Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 190, 191, 192  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
nunnu
Kreisi kasutaja
nunnu

liitunud: 25.11.2001




sõnum 07.06.2013 10:29:31 vasta tsitaadiga

Kui kohal ja proovitud siis saab aru kas vihane või mitte. Hetkel on teada, et samade juppidega tavaratas oleks maksnud põhimõtteliselt sama hinna või kuni 20% vähem.
_________________
Pooldan igareedeseid kondoomivastaseid ühiskogunemisi vabaduse väljakul.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 07.06.2013 11:02:34 vasta tsitaadiga

Anna siis juba link ka.
_________________
Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.06.2013 12:58:51 vasta tsitaadiga

sellise avalduse peale võiks jah linkida, et millega tegu, hetkel mina igatahes muhelen täiega icon_smile.gif

ahjaa, goldenmotori mp2'st saab kerge vaevaga 2,5kw ka kätte, tuleb natuke kontrolleri kallal lihtsalt kolviga mässata, võtan varsti ette ja teavitan ka kuidas läheb.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 07.06.2013 13:26:50 vasta tsitaadiga

Sisemise kontrolleriga? Tean, et välisega ei tohiks 3kw probleem olla.
Endal igapäevasõitudeks 1000W on täitsa piisav.
Mul nii, et peale ~300m sõitu (kuna pinge ei tohi olla üle 60v) lükkan lülitist 2 lifepo4 elementi juurde, siis sõiduajal pinge ~56v ja seisuajal 60v ja tuleb 50km/h ära ja 1300W max thumbs_up.gif
3kw jaoks oleks vaja juba mitmekümnekilost akut või spets lipo akupaki ise ehitamist. thumbs_down.gif


viimati muutis DVDRW 07.06.2013 13:39:56, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.06.2013 13:26:57 vasta tsitaadiga

Miski väike genekas pakikale tiksuma...

näiteks: http://power.honda.ee/index.php?m=2&l=2&n=22

_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 07.06.2013 13:44:04 vasta tsitaadiga

Super AMOLED kirjutas:
http://power.honda.ee/index.php?m=2&l=2&n=22


Hind 1091 eurot. icon_biggrin.gif

Sa ilmselt ei mõelnud seda tõsiselt, aga ehk tasuks seda asja isegi uurida.
On ka normaalse hinnaga generaatoreid: https://www.clientisking.eu/bensiinigeneraator-hecht-gg-2000i
Kütusekulu 1,36l tunnis, nii et peaks märgatavalt odavamalt hakkama saama kui rolleriga. Siis peab muidugi kõrvaklappidega sõitma, sest müra on jube. Ja võib-olla ka käru järele panema, millel seda generaatorit vedada icon_razz.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.06.2013 14:34:06 vasta tsitaadiga

see hechti käkk kaalub pea 2x rohkem.

miski suur kolmerattaline ratas vaja millel kast taga... thumbs_up.gif


kast veel pealt kinni, miski tuulutus sisse ja sumpa tagant välja icon_biggrin.gif

_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 08.06.2013 23:06:00 vasta tsitaadiga

Hübriidvelo thumbs_up.gif
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nunnu
Kreisi kasutaja
nunnu

liitunud: 25.11.2001




sõnum 10.06.2013 14:46:15 vasta tsitaadiga

link :: Link müüja tellimiskeskkonda

Tsitaat kirjutas:
sellise avalduse peale võiks jah linkida, et millega tegu, hetkel mina igatahes muhelen täiega icon_smile.gif


Ratas saabus täna. Põhiline argument ostuks oli head jupid ja ratta moodi välimus + see, et saan sellele rattale lapsetooli sadulataha panna. Tegemist on Focus Jarifa Offroad 2011. a mudeliga. Ratast müüdi ebay.de-s ja kuna müüjaks oli Saksamaal asuv rattapood siis leidsin nende online poe kus sama ratas oli 100 € odavam. Need allahinnatud rattad müüdi kähku läbi ja hinnaks oli 1375 €. Küll aga on seal 2013 a mudelid olemas kes soovib täishinnaga (1000 euri kallim) osta icon_wink.gif .
Vahe uuema mudeliga ons ee, et 2011 omal on 48V süsteem ja uuematel 36V.

