Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
MannyEric
HV vaatleja

liitunud: 18.02.2013
|
30.06.2013 14:35:06
Sapphire 7970 OC garantii |
|
|
Probleem siis Arvutikeskus'est ostetud videokaardiga. Kaardil on ilmnenud rike ja sooviks seda garantiisse viia, kuid AK poodidega on lood sedapsi. Sapphire' mingit volitatud esindust vist Eestis ei ole ka. Mis nüüd teha tuleks? Äkki on kellelgi ettepanekuid?
Vahepeal figureeris AK lehel info, et poed on küll suletud, kuid Saku 15 teostatakse garantiitoiminguid endiselt. Nüüd on see info ka kadunud. Olen neile kirjutanud, kuid vastust ei saa.
Iga info on teretulnud. Aitäh.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
t-force
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.07.2004
|
30.06.2013 16:18:47
|
|
|
Kui esindust pole siis polegi mujale viia kui AK-sse.
Helista nende info telefonil saad vähe kiiremini vastuse kui meiliga.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
KoldK
HV veteran

liitunud: 05.07.2011
|
30.06.2013 16:40:40
|
|
|
MannyEric, mis rike kaardil esineb?
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
MannyEric
HV vaatleja

liitunud: 18.02.2013
|
01.07.2013 12:26:22
|
|
|
KoldK kirjutas: |
MannyEric, mis rike kaardil esineb? |
Arvuti crashis, peale restarti enam kaarti pole. Vendid pöörlevad. Proovitud 2 erineva arvutiga, nii Windows'i kui Linuxiga.
EDIT: AK infotelefon enam ei tööta.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006

|
04.07.2013 12:39:02
|
|
|
AK on hingusel
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
MannyEric
HV vaatleja

liitunud: 18.02.2013
|
15.07.2013 12:06:22
|
|
|
Kuna AK-st asja enam pole ja ei tea, mis sellest garantiist edasi saama hakkab, siis võtsin Sapphire'ga otse ühendust. Sain nendega kaubale ja RMA taotlus rahuldati, nüüd pean vaid GPU nende esindusse Tšehhi saatma.
Tegin nii: läksin Sapphire kodukale ja Support menüü all on Support ticket. Registreerisin ära seal ennast, seejärel valisin Add new ticket. Seal kirjeldasin siis olukorda, et müüja lõpetas tegevuse ning kirjeldasin probleemi GPU-ga. Seal on vorm, mis tuleb ära täita, kindlasti on vaja seerianumbrit. Samuti peab tervet süsteemi kirjeldama: CPU, emaplaat, RAM jne. Mõne aja pärast tuli vastus, kus küsiti lisainfot, et kas ekraan on ikka täitsa pime ja kas ma olen proovinud lülitada BIOS 2 peale. Samuti paluti saata koopia müügiarvest. Seejärel saadeti RMA vorm. Nad tahavad saada ka SKU numbrit, mul seda käepärast polnud ja õnnestub ilma hakkama saada. Kui RMA vormi ära täitsin ja ära saatsin, siis tuli kiri, kus paluti toode neile saata. Kirjas olid ka juhised, kuidas seda teha.
Ma ei tea, millal ma GPU neile saata saan, teen seda nii ruttu kui võimalik, siis saan uuesti siia kirjutada, mis edasi sai.
P.S. Chidori andis hüva nõu, tänud talle.
viimati muutis MannyEric 15.07.2013 12:48:36, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
trip
HV Guru

liitunud: 15.03.2007
|
15.07.2013 12:29:38
|
|
|
palun aga kirjuta täpsemalt mida küsiti (kaardi s/n, ak arve?) ja mida sa neile vastuseks saatsid.
teistele foorumlastele tuleb kasuks.
|
|
Kommentaarid: 406 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
303 |
|
tagasi üles |
|
 |
KoldK
HV veteran

liitunud: 05.07.2011
|
15.07.2013 12:58:32
|
|
|
Tegelikult võiks iseenesest eraldi teema teha selle kohta ehk?
Seal saaksid inimesed erinevaid juhiseid, näpunäiteid jms anda, kuidas ja mida täpsemalt kirjutada, mida kellegilt küsitud on jne...
Üldine tootja garantii teema, mitte ainult GPU-de. Vist ei ole hetkel sellist teemat...
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
MannyEric
HV vaatleja

liitunud: 18.02.2013
|
03.08.2013 14:36:31
|
|
|
Jah, mõni mode võiks kusagile, ntks rauafoorumisse, stiki teema teha garantii kohta, saan siis oma jutu sinna pasteda. Sapphire oli selles suhtes mulle esmakordne tootjaga suhtlemine ja võin kinnitada, et võtavad lõpptarbija jutule küll.
Aga oma juhtumile lisan täpsustuseks, et ma ei saatnud kaarti mitte Sapphire esindusse Tšehhis, vaid tehasesse, kus neid kaarte tehakse. Seal toodetakse igast kola ja muuhulgas ka Sapphire videokaarte.
EDIT: Minu probleem on nüüd lahendatud. Sapphire (koostööpartner Tšehhis) saatis asenduse. Kuna viibin välismaal ja GPU lasin saata Eestisse, siis ma ei saa seda testida. Usutavasti on tegu töötava isendiga. Minu kulu kokku tuli €15,32. Jah, tõepoolest, saatsin tavalise postiga
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
|