praegune kellaaeg 08.08.2025 14:53:56
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Samsung Eesti
HV kasutaja

liitunud: 10.11.2010
|
25.02.2013 13:11:00
|
|
|
Rasmus kirjutas: |
Tere!
Juba pikemalt olen ootel, et soetada endale Samsung Ativ PC Pro, kuid kahjuks ei ole kohalikul turul kedagi, kes seda toodet pakkuda suudaks. Millal on toote müügile tulemist oodata? |
Samsung ATIV Smart PC PRO on hetkel ladudest otsas suure nõudluse tõttu. Hetkel ei oska kuupäeva lubada, millal järgmine partii saabub, kuid loodetavasti lähiajal juba.
_________________ Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee |
|
tagasi üles |
|
 |
andree
HV kasutaja
liitunud: 17.10.2010
|
25.02.2013 14:23:06
|
|
|
GT-I9070P, kas sellele telefonile on plaanis üldse JB, kui JAH siis kuna see võiks juhtuda, kui EI, siis miks?
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Olaf

liitunud: 14.11.2003
|
25.02.2013 14:53:12
|
|
|
andree kirjutas: |
GT-I9070P, kas sellele telefonile on plaanis üldse JB, kui JAH siis kuna see võiks juhtuda, kui EI, siis miks? |
On tulemas, kuid keegi ei tea, et millal.
|
|
Kommentaarid: 81 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
 |
ThedEviL
HV Guru

liitunud: 13.03.2003
|
27.02.2013 10:18:05
|
|
|
Olaf kirjutas: |
andree kirjutas: |
GT-I9070P, kas sellele telefonile on plaanis üldse JB, kui JAH siis kuna see võiks juhtuda, kui EI, siis miks? |
On tulemas, kuid keegi ei tea, et millal. |
On tulemas on sama turvaline öelda kui et ei ole tulemas.
Seda mudelit pole üheski teates mainitud, seega võib julgelt eeldada, et ei tulegi.
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
arm2004
HV Guru

liitunud: 20.05.2003
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
ThedEviL
HV Guru

liitunud: 13.03.2003
|
27.02.2013 11:46:19
|
|
|
arm2004, lugemisest pead harjutama.
Meil käib juttu i9070p'st, sa liputad i9070 artikliga. Kahjuks on tegemist erinevate toodetega.
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
arm2004
HV Guru

liitunud: 20.05.2003
|
27.02.2013 12:48:50
|
|
|
see NFC nüüd vaevalt erilist vahet teeb. kui saab tavaline, siis vaevalt p-gi ilma jääb...
_________________ nooope! |
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
05.03.2013 10:59:01
|
|
|
SamsungEE kirjutas: |
Rasmus kirjutas: |
Tere!
Juba pikemalt olen ootel, et soetada endale Samsung Ativ PC Pro, kuid kahjuks ei ole kohalikul turul kedagi, kes seda toodet pakkuda suudaks. Millal on toote müügile tulemist oodata? |
Samsung ATIV Smart PC PRO on hetkel ladudest otsas suure nõudluse tõttu. Hetkel ei oska kuupäeva lubada, millal järgmine partii saabub, kuid loodetavasti lähiajal juba. |
Tundub, et toodet vist enam Eestisse ei toodagi, kuna netipoed on oma tootevalikust selle eemaldanud. Ainult TeliaSonera Grupi kodulehel veel olemas. Eks ma hakkan siis mingit muud alternatiivi otsima. Kurb, et Samsung ei suuda tooteid tarnida.
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
cruel
HV kasutaja
liitunud: 22.09.2004
|
16.03.2013 09:47:42
|
|
|
Küsimus Samsungile.
Kas tänapäeval käibki garantiiremont nii, et võetaks telefon pakendist välja, vaadatakse peale, ja kui korpusel on kriime, on garantii lõpetatud ja väidetavalt emaplaadil mehhaaniline vigastus ning tehniku sõnul kes sellest telefoni teel teada andis ei aita muu kui emaplaadi vahetus? Sain telefoni tagasi, lasin stock softi peale ja kõik töötab ideaalselt.
Mulle tundub selline asi rohkem nagu proovina lihtsad 200 euri teenida.
_________________ Beer is the little death...drink it!
STEAM: 77023617
viimati muutis cruel 16.03.2013 09:57:06, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Six
HV veteran

