Baaridaami suhtes on sul küll tuline õigus, ma pean tunnistama.
Põrgusse need kardid, ma ütleks. _________________ Starte Kardisarjas 19+2 (441 punkti)
Võite 12+2
Poodiumikohti 18+2
See SRW on huvitav asi jah, ise mängin seda Simidest kõige rohkem
Rahalise auhindadega sõite on väga palju ja iga kuu kestev hotlapi evendist saab võitja samasuguse sõidukooli külastuse auhinna
Kahjuks sinna saavad regada ainult uued sõitjad, aga asjal endal on kõvasti potentsiaali. Praegu natuke toppab, kuna aktiivseid arendajaid pole väga palju aga raha voolab ikkagi ja asi surnud pole kindlasti.
Heast tahtest klientide vastu joonistasin paar jagatavat sõidujuhistega rajakaarti, mille plaanin instruktoriarvutisse panna, niiet saab huvilistele välja printida nagu tulemusigi.
Raja enda kontuurid kriitikat ei kannata, kuigi veel laiv fotode järgi natuke seda tuunisin, ning käekiri pole TÄIESTI ideaalne, aga endaarust tuli päris hästi välja ja vihma versiooni on ehk siinsetelegi põnev vaadata.
NB: Pidurdus- ja gaasikohad olenevad kardi all olevate tossude olukorrast, aga joon jääb samaks.
NB2: Vihmajoon võib mõnele vanale kendaga vihmal lammutajale ehk liiga leige tunduda, aga viimsel ajal olen päris palju vihma sõitmist kruttinud ja kõrge 54 aeg on tõsise märjaga teoks tehtud küll, just tänu nendele joontele.
Eriti teistsugune boksikurv, kus keeran paremale lisaasfaldile, teen enne boksikurvi apeksil leiduvad jääd kõik keeramise ära ja siis lasen täiesti otse kuni finishijooneni. Kui minna traditsiooniliselt boksirehvide äärest, siis saad sama ajaga boksikurvist endast küll kiiremini välja, aga finishijooneni viiv kurv on aga selle nurga alt liiga terav, paneb libisema ja kõik kiirus raiskus.
Libeda stardi järgne kurv ning sellele järgnev on kahtlased minu mälu järgi... _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Aga minul märjaga ei tule see joon tsikaanis enne puukurvi mitte kuidagi nii sirgelt välja, nagu Risto joonistas. Huvitab, kas tõesti on reaalne niimoodi sirgelt seal sõita?
Äärekivi pealt! Äärekivisi jooniste peale ei märkinud, kuna klientidel sinna karte lõhkuma minna ei julgusta, aga märjas kusiganes on äärekivi joone kõrval (v.a boksikurv)
Kindlasti see joonis on veits liiga lauge, aga põhimõtteliselt kui ovaalist väljast tulles saab enne seda šikaani kart ära keerata, siis tuleb sirgelt välja küll _________________ https://linktr.ee/RistoKappet
Launger, HV foorumis on kusagil olemas ka aerofoto põhiseid rajaskeeme hoopis paremaid kui FK ise kasutab. kart.hv.ee lehel isegi kunagi vast oli midagi... _________________ HAKKA KARDIKOOLI FÄNNIKS!
Need kurvid on palju reaalsemad, väga hea joonis.
Eks vaatab, kuidas parandada saan. Paks punane jäi must-valgele printerile väga hästi hallilt ja mustad jooned kontrastsed. Sai juba täna mitmele grupile jagatud ja tulemusi parandav efekt oli märgatav _________________ https://linktr.ee/RistoKappet
koos äärekividega olevast aerofotost oleks pääris selge ülevaade. Rehvid oli ikka natuke liikuvad asjandused... _________________ Kui vaja joonistada/saagida/hööveldada midagi, võib alati küsida
Vihmaga on boksikurv, esimene s-kurv ja puukurv valed.
Boksikurvi väljast võttes ei kaota esimesse kurvi grammigi kiirust ja puukurvi saab väljast libeda asfalti pealt pidurdades täiesti raudselt suurema kiirusega läbida, kui seest minnes.
Esimesse essi sisenemine ümber heleda asfalti on õige, aga väljumise kaar on liiga suur.
