Huvitaval kombel on Metal Geari perekonna viimane liige Metal Gear Rising:Revengeance tähelepanuta jäänud. Kuna minu arvates mäng on vähemalt oma teemat väärt, siis kirjutan ise väikse kokkuvõtte. Tegemist pole siis põhivoolu Metal Gear mänguga, kus peategelaseks Snake'i nime kandev tegelane, kes eelistab hiilida ka tapmisest hoiduda, vaid kõrvalliini tootega kus seikleb Metal Gear Solid 2 -st tuttav Raiden. Tegemist on siis mõõka keerutava küborg-ninjaga, kes vastase teise ilma saatmises suurt probleemi ei näe. Kaugel sellest! Tegevus toimub 4 aastat peale Metal Gear Solid 4 lõppu. Kuskil Aafrika riigis tegeleb Raiden ja tema tööandja PMC ( private military company) Maverick Securities rahu hoidmisega. Tegevus hakkab hargnema kohast, kus teine PMC üritab riigi stabiilsust ohustama hakata. Peategelasel tuleb oma kõrgsagedustera kohvrist välja pakkida ja asjad oma kätte võtta. Kasutada on lai valik lööke ja kombosid. Peab tunnistama, et mõõga kontrollimine ei ole väga lihtne ega intuitiivne ja normal tasemel alustades tekib tõsisem vajadus kombodesse ja blokkimise mehhaanikasse süveneda alles esimeste bosside juures. Mängu lõpu poole ilma ei ole võimalik aga enam edasi saada. See eest näeb see võitlus väga efektne välja. Saab aktiveerida blade mode, mis sarnaneb Max Payne bullet timega, kus vastaste liikumine kahaneb üliaeglaseks ja võimaldab teha mõõgaga palju ja täpseid lööke, mille käigus saab eemaldada vastase jäsemeid ja siseorganeid, mille eest jagatakse ka lisaks boonuspunkte, mida saab kasutada Raideni keha ja relvade täiustamiseks. Eriti täpse lõike puhul õnnestub üle võtta ja vaenlase elu ja energia. Muidu on ikka tegu Metal Geari tuttavate elementidega nagu hull teadlane, korrupteerunud poliitikud, salajased sõjaväebaasid, seksikad abilised ja pappkasti all peidus istumine. Ja lisaks tsisternide kaupa verd! Ma tõesti kahtlesin, kas ikka tasub see mäng endale soetada, aga lõpuks siiski ostsin ära. Hoolimata eelarvamustest hakkas Metal Gear Rising:Revengeance mulle ikkagi meeldima. Metacritic pakub nii kasutajate kui kriitikute skooriks praegu 80 ja 8.0, millega võib täiesti nõus olla. Tegemist on pigem meeldiva üllatuse kui viletsa järjega.
Plussid: Jookseb sujuvalt, näeb efektne välja, huvitavad bossid, ei ole igav, on Metal Geari perekonnast.
Miinused: natuke liiga lühike, piiratud liikumine, võitluse õppimine on üsna raske, ei ole klassikaline Metal Geari mäng.
viimati muutis sukelduja 01.04.2013 16:17:27, muudetud 1 kord
Kiidan heaks! Pole suurem Hack and Slash`i sõber, aga see mäng jättis üllatavalt hea mulje.
Üle keskmise sisu ja super füüsika/lõhkumis mootor.
Kindlasti mängin veel, kuna kõige raskem tase tuleb lahti alles siis, kui mäng korra läbi tehtud. _________________
Kiidan heaks! Pole suurem Hack and Slash`i sõber, aga see mäng jättis üllatavalt hea mulje.
Üle keskmise sisu ja super füüsika/lõhkumis mootor.
Kindlasti mängin veel, kuna kõige raskem tase tuleb lahti alles siis, kui mäng korra läbi tehtud.
Kõige raskem tase (Revengeance) tuleb lahti alles siis kui ka Very Hard on läbitud. Või siis kasutada vana hea Konami Code. (Up, up, down, down, ... )
Istun praegu Armstrongi taga kinni. Normal tasemes ikka krdi raske minu jaoks ja mängija kahjuks töötav kaamera ei aja üldse kohe mitte närvi
Minu jaoks on see mäng olnud liiga bossist-bossini... isegi mängu ükshaaval sissetulevad eri tüüpi robotid mõjusid alguses lõpukatena, kuna mängimist ja mõõgakäsitlust mäng ise väga hästi mängijale ei tutvustanud, siis oli tükk tegemist isegi tavapäraste kurjamite likvideerimisega. Ma ei saanud mängides sellist mõnusat flow'd kätte, sest kogu aeg istusin tiba liiga pikalt mingi bossi taga kinni ja kui nüüd need "Raiden, Raiden, R A I D E N!!!" kisaga lõppenud uusüritused välja arvata, siis mängu pikkusest ei jää vist midagi järgi
Omamoodi mäng, aga natuke frustreeriva gameplay'ga minu jaoks, aga ju siis pole ma piisavalt hardcore
Istun praegu Armstrongi taga kinni. Normal tasemes ikka krdi raske minu jaoks ja mängija kahjuks töötav kaamera ei aja üldse kohe mitte närvi
Pead kaamera lock on'i sisse ja välja lülitama vastavalt vajadusele.
Spoiler
Armstrong telegrafeerib oma attackid ette ( nagu kõik bossid ) Tulejõe eest tuleb joosta. Võrgu moodi rünnaku puhul tuleb puhas auk otsida ( ja kohe peale seda blokk ) Ülejäänud rünnakud olid vist enam vähem blokitavad. Ootad rünnaku ära, põikad kõrvale või blokid, paned paar laksu sisse ja jooksed eemale ja otsast peale. Kui hakkab kraamiga pilduma, siis tuleb mõõk sättida nii, et kõik ruudud on täidetud. See on absoluutselt kohustuslik selgeks saada, nagu ka blokkimine! Kui alguses on elutaastajad otsas, siis peale pildumise faasi õnnestunud lõigete eest saab elu juurde, korjad need kokku, põikad korra upgrade menüüsse ja hakkad otsast peale, aga korjatud kraam on alles.
Pead kaamera lock on'i sisse ja välja lülitama vastavalt vajadusele.
Tänud soovituste eest.
Eks selle kaameraga ole nii, et kord on OK, teine kord aga teeb karuteeneid (lock on'i või on'ita). Eriti segav on, kui kaamera liigub sel momendil, kui vastane ründab (tavaliselt seina lähedal). Väga keeruline on sellisel juhul õiges suunas blockida.
Pika pusimise peale sain nüüd lõpuks oma mänguga ühele poole. Suurim viga oli minu poolt see, et ma alguses põiklesin nende lendavate plokkide eest ja nii jäid väärtuslikud lisaelud saamata.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.