liitunud: 28.09.2002
|
16.03.2013 09:54:42
|
|
|
Viimane stock JB 4.1.2 PDA:LLA / PHONE:LLA / CSC:LL1 (SEB).
Kui sa seda silmas pidasid.
cruel kirjutas: |
Kas keegi oskab öelda mulle SGS3 stock firmware Eesti Baseband koodi? |
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
cruel
HV kasutaja
liitunud: 22.09.2004
|
16.03.2013 09:57:37
|
|
|
Jesh, seda numbrijada ma tahtsingi.
_________________ Beer is the little death...drink it!
STEAM: 77023617 |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Samsung Eesti
HV kasutaja

liitunud: 10.11.2010
|
18.03.2013 14:27:33
|
|
|
cruel kirjutas: |
Küsimus Samsungile.
Kas tänapäeval käibki garantiiremont nii, et võetaks telefon pakendist välja, vaadatakse peale, ja kui korpusel on kriime, on garantii lõpetatud ja väidetavalt emaplaadil mehhaaniline vigastus ning tehniku sõnul kes sellest telefoni teel teada andis ei aita muu kui emaplaadi vahetus? Sain telefoni tagasi, lasin stock softi peale ja kõik töötab ideaalselt.
Mulle tundub selline asi rohkem nagu proovina lihtsad 200 euri teenida. |
Garantiiteeninduse eeskirjad näevad ette, et iga seadme puhul kontrollitakse (enne tööde teostamist) vastavust garantiinõuetele, mis on välja toodud seadme garantiikupongil. Kui mõni garantiinõuetest ei ole täidetud, on teenindusel keelatud teostada garantiitöid (isegi tarkvarauuendust) tootja kulul ning kliendile pakutakse tasulise remondi võimalust.
Praktikas on tulnud ette ka mehaaniliste vigastuste juhtumeid, kus tarkvarauuendus lahendab ilmnenud probleemi lühiajaliselt, kuid mõne aja pärast on sama probleem tagasi.
Selleks, et saaksime natuke selgust antud murele, edastage palun telefoni IMEI või SN meile privaatsõnumiga. Niipea kui saame infot, jagame seda Teiega.
_________________ Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee |
|
tagasi üles |
|
 |
ThedEviL
HV Guru

liitunud: 13.03.2003
|
18.03.2013 14:55:55
|
|
|
SamsungEE kirjutas: |
cruel kirjutas: |
Küsimus Samsungile.
Kas tänapäeval käibki garantiiremont nii, et võetaks telefon pakendist välja, vaadatakse peale, ja kui korpusel on kriime, on garantii lõpetatud ja väidetavalt emaplaadil mehhaaniline vigastus ning tehniku sõnul kes sellest telefoni teel teada andis ei aita muu kui emaplaadi vahetus? Sain telefoni tagasi, lasin stock softi peale ja kõik töötab ideaalselt.
Mulle tundub selline asi rohkem nagu proovina lihtsad 200 euri teenida. |
Garantiiteeninduse eeskirjad näevad ette, et iga seadme puhul kontrollitakse (enne tööde teostamist) vastavust garantiinõuetele, mis on välja toodud seadme garantiikupongil. Kui mõni garantiinõuetest ei ole täidetud, on teenindusel keelatud teostada garantiitöid (isegi tarkvarauuendust) tootja kulul ning kliendile pakutakse tasulise remondi võimalust.
Praktikas on tulnud ette ka mehaaniliste vigastuste juhtumeid, kus tarkvarauuendus lahendab ilmnenud probleemi lühiajaliselt, kuid mõne aja pärast on sama probleem tagasi.
Selleks, et saaksime natuke selgust antud murele, edastage palun telefoni IMEI või SN meile privaatsõnumiga. Niipea kui saame infot, jagame seda Teiega. |
Sellise vastuse peale oskan ei oska isegi midagi öelda, vaid peab audiovisuaalset esitlusviisi kasutama:
http://www.youtube.com/watch?v=TMTkedIUX8U
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
cruel
HV kasutaja
liitunud: 22.09.2004
|
19.03.2013 14:57:51
|
|
|
SamsungEE kirjutas: |
cruel kirjutas: |
Küsimus Samsungile.
Kas tänapäeval käibki garantiiremont nii, et võetaks telefon pakendist välja, vaadatakse peale, ja kui korpusel on kriime, on garantii lõpetatud ja väidetavalt emaplaadil mehhaaniline vigastus ning tehniku sõnul kes sellest telefoni teel teada andis ei aita muu kui emaplaadi vahetus? Sain telefoni tagasi, lasin stock softi peale ja kõik töötab ideaalselt.
Mulle tundub selline asi rohkem nagu proovina lihtsad 200 euri teenida. |
Garantiiteeninduse eeskirjad näevad ette, et iga seadme puhul kontrollitakse (enne tööde teostamist) vastavust garantiinõuetele, mis on välja toodud seadme garantiikupongil. Kui mõni garantiinõuetest ei ole täidetud, on teenindusel keelatud teostada garantiitöid (isegi tarkvarauuendust) tootja kulul ning kliendile pakutakse tasulise remondi võimalust.
Praktikas on tulnud ette ka mehaaniliste vigastuste juhtumeid, kus tarkvarauuendus lahendab ilmnenud probleemi lühiajaliselt, kuid mõne aja pärast on sama probleem tagasi.
Selleks, et saaksime natuke selgust antud murele, edastage palun telefoni IMEI või SN meile privaatsõnumiga. Niipea kui saame infot, jagame seda Teiega. |
Kas Samsungi garantiiteeninduse eeskirjas on punkt, et kriimud korpusel lõpetavad garantii kehtivuse? Ja kui on, siis kas Samsungi tooted on mõeldud hoitama ainult klaasi taga kapis, mitte igapäevakasutuses?
_________________ Beer is the little death...drink it!
STEAM: 77023617 |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Samsung Eesti
HV kasutaja