Kui õigesti siseneda, saab väljuda sirgele täiesti vasakule pöörde seest, saades juba sirge alguses nii suure hoo üles, et võid väljast sõitjast üle kütta. _________________ Starte Kardisarjas 19+2 (441 punkti)
Võite 12+2
Poodiumikohti 18+2
Sellist vastust ootasingi Peab laivis kokku saama ja võrdlema, niikaua jään oma teooria juurde
Ei kahtle sinu õpetuste õiguses, aga selles, kas need kehtivad ka dunlopite kohta. _________________ https://linktr.ee/RistoKappet
Pole Dunlopitega proovinudki ausaltöeldes.
Väga kahtlane, et jõuan seda tegema ka. _________________ Starte Kardisarjas 19+2 (441 punkti)
Võite 12+2
Poodiumikohti 18+2
Aga päris ühe pidurdusega ma küll hakkama ei saa, kolmes kohas pidurdan - tagumine tagasipööre, sellest ülejärgmine S ja siis muidugi see kurikuulus viimane tagasipööre. Kui suudaksin seal end sundida normaalsel ajal pidurdama, võiks isegi rahule jääda. Enda parima aja saingi sõidus, kus suutsin end kõige paremini kontrolli all hoida:)
* Ühes kohas pidurdan veel - stardist 2-3 kurv, enne 2. kurvi pean natukene pidurit vajutama, et kolmandast maksimaalselt hästi välja kiirendada.
Aga päris ühe pidurdusega ma küll hakkama ei saa, kolmes kohas pidurdan - tagumine tagasipööre, sellest ülejärgmine S ja siis muidugi see kurikuulus viimane tagasipööre. Kui suudaksin seal end sundida normaalsel ajal pidurdama, võiks isegi rahule jääda. Enda parima aja saingi sõidus, kus suutsin end kõige paremini kontrolli all hoida:)
* Ühes kohas pidurdan veel - stardist 2-3 kurv, enne 2. kurvi pean natukene pidurit vajutama, et kolmandast maksimaalselt hästi välja kiirendada.
Aga päris ühe pidurdusega ma küll hakkama ei saa, kolmes kohas pidurdan - tagumine tagasipööre, sellest ülejärgmine S ja siis muidugi see kurikuulus viimane tagasipööre. Kui suudaksin seal end sundida normaalsel ajal pidurdama, võiks isegi rahule jääda. Enda parima aja saingi sõidus, kus suutsin end kõige paremini kontrolli all hoida:)
* Ühes kohas pidurdan veel - stardist 2-3 kurv, enne 2. kurvi pean natukene pidurit vajutama, et kolmandast maksimaalselt hästi välja kiirendada.
Eile õhtul viibisid Madis Täht, Mario Vendla, Sander Mellikov, Laur Uusmägi ja mina Laitses, kus tegime mõne kiirema ringi.
Rajarekordi sõitis viimaks üle Laur Uusmägi ja ajaks 38,6xx.
Enda parim jäi meie "finaalsõidu" 38,854 ja see oli ka meie finaali kiireim ring.
Kaotasin Mariole joonel 0,3 sekundit, kuid ilma liputa saanuks järgmisel ringil ta elu põrguks hakata tegema!
Stabiilselt 0,1 ringile sain ligemale.
Jube vahva oli üritus ja kartide seisund teeb FK Keskusele igast asendist silmad ette.
Kel vähegi aega on, minge pigem Laitsesse, kus on reaalselt võimalik võidu sõita ja sõita peab natuke ka oskama.
Sirge lõppu viskasid kardid minimaalselt erinevalt, ehk siis kurvilises osas sõitsime võrdselt, kuid sirge lõpus oli üks kart teisest just see grammike kiirem, et tuulde ei jõudnud ja mööduda võimalust polnud.
Küll aga võib avaneda võimalusi kurvilises osas, kuigi hea sõitja puhul seegi väga keeruline.
PS: Mario alustas viimaselt, lõpetas esimesena ja mina alustasin tagant poolt kolmandalt ja tulin teiseks.
Teised ei jäänud meist maha mitte kartide tõttu, vaid omavahelise võitluse süül. _________________ Starte Kardisarjas 19+2 (441 punkti)
Võite 12+2
Poodiumikohti 18+2
Sai ka Laitses käidud täna. Pean Stigiga nõustuma, eriti just kartide seisukorra poole pealt. Sinna küll veits pikem tee, aga tõenäoliselt saab ka järgmistel kordadel Laitset eelistatud. Seekord sai kirja aja 39.185 aga ühtegi sellist ringi, millega võiks 100% rahule jääda tegelikult ei saanudki. Sõidumõnu ning "funni" sai aga täie raha eest .
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.