praegune kellaaeg 19.06.2025 13:31:08
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
afex
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2004
|
11.01.2013 11:36:58
|
|
|
tsitaat: |
Mis 200 EUR-i? Palgatöötaja tahab saada puhkuse ajal ju samasugust puhkusetasu, nagu töötasugi. SEega ikka täiega. 1700€ + KM
|
Mõtlesin umbes 200 euri ühe kuu palgafondile otsa.
tsitaat: |
... eeldades, et me ei räägi ühemeheärist vaid firmast, kus toimib organisatoorne juhtimine, siis peaks tootlikus olema ikkagi tööandja või pigem osakonna juhi planeerida, mitte spetsialisti kalkuleerida. Spetsialist ei peaks oma pead üldse vaevama palgakalkulatsioonidega ega erialavälise temaatikaga, paraku on see tööandjate poolt esimene asi, millega spetsialistile selga istutakse. Tegelikult näitab see pigem tööandja saamatust ja ebaprofessionaalsust, kui peab oma organisatoorseid probleeme töövõtja peal välja elama ...
|
Tegemist pole siinkohal tööintervjuuga vaid laiapõhjalise aruteluga foorumis...
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
peacemaki
HV kasutaja
liitunud: 10.05.2005
|
11.01.2013 14:17:06
Re: Tehniku töö |
|
|
JTX kirjutas: |
Tere
Kas keegi teab palju arvuteid tehnik umbes päevas peaks parandama, kui ta töötab täiskohaga
Ja ehk saate ülevaate anda arvutitehniku igapäeva tööst, kui koormav töö on ja palju saab tehnik umbes palka?
JTX |
Kui natuke peaga mõelda, siis arvutitehniku töö ei ole liinitöö. Kus iga Case on sarnane ja võtab standardse aja.
Näiteks, kui sa töötad ordis ja laod arvuteid kokku. Eks sa pead seal oma x koguse kokku lappima, et oma palka ära teenida.
Kui töötad kusagil suures asutuses Helpdeskina, siis võib paar ülessannet terve päeva või rohkem aega võtta. Kui on keerukamad probleemid, mis vajavad mõtlemist ja analüüsimist.
Arvutitehnik on nii lai mõiste ja oleneb asutusest, kus töötatakse. Töö ülesaanded võivad erineda.
Palgad algavad seal 600 eurist. Vist alla selle ei viitsi end keegi orjaks müüa.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
12.01.2013 12:39:48
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
... eeldades, et me ei räägi ühemeheärist vaid firmast, kus toimib organisatoorne juhtimine, siis peaks tootlikus olema ikkagi tööandja või pigem osakonna juhi planeerida, mitte spetsialisti kalkuleerida. Spetsialist ei peaks oma pead üldse vaevama palgakalkulatsioonidega ega erialavälise temaatikaga, paraku on see tööandjate poolt esimene asi, millega spetsialistile selga istutakse. Tegelikult näitab see pigem tööandja saamatust ja ebaprofessionaalsust, kui peab oma organisatoorseid probleeme töövõtja peal välja elama ... |
Ideaaltingimustes tõepoolest nii. Paraku tingib Eesti väiksus selle, et paljud (kui mitte öelda, et enamik) IT-hooldusteenuseid pakkuvad ettevõtted on just väikefirmad oma kuni 10 töötajaga ning väga suurest ja paika pandud organisatoorsest konseptsioonist ning üldtunnustatud rahvusvahelistest juhtimisvõtetest on vist natuke palju rääkida ja oodata.
Tootlikkus, millest ma kirjutasin ongi reaalsuses nii. Vahet ei ole, kas tegemist on väikefirmaga või suurettevõttega. Reaalselt ei suuda üks spetsialist toota oluliselt rohkem tööd otseselt kliendi jaoks kui 60% tema tööajast. Ülejäänud 40% kulub toetavatele tegevustele, mis on küll põhitegevusega kaudselt seotud, kuid kliendi käest selle eest raha küsida ei saa.
Reaalsus on see, et tüüpiline väikefirma IT-spetsialist peab olema tunduvalt laiema silmaringiga, kui lihtsalt oma erialatööd väga hästi oskav inimene. Tööülesanded võivad (ja tõenäoliselt nii ongi) kattuda ka erialaväliselt ning see on lihtsalt paratamatus. Muidugi ma olen nõus, et ühelt poolt näitab see tööandja saamatust ja suutmatust ning teiselt poolt üsna tõenäoliselt ka tahtlikku käitumist, aga see on väikefirmade eripära. Mina pigem leian, et selline lähenemine on eelis, sest selline suurkorporatiivne poliitika, kus iga töö jaoks on oma spetsialist on kliendi jaoks koormavam. Klient on eelkõige huvitatud probleemide lahendamistest ja seda kõige kiiremal ning efektiivsemal võimalikul moel, mitte erinevate spetsialistide külaskäikudest.
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|