.2004
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
 |
kabush
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.05.2007

|
24.07.2013 22:44:42
|
|
|
Pm et disablen helikaardi ja lükkan soundi emaplaadi taha siis peaks toimima ?
Edit: enne küsin ja siis uurin linki
Nüüd jookseb ilusti ja täitsa OK pela .. Dark and Evil
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killhoven
OC`er

liitunud: 05.11.2001
|
25.07.2013 18:41:41
|
|
|
Kuid tagasi juhuslikult nii tunni-paari jooksul crashis see mäng iga helikardiga, kus kasutusel Creative kivi (ja neid on oi kui palju). Lahenduse leidis see, kes väga arvutivõõras ei olnud. Hilja aegu proovisin uuesti. Nüüd on toimunud regress ja igast linnast iga charriga välja astudes saab otsekohe BSOD
Muidugi lahendust leiab tehes ilmselt samu liigutusi, aga arvutivõõraste inimese jaoks võiks ikka probleemiga tegeleda kah.
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™ |
|
Kommentaarid: 399 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
345 |
|
tagasi üles |
|
 |
GreenHorn
HV vaatleja
liitunud: 14.08.2012
|
26.07.2013 11:23:31
|
|
|
Nonii, Onslaughtis jäi Merciless Ledge joostes lvl 56 Physical ranger selle kotaku juures lagiga kinni ja läinud ta oligi Siiani kõrgeimale jõudnud hardcore tegelane.
Arvan, et teen järgmise sama - kuidagi sobib rangeri stiil. Kuigi tahaks ka mingit ranged criticali teha ideeliselt, aga pole head buildi leidnud.
|
|
tagasi üles |
|
 |
varjutus
HV kasutaja
liitunud: 07.10.2005
|
28.07.2013 15:43:58
|
|
|
kellelegi veel tundub, et peale twitch streamimise sisseehitamist PoE-s on rohkem desync tekkinud või on see asjatu kartus?
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaun
HV kasutaja

liitunud: 25.03.2007
|
29.07.2013 08:08:11
|
|
|
Desync on olnud seal juba väga pikka aega selline vahelduv nähtus.
_________________ PC: Planetside 2, Warframe
xbox tag: Plat0nius |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
d-scorpion
HV kasutaja

liitunud: 09.06.2008
|
29.07.2013 14:14:26
|
|
|
GreenHorn kirjutas: |
Nonii, Onslaughtis jäi Merciless Ledge joostes lvl 56 Physical ranger selle kotaku juures lagiga kinni ja läinud ta oligi Siiani kõrgeimale jõudnud hardcore tegelane.
Arvan, et teen järgmise sama - kuidagi sobib rangeri stiil. Kuigi tahaks ka mingit ranged criticali teha ideeliselt, aga pole head buildi leidnud. |
Ehk lightning strike?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
R3negadeX
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2010
|
14.08.2013 21:05:56
|
|
|
Hakkasin seda just mängima, lvl 11 Ranger. Oskab keegi kiireid nippe/trikke öelda mida teha, mida mitte? Passive skill tree on hetkel ainus koht mis tekitab palju küsimusi, Dex on suhteliselt madal ja ei saa asjalikke armoreid kanda kuid ei tea kuidas seal Skill treel neid pointe võtta.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gangrel
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2008
|
15.08.2013 03:18:38
|
|
|
No üks asi mida kindlasti oma esimesel korral ära proovi on physical damage kaitse ehitamine evasioni peale. Soovitaks niivisi planeerida, et liigud skilltreel varakult iron reflex talendi juurde (kohe ranger ja duelist tree vahepeal- üks nendest suurtest talentidest) ning siis kas võtad kohe või hoiad ühte punkti endale varuks ning siis hiljem võtad ära. Evasion toidab niisama mööda minnes kuni umbes cruel act üheni, misjärel kollide däm hakkab hüppeliselt kasvama, mis sööb kiirelt su elupooli ära. On võimalik seda tööle saada kuid see IMO nõuab väga spetsiifilist buildi mis on kombotud kõrge blockiga. Ainuüksi see viimane asjaolu piirab sind puhta meleega, kuna parima tulemuse saad kilbiga. Armor on paras alustamiseks ning iron reflex converdib su mitte-dex päritoluga evasioni soomuseks.
