Magix sa see sama magix, kes r/csgo's jaurab koguaeg?
Aga viimane patch oli väga õiges suunas. Ma ei saa muidugi sellest aru, miks fogi just vähem scope relvadega. Raske oli just riflega kaugele näha ju (nt trainis T side rushides on fogist vahel suht keeruline trackse näha). Deagle "fix" oli ka selline, et midagi jääb nagu ikkagi puudu veits. Aga lootus püsib, et ajaga võtab valve'i tiim ikka rohkem inimesi kuulda ja ka edasised patchid on sama toredad.
Magix sa see sama magix, kes r/csgo's jaurab koguaeg?
Aga viimane patch oli väga õiges suunas. Ma ei saa muidugi sellest aru, miks fogi just vähem scope relvadega. Raske oli just riflega kaugele näha ju (nt trainis T side rushides on fogist vahel suht keeruline trackse näha). Deagle "fix" oli ka selline, et midagi jääb nagu ikkagi puudu veits. Aga lootus püsib, et ajaga võtab valve'i tiim ikka rohkem inimesi kuulda ja ka edasised patchid on sama toredad.
Ise küsid ja ise vastad Fog võetigi scope relvadelt ära, et oleks põhjust AK või AUG-i asemel scope relva osta sellisteks kohtadeks nagu Train.
Btw soovitan kõigil, kes veel pole vaadata ära WarOwl-i tutorialid youtube-is.
Tänu tema crosshair tutorialile ja natuke netis õigete hiiresensside õpetusele olen peaaegu kahe tärni pealt kuldse AK rank _________________ Slow is smooth and smooth is fast
Ise küsid ja ise vastad Fog võetigi scope relvadelt ära, et oleks põhjust AK või AUG-i asemel scope relva osta sellisteks kohtadeks nagu Train.
Btw soovitan kõigil, kes veel pole vaadata ära WarOwl-i tutorialid youtube-is.
Tänu tema crosshair tutorialile ja natuke netis õigete hiiresensside õpetusele olen peaaegu kahe tärni pealt kuldse AK rank
Ütleme nii, et traini peal on niigi AWP mängijatel juba eelis (eriti matchmakingus, kus enamus ei oska smoke naate nkn kasutada), võttes nende jaoks udu väiksemaks, on neil seega veel kergem rifle mängijad ära noppida. Ja noh AUGid ja muud asjad on tõesti pigem trollimiseks (kui mängida juba natuke osavamate käppade vastu).
Osavamate käppade vastu on jah vaja harjutada deathmatchi nii, et bindid suicide-i Q klahvi alla ja kui AK-ga esimese lasuga HS ei saa, siis kohe vajutad Q. Kõrgemal tasemel kui esimese lasuga HS killi ei saa, siis oled väga suure tõenäosusega surnud. _________________ Slow is smooth and smooth is fast
Milline see imaginaarne "kõrgem" tase olla võiks?
Eks igaühel on omi paremaid ja halvemaid hetki
Üldjuhul käib jagamine low/mid/high skill. Mingeid täpseid kriteeriumeid pole, aga võid nt ircust otsida scrime ja vaadata, mis erinevus on high ja mid mängida näiteks.
Osavamate käppade vastu on jah vaja harjutada deathmatchi nii, et bindid suicide-i Q klahvi alla ja kui AK-ga esimese lasuga HS ei saa, siis kohe vajutad Q. Kõrgemal tasemel kui esimese lasuga HS killi ei saa, siis oled väga suure tõenäosusega surnud.
see on nüüd küll liialdus, mitte ühelgi tasemel pole nii, et koguaeg HSe lastakse
Milline see imaginaarne "kõrgem" tase olla võiks?
Eks igaühel on omi paremaid ja halvemaid hetki
Üldjuhul käib jagamine low/mid/high skill. Mingeid täpseid kriteeriumeid pole, aga võid nt ircust otsida scrime ja vaadata, mis erinevus on high ja mid mängida näiteks.
Ircust otsides, vähemalt omal ajal 1.6s pandi neid low/mid/high ikka suht suvaliselt. Vahepeal leidsime low vastased, kes täielikult üle jooksid meist, järgmine kord leidsime high vastased, kes ei pakkunud mingit pinget.
Kui täielikud pubinoobid välja jätta, siis ma ütleks, et enamus matchmakingut on low veel (ma olen master guardian elite, vahepeal hüppan DMG peale ja ütleks, et ei mina ega keegi, kellega ma mängin, ei oska absoluutselt lasta veel). Näiteks tegin sellise viiese paar päeva tagasi, nagu WTF kuhu need vastased lasid üldse? Miks nad üldse smokest läbi jooksid? http://www.youtube.com/watch?v=n1xQr59MLo0
Vb mingid paar viimast ranki on juba normaalsem skill, aga siiski mid võiks hakata kuskilt sealt, kus ESEAs või tiimis pelad ja hästi läheb. Ja high tuleb juba siis peale kui turniiridel võitma hakkad.
