praegune kellaaeg 18.06.2025 01:21:50
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
gemini
HV Guru
liitunud: 03.12.2001
|
23.05.2013 13:29:19
|
|
|
tomshore kirjutas: |
gemini kirjutas: |
tomshore kirjutas: |
Hetkel on Hiina koos naabritega üks enim kasvavaid turge, milleks tuua tootmist Euroopasse? Pigem vastupidi, kõik tahavad tükikest miljarditeturust (ainuüksi Hiina ja India annavad kokku 2,5 miljardit vähemalt). Mida see Euroopa paarisajamiljoniline hääbuv tarbijaskond enam tähendab. Lõpuks, kui Aasia tehaste tootmismahust muu maailma varustamiseks jääb väheks, saavad kohalikud tootjad ka võimaluse. Ja kuidas kõige selle kõrval tundub meie üüratu miljonipealine siseturg?
Veidi lihtsustatud ja ülepaisutatud hinnang, aga mingi pildi peaks vast andma. |
Kui ikka lõpptoodete turg on suures osas Euroopas siis on kindlasti tasuvam siin toota sest 1) transpordi kulud on kõrged, 2) flexibility on suht jäik meretranspordi korral, 3) mingite kvaliteediprobleemide korral on RMA asjade ajamine täielik PITA. |
Eksid. Euroopa osatähtsus maailma kontekstis on üha kahanemas. Ameerika on hetkel suurim, nende kannul Aasia ja alles siis saame Euroopast rääkida. Hiinat ennustatakse lähitulevikus saamaks maailma suurimaks majanduseks USA ees.
Autode müügis on see regionaalne edestamine juba toimunud, Aasia ruulib Hiinaga eesotsas. Aasial on Euroopaga võrreldes 10-15 korda rohkem potentsiaalset turumahtu, mis lõpptoodete põhiturust sa räägid? |
Vaata natuke asja laiemalt kui consumer electronics jne. Euroopa turg on senimaani veel hiiglalslik ja siia tahetakse väga palju tootmist tagasi tuua ülaltoodud põhjuste tõttu ( töötan hetkel Euroopa suuruselt 3. EMS-i alluvuses ja näen mis turul toimub ).
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
23.05.2013 13:57:38
|
|
|
rex kirjutas: |
tomshore kirjutas: |
Hetkel on Hiina koos naabritega üks enim kasvavaid turge, milleks tuua tootmist Euroopasse? Pigem vastupidi, kõik tahavad tükikest miljarditeturust (ainuüksi Hiina ja India annavad kokku 2,5 miljardit vähemalt). Mida see Euroopa paarisajamiljoniline hääbuv tarbijaskond enam tähendab. Lõpuks, kui Aasia tehaste tootmismahust muu maailma varustamiseks jääb väheks, saavad kohalikud tootjad ka võimaluse. Ja kuidas kõige selle kõrval tundub meie üüratu miljonipealine siseturg?
Veidi lihtsustatud ja ülepaisutatud hinnang, aga mingi pildi peaks vast andma. |
Kui see miljarditepealine seni suht vaeselt ja alalhoidlikult elama harjunud mass tõesti ostujõulisemaks saama hakkab, tõotab see tohutut ökokatastroofi. Teades nende jäätmemajandust (kõik sitt lendab kuskile majadevahelistesse käikudesse ja tühermaadele) ja haridust/haritust ning võimet asju suuremas plaanis näha (õigemini nende puudumist), siis ka neid läbihekseldamisrežiimile lastes võime juba väga varsti endale uut koduplaneeti otsima hakata. |
Ja kuhu Aafrika unustasid - ka Aafrikale ennustatakse juba lähiaastatel suurt IT-tõusu. Igatahes kõikvõimalikud suurimad ISP järjest laiendavad oma valdusi Aafrikas. Mingi aeg tagasi alles Huawei hooples, et kui paljudes Aafrika riikides ta juba väikseid, kohalikke ISP-sid on kokku ostnud ja enda huvides tööle rakendanud.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
23.05.2013 14:04:13
|
|
|
Ma isiklikult maksaks puhtpsühholoogilisel ajendil pisut rohkem "Made in UK" või "Made in Sweden" või "Made in France" eest võrrelduna "Made in China"-ga. Samas, "Made in EU" eest mitte. See tundub juba liiga taotlusklik kvaliteedi garanteerimise püüdlus - toodame reaalselt kuskil vaestes idablokimaades, mis on juhtumisi jala EU-nimelise kommuuni ukse vahele saanud. Nii et tegelikult võiks seda vanades tuntud industriaalmaades tootmise asjaolu ka kerge lisaväärtusena müüa. Iseasi, mida täpselt nii toota ja müüa saab. Mingi kaabli puhul pole see tõesti eriline argument. Telefoni või näiteks taskunoa puhul aga selgelt. See on ka üks põhjus, miks Panasonic Leica, Sony Carl Zeiss'i ja Samsung Schneider Kreuznach'i logosid oma toodetele soovivad. Tegelikult suudaks nad ise ka suht samade omadustega klaasitükid välja ajada. Ja küllap tegelikult ajavadki...
