Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
adept+
HV vaatleja
liitunud: 09.09.2003
|
03.02.2013 22:52:59
e-pood: ostmine registreerimisega või ilma |
|
|
Mõni turundaja väidab, et e-poest ostetakse meelsamini kui ei pea kontot tegema?
Teisest küljest aga annab registreerimise/konto loomise nõue kindluse poe omanikule, et asja taga on reaalne inimene, kellel on toimiv postkast (poe tarkvara saadab kinnituskirja meilile ja enne ei kinnitata kui klient on meilile saadetud lingil klikkinud)
Kas aitab registreerimise kohustus hoida eemale ka spämmroboteid?
Mis te asjast arvate?
|
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
03.02.2013 23:00:34
|
|
|
Mina ostan küll meelsamini kui ei pea kontot tegema. Kui on valida, kas osta registreerimisega poest või ilma registreerimiskohustuseta poest, siis ostan viimasest.
Kui olude sunnil (mujal soovitavat asja ei müüda või on palju kallim) konto juba tehtud, siis enam erilist vahet pole.
_________________ Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju |
|
Kommentaarid: 888 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
Taavi_R
HV Guru

liitunud: 30.09.2002
|
04.02.2013 00:10:25
|
|
|
Soovitan teha e-pood ilma registreerimiseta. Kliendi lehele tulemisest eduka ostu sooritamisena võiks olla võimalikult vähe samme/klikke.
Väga tihti nõutakse enne ostu sooritamist konto tegemist ja küsitakse selliseid andmeid mis tegelikult üldse vaja ei ole. Ja sul endal pole ka
tegelt nendega midagi peale hakata. Spämmiroboteid saab ka muul viisil eemale hoida.
_________________ raamatupidamine | laadakalender |
|
Kommentaarid: 183 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
3 :: |
163 |
|
tagasi üles |
|
 |
perenoel
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.05.2004
|
04.02.2013 02:54:54
|
|
|
Ei tea, mis turundajad need on. Põhimõtteliselt on igasuguse turustamise esmaseks eesmärgiks luua pikaajaline suhe ning kasutajakonto, mis võimaldab muuhulgas ka ennast regulaarselt kliendile meelde tuletada, mis omakorda uute tehingute alus. Lihtsamalt, ilma kontota on ehk esimese ostu võimalus natukene suurem, kuid pikemas perspektiivis töötab see mudel kaupmehele vastu.
_________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard |
|
tagasi üles |
|
 |
Smith
HV veteran

liitunud: 25.08.2002
|
04.02.2013 04:38:41
|
|
|
Konto tegemine on ju võimalik teha peaaegu märkamatuks.
_________________ Only the Central Computer knows the truth |
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
 |
tanel98
HV kasutaja

liitunud: 04.03.2006
|
04.02.2013 08:23:36
|
|
|
perenoel kirjutas: |
Ei tea, mis turundajad need on. Põhimõtteliselt on igasuguse turustamise esmaseks eesmärgiks luua pikaajaline suhe ning kasutajakonto, mis võimaldab muuhulgas ka ennast regulaarselt kliendile meelde tuletada, mis omakorda uute tehingute alus. Lihtsamalt, ilma kontota on ehk esimese ostu võimalus natukene suurem, kuid pikemas perspektiivis töötab see mudel kaupmehele vastu. |
Wrong.
Kui sa tahad inimest engagida, siis ühekordse tellimuse korral saad ka nt tema e-maili kätte enamasti.
Mis sisulist vahet seal on, kas ma teen konto ja keelan endale spämmi saatmise või teen tellimuse ja keelan seda.
Üldjuhul loomulikult ilma registreerimiseta. Võimalus registreerida ja ostelda mugavamalt võiks alles jääda aga mitte kohustuslikult.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
raitl
HV veteran

