Kas mingi lihtsam HTML mobiilileht ka on plaanis, et saaks ka Nokia (ning teiste mitte-Android ja mitte-iOs) telefonidega kasvõi salvestusi hallata?
minutv.ee lehte ei kuva korralikult Nokia telefonis?
Kuvab küll, kuid näpuga peab üsna palju võimlema, et ühest lehe otsast teise jõuda (Nokia N8, viimase Belle Refresh tarkvaraga) - Symbiani iseärasused
Kahjuks ette ei kujuta, kuidas Elionil andmestruktuur üles ehitatud on, kuid võiks ju midagi mobiilidele optimeeritud, sarnaseltt m.err.ee mobiiliversioonile olla - m.minutv.ee näiteks siis. _________________ KES SOOVIB, SEE PROOVIB
Uue aasta tulles jäi hetkel ainult Elioni TV kasutusele.
Tekkis üks huvitav tagasilöök telerivaatajate poolt. Esiteks, LCN on Elionil eesti vabakanalite puhul kodukootud.
Keegi aga lemmikliste ei salli silmaotsaski.
Teiseks: kanalil jooksva saate infos pole info jaoks edenemisriba, timline, või kuidas veel nimetada inforiba, mille näha saate algusaeg, orienteeruv asukoht kestvuse ajajoonel ja saatelõpuaeg, ehk siis uue saate alguse kellaaeg.
Seda on võimalik tuletada kuidagi, aga see võiks ikka vaataja jaoks lihtne olla.
uus kasutajaliides, mis varsti peaks tulema, päästab vaevast
Tegelikult saavad juba täna kõik kliendid kasutada minutv.ee rakendust mobiilis või tahvelarvutis. Kui kontoga siduda saab otse tahvli ekraanilt kanalit ka vahetada ning kordustv või salvestusteenuse saateid käivitada. jpm.
Seal on ka siis see soovitud ajajoon.
http://www.minutv.ee/mobile
Tõsised naljamehed ikka. Varsti vihastame indrekp ka HV foorumis välja oma "totrate" soovidega nagu Elioni foorumis juhtus.
Kuid selliseid totakaid soovitusi, et muretsege endale, kellel pole juba muidugi, tahvelarvuti või nututelefon, sealt näete seda saate edenemise progressiriba.
Kuna ise kasutan ka toda soovitatud programmijuppi, siis seal ei ole sellist harjumuspärast kasutusmugavust ja ülevaatlikkust saate kohta, kui seda on pea kõigil nähtud teleritootjate EPG juures ja ka lihtsalt kanali Now-Next inforibal, kas siis lihtsalt OK nuppu vajutades või eraldi info nuppu trampides.
Olles näinud seda Samsungi TV appi, siis on see lahendus ikka kuidagi võõras ja liiga erinev teiste teenusepakkujate IPTV lahendustest.
Võib olla harjume ära ja võtame omaks. Aprillis saame ilmselt harjumisega algust teha. Või läheme ja otsime kusagilt tolle defitsiidiks saava Amino digiboksi, et saaks numbrinuppe ikka kasutada.
Kas on lootust sada analoogne infoaken kanali kohta.
Spoiler
Tollel Elioni Minu-TV rakendusel on aga analoogne inforiba hetke ajajoone ja saate asukoha kohta sellel:
Spoiler
Muuseas, too paljusoovitatud Minu-TV app pani 31 jaanuaril mõnuga, kuna õhtul näitas ainult ETV saatekava ja teistel kanalitel valitses tühjus.
Lisaks Saatevigade saadetele tahtsin panna meeldetuletuse kogu neljale episoodile. Pandi ainult kolmele. Vajutasin meelespea nuppu ka väljajäänud osa peal ja seejärel kadusid kõikide meelespeade andmed. Ka muudelt kanalitelt. Normaalne.
Teisel katsel vähemalt ei jooksnud too lahendus enam pange. _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kas on lootust sada analoogne infoaken kanali kohta.
Spoiler
vaata mu videol 7ndal sekundil
Viimane kord kirjutasid 1:40st alates.
Ma ei saanudki pihta, mida sealt mulle üritasid näidata.