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
23.05.2013 14:11:53
|
|
|
rex kirjutas: |
tomshore kirjutas: |
Hetkel on Hiina koos naabritega üks enim kasvavaid turge, milleks tuua tootmist Euroopasse? Pigem vastupidi, kõik tahavad tükikest miljarditeturust (ainuüksi Hiina ja India annavad kokku 2,5 miljardit vähemalt). Mida see Euroopa paarisajamiljoniline hääbuv tarbijaskond enam tähendab. Lõpuks, kui Aasia tehaste tootmismahust muu maailma varustamiseks jääb väheks, saavad kohalikud tootjad ka võimaluse. Ja kuidas kõige selle kõrval tundub meie üüratu miljonipealine siseturg?
Veidi lihtsustatud ja ülepaisutatud hinnang, aga mingi pildi peaks vast andma. |
Kui see miljarditepealine seni suht vaeselt ja alalhoidlikult elama harjunud mass tõesti ostujõulisemaks saama hakkab, tõotab see tohutut ökokatastroofi. Teades nende jäätmemajandust (kõik sitt lendab kuskile majadevahelistesse käikudesse ja tühermaadele) ja haridust/haritust ning võimet asju suuremas plaanis näha (õigemini nende puudumist), siis ka neid läbihekseldamisrežiimile lastes võime juba väga varsti endale uut koduplaneeti otsima hakata. |
Aga kahjuks hiinlased ei küsi meie käest hästielamise luba.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oskar.r
HV kasutaja

liitunud: 30.06.2007
|
23.05.2013 15:17:30
|
|
|
Kindel see, et tootearendajatel on toote eeldatav eluiga välja arvestatud, aga ei maksa igast asjast vandenõuteooriat arendada.
90ndate autod olid paremad/vastupidavamad, tootja leidis, et mõistlikum oleks teenida ka OEM juppide müümisest, korralisest hooldusest. Autodest ei hakka rääkima, kui tavapärane on ~5 aasta vanustel autodel käigukasti vahetamised...
Mul oli kunagi Canoni digikaamera, lõppes ära 5 aasta pärast kirjaga "batteries are empty" (vahetatud ka tablettbatarei), sai ostetud teine sama ajastu canon, mis lõppes aasta möödudes sama kirjaga.
Asjade loomulik kulg, kapitalistlik ühiskond ongi tarbimisele üles ehitatud. Pole tarbijaid, pole tootjaid/arendajaid/vahendajaid/ostjaid/taaskäitlejaid, pole ka raha minu/sinu rahakotis. Kui just keegi tulevikus ei hakka juurutama, et käime koos õnnelikult tööl, saame sama palka ja elame kõik sama rikkalt/vaeselt, õnnelikult. Sirp-Vasar ka lõppu.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
23.05.2013 15:36:47
|
|
|
Toogu tootmine eestisse. Siin leidub piisavalt neid kes miinimumpalga eest kõvakettaid kinni kruviks.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
SurfData
HV Guru

liitunud: 19.05.2006
|
23.05.2013 15:47:19
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
Toogu tootmine eestisse. Siin leidub piisavalt neid kes miinimumpalga eest kõvakettaid kinni kruviks. |
siiski on see kordades rohkem kui sealne palk ja teiseks pole siin kümneid tuhanded kettakruvijaid võtta. Ollakse ikka riikides kus on sadu miljoneid töökäsi võtta (hiina, malaisia, india jms).
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
 |
tomshore
HV kasutaja

liitunud: 20.01.2005
|
23.05.2013 20:14:11
|
|
|
gemini kirjutas: |
tomshore kirjutas: |
gemini kirjutas: |
tomshore kirjutas: |
Hetkel on Hiina koos naabritega üks enim kasvavaid turge, milleks tuua tootmist Euroopasse? Pigem vastupidi, kõik tahavad tükikest miljarditeturust (ainuüksi Hiina ja India annavad kokku 2,5 miljardit vähemalt). Mida see Euroopa paarisajamiljoniline hääbuv tarbijaskond enam tähendab. Lõpuks, kui Aasia tehaste tootmismahust muu maailma varustamiseks jääb väheks, saavad kohalikud tootjad ka võimaluse. Ja kuidas kõige selle kõrval tundub meie üüratu miljonipealine siseturg?
Veidi lihtsustatud ja ülepaisutatud hinnang, aga mingi pildi peaks vast andma. |
Kui ikka lõpptoodete turg on suures osas Euroopas siis on kindlasti tasuvam siin toota sest 1) transpordi kulud on kõrged, 2) flexibility on suht jäik meretranspordi korral, 3) mingite kvaliteediprobleemide korral on RMA asjade ajamine täielik PITA. |
Eksid. Euroopa osatähtsus maailma kontekstis on üha kahanemas. Ameerika on hetkel suurim, nende kannul Aasia ja alles siis saame Euroopast rääkida. Hiinat ennustatakse lähitulevikus saamaks maailma suurimaks majanduseks USA ees.