Ratta enda andmed:
Frame BionX, alloy, internal cable routing
Fork Rock Shox Recon Silver RL 100 mm, Air
Tires Continental Race King 2.2 foldable 55-559
Drivetrain Shimano Deore XT M772
Gear ratio front: 44/32/22, rear: 13-32
Number of Gears 27
Shifter Shimano SLX M660
Crankset Shimano XT FC-M770
Brakes Tektro Auriga E-Sub
Brake lever Tektro Auriga, Cutoff Sensor
Handlebar Black Comp SL Riser
Stem Concept SL, Ahead, Hydro
Seatpost Concept SL
Saddle Concept EX MTB
Hubs front: Shimano M525, Disc; rear: BionX
Rims Rodi D540, with eyelets
Engine BionX electric motor 250 W, 48 V High Torque
Accumulator Li-Ion aku, 6,6 Ah and 317 Wh
Display BionX LCD
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.06.2013 10:15:35 vasta tsitaadiga

väljanägemine täitsa ok, aga tegelikkuses oleks 10Ah LiFePO4 akuga komplekti 872€ eest saanud juba, ning sobiva ratta jaoks oleks jäänud 500 euri, selle eest saaks vähe vingema põhja juba rattale, ja noh 250W vs. 1400W icon_smile.gif, aga kokkuvõttes jah, pole kõige hullem valik.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 11.06.2013 11:38:44 vasta tsitaadiga

Eks need valmisrattad on ülehinnatud nagu elektriautodki:
Paned ise kokku, ~1000€. Ostad sama asja poest kokkupanduna ~3000€ thumbs_down.gif
Elektriauto 16KWh aku ~20000€. Laod ise kokku 16KW/h aku <7000€ icon_rolleyes.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nunnu
Kreisi kasutaja
nunnu

liitunud: 25.11.2001




sõnum 12.06.2013 15:28:08 vasta tsitaadiga

PAUKA kirjutas:
väljanägemine täitsa ok, aga tegelikkuses oleks 10Ah LiFePO4 akuga komplekti 872€ eest saanud juba, ning sobiva ratta jaoks oleks jäänud 500 euri, selle eest saaks vähe vingema põhja juba rattale, ja noh 250W vs. 1400W icon_smile.gif, aga kokkuvõttes jah, pole kõige hullem valik.


Tähtis ei olnud võimsus kuigi kiirendus selle rattaga on täiesti piisav.
500 € eest ei saa selliste komponentige uut ratast. icon_lol.gif Võimalik, et teise ratta, mis juba olemas on, ehitan millalgi ümber elektrirattaks aga kuna vaja oli teist ratast perre siis mõistlikum oli osta kohe elektrikas kui ise ehitada (oleks läinud kallimaks kuna nn doonorratast selle jaoks mul polnud).
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
urxz
HV vaatleja
urxz

liitunud: 01.08.2012




sõnum 12.06.2013 20:09:48 vasta tsitaadiga

Sai nüüd siis lõpuks ratas kokku pandud, jupid ostsin akuplussist. 750w mootor, aku 36v 12ah. aga kiirus üle 25kmh ei taha minna. Hiinlased on vist mingi piirangu peale sebinud. Kuidas see maha saada? kas see on üldse võimalik?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 13.06.2013 10:54:11 vasta tsitaadiga

Elektrimootoritel ongi reeglina pingest sõltuvus mingile maksimumkiirusele, üle selle sa ilma pinget tõstmata ei saa. Samas kui tõstad pinget, koolevad transistorid/türistorid ja ega mootorgi mingi imeloom pole.
Kui täpsustad mis liiki mootor on, kas pooluspaarid kättesaadavad jne. siis pooluspaaride ümber ühendades tõenäoliselt saab kiirust tõsta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 13.06.2013 12:31:35 vasta tsitaadiga