liitunud: 10.11.2010
|
20.03.2013 17:23:38
|
|
|
cruel kirjutas: |
SamsungEE kirjutas: |
cruel kirjutas: |
Küsimus Samsungile.
Kas tänapäeval käibki garantiiremont nii, et võetaks telefon pakendist välja, vaadatakse peale, ja kui korpusel on kriime, on garantii lõpetatud ja väidetavalt emaplaadil mehhaaniline vigastus ning tehniku sõnul kes sellest telefoni teel teada andis ei aita muu kui emaplaadi vahetus? Sain telefoni tagasi, lasin stock softi peale ja kõik töötab ideaalselt.
Mulle tundub selline asi rohkem nagu proovina lihtsad 200 euri teenida. |
Garantiiteeninduse eeskirjad näevad ette, et iga seadme puhul kontrollitakse (enne tööde teostamist) vastavust garantiinõuetele, mis on välja toodud seadme garantiikupongil. Kui mõni garantiinõuetest ei ole täidetud, on teenindusel keelatud teostada garantiitöid (isegi tarkvarauuendust) tootja kulul ning kliendile pakutakse tasulise remondi võimalust.
Praktikas on tulnud ette ka mehaaniliste vigastuste juhtumeid, kus tarkvarauuendus lahendab ilmnenud probleemi lühiajaliselt, kuid mõne aja pärast on sama probleem tagasi.
Selleks, et saaksime natuke selgust antud murele, edastage palun telefoni IMEI või SN meile privaatsõnumiga. Niipea kui saame infot, jagame seda Teiega. |
Kas Samsungi garantiiteeninduse eeskirjas on punkt, et kriimud korpusel lõpetavad garantii kehtivuse? Ja kui on, siis kas Samsungi tooted on mõeldud hoitama ainult klaasi taga kapis, mitte igapäevakasutuses? |
Nagu öeldud, siis garantiikupongil on garantiinõuded välja toodud ning nende rikkumise puhul ei kehti ka enam garantii. Praeguse info põhjal on meil väga raske täpset vastust anda, saada meile oma IMEI või SN kood privaat sõnumitesse ja uurime edasi.
_________________ Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee |
|
tagasi üles |
|
 |
Osiris
HV Guru