Autode müügis on see regionaalne edestamine juba toimunud, Aasia ruulib Hiinaga eesotsas. Aasial on Euroopaga võrreldes 10-15 korda rohkem potentsiaalset turumahtu, mis lõpptoodete põhiturust sa räägid? |
Vaata natuke asja laiemalt kui consumer electronics jne. Euroopa turg on senimaani veel hiiglalslik ja siia tahetakse väga palju tootmist tagasi tuua ülaltoodud põhjuste tõttu ( töötan hetkel Euroopa suuruselt 3. EMS-i alluvuses ja näen mis turul toimub ). |
Ma muide vaatangi laiemalt. Vaata ka: http://money.cnn.com/news/economy/world_economies_gdp/
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
sant
HV veteran

liitunud: 04.08.2003
|
23.05.2013 20:37:31
|
|
|
arvi16 kirjutas: |
tsitaat: |
Ma ei tea küll kedagi, kes teaks kedagi, kellel oleks näiteks suunatule lüliti ära surnud. Või mõni muu selline suvaline lüliti
|
mul suri suunatule lüliti ära,
samuti surid keskluku lülitid ära, lahti võttes ja asja disaini hinnates, polnud isegi suuteline üle paari tuhande klõpsu tegema.
tegemist oli opeliga
Autod on ka väga hea näide, et asjad ehitatakse ikka väga mitte vastupidavad |
Mul on volvo v70 98aasta mudel, ei toodeta kummist kummi katteid veovõlli liigenditele Toodetakse ainult plastmassist kummikatteid mida nimetatakse KUMMI kateteteks, kuigi nad murduvad käe vahel kui jõuga väänata. Tulemus on see et iga aasta peab vähemalt ühe katte ära vahetama kuna see on tükkideks Kate on 5-8 euri sõltuvalt tootjast +vahetus (15-25 euri). Mu vanal bmw-el on tehase kummikatted 27aastat vanad ja ideaalses korras. Vandenõu? Ei.
Kartelli kokkulepe? Kindlasti, kuna erinevad tootjad toodavad kõik sama asja plastiku segust, saasta ühesõnaga.
Elektroonikat lasen palju käest läbi, aga kuna hoolega vaatan mida ostan, siis nuriseda ei saa väga, ainult gigabyte kvaliteet on niru, aga seda ma ei osta ka enam.
_________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity... |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
23.05.2013 22:12:32
|
|
|
sant kirjutas: |
Mul on volvo v70 98aasta mudel, ei toodeta kummist kummi katteid veovõlli liigenditele Toodetakse ainult plastmassist kummikatteid mida nimetatakse KUMMI kateteteks |
Uuri 850 omi, võib-olla need on kummist.
|
|
Kommentaarid: 888 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
solksolk
HV vaatleja
liitunud: 24.10.2010
|
13.12.2013 23:05:13
|
|
|
Tundub väga huvitav igatahes, ega tõesti, vanasti kestsid asjad ikka paremini, kui praegu.
Arvata on, et asjad lähevad kiiremini katki, et ostaksid kiiremini uue.
Praegu enam ei saa osta kallist telekat, mis 20 aastat kestaks kenasti, aga vat vanasti sai.
|
|
tagasi üles |
|
 |
pois11
HV Guru
liitunud: 11.10.2003
|
14.12.2013 12:50:42
|
|
|
solksolk kirjutas: |
Tundub väga huvitav igatahes, ega tõesti, vanasti kestsid asjad ikka paremini, kui praegu.
Arvata on, et asjad lähevad kiiremini katki, et ostaksid kiiremini uue.
Praegu enam ei saa osta kallist telekat, mis 20 aastat kestaks kenasti, aga vat vanasti sai. |
Vanasti läksid ka asjad küll ja küll katki. Asi selles, et siis oskasid paljud külamehed näiteks teleka viina pudeli eest korda teha ja kestis jälle edasi. Nüüd enam mitte ja siis kipub ka nii olema, et vahetatakse kogu plaat/moodul välja. Meie ühiskond on selline ja mis teha. Vanu aegu on hea meenutada aga taga küll ei igatse.
|
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
109 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
14.12.2013 13:11:40
|
|
|
pois11 kirjutas: |
solksolk kirjutas: |
Tundub väga huvitav igatahes, ega tõesti, vanasti kestsid asjad ikka paremini, kui praegu.
Arvata on, et asjad lähevad kiiremini katki, et ostaksid kiiremini uue.
Praegu enam ei saa osta kallist telekat, mis 20 aastat kestaks kenasti, aga vat vanasti sai. |
Vanasti läksid ka asjad küll ja küll katki. Asi selles, et siis oskasid paljud külamehed näiteks teleka viina pudeli eest korda teha ja kestis jälle edasi. Nüüd enam mitte ja siis kipub ka nii olema, et vahetatakse kogu plaat/moodul välja. Meie ühiskond on selline ja mis teha. Vanu aegu on hea meenutada aga taga küll ei igatse. |
Saaks ka tänapäeval täiesti remontida, aga kui tuleb mingit pudinat X või pudinat Y oodata kuude viisi, siis lihtsalt ei viitsi oodata. Pikim aeg, mida kunagi sai oodatud Sanyo mingi vidina järgi, oli mingi pool aastat - aga lõpuks see vidin ära ka tuli.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|