Vaatan nende mootorite juures kirjas 650RPM. Mõõtsin oma 28" maagilisel pirukal 53 km/h juures täpselt 400RPM (48V aku)
Teoreetiliselt peaks siis see 750W mootor suutma arendada kiirust 85 km/h 28" juures w00t.gif
Pingest sõltub kiirus jah. Sellele 750W-sele tuleb vist 60V sisse sööta, et see 650RPM kätte saada, ehk siis vaja õiget kontrollerit ja akut.
Njah seal akuplussis hinnad nüüd nii kõrged, et siit tuleb palju odavam juba.
Kogu komplekt MPIII ilma akuta (45km/h) 396€ kõigest thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
urxz
HV vaatleja
urxz

liitunud: 01.08.2012




sõnum 14.06.2013 15:59:38 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
Vaatan nende mootorite juures kirjas 650RPM. Mõõtsin oma 28" maagilisel pirukal 53 km/h juures täpselt 400RPM (48V aku)
Teoreetiliselt peaks siis see 750W mootor suutma arendada kiirust 85 km/h 28" juures w00t.gif
Pingest sõltub kiirus jah. Sellele 750W-sele tuleb vist 60V sisse sööta, et see 650RPM kätte saada, ehk siis vaja õiget kontrollerit ja akut.
Njah seal akuplussis hinnad nüüd nii kõrged, et siit tuleb palju odavam juba.
Kogu komplekt MPIII ilma akuta (45km/h) 396€ kõigest thumbs_up.gif

Õnneks mul siiski niipalju see komplekt ei maksnud, nagu hinnakirjas on. Olen ettetellimuse pealt viisaka hinnaalanduse saanud. Aga selle kiiruspiiranguga ei saa ma hakkama. LCD ekraani programmeerimise juhiste järele toimides on võimalik tippkiiruseks panna ükskõik kui suur number, aga tegelikkuses üle 25kmh ei liigu. See on ka juhendis kirjas, et kiirus on limiteeritud. http://www.akukeskus.ee/images/stories/elektrijalgrataste%20komponendid.pdf sealt nimekirjast on siis 750w mootor koos kontrolleriga 36v 12ah frog aku, pöidlahoob, pedal assist(võimsusastmete vahetus toimib ainult seda kasutades), pidurisangad, LCD ja kontrolleri karp. Mootor ja velg koos kodaratega tulevad eraldi, tuleb ise kokku panna- see on paras pusimine, sest kodarad on jämedamad kui veljes olevad augud. Tuleb üle puurida. Ja kui varem pole kunagi isegi kodaraid pingutanud, siis on see kokkupanek paras jamaine. Olen otsinud netist seda kiiruspiirangu eemaldamist, aga siiani pole õnne. Kahjuks ei jaga ma elektroonikast ka kuigi palju. Äkki keegi oskab aidata?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 17.06.2013 19:20:27 vasta tsitaadiga

Saad sisestada väiksema velje suuruse?
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 18.06.2013 11:05:06 vasta tsitaadiga

Kui mootori liik oleks teada (kui on kommutaatormootor) siis saaks teha TURBO otsenupu, mis annab mootorile täisakupinge peale. Võimalik, et saad oma arvutatud maksimumkiirusegi kätte nii et ole ettevaatlik et vastu puud ei sõida.
Praeguse jutu järgi on kontrolleris kiiruse kontroll sees (kommutaatormootoril suht lihtne) ja sa võid mida iganes teha, kuid blokk rohkem energiat mootorisse peale ei anna, kui lõppkiirus saavutatud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
urxz
HV vaatleja
urxz