liitunud: 12.08.2002
|
20.03.2013 22:02:47
|
|
|
Aga kuidas välistada seda, et neid "kahjustusi" tahtlikult ei tekitata, et saaks kallima remondi maha parseldada?
Ilmselt vedelikukahjustus on üks asi mida üritavad pea alati pähe määrida. Isegi ametlikult IP67 klassiga telefoni kohta sellist nalja nähtud....
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
103 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukas
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
20.03.2013 23:47:05
|
|
|
Tere. Kas on infot, millistel 40 - 42 ekraaniläbimõõduga odavama või keskmise hinnaga teleritel on dvb-t2 toetus?
_________________ Hoiatan kasutaja "Harmoonia" eest. Tont müüs graafikakaardi, "unustades" kuulutuses mainida et oli seal ise asju ümber tinutanud.
Kui see läks katki siis ajas lolli juttu, oma kehva töö eest vastutamata. Pädevas remondikohas tuvastati et tema tinutatud graafikaprotsessor on lahti. |
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
22.03.2013 19:29:53
|
|
|
SamsungEE kirjutas: |
cruel kirjutas: |
SamsungEE kirjutas: |
cruel kirjutas: |
Küsimus Samsungile.
Kas tänapäeval käibki garantiiremont nii, et võetaks telefon pakendist välja, vaadatakse peale, ja kui korpusel on kriime, on garantii lõpetatud ja väidetavalt emaplaadil mehhaaniline vigastus ning tehniku sõnul kes sellest telefoni teel teada andis ei aita muu kui emaplaadi vahetus? Sain telefoni tagasi, lasin stock softi peale ja kõik töötab ideaalselt.
Mulle tundub selline asi rohkem nagu proovina lihtsad 200 euri teenida. |
Garantiiteeninduse eeskirjad näevad ette, et iga seadme puhul kontrollitakse (enne tööde teostamist) vastavust garantiinõuetele, mis on välja toodud seadme garantiikupongil. Kui mõni garantiinõuetest ei ole täidetud, on teenindusel keelatud teostada garantiitöid (isegi tarkvarauuendust) tootja kulul ning kliendile pakutakse tasulise remondi võimalust.
Praktikas on tulnud ette ka mehaaniliste vigastuste juhtumeid, kus tarkvarauuendus lahendab ilmnenud probleemi lühiajaliselt, kuid mõne aja pärast on sama probleem tagasi.
Selleks, et saaksime natuke selgust antud murele, edastage palun telefoni IMEI või SN meile privaatsõnumiga. Niipea kui saame infot, jagame seda Teiega. |
Kas Samsungi garantiiteeninduse eeskirjas on punkt, et kriimud korpusel lõpetavad garantii kehtivuse? Ja kui on, siis kas Samsungi tooted on mõeldud hoitama ainult klaasi taga kapis, mitte igapäevakasutuses? |
Nagu öeldud, siis garantiikupongil on garantiinõuded välja toodud ning nende rikkumise puhul ei kehti ka enam garantii. Praeguse info põhjal on meil väga raske täpset vastust anda, saada meile oma IMEI või SN kood privaat sõnumitesse ja uurime edasi. |
Tegelikult tuleb asja vaadelda nii, et vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusandlusele eeldatakse, et kui esinenud viga on ilmnenud 6 kalendrikuu jooksul peale seadme soetamist, siis on tegemist tootjapoolse defektiga ja vastupidise tõestamise kohustus lasub kauba müüjal. Järgneva 18- kuu jooksul on asi vastupidi. Tootjapoolse defekti tõendamise kohustus lasub kauba eraisikust tarbijal.
Igasugu tootjapoolsed garantiitingimused jms sätted võib põhimõtteliselt "veega potist alla lasta", sest selliseid asju ei ole võimalik reguleerida nii konkreetselt, nagu seadusandlus seda ette näeb. On elementaarne, et mobiiltelefon, kui aktiivselt kasutatav elektrooniline seade ei paikne välismõjutajatest vabas keskkonnas ning seetõttu argument "telefonil on kriimud järelikult on kukkunud" on täiesti põhjendamatu ja väär.
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
arm2004
HV Guru

liitunud: 20.05.2003
|
23.03.2013 00:07:48
|
|
|
SamsungEE, paluks ühest vastust: kas Galaxy S3 Mini GT-i8190 toetab MHL-i või mitte? netiülevaateid on kahesuguseid.
ise kahtlustan pigem, et ei toeta. ning need, kes väidavad vastupidist, pole seda katsetanud ning on nii ebapädevad, et nende arvates on S3 Minil midagi peale välimuse ühist S3ga
_________________ nooope! |
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
p2ep
HV veteran
liitunud: 13.12.2003
|
23.03.2013 13:47:03
|
|
|
Rasmus kirjutas: |
Tegelikult tuleb asja vaadelda nii, et vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusandlusele eeldatakse, et kui esinenud viga on ilmnenud 6 kalendrikuu jooksul peale seadme soetamist, siis on tegemist tootjapoolse defektiga ja vastupidise tõestamise kohustus lasub kauba müüjal. Järgneva 18- kuu jooksul on asi vastupidi. Tootjapoolse defekti tõendamise kohustus lasub kauba eraisikust tarbijal.
Igasugu tootjapoolsed garantiitingimused jms sätted võib põhimõtteliselt "veega potist alla lasta", sest selliseid asju ei ole võimalik reguleerida nii konkreetselt, nagu seadusandlus seda ette näeb. On elementaarne, et mobiiltelefon, kui aktiivselt kasutatav elektrooniline seade ei paikne välismõjutajatest vabas keskkonnas ning seetõttu argument "telefonil on kriimud järelikult on kukkunud" on täiesti põhjendamatu ja väär. |
Nonii: remonditöökoda kirjutab oma "ekspertiisis", et "korpusel kriimud, järelikult kukkunud". Mis moodi kasutaja seda vaidlustab? "Ekspert" ju ütles nii.
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Samsung Eesti
HV kasutaja