Uue kasutajaliidese kohta olen juba kirjutanud, et peale natukest näppimist sai arvatud, et peab harjuma.
Harjuma hakkame siis, kui reaalselt Motorola omanikeni jõuab uus kasutajakeskkond. Aprillis vaatame, mis on ja mida pole.
PS. Loodetavasti on siis reklaamitud uus "pult" miski tasuta antav tahvelarvuti, millega Elioni appi androidi/iOS pealt juhtida.
Mul vana Harmony 785 keeldubki uut seadmebaasi uuendamast. IR asemel on tänapäevane tehnika rohkem IP põhiselt juhitav. _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Olles näinud seda Samsungi TV appi, siis on see lahendus ikka kuidagi võõras ja liiga erinev teiste teenusepakkujate IPTV lahendustest.
Võib olla harjume ära ja võtame omaks.
Kasutad siis teiste IPTV teenusepakkujate lahendusi tihti? Nendega nii ära harjunud juba jah? Eks sa siis võib olla jäädki nende juurde? Et ei peaks millegi uuega enam harjuma.
Olles näinud seda Samsungi TV appi, siis on see lahendus ikka kuidagi võõras ja liiga erinev teiste teenusepakkujate IPTV lahendustest.
Võib olla harjume ära ja võtame omaks.
Kasutad siis teiste IPTV teenusepakkujate lahendusi tihti? Nendega nii ära harjunud juba jah? Eks sa siis võib olla jäädki nende juurde? Et ei peaks millegi uuega enam harjuma.
Mitte just tihti,eriti ei istu need idaturule suunatud audiovisuaalsed IPTV teenused, kuid loogika on sarnane telerites/digiboxides kasutatavatele kasutajaliidestele.
Aga jah, huvilisel on võimalik kasutada HDI Dune meediamängijates igasugu IPTV teenuseid, mis ida poolt pärit. Töötavad paljud ka eestis.
Samsungile loodud kasutajaliides on erinev kõigist seninähtuist. Aga võib olla on see ka teerajaja uues kasutajaliidese loogikas .
Motorola VIP1003 kasutajaliideste variatsioone on igasuguseid. Igal provaideril oma, aga siiski sarnase kasutajaloogikaga.
Ei hakka siin mainimagi netist leitud igasugu huvitavaid lahendusi, mida see pisike must karbike on suuteline pakkuma.
Link _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kasutad siis teiste IPTV teenusepakkujate lahendusi tihti? Nendega nii ära harjunud juba jah? Eks sa siis võib olla jäädki nende juurde? Et ei peaks millegi uuega enam harjuma.
Küsimus pole küll mulle, aga
pole ju vahet, millist teed pilt telekasse tuleb. Mul on tulnud näppida Elisa/Saunalahti ja Sonera IPTV ning liialdamata kümnete eri sorti digibokside ja telerite kasutajaliideseid. Võrreldes eelnimetatutega on Elioni loogika täiest omaette "klass". Kui 99% juhtudel saad näiteks menüüsse ja sealt tagasi sama nupu abil, siis Elionil ...
Taolist "uuendust" et kanaleid tuleb kerida nägin viimati analoogiajal lihtsal universaalpuldil, kus oli 6 nuppu: power, mute, P+, P-, V+, V-
Kujutan ette "rõõmu" väikeste lastega peredes, kus näiteks pereisa hakkab kerima ETV pealt VH1-le ning seal pingviniuskate peal pistab põnnide ühendkoor pröökama.
jaa-jaa, listid
Kasutad siis teiste IPTV teenusepakkujate lahendusi tihti? Nendega nii ära harjunud juba jah? Eks sa siis võib olla jäädki nende juurde? Et ei peaks millegi uuega enam harjuma.
See kajastab ilmekalt tüüpilist Elioni suhtumist oma klientidesse. Kuna teisi IPTV teenuse pakkujaid hetkel Eestis pole, siis olge rahul selle saastaga mida teile pakutakse. Ah ei sobi, no võtke siis midagi muud...