Magix, nad arvasid, et suudavad viiekesi sind üksi B-s overpower-ida ka siis kui nad läbi smoke-i jooksevad. _________________ Slow is smooth and smooth is fast
Üldiselt hetkel olen Master Guardian 1, kuid see skillgrupp on ilmselt väga low, seega ma ei kujuta ette, mis vennad SILVER 1 'es mängivad, kuna need botid mis mängu pannakse, on ka raudselt üle selles. Ühesõnaga kuhu ma oma jutuga jõuda tahtsin, et see võiks vähe suuremad vahed olla, et ikka oleks mõttekas pingutada, hetkel suhteliselt lamp peale igat mängu uus skillgrupp saada. _________________ Mida hiljem saabub kiirabi, seda täpsem on diagnoos.
Üldiselt hetkel olen Master Guardian 1, kuid see skillgrupp on ilmselt väga low, seega ma ei kujuta ette, mis vennad SILVER 1 'es mängivad, kuna need botid mis mängu pannakse, on ka raudselt üle selles. Ühesõnaga kuhu ma oma jutuga jõuda tahtsin, et see võiks vähe suuremad vahed olla, et ikka oleks mõttekas pingutada, hetkel suhteliselt lamp peale igat mängu uus skillgrupp saada.
Mitu võitu sul hetkel on?
See on alguse poole nii, sest sa ei ole veel oma õiges skillgrupis, kui sa mõnda aega mängid ja õigesse kohta jõuad, võib päris kaua aega minna enne kui rank muutub
Matchmakingu poolt on see rankide värk ikka selline õnnemäng... Kui vastased järjest mitmes mängus ohmoonid ja oma mehed hs-masinad, siis on AK rank kiire tulema. Või vastupidi võib rahulikult allapoole langeda ja kõik tärnid kaotada. Skill sellest väga nagu ei muutu.
Matchmakingu poolt on see rankide värk ikka selline õnnemäng... Kui vastased järjest mitmes mängus ohmoonid ja oma mehed hs-masinad, siis on AK rank kiire tulema. Või vastupidi võib rahulikult allapoole langeda ja kõik tärnid kaotada. Skill sellest väga nagu ei muutu.
CSGOs on palju lihtsam halbu teammate carryda kui näiteks LoLis.. Kui sa ikka MG2 väärt oled ja Silver 1s oled siis sa lased vastased solo nii üle et nad ei saa aru mis toimub enne kui mäng 15-0 on.. Nii et see elo hell on eriti csis suht bs
Alustasin ka GO mängimist. Mitu tuhat tundi CSS:i aitab strateegia koha pealt. Gameplay ise on hoopis teine. Aga siiamaani 11-st competitivest 8 võidetud. Eks tuleb harjutada.
E: 5 minutit peale selle kommentaari kirjutamist sõitsid ESL Killerfish kutid must lihtsalt 16:4 üle. _________________
AWP-ga läheb vahel päris hästi. Refleks peab olema selline, et ise kah aru ei saa, mille alusel otsuse vastu võtsid, et just tol hetkel päästikut vajutada. Pikemalt sihtima hakkad, siis oled juba surnud _________________ Slow is smooth and smooth is fast
AWP-ga läheb vahel päris hästi. Refleks peab olema selline, et ise kah aru ei saa, mille alusel otsuse vastu võtsid, et just tol hetkel päästikut vajutada. Pikemalt sihtima hakkad, siis oled juba surnud
Kas mitte üks achievement ei ole "kill a zoomed in sniper with a knife"?
AWP-ga läheb vahel päris hästi. Refleks peab olema selline, et ise kah aru ei saa, mille alusel otsuse vastu võtsid, et just tol hetkel päästikut vajutada. Pikemalt sihtima hakkad, siis oled juba surnud
Kas mitte üks achievement ei ole "kill a zoomed in sniper with a knife"?
Seljatagant vaikselt nuga, kah asi. _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
AWP-ga läheb vahel päris hästi. Refleks peab olema selline, et ise kah aru ei saa, mille alusel otsuse vastu võtsid, et just tol hetkel päästikut vajutada. Pikemalt sihtima hakkad, siis oled juba surnud
Kas mitte üks achievement ei ole "kill a zoomed in sniper with a knife"?
Seljatagant vaikselt nuga, kah asi.
Ma arvasin, et see on nii, et zoomed in sniper as in snaiper, kes sind sihib ! Nii tunduks jah kerge, kui sniper kedagi teist sihib.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.