liitunud: 20.01.2002
|
04.02.2013 10:25:11
|
|
|
Nõustun tanel98-ga Kasutaja enda valida peaks olema, kas registreerub või mitte. Küll aga olen soovitanud kaupmeestel registreerumise puhul "präänikut" pakkuda. olgu see siis ühekordne soodushinnaga ost, või pidev allahindlus registreerunud kasutajatele.
|
|
Kommentaarid: 166 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
147 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
04.02.2013 12:06:33
|
|
|
Arvan samuti, et regsitreerimisel võiks pakkuda präänikut, teha järgnevad tellimused mugavamaks(näiteks ei pea enam aadressi ja muid andmeid sisstama jms.), aga registreerimine ei peaks olema kohustuslik. Kindlasti peaks olema ka maksmise võimalus, isiklikult ma enamasti sellistest netipoodidest ei osta, kus saab vaid tellimuse esitada ja siis võibolla keegi kunagi saadab mailile arve. Kui tellimuse kinnitamise eeldus on kasvõi osaline maksmine(kunagi sellega mingi kisa oli, et üle 50% ettemaksu ei tohi nõuda, eks targemad täpsustavad), siis pole ka spämmirobotitega muret. Kui spämmirobot ka arve ära maksab, siis mina poeomanikuna pingutaks pigem selle nimel, et selliseid roboteid rohkem tuleks
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
perenoel
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.05.2004
|
05.02.2013 03:07:50
|
|
|
tanel98 kirjutas: |
perenoel kirjutas: |
Ei tea, mis turundajad need on. Põhimõtteliselt on igasuguse turustamise esmaseks eesmärgiks luua pikaajaline suhe ning kasutajakonto, mis võimaldab muuhulgas ka ennast regulaarselt kliendile meelde tuletada, mis omakorda uute tehingute alus. Lihtsamalt, ilma kontota on ehk esimese ostu võimalus natukene suurem, kuid pikemas perspektiivis töötab see mudel kaupmehele vastu. |
Wrong.
Kui sa tahad inimest engagida, siis ühekordse tellimuse korral saad ka nt tema e-maili kätte enamasti.
Mis sisulist vahet seal on, kas ma teen konto ja keelan endale spämmi saatmise või teen tellimuse ja keelan seda.
Üldjuhul loomulikult ilma registreerimiseta. Võimalus registreerida ja ostelda mugavamalt võiks alles jääda aga mitte kohustuslikult. |
Psühholoogiline vahe siiski on. Ühel juhul eeldab ostja, et email on ainult selleks, et kindlustada konkreetse tellimuse täitmine - ei mingit kirjavahetust pärast seda. Kui see tuleb, siis edaspidise keelustab ta palju suurema tõenäosusega. Kasutajakonto on aga sarnane kliendikaardile. Konto võiks võimaldada peale kaupmehe lehele sisselogimist ka saada ligipääsu millelegi põnevale, mida muidu ei näe. Samuti võiks järgmisel ostul olla allahindlus.
Iga kliendile saadetav email peab aga ennekõike sisaldama kasulikku lugemist. Kaubapakkumisi võib seal olla kõige enam ehk kolmandik, kõige parem, kui üldse mitte. Peamine on end kliendile pidevalt positiivses mõttes meelde tuletada.
_________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard |
|
tagasi üles |
|
 |
adept+
HV vaatleja
liitunud: 09.09.2003
|
06.02.2013 23:33:12
|
|
|
Aitäh arutelu eest.
Kasutajana oleks mugavam muidugi ilma registreerumiseta osta, aga poepidajal on parem registreerumine kinnituslingi saatmisega, mille abil tuvastatakse meiliaadress - arve saatmiseks peab see õige olema.
Uudiskirju ja pakkumisi ei tohi niisama saata, isegi mitte registreerunud klentidele - va siis kui on antud kliendile võimalus märkida "soovin pakkumisi .." ja ta märgib, et lubab saata.
|
|
tagasi üles |
|
 |
NightStriker
HV veteran
liitunud: 24.07.2007
|
07.02.2013 00:06:12
|
|
|
--
_________________ Allverelaev sukeldub määramata ajaks...
viimati muutis NightStriker 15.06.2024 04:24:21, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
perenoel
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.05.2004
|
07.02.2013 05:06:00
|
|
|
radist87 kirjutas: |
Kumba sul vaja on, kas klienti, kes viib ostu lõpuni ja maksab arve ära, või igat viiendat ostjat, kes viitsib endale ostu sooritamise käigus konto luua (neli viiest paneb sel hetkel akna kinni)?
|
See kõik taandub tegelikult puhtale matemaatikale. Iga uus klient maksab raha. Temani jõudmiseks tuleb teha reklaami ning see ei ole odav. Kui aga õnnestub klient "kodustada", siis temale ju enam reklaamiraha ei kulu. Oleneb muidugi alast, kuid vähegi pidevat müüki võimaldava kauba puhul, kus ostmine toimub näiteks keskmiselt kord kuus, on see 1/5 lojaalset klienti ikkagi parem, kui 5/5 selliseid, kes enam tagasi ei tule. Sest põhimõtteliselt võib esimene ost veel kahjumisse jääda ning harilikult jääbki. Kui näiteks autodele kindlustust müüv ettevõte maksab ühe Adsense'i kliki eest 50 dollarit ja rohkem, kusjuures arvestagem, et ta peaks olema täielik imemees, kui suudaks iga kümnenda klikkija lepingusse tõmmata, siis on selge, et mingisugusest kasust ta esimesel aastal veel ei unistagi. Aga ta arvestab sellega, et kord juba lepingu teinud autoomanik harilikult seltsi ei vaheta ja jääb tema juurde aastakümneteks, mistõttu ta ongi valmis nii palju raha välja käima. Seesama maksab tegelikult igal pool.
Muuseas, kasutajakonto loomine võib toimuda automaatselt. Klient paneb ostuprotsessis oma nimed-emailid sisse ja nende alusel tekitatakse tellimise käigus konto, mille andmed lähevad talle emailile.
_________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard |
|
tagasi üles |
|
 |
NightStriker
HV veteran
liitunud: 24.07.2007
|
07.02.2013 11:50:23
|
|
|
--
_________________ Allverelaev sukeldub määramata ajaks...
viimati muutis NightStriker 15.06.2024 04:24:09, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
07.02.2013 12:13:14
|
|
|
Konto on ju tore, aga kui sealt poest tihti osta pole vaja, hakkab jama pihta. Paned e-posti, teatab et konto on juba olemas. Parooli muidugi ei mäleta. Unustasin parooli link on tihti katki, küsib andmeid mida ei mäleta kuna andmed mis tegelikult poepidaja asi pole(sünniaeg, address kui kaup smartpostiga saadetakse jms. panen tihti randomiga) või tuleb mail uue parooliga n+1 tunni pärast. Ja peabki uue konto tegema või teise poodi minema. See on siis konto tegemise miinus.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
adept+
HV vaatleja
liitunud: 09.09.2003
|
08.02.2013 19:17:02
|
|
|
Aitäh, väga head vastused, olid otsustamisel suureks abiks.
|
|
tagasi üles |
|
 |
mattiaza
HV kasutaja