Teine asi on, et otsusta kohe ära millest sa enda nö "lifepooli" koostad- st kas korjad siis life node või lähed chaos innoculation (lühidalt CI) peale üle. See on üks talent mis asub shadowi ning witchi põhitreede vahepeal. Tõmbab su elud ühe peale kuid teeb sind immuunseks chaos dämmi suhtes, mis on väga ohtlik asi mercilessi tasemel. Hetkel on see parem lifepooli variant kui life nodide võtmine kuid see nõuab energy shieldi stackimist ning suht tasemel geari mercilessi lõpupoole. Sulle kui algajale soovitaks alustuseks life nodidele rajada.
Kolmandaks resistid, resistid, resistid. Mida kõrgem seda parem: mercilessis elu ja surma küsimus. Chaos on erijuhus mida on päris raske isegi kogenenumatel mängijatel välja triikida ilma midagi muud olulist ohverdamata.
Dämmi koha pealt eelista elemental tyypi. Physical on kõva buffi saanud kuid ei ole päris tasemel eelnevaga, kui just mingeid eri trikke ei kasuta kus physical convertitakse elementaliks. Esimesed on just popid oma critical strike after-effektide päras: elektrilöögid stackivad shocke millest igaüks võimendab vist 40 prossa sinu iga järgnevat lööki, cold külmutab vastased muutes nad ajutiselt täiesti kahjutuks ning fire annab põlemise effekti mis jagab dämmi mingi teatud periood stabiilselt.
Kasuta normali suhteliselt lihtsat raskuastet ning katseta võimalikult palju erinevaid skille, saamaks mingi ettekujutuse mida miski neist teeb. Ükskord kui on ettekujutus olemas vali 1-2 neist välja ning ehita oma skilltree/link supportid nende kahe ümber. Soovitaks järgnevalt: üks skill on single target jaoks (bossid jne) ning teine on area of effect (AoE). Samas pea meeles, et enamus punkte lähevad nii või teisiti ellujäämise suurendamise alla ja oluliste klastrite juurde liikumisele. Kunst ongi selles, et kuidas tasakaalustada head DPS-i buffivad nodid piisava ellujäämisega.
Viimaks soovitaks soojalt kahte kanalit. Üks on youtuber ning streamer Kripparian, kes on oma sinatuubi kanalile postitanud asjalike ning lühidat informatiivseid videosid erinevatest PoE aspektidest. Siin räägib ta nt uuest ranger tree algusest ning see on ta üks pikemaid videosid (enamus 6-7 minutit):
http://www.youtube.com/watch?v=wQ4ZQVf7SxI
Teine allikas mida soovitan on selline lehekülg nagu Exilepro: http://www.exilepro.com/. Siia pannakse ainult kõige OP-maid cooky cutter builde ning annab aimu mis kombod töötavad hästi. Päris mitme autor on siin eelnevalt mainitud Kripp. Sinu puhul soovitaks just tähelepanu pöörata lightning arrow rangerile (LA immortal ranger), mis oleks hea koht kust alustada. Vaata ka build summary funktsiooni: kui teed PoE lehekülje skill kalkulaatorist oma valikud ning URL-i sisestad sinna siis ta annab kokkuvõtte su potentsiaalsest buildist. Hea koht kust kõrvutada erinevaid variante.
Skill tree kalkulaator: http://www.pathofexile.com/passive-skill-tree
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
R3negadeX
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2010
|
15.08.2013 23:00:56
|
|
|
Hei, tänks asjaliku jutu eest, viskan kindlasti pilgu peale antud tüübi juutuubi channelile ning proovin väheke eelnevalt ennast harida. Ei tahaks mõttetult palju tunde raisata selle peale et ehitan mingi mõttetu tegelase endale, parem esimese korraga asjalik build up jne
Teine küss, Questide tegemine - worth of time or not?
