Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
nunnu
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.11.2001
|
07.06.2013 10:29:31
|
|
|
Kui kohal ja proovitud siis saab aru kas vihane või mitte. Hetkel on teada, et samade juppidega tavaratas oleks maksnud põhimõtteliselt sama hinna või kuni 20% vähem.
_________________ Pooldan igareedeseid kondoomivastaseid ühiskogunemisi vabaduse väljakul. |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007

|
07.06.2013 11:02:34
|
|
|
Anna siis juba link ka.
_________________ Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju |
|
tagasi üles |
|
 |
PAUKA
HV veteran

liitunud: 22.07.2003
|
07.06.2013 12:58:51
|
|
|
sellise avalduse peale võiks jah linkida, et millega tegu, hetkel mina igatahes muhelen täiega
ahjaa, goldenmotori mp2'st saab kerge vaevaga 2,5kw ka kätte, tuleb natuke kontrolleri kallal lihtsalt kolviga mässata, võtan varsti ette ja teavitan ka kuidas läheb.
|
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
07.06.2013 13:26:50
|
|
|
Sisemise kontrolleriga? Tean, et välisega ei tohiks 3kw probleem olla.
Endal igapäevasõitudeks 1000W on täitsa piisav.
Mul nii, et peale ~300m sõitu (kuna pinge ei tohi olla üle 60v) lükkan lülitist 2 lifepo4 elementi juurde, siis sõiduajal pinge ~56v ja seisuajal 60v ja tuleb 50km/h ära ja 1300W max
3kw jaoks oleks vaja juba mitmekümnekilost akut või spets lipo akupaki ise ehitamist.
viimati muutis DVDRW 07.06.2013 13:39:56, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007

|
07.06.2013 13:44:04
|
|
|
Hind 1091 eurot.
Sa ilmselt ei mõelnud seda tõsiselt, aga ehk tasuks seda asja isegi uurida.
On ka normaalse hinnaga generaatoreid: https://www.clientisking.eu/bensiinigeneraator-hecht-gg-2000i
Kütusekulu 1,36l tunnis, nii et peaks märgatavalt odavamalt hakkama saama kui rolleriga. Siis peab muidugi kõrvaklappidega sõitma, sest müra on jube. Ja võib-olla ka käru järele panema, millel seda generaatorit vedada
|
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
07.06.2013 14:34:06
|
|
|
see hechti käkk kaalub pea 2x rohkem.
miski suur kolmerattaline ratas vaja millel kast taga...
kast veel pealt kinni, miski tuulutus sisse ja sumpa tagant välja
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
tagasi üles |
|
 |
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
08.06.2013 23:06:00
|
|
|
Hübriidvelo
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
tagasi üles |
|
 |
nunnu
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.11.2001
|
10.06.2013 14:46:15
|
|
|
link :: Link müüja tellimiskeskkonda
Tsitaat kirjutas: |
sellise avalduse peale võiks jah linkida, et millega tegu, hetkel mina igatahes muhelen täiega  |
Ratas saabus täna. Põhiline argument ostuks oli head jupid ja ratta moodi välimus + see, et saan sellele rattale lapsetooli sadulataha panna. Tegemist on Focus Jarifa Offroad 2011. a mudeliga. Ratast müüdi ebay.de-s ja kuna müüjaks oli Saksamaal asuv rattapood siis leidsin nende online poe kus sama ratas oli 100 € odavam. Need allahinnatud rattad müüdi kähku läbi ja hinnaks oli 1375 €. Küll aga on seal 2013 a mudelid olemas kes soovib täishinnaga (1000 euri kallim) osta .
Vahe uuema mudeliga ons ee, et 2011 omal on 48V süsteem ja uuematel 36V.
Ratta enda andmed:
Frame BionX, alloy, internal cable routing
Fork Rock Shox Recon Silver RL 100 mm, Air
Tires Continental Race King 2.2 foldable 55-559
Drivetrain Shimano Deore XT M772
Gear ratio front: 44/32/22, rear: 13-32
Number of Gears 27
Shifter Shimano SLX M660
Crankset Shimano XT FC-M770
Brakes Tektro Auriga E-Sub
Brake lever Tektro Auriga, Cutoff Sensor
Handlebar Black Comp SL Riser
Stem Concept SL, Ahead, Hydro
Seatpost Concept SL
Saddle Concept EX MTB
Hubs front: Shimano M525, Disc; rear: BionX
Rims Rodi D540, with eyelets
Engine BionX electric motor 250 W, 48 V High Torque
Accumulator Li-Ion aku, 6,6 Ah and 317 Wh
Display BionX LCD
|
|
tagasi üles |
|
 |
PAUKA
HV veteran