liitunud: 01.08.2012




sõnum 18.06.2013 20:59:36 vasta tsitaadiga

jah no olen nüüd väiksemat veljemõõtu ka sisestanud, aga tulemust pole. Tundub, et piirang on kusagil minu jaoks kättesaamatus kohas. Nagu ma juba varem mainisin, olen elektroonikas suht tume, täpselt nii saamatu, kui üks tavaline nõukaaegne elektrik. Väikesed voolud ja eriti alalisvoolud on tume maa. Tootja koduleht pidi see olema: http://www.mc-ebikemotor.com/index.html ehk loeb sealt midagi välja. Turbonupp oleks tore asi, aga kardan, et ise ma seda välja ei mõtle. http://www.mc-ebikemotor.com/cpzs/motor/2012112622.html seda tüüpi mootor on. Äkki pean teise kontrolleri muretsema? Kas äkki see pole turbonupu joonis?: https://dl.dropboxusercontent.com/u/31904427/1.jpg ja https://dl.dropboxusercontent.com/u/31904427/2.jpg Igasugu abi on teretulnud
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
enterprice
HV veteran
enterprice

liitunud: 18.12.2003




sõnum 18.06.2013 23:33:28 vasta tsitaadiga

urxz kirjutas:
jah no olen nüüd väiksemat veljemõõtu ka sisestanud, aga tulemust pole. Tundub, et piirang on kusagil minu jaoks kättesaamatus kohas. Nagu ma juba varem mainisin, olen elektroonikas suht tume, täpselt nii saamatu, kui üks tavaline nõukaaegne elektrik. Väikesed voolud ja eriti alalisvoolud on tume maa. Tootja koduleht pidi see olema: http://www.mc-ebikemotor.com/index.html ehk loeb sealt midagi välja. Turbonupp oleks tore asi, aga kardan, et ise ma seda välja ei mõtle. http://www.mc-ebikemotor.com/cpzs/motor/2012112622.html seda tüüpi mootor on. Äkki pean teise kontrolleri muretsema? Kas äkki see pole turbonupu joonis?: https://dl.dropboxusercontent.com/u/31904427/1.jpg ja https://dl.dropboxusercontent.com/u/31904427/2.jpg Igasugu abi on teretulnud

Väiksema veljemõõdu sisestamise järgi mõõtsid kiirust ikka õieti? See küll imelik, et mingit muutust ei tulnud. Peaks ikka pöörete järgi vist kalkuleerima too seade.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
urxz
HV vaatleja
urxz

liitunud: 01.08.2012




sõnum 19.06.2013 08:12:41 vasta tsitaadiga

enterprice kirjutas:
urxz kirjutas:
jah no olen nüüd väiksemat veljemõõtu ka sisestanud, aga tulemust pole. Tundub, et piirang on kusagil minu jaoks kättesaamatus kohas. Nagu ma juba varem mainisin, olen elektroonikas suht tume, täpselt nii saamatu, kui üks tavaline nõukaaegne elektrik. Väikesed voolud ja eriti alalisvoolud on tume maa. Tootja koduleht pidi see olema: http://www.mc-ebikemotor.com/index.html ehk loeb sealt midagi välja. Turbonupp oleks tore asi, aga kardan, et ise ma seda välja ei mõtle. http://www.mc-ebikemotor.com/cpzs/motor/2012112622.html seda tüüpi mootor on. Äkki pean teise kontrolleri muretsema? Kas äkki see pole turbonupu joonis?: https://dl.dropboxusercontent.com/u/31904427/1.jpg ja https://dl.dropboxusercontent.com/u/31904427/2.jpg Igasugu abi on teretulnud

Väiksema veljemõõdu sisestamise järgi mõõtsid kiirust ikka õieti? See küll imelik, et mingit muutust ei tulnud. Peaks ikka pöörete järgi vist kalkuleerima too seade.

kasutasin kiiruse mõõtmiseks gps-i. Ratta mõõtusid saab panna alates 10-28 tollini. mingit vahet pole.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 19.06.2013 10:27:03 vasta tsitaadiga