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gangrel
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2008
|
16.08.2013 14:31:00
|
|
|
Aga palun
Questid: need kindlasti mis passiveid annavad. Mälu järgi peaks need olema järgnevad: Act I- flooded caverns suur krabi+ laevade surnuaia subplot, Act 2: western forest tee avamine (lisaks võimalik bandit quest reward kui kõik maha lööd), Act 3: kanalisatsioonid+ piety kill. Kokku siis raskusastme peale 7-e võimalikku tasuta passivit (6 kui bandiitide juures valid mõne nende auhinna).
Ülejäänud annavad respec pointe või siis mõne kollase itemi/gemme. Respec omasid olen siis teinud kui neid punkte vaja. Kollasete itemite omasid üldse mitte kui just ma ei jää mõnesse alas pikemaks et xp grindi teha, kuna reeglina on suht madal võimalus, et neil head rollid tulevad+ itemlevel jääb sinu raskusastemel vastavaks (ehk hiljem mõttetu teha). Gemmide koha pealt teen neid kus tean, et sealt saab midagi mida mul vaja läheb. Vahest kui mõnda gemmi vaja mida enam võtta ei saa siis olen oma sõbral oma end-game tyybiga lasknud minu uut vastava klassi tyypi vedada kuni quest rewardini. Normali teeb mingi 15 mintsaga läbi lvl 1-e juures Siit saab vaadata mida täpselt keegi kuskilt saab: http://pathofexile.gamepedia.com/Quest_Rewards
Samuti on praktika näidanud, et on raskusastme reegel nende tegemisel: normalis võib neid teha kohe käigu pealt teha. Cruelis on ohutum olla üks act eest vastavast questist (ehk nt act I sidequesti teen kui act 2-s hakkama saan) ning mercilessis juba järgmise acti lõpetamisel. Põhjus peitub selles, et need sidequestid paiknevad kõrvalaladel kus raskematel astmetel on mapi level tunduvalt kõrgem kui nö mainquesti aladel. Oluline on see just HC-s, kus ei saa surmaga riskida kui ka vähemalt määral SC-s, kus cruelis on -5% xp kadu per death ning mercilessis -15%. Nt Merciless Fetid pooli ning medicine chesti (act I algusquestid) HC-s tegin alles act 3-e jõudes ära.
Mõned märkused ka minu eelneva postituse täienduseks:
CI puhul on lisaks geari vajadusele ning ES stackimisele ka probleemiks stunlock. Kuna stun võimalus sõltub otseselt sinu life poolist siis CI 1-e elu juures on sul kõige suurem võimalus saada pidevalt stunne. Tsiteeride Krippi:"You are gonna get stunned like crazy". Seda defekti saab kõrvaldada, võttes nt skilltrees unwavering stance, mis on otses mõttes CI talendist otse teisel pool skill treed. Ehk jällegi meeletu punktide raiskamine, et sinna jõuda. On ka unique amulet olemas mis annab sama propi kuid see a)on suhteliselt kallis algajale ning b) anarhias seda ei kuku. Seega kokkuvõttes veelgi üks tõsine põhjus miks mitte esimesel tüübil CI-le üle minna
Resistid: arvesta, et iga raskusaste langetab sinu baas-resiste, ehk see mis sul loomulikult on kui skilltree ja varustuse resist buffid ära võtta. Normalis on see 0, curelis -20 ning mercilessis -60. Seega soovitaks oma tüübi planeerimisel liikuda ka mõne all resist või kõvemate +x type elemental resist nodide klastri juurde. Kui elude peale lähed siis marauder algus on alati hea otsus kuhu minna- tolle sabas on ka üks resist nodide klaster kus üks suur +12 all elemental resist ning siis terve joru erinevaid elemental tyypide resiste. Endal nt kasutan mitme chari puhul seda reservina kust mõnda spetsiifilst resist tyypi võtta mida geariga ei saa enam korvata.