liitunud: 22.07.2003
|
11.06.2013 10:15:35
|
|
|
väljanägemine täitsa ok, aga tegelikkuses oleks 10Ah LiFePO4 akuga komplekti 872€ eest saanud juba, ning sobiva ratta jaoks oleks jäänud 500 euri, selle eest saaks vähe vingema põhja juba rattale, ja noh 250W vs. 1400W , aga kokkuvõttes jah, pole kõige hullem valik.
|
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
11.06.2013 11:38:44
|
|
|
Eks need valmisrattad on ülehinnatud nagu elektriautodki:
Paned ise kokku, ~1000€. Ostad sama asja poest kokkupanduna ~3000€
Elektriauto 16KWh aku ~20000€. Laod ise kokku 16KW/h aku <7000€
|
|
tagasi üles |
|
 |
nunnu
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.11.2001
|
12.06.2013 15:28:08
|
|
|
PAUKA kirjutas: |
väljanägemine täitsa ok, aga tegelikkuses oleks 10Ah LiFePO4 akuga komplekti 872€ eest saanud juba, ning sobiva ratta jaoks oleks jäänud 500 euri, selle eest saaks vähe vingema põhja juba rattale, ja noh 250W vs. 1400W , aga kokkuvõttes jah, pole kõige hullem valik. |
Tähtis ei olnud võimsus kuigi kiirendus selle rattaga on täiesti piisav.
500 € eest ei saa selliste komponentige uut ratast. Võimalik, et teise ratta, mis juba olemas on, ehitan millalgi ümber elektrirattaks aga kuna vaja oli teist ratast perre siis mõistlikum oli osta kohe elektrikas kui ise ehitada (oleks läinud kallimaks kuna nn doonorratast selle jaoks mul polnud).
|
|
tagasi üles |
|
 |
urxz
HV vaatleja

liitunud: 01.08.2012
|
12.06.2013 20:09:48
|
|
|
Sai nüüd siis lõpuks ratas kokku pandud, jupid ostsin akuplussist. 750w mootor, aku 36v 12ah. aga kiirus üle 25kmh ei taha minna. Hiinlased on vist mingi piirangu peale sebinud. Kuidas see maha saada? kas see on üldse võimalik?
|
|
tagasi üles |
|
 |
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
13.06.2013 10:54:11
|
|
|
Elektrimootoritel ongi reeglina pingest sõltuvus mingile maksimumkiirusele, üle selle sa ilma pinget tõstmata ei saa. Samas kui tõstad pinget, koolevad transistorid/türistorid ja ega mootorgi mingi imeloom pole.
Kui täpsustad mis liiki mootor on, kas pooluspaarid kättesaadavad jne. siis pooluspaaride ümber ühendades tõenäoliselt saab kiirust tõsta.
|
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
13.06.2013 12:31:35
|
|
|
Vaatan nende mootorite juures kirjas 650RPM. Mõõtsin oma 28" maagilisel pirukal 53 km/h juures täpselt 400RPM (48V aku)
Teoreetiliselt peaks siis see 750W mootor suutma arendada kiirust 85 km/h 28" juures
Pingest sõltub kiirus jah. Sellele 750W-sele tuleb vist 60V sisse sööta, et see 650RPM kätte saada, ehk siis vaja õiget kontrollerit ja akut.
Njah seal akuplussis hinnad nüüd nii kõrged, et siit tuleb palju odavam juba.
Kogu komplekt MPIII ilma akuta (45km/h) 396€ kõigest
|
|
tagasi üles |
|
 |
urxz
HV vaatleja