Ma siiralt loodan, et lähiajal mõni üle Eesti leviv konkurent (näiteks Telestar) tekib ja paneb ka selle monopoolse ettevõtte pingutama selle nimel, et pakutav teenus oleks ka digiajastule vääriline. Kuna meie riigis on asustus nii hõre, siis pääseteeks saab olema ilmselt 4G mobiilivõrk. Kes on maailmas ringi käinud, see ilmselt on ka näinud, kui algeline see Elioni pakutav "digi-tv" teenus endiselt on. Kogu aur läheb sellele, et kasutajakeskkond võimalikult kasutajavaenulikuks teha ja et sa jumala eest omale sealt midagi salvestada ei saaks
Isegi need asjad mida sa oled pannud nende enda salvestusteenusest salvestuma, ei pruugi mitte iga kord sinna salvestuda. Teenuse eest hinda muidugi oskate küsida küll ja beetatestijateks kasutate oma lepingulisi kliente. Kui rääkida veel hinnast, siis mobiilsides aasta-aastalt hinnad langevad, Elionil aga ei midagi. Isegi kliendistaaž ei anna mingit soodustust.
Krt, sülitama võtab selline asi aga kuna valida midagi muud pole, siis sülitad-nutad-ja-maksad ja nii ongi...
See kajastab ilmekalt tüüpilist Elioni suhtumist oma klientidesse. Kuna teisi IPTV teenuse pakkujaid hetkel Eestis pole, siis olge rahul selle saastaga mida teile pakutakse. Ah ei sobi, no võtke siis midagi muud...
Tüüpiline eestlane. Miskit ei meeldi, siis kohe on asi saast ja see on saast kõigi jaoks. Olles kasutanud nii Elioni IPTV amino, motorola ja nüüd ka Samsungi peal, STV tv, Starmani analoog ja digitv'd võin kindlalt väita, et minu jaoks on Elioni teenus kõige parem ja Samsungi lahendus küll veel "poolik" kuid ikkagi parim Eestis. Samal ajal kui mõni firma alles tuleb välja sellise lahendusega nagu seda on eKodu (ja veel pea täielikult kopeerides seda), siis Elion juba astub järgmise sammu uue kasutajaliidesega.
Vaadates seda, et teised firmad tulevad turule pmst pea samasuguse lahendusega kui seda on eKodu, siis on näha, et Elioni lahendus on õiges suunas. Uus kasutajaliides on aga praegu saadaval liiga vähestele ja pigem peaks ära ootama mil ta tuleb välja ka Motorola peale, et näha suuremat tagasisidet.
Praegu aga 10 tarka kaagutavad siin, et kuna näinud kuskil maailmanurgas paremat lahendust on Elion täielik saast. Ja seda veel nii kindlalt väites, nagu oleks kõigi 150k Elioni TV vaataja (arv võetud peast) arvamus teada. See, et sulle tundub et sulle keeratakse, ei tähenda, et ka teiste puhul sama.
Arvestades seda, et uus kasutajaliides on tehtud koostöös Samsungiga ning eesmärgiga, et ka teised teenusepakkujad mujal riikides (või isegi teised tv-tootjad) hakkaksid kasutama antud lahendust, siis vaevalt et Elioni tahtmine oli Sulle keerata, vaid ikka teha nii head lahendust kui suudavad ning kindlasti ka midagi teistsugust, sest nagu ka teie siin räägite, selliseid kasutajaliideseid pakuvad väga väga paljud. Vaja ju kuidagi erineda.
Pigem peaks ootama ja vaatama kuhu edasi arenetakse ning anda normaalset tagasisidet Elionile, selle asemel et kuskil foorumis pasandada selle kohta kui halb elu teil on ja kuidas teile kõik meelega keeravad.
See kajastab ilmekalt tüüpilist Elioni suhtumist oma klientidesse. Kuna teisi IPTV teenuse pakkujaid hetkel Eestis pole, siis olge rahul selle saastaga mida teile pakutakse. Ah ei sobi, no võtke siis midagi muud...
Tüüpiline eestlane. Miskit ei meeldi, siis kohe on asi saast ja see on saast kõigi jaoks. Olles kasutanud nii Elioni IPTV amino, motorola ja nüüd ka Samsungi peal, STV tv, Starmani analoog ja digitv'd võin kindlalt väita, et minu jaoks on Elioni teenus kõige parem ja Samsungi lahendus küll veel "poolik" kuid ikkagi parim Eestis. Samal ajal kui mõni firma alles tuleb välja sellise lahendusega nagu seda on eKodu (ja veel pea täielikult kopeerides seda), siis Elion juba astub järgmise sammu uue kasutajaliidesega.