EDIT: Aurad on ka oluline aspekt kuid siin soovitaks krippi aurade min/max videosid vaadata. Ta annab hea ülevaate kuidas minimaalselt võimalikult palju asju endale saada ilma et mana/blood magic burn tekiks. Kui õieti mäletan siis tal neid 2tk. Üks on uuem teine vanem nii et pead ta kanali videode seas veidi ringi sobrama kui otsing kohe ei leia.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Metsjeesus
HV Guru

liitunud: 12.07.2004
|
16.08.2013 19:47:17
|
|
|
Kripp on küll tore, aga oma pea ja avastamisrõõm mis tugineb foorumile on (ka) huvitav.
Mängus on tohutult oluline ikkagi elud ja res, evasion või armor ja energyshield.
Damage ka otseloomulikult, aga surnud tegelane ei tapa kedagi ja tekitab frustratsiooni.
Anarchy liigas võin tavaari või nõu anda vajadusel, võib lisada mind Catowner / Eroticpictures.
Soovitan kindlasti foorumisse nina pista ja eri buildidest või süsteemist aimu saada!
Eelpool soovitatud Lighting arrow, olgu ta siis marauder, shadow või ranger, duelist, on üsna cheesi ja üks pimesi mängitavamaid tegelasi mängus (kahtlemata esimese tegelase puhul pole see nõnna lihtne, aga ikkagi). Osalt võib see hilisemate tegelastega rõõmu vähendada (eriti melee peale minnes, mis on loomult PIGEM aeglasem "kõiges").
Minu soovitus oleks omalt poolt hankida algul võimalikult palju item quantity modi ilma oluliste kadudeta damages & elulemuses. Näiteks mina oma mõlemate tegelastega jooksen 40-60% vahemikus ja olen isiklikult leidnud 2 Exalted orbi nt lvl 57 tegelasega, kel on 45% see.
_________________ Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine |
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gangrel
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2008
|
17.08.2013 15:32:56
|
|
|
tsitaat: |
Kripp on küll tore, aga oma pea ja avastamisrõõm mis tugineb foorumile on (ka) huvitav. |
Mõlemad toredad- Krippi puhul hindan isiklikult konkreetsust ning praktilisust. Foorumites olen aeg-ajalt näinud vahest igasuguseid imeloomi- 1.5hp leap slam marauts nt (enne nerfi). Tõsi, mitte küll siin aga PoE enda foorumites.
tsitaat: |
Eelpool soovitatud Lighting arrow, olgu ta siis marauder, shadow või ranger, duelist, on üsna cheesi ja üks pimesi mängitavamaid tegelasi mängus (kahtlemata esimese tegelase puhul pole see nõnna lihtne, aga ikkagi). |
Cheesi kui jälgid õpetusi tähe pealt. Light arrow ise on aga väga võimas AoE minimaalse pingutusega- selle jaoks on vähemalt vaja kolmlini kus supportidena on LMP (lesse mult proj) ning chain. Kolmlink aga ise ei ole teab mis haruldus ning mõlemaid support gemme saad rangerina quest rewardide raames valida. Ise kasutan 5- linki kus on veel lisaks eelnevatele life on hit ning faster attacks.
Nt võttes selle rünnaku baasiks olen aretanud kolmikcurse/summoner LA rangeri. Minionite kari (5 zombsterit, 3 spectrit ning skeleton totem) seob vastased kinni, viskad kolm curse peale (nt elemental weakness+ light weakness+ temp chains/crit weakness/enfeeble jne) ning asud nottima. Spectrid on veel kombotud faster attacksi ning LMP-ga, mis teeb nt dokside koertest (või Solaris vimplitest/Lunaris naismutantidest) tõsised tapamasinad. Lisab siia juurde veel 6 min/maxitud aurat millest üks vitality ning veel 2 health potitionid mis annavad elusid ka minionitele ning on suhteliselt vastupidav loomaaed. Isegi kui zombsterid ja spectrid surma saavad siis on alati skelli totem mis kutsub lõpmatu hulk neid. Sobib minu mängustiiliga (hybrid summoning) ning erinevalt traditsioonilisest LA rangerist ei pea ise kõike karistust vastu võtma vaid saan ringi lasta väiksema soomuse/resistidega ja alati jääb ruumi ka taganemiseks ning reorgiks kui olukord karvaseks läheb. Isegi flickerid, vanad range verivaenlased on vähem efektiivsemad kuna flickimine jaotab kogu karja peale, mistõttu nende damage per head on tunduvalt väiksem. Samas flickijad ise on reeglina sellised õrnemad võrreldes ülejäänutega ning seega surevad tavaliselt esimeste seas kui paar korda light arrow AoE alla jäävad. Kokkuvõttes puhastamiskiiruse poole pealt peaaegu sama kiire kui mu blood magic /domination blow marauts (kes jookseb ringi unique haamriga mille base attack speed on 1.80+ ning physical damage 190-256).