liitunud: 01.08.2012
|
14.06.2013 15:59:38
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Vaatan nende mootorite juures kirjas 650RPM. Mõõtsin oma 28" maagilisel pirukal 53 km/h juures täpselt 400RPM (48V aku)
Teoreetiliselt peaks siis see 750W mootor suutma arendada kiirust 85 km/h 28" juures
Pingest sõltub kiirus jah. Sellele 750W-sele tuleb vist 60V sisse sööta, et see 650RPM kätte saada, ehk siis vaja õiget kontrollerit ja akut.
Njah seal akuplussis hinnad nüüd nii kõrged, et siit tuleb palju odavam juba.
Kogu komplekt MPIII ilma akuta (45km/h) 396€ kõigest  |
Õnneks mul siiski niipalju see komplekt ei maksnud, nagu hinnakirjas on. Olen ettetellimuse pealt viisaka hinnaalanduse saanud. Aga selle kiiruspiiranguga ei saa ma hakkama. LCD ekraani programmeerimise juhiste järele toimides on võimalik tippkiiruseks panna ükskõik kui suur number, aga tegelikkuses üle 25kmh ei liigu. See on ka juhendis kirjas, et kiirus on limiteeritud. http://www.akukeskus.ee/images/stories/elektrijalgrataste%20komponendid.pdf sealt nimekirjast on siis 750w mootor koos kontrolleriga 36v 12ah frog aku, pöidlahoob, pedal assist(võimsusastmete vahetus toimib ainult seda kasutades), pidurisangad, LCD ja kontrolleri karp. Mootor ja velg koos kodaratega tulevad eraldi, tuleb ise kokku panna- see on paras pusimine, sest kodarad on jämedamad kui veljes olevad augud. Tuleb üle puurida. Ja kui varem pole kunagi isegi kodaraid pingutanud, siis on see kokkupanek paras jamaine. Olen otsinud netist seda kiiruspiirangu eemaldamist, aga siiani pole õnne. Kahjuks ei jaga ma elektroonikast ka kuigi palju. Äkki keegi oskab aidata?
|
|
tagasi üles |
|
 |
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
17.06.2013 19:20:27
|
|
|
Saad sisestada väiksema velje suuruse?
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
tagasi üles |
|
 |
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
18.06.2013 11:05:06
|
|
|
Kui mootori liik oleks teada (kui on kommutaatormootor) siis saaks teha TURBO otsenupu, mis annab mootorile täisakupinge peale. Võimalik, et saad oma arvutatud maksimumkiirusegi kätte nii et ole ettevaatlik et vastu puud ei sõida.
Praeguse jutu järgi on kontrolleris kiiruse kontroll sees (kommutaatormootoril suht lihtne) ja sa võid mida iganes teha, kuid blokk rohkem energiat mootorisse peale ei anna, kui lõppkiirus saavutatud.
|
|
tagasi üles |
|
 |
urxz
HV vaatleja

liitunud: 01.08.2012
|
|
tagasi üles |
|
 |
enterprice
HV veteran

liitunud: 18.12.2003
|
18.06.2013 23:33:28
|
|
|
Väiksema veljemõõdu sisestamise järgi mõõtsid kiirust ikka õieti? See küll imelik, et mingit muutust ei tulnud. Peaks ikka pöörete järgi vist kalkuleerima too seade.
|
|
tagasi üles |
|
 |
urxz
HV vaatleja