Vaadates seda, et teised firmad tulevad turule pmst pea samasuguse lahendusega kui seda on eKodu, siis on näha, et Elioni lahendus on õiges suunas. Uus kasutajaliides on aga praegu saadaval liiga vähestele ja pigem peaks ära ootama mil ta tuleb välja ka Motorola peale, et näha suuremat tagasisidet.
Praegu aga 10 tarka kaagutavad siin, et kuna näinud kuskil maailmanurgas paremat lahendust on Elion täielik saast. Ja seda veel nii kindlalt väites, nagu oleks kõigi 150k Elioni TV vaataja (arv võetud peast) arvamus teada. See, et sulle tundub et sulle keeratakse, ei tähenda, et ka teiste puhul sama.
Arvestades seda, et uus kasutajaliides on tehtud koostöös Samsungiga ning eesmärgiga, et ka teised teenusepakkujad mujal riikides (või isegi teised tv-tootjad) hakkaksid kasutama antud lahendust, siis vaevalt et Elioni tahtmine oli Sulle keerata, vaid ikka teha nii head lahendust kui suudavad ning kindlasti ka midagi teistsugust, sest nagu ka teie siin räägite, selliseid kasutajaliideseid pakuvad väga väga paljud. Vaja ju kuidagi erineda.
Pigem peaks ootama ja vaatama kuhu edasi arenetakse ning anda normaalset tagasisidet Elionile, selle asemel et kuskil foorumis pasandada selle kohta kui halb elu teil on ja kuidas teile kõik meelega keeravad.
Kui sa arvad, et elioni huvitavad kasutajate ettepanekud ja tagasiside, siis oled küll millestki väga valesti aru saanud.
Kui sa arvad, et elioni huvitavad kasutajate ettepanekud ja tagasiside, siis oled küll millestki väga valesti aru saanud.
Pigem Teie olete valesti aru saanud. See, et siin foorumis 10 inimest arutavad mis võiks olla teisiti ja siis kiruvad aasta hiljem, et kõik ikka sama, loomulikult ei muuda midagi.
Aga kõik tagasisided ja ettepanekud mis edastad otse Elioni vaadatakse üle ja võetakse arvesse. Loomulikult kui lõpuks on näha, et mõnda muudatust ainult needsamad 10 tüüpi tahavad, siis seda ei tehta, aga tagasiside on alati vajalik.
Lihtsalt siin kõva häälega räägivad ainult paarkümmend inimest kes arvavad tõsimeeli, et just nende lahendused on need õiged ja meeldivad Kõigile. Samas ei arvestata sellega et Elionis 150k TV vaatajat ning loomulikult nad kõik ei anna tagasisidet, aga ikkagi ka neilt tuleb palju erinevaid soove. On siis tõesti nii raske uskuda, et paljudele Elion meeldib? Või siis pigem äkki olukord selline, et positiivse kogemuse saanud inimesed tulevad ja annavadki positiivse tagasiside, aga need kellele asi ei meeldi, nad lihtsalt kiruvad Elioni foorumites, mis ei jõua kuskile.
Demagoogiat oskate te väga hästi ajada. Kui ma kirjutasin, et mul ei ole valida peale Elioni mitte midagi paremat, siis nii see ongi. Elioni vildakas teenus ongi kahjuks Eesti tipptase.
Kui sa arvad, et elioni huvitavad kasutajate ettepanekud ja tagasiside, siis oled küll millestki väga valesti aru saanud.
Mulle kunagi helistas täiesti lambist keegi Elioni tegelane ja küsis, et kuidas teenusega rahul olen. Kas mingeid ettepanekuid on jne. Ei osanud nagu suurt midagi kohe välja mõtelda, et töötab küll. No et kui norida, siis Fashion TV kava on mingi teise regiooni FTV oma ja MCM oma on paar tundi mööda. Öeldi, et uurivad ja tänavad tagasiside eest. Kujutage ette minu üllatust, et paari tunni pärast helistas sama tegelane tagasi ja ütles, et nüüd peaks kavad korras olema - olidki.