liitunud: 15.07.2002
|
08.02.2013 20:12:04
|
|
|
Konto või mitte arutelus peaks silmas pidama, et mitte keegi ei taha otseselt "luua kontot". Mitte keegi ei istu hommikul arvuti ette, ja mõtle "oh, täna ma teen omale suvalistel lehtedel 5 uut kontot!". Lihtsalt kasutajanime ja parooli omamine ei tee inimesest püsiklienti ega jää kuidagi meelde. Mul on vist 20-50 kontot kuskil veebilehtedel, mille olemasolu isegi enam ei mäleta, ja uuesti külastades ei mäleta et konto olemas on.
Iseenesest on konto loomine on kasutajale tülikas lisasamm. Õige küsimus on, et mida konto osapooltele (kaupmees ja ostja) pakub?- Kaupmees saab teada ostja meiliaadressi, ja nõusoleku korral võimaluse kasutajale arvet, või pakkumisi ja meeldetuletusi saata. See tõenäoliselt suurendab ostjate tagasitulekut.
- Ostja saab ühe korra sisestada oma postiaadressi, ja võibolla ka krediitkaardi andmed Amazoni stiilis 1-klikiga ostmiseks (kui lepingud ja turvaseaded seda lubavad). See tõenäoliselt suurendab ostu lõpuni viimist, sest tuleb teha vähem samme ja vähem aega ümber mõtlemiseks.
- Aga negatiivsest poolest peab kasutaja konto loomiseks vahepeal lehelt lahkuma ja kinnitus-emaili üles otsima. See tõenäoliselt kõvasti vähendab ostu lõpuni viimist, sest tuleb teha rohkem samme ja on rohkem aega ümber mõtlemiseks (kaasa arvatud lehelt lahkumine).
Konto loomise kohustuslikuks tegemine on kasulik, kui 1. ja 2. punkt suurendavad müüki rohkem, kui 3. seda vähendab. Aga neid numbreid on väga keeruline hinnata, ja kindlasti sõltub see ka iga konkreetse poe kasutajaskonnast, usaldusväärsusest, ja pisikestes kasutajaliidese detailidest. Umbmäärase ennustamise asemel võib piisava arvu külastajate puhul teha A/B teste ja järgi proovida, kumb variant tegelikult paremini töötab.
Mulle tundub, et postiaadressi meelde jätmine ei ole piisav mugavuslisa, et üle kaaluda esimest korda ostjate tülitamist. Aga et kaupmehena kliendile arvet ja nõusolekul reklaami saata, võib konto tegemise asemel küsida maksmise ajal ka meiliaadressi - ja lisada linnuke "tahan pakkumisi".
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
Fukiku
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.11.2003
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
The_Boss
HV Guru

liitunud: 13.01.2009
|
15.02.2013 12:48:10
|
|
|
Oomipoel on päris hea süsteem.
Ja ma küll ei näe konto tegemises midagi halba juhul kui poel on head hinnad/hea/kiire/mugav teenus. Pigem kulutan 1 min konto tegemisele kui 2 päeva lisaks kauba ootamisele või 10 euri rohkem raha.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 356 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
282 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrizzT
HV vaatleja

liitunud: 23.03.2011
|
15.02.2013 16:54:45
|
|
|
Kui tahad tulu teha, siis ilma kasutajata.
Kui pakud piisavalt head teenust, lahendad kliendi probleemi kergelt navigeerides, luuakse kastuaja ise(sa ei pea sundima).
Kliendibaasi e-maili listi saad mõlemal juhul ju suurendada, niiet sellest vinklist vahet pole.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
|