Ei pretendeerigi, et see best build evar aga nagu mainisin, enda mängustiilile sobib väga hästi ning see ongi ju kokkuvõttes asja point- et endal lõbus oleks. Neid variatsioone on aga küll ja küll mida saad erinevate skillgemmide/skilltree/supportide kombodega teha.
Keda huvitab siis mu LA summoner/triple curse build on järgnev: link
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Metsjeesus
HV Guru

liitunud: 12.07.2004
|
17.08.2013 16:22:27
|
|
|
Seda ma mõtlengi, et sittagi-ei-pea-tegema-ja-profit on LA, sarnane sparkile. Pole tegemist nüüd ometigi ulmetugeva asjaga, aga lihtsalt üsna tugev + autotarget. Miinuseks on hetkel kole animatsioon, vanem oli kenam, aga siis windows95 arvutitega vanad vigisesid palju.
Tundub huvitav, aga build, mis eeldab mitu curse pole mulle kunagi "hea" tundunud, sama ka Ele Equilibriumiga, kuigi toda saab ka üsna kiirelt katta karjale.
_________________ Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine |
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gangrel
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2008
|
17.08.2013 19:43:45
|
|
|
Maitse küsimus. Kuna cursed on lõpmatud siis pole midagi muud kui rutiini kehtestamine- minionid vastased kinni, cursed peale. Eriti kui on need inc curse cast speed nodid peal mille pead võtma kui tahad extra curse skilltreest. Vb tüütu ainult siis kui ei ole lõpmatud samas IMO on enduuro chargide kui ka frenzy/power chargide kehtestamisega tunduvalt rohkem tegemist (kindlad lühemad intervallid). Mikro tasandil võib vahest olla jebimist minionite hooldamisega- mõni zombie sureb, specter haihtub, totem lõppeb/hävitatakse. Samas nagu ütlesin, reeglina spectreid, zombisid ei hakka kontakti käigus hooldama vaid on vahetu olukorra järgne admin. Skelli totem lihtne ning need ei saa ka kunagi otsa. Ütleks, et kogu adminprotsessist võtab kõige rohkem aega spectritele sobiva laiba ledimine.
Needustest üldisemalt rääkides on need IMO alahinnatud võimasad kaudsed DPS bufferid. Nt minu puhul kolm curse: elemental weakness (-47 all elemental resist), conductivity (-47 light resist+ 13% change to shock) ning viimaks critical weakness (crit change 9%+ dam 69% inc) tähendavad -94 prossa langetatud light resiste (NB! Võivad resistid negatiivseks langetada kui minu stackid ületavad kolli base resisti), 13% inc change to shock+skilltree 25% (millest iga shock stack võimendab 40% sinu dämmi. Kokku võib stackida kuni 120%) ning 69% inc crit damage mis kokku võimendavad LA spämmi ikka oluliselt. Kuna nad on lõpmatud siis peab ainult ühe korra nende castimisega tegelema misjärel võid rahus karja hooldamisele ning LA spämmile keskenduda. Ainukeseks suuremaks miinuseks IMO cursede juures on, et tõsiselt effektiivseks muutuvad nad kui just võtad vastava skilltree osa ning stackid mitu tükki üksteise otsa. Too 18% in cast speed koos lõpmatusega vahet on kohe silmaga näha. Ehk eeldab ikkagi spetsialiseerumist. Ilma selleta võin aru saada, miks suhteliselt aeglane castimine koos piiratud ajaga ei pruugi nii atraktiivne olla.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
|