liitunud: 10.11.2010
|
25.03.2013 11:04:23
|
|
|
elukas kirjutas: |
Tere. Kas on infot, millistel 40 - 42 ekraaniläbimõõduga odavama või keskmise hinnaga teleritel on dvb-t2 toetus? |
DVB-T2 tugi on laias laastus olemas teleritel, mis jäävad 32" F6400 seeriast ülespoole. Toome välja ka telerite mudelid ja vastavad modifikatsioonid, millel on DVB-T2 tüüner: F6400 - "AKX"; F6500 kuni F6800 - "SBX"; F7000 ja F8000 - "STX".
Kus seda kombinatsiooni AKX / SBX / STX otsida tootekoodist? Tootekoodis väljendub see kombinatsioon pärast mudeli numbrit: UE40F6400AKXXH; UE40F6650SBXXH.
_________________ Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee |
|
tagasi üles |
|
 |
Samsung Eesti
HV kasutaja

liitunud: 10.11.2010
|
25.03.2013 11:42:28
|
|
|
arm2004 kirjutas: |
SamsungEE, paluks ühest vastust: kas Galaxy S3 Mini GT-i8190 toetab MHL-i või mitte? netiülevaateid on kahesuguseid.
ise kahtlustan pigem, et ei toeta. ning need, kes väidavad vastupidist, pole seda katsetanud ning on nii ebapädevad, et nende arvates on S3 Minil midagi peale välimuse ühist S3ga  |
Meie regioonis müüdavatel S3 Minidel (GT-I8190RWASEB; GT-I8190MBASEB; GT-I8190ZWZSEB) ei ole MHL kindlasti toetatud. Üsna ebatõenäoline on ka see, et kuskil mujal regioonides müüdavatel S3 Minidel on MHL toetatud, kuna MHL Consortium veebilehel olevas toetatud telefonide nimekirjas ei ole kuskil S3 Mini mainitud: http://www.mhlconsortium.org/WorkArea/DownloadAsset.aspx?id=5055
_________________ Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee |
|
tagasi üles |
|
 |
God-1
HV kasutaja
liitunud: 09.06.2003
|
25.03.2013 16:02:08
Samsungi läpakas NP700Z5A-S02EE |
|
|
Tere
Viimasel ajal on hakanud Kasperski jamama ja mõtlesin, et lasen teise õige maha ja installinn uuesti.
Mõeldud tehtud. Lasin maha ja uue paigaldamisel ütles, et viga. Ja kui uuest proovisin siis pärast restarti masin tuli üles kuid klaviatuur ja hiir ei tööta Windowsi keskonnas. Ja BIOSis töötab aga nii kui tuleb üles siis on hambad. Point selles, et tegu on firma masinaga ja backup ei ole ka just värskeim siis nagu ei tahaks masinat uuesti installima hakata.
Ei mõiju ka "Safe mode" ega "Last good known confi." repairida ka ei lase karjub seal, et olen hiljuti lisanud mingi seadme masinale. Paljun eemaldage see ja käivitage uuesti. Kui antud vea teade peaks korduma siis pöörduge tootja poole.
Et mida kuradid nüüd teha. Ma isegi võtsin ketta välja ja kustutasin need kasperski kaustad ära, et äkki see aitab. kuid essugi. Ilmselt Kasperski installimisel ja reboot ajal läks midagi nihu ja klaviatuuri enam järgi ei võtta. Proovisin ka välist kuid ei midagi. Üksi USB pesa ei tööta ka.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
|
Kommentaarid: 142 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
 |
God-1
HV kasutaja
liitunud: 09.06.2003
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|