liitunud: 01.08.2012
|
19.06.2013 08:12:41
|
|
|
enterprice kirjutas: |
Väiksema veljemõõdu sisestamise järgi mõõtsid kiirust ikka õieti? See küll imelik, et mingit muutust ei tulnud. Peaks ikka pöörete järgi vist kalkuleerima too seade. |
kasutasin kiiruse mõõtmiseks gps-i. Ratta mõõtusid saab panna alates 10-28 tollini. mingit vahet pole.
|
|
tagasi üles |
|
 |
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
19.06.2013 10:27:03
|
|
|
Vihjet kodulehel polnud.
Kuna on palju mähiseid siis tundub, et igat mähist kommuteeritakse eraldi nagu sammootoril. Samas võib olla erinevad mähised lihtsalt pooluspaaride erinevaks ümberühendamiseks, kuna see võimalus antud lingil oli olemas. Suva google otsing viitas, et kasutatakse ikkagi DC mootorit (kommutaator on võllil) Sel juhul saad kiirust reguleerida nii pooluspaaride ühendamise kui pingega (maksimumkiirus on täisakupingel). Kommutaatormootoril saab edukalt nii öelda plokist mööda hiilida. Sünkroonmootoril tuleb anda vahelduvat impulsi ja see nõuab mingi juhitava sagedusregulaatori ehitamist. Pilditel oli näha, et neil on sisseehitatud kiiruseandur ratta sees (mõõdab nurkkiirust mitte tegelikku kiirust)
Kui viitsid testriga mässata siis saaks kindlalt kindlaks teha - DC mootoril ratast liigutades kommutaator katkestab aeg ajalt mähised ära (ja katkenud ühendab) sünkroonmootoril (või sammmootor) seda ei juhtu.
|
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
19.06.2013 11:06:53
|
|
|
Njah nüüd küll tundub, et ühenda ja sõida 45km/h kogu MPIII mootor kodaratele laotud komplekti eest 396€ küsitud pole palju, kui sellist pornot peab kiiruse tõstmiseks läbi hakkama tegema
|
|
tagasi üles |
|
 |
urxz
HV vaatleja

liitunud: 01.08.2012
|
19.06.2013 16:09:44
|
|
|
kalvis kirjutas: |
Vihjet kodulehel polnud.
Kuna on palju mähiseid siis tundub, et igat mähist kommuteeritakse eraldi nagu sammootoril. Samas võib olla erinevad mähised lihtsalt pooluspaaride erinevaks ümberühendamiseks, kuna see võimalus antud lingil oli olemas. Suva google otsing viitas, et kasutatakse ikkagi DC mootorit (kommutaator on võllil) Sel juhul saad kiirust reguleerida nii pooluspaaride ühendamise kui pingega (maksimumkiirus on täisakupingel). Kommutaatormootoril saab edukalt nii öelda plokist mööda hiilida. Sünkroonmootoril tuleb anda vahelduvat impulsi ja see nõuab mingi juhitava sagedusregulaatori ehitamist. Pilditel oli näha, et neil on sisseehitatud kiiruseandur ratta sees (mõõdab nurkkiirust mitte tegelikku kiirust)
Kui viitsid testriga mässata siis saaks kindlalt kindlaks teha - DC mootoril ratast liigutades kommutaator katkestab aeg ajalt mähised ära (ja katkenud ühendab) sünkroonmootoril (või sammmootor) seda ei juhtu. |
Suurem osa sellest jutust on minu jaoks nagu hiina keel. Ma nüüd ei tea kas tegin õigesti, aga ühendasin mootori toite 3 otsa lahti ja panin neile (2kaupa kõik võimalikud paarid) testri külge ja mõõtsin takistust, samal ajal ratast keerates. kas ta katkestab, ma ei tea, aga see number muutus liigutamisel pidevalt, küll oli 0,misiganes, vahel 1 ja siis -0,misiganes. katsetasin ka joonise järgi lühistamise ära, see andis lihtsalt sisselülitatud asendi ilma lcd ekraanita. Kiiremaks ei läinud.
|
|
tagasi üles |
|
 |
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
21.06.2013 11:03:33
|
|
|
Kõik jutt viitab DC mootorile. Katkestamisel ongi takistus lõpmatusl ja ühendatuna peaaegu null (ankruahel + harjad on ca mõned oomid, kusjuures tester võib nii väikest takistus korrektselt mitte suutagi mõõta). Nüüd tuleks mootori mähised kindlaks teha, DC mootoritel on ankruahela takistus väike, sellega saad teada mis on ankru omad. Mingi paar on see kiiruse andur see võib ühendamata jääda.
|
|
tagasi üles |
|
 |
|