Vihjet kodulehel polnud.
Kuna on palju mähiseid siis tundub, et igat mähist kommuteeritakse eraldi nagu sammootoril. Samas võib olla erinevad mähised lihtsalt pooluspaaride erinevaks ümberühendamiseks, kuna see võimalus antud lingil oli olemas. Suva google otsing viitas, et kasutatakse ikkagi DC mootorit (kommutaator on võllil) Sel juhul saad kiirust reguleerida nii pooluspaaride ühendamise kui pingega (maksimumkiirus on täisakupingel). Kommutaatormootoril saab edukalt nii öelda plokist mööda hiilida. Sünkroonmootoril tuleb anda vahelduvat impulsi ja see nõuab mingi juhitava sagedusregulaatori ehitamist. Pilditel oli näha, et neil on sisseehitatud kiiruseandur ratta sees (mõõdab nurkkiirust mitte tegelikku kiirust)
Kui viitsid testriga mässata siis saaks kindlalt kindlaks teha - DC mootoril ratast liigutades kommutaator katkestab aeg ajalt mähised ära (ja katkenud ühendab) sünkroonmootoril (või sammmootor) seda ei juhtu.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 19.06.2013 11:06:53 vasta tsitaadiga

Njah nüüd küll tundub, et ühenda ja sõida 45km/h kogu MPIII mootor kodaratele laotud komplekti eest 396€ küsitud pole palju, kui sellist pornot peab kiiruse tõstmiseks läbi hakkama tegema icon_rolleyes.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
urxz
HV vaatleja
urxz

liitunud: 01.08.2012




sõnum 19.06.2013 16:09:44 vasta tsitaadiga

kalvis kirjutas:
Vihjet kodulehel polnud.
Kuna on palju mähiseid siis tundub, et igat mähist kommuteeritakse eraldi nagu sammootoril. Samas võib olla erinevad mähised lihtsalt pooluspaaride erinevaks ümberühendamiseks, kuna see võimalus antud lingil oli olemas. Suva google otsing viitas, et kasutatakse ikkagi DC mootorit (kommutaator on võllil) Sel juhul saad kiirust reguleerida nii pooluspaaride ühendamise kui pingega (maksimumkiirus on täisakupingel). Kommutaatormootoril saab edukalt nii öelda plokist mööda hiilida. Sünkroonmootoril tuleb anda vahelduvat impulsi ja see nõuab mingi juhitava sagedusregulaatori ehitamist. Pilditel oli näha, et neil on sisseehitatud kiiruseandur ratta sees (mõõdab nurkkiirust mitte tegelikku kiirust)
Kui viitsid testriga mässata siis saaks kindlalt kindlaks teha - DC mootoril ratast liigutades kommutaator katkestab aeg ajalt mähised ära (ja katkenud ühendab) sünkroonmootoril (või sammmootor) seda ei juhtu.

Suurem osa sellest jutust on minu jaoks nagu hiina keel. Ma nüüd ei tea kas tegin õigesti, aga ühendasin mootori toite 3 otsa lahti ja panin neile (2kaupa kõik võimalikud paarid) testri külge ja mõõtsin takistust, samal ajal ratast keerates. kas ta katkestab, ma ei tea, aga see number muutus liigutamisel pidevalt, küll oli 0,misiganes, vahel 1 ja siis -0,misiganes. katsetasin ka joonise järgi lühistamise ära, see andis lihtsalt sisselülitatud asendi ilma lcd ekraanita. Kiiremaks ei läinud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 21.06.2013 11:03:33 vasta tsitaadiga

Kõik jutt viitab DC mootorile. Katkestamisel ongi takistus lõpmatusl ja ühendatuna peaaegu null (ankruahel + harjad on ca mõned oomid, kusjuures tester võib nii väikest takistus korrektselt mitte suutagi mõõta). Nüüd tuleks mootori mähised kindlaks teha, DC mootoritel on ankruahela takistus väike, sellega saad teada mis on ankru omad. Mingi paar on see kiiruse andur see võib ühendamata jääda.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 190, 191, 192  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.