Noh lihtsalt selline positiivne näide kah. _________________ Kui ma eksin siis ärge kõvasti lööge.
Paar pilti Natuke juttu
Valik on piirkonniti erinev, tihti juhtub, et saad panna kas oma satiantenni, kasutada elioni dtv-d või dvb-t ja rohkem valikut pole. Tegelt ise sama küna otsas
Demagoogiat oskate te väga hästi ajada. Kui ma kirjutasin, et mul ei ole valida peale Elioni mitte midagi paremat, siis nii see ongi. Elioni vildakas teenus ongi kahjuks Eesti tipptase.
Kui sa arvad, et elioni huvitavad kasutajate ettepanekud ja tagasiside, siis oled küll millestki väga valesti aru saanud.
Ettepanekute, probleemide ja tagasisidega on suuremate firmade puhul nii, et see tuleb saata neile kirjalikult. Eestis aksepteeritakse ka e-maile.
Helistamine ja foorumites jutustamine on mõttetu.
Igasugu side ja elektrifirmade infotelefonidele vastavate tibide põhiülesanne on kliendile selgeks teha, et tegelikult ei ole ju viga midagi.
Näiteks ma helistasin mõni aasta tagasi kolmel järjestikusel päeval Energiasse ja selgitasin oma probleemi. Alles pärast e-maili hakati asjaga tegelema.
Ning praktika näitab, et kirja ei tohi sattuda rohkem kui üks probleem või ettepanek.
Nelja probleemi puhul lahendatakse üks neist ära (või otsustatakse, et see pole prioriteetne/oluline) ning saad vastuse. Vastuse saatmisega on asi firma jaoks lõppenud.
Ülejäänud kolmega pead otsast alustama.
Kui sa arvad, et elioni huvitavad kasutajate ettepanekud ja tagasiside, siis oled küll millestki väga valesti aru saanud.
Ettepanekute, probleemide ja tagasisidega on suuremate firmade puhul nii, et see tuleb saata neile kirjalikult. Eestis aksepteeritakse ka e-maile.
Helistamine ja foorumites jutustamine on mõttetu.
Igasugu side ja elektrifirmade infotelefonidele vastavate tibide põhiülesanne on kliendile selgeks teha, et tegelikult ei ole ju viga midagi.
Näiteks ma helistasin mõni aasta tagasi kolmel järjestikusel päeval Energiasse ja selgitasin oma probleemi. Alles pärast e-maili hakati asjaga tegelema.
Ning praktika näitab, et kirja ei tohi sattuda rohkem kui üks probleem või ettepanek.
Nelja probleemi puhul lahendatakse üks neist ära (või otsustatakse, et see pole prioriteetne/oluline) ning saad vastuse. Vastuse saatmisega on asi firma jaoks lõppenud.
Ülejäänud kolmega pead otsast alustama.
Sõnastaks selle veidi teistmoodi.
Ma oskan töö juures kirju lugeda, aga mõneti sõnastavad osad kodanikud nii mõistmatult, et pead üle küsima. Probleem ei olegi mõnikord probleem vaid väärarusaam teenuse kasutamisest. _________________ Ma trollin 50% oma postitustest.
Kui sa arvad, et elioni huvitavad kasutajate ettepanekud ja tagasiside, siis oled küll millestki väga valesti aru saanud.
Tagasisidet kliendilt küsivad nad siis rohkem vormitäiteks? _________________ Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta!
Kasutad siis teiste IPTV teenusepakkujate lahendusi tihti? Nendega nii ära harjunud juba jah? Eks sa siis võib olla jäädki nende juurde? Et ei peaks millegi uuega enam harjuma.
See kajastab ilmekalt tüüpilist Elioni suhtumist oma klientidesse. Kuna teisi IPTV teenuse pakkujaid hetkel Eestis pole, siis olge rahul selle saastaga mida teile pakutakse. Ah ei sobi, no võtke siis midagi muud...
Ma siiralt loodan, et lähiajal mõni üle Eesti leviv konkurent (näiteks Telestar) tekib ja paneb ka selle monopoolse ettevõtte pingutama selle nimel, et pakutav teenus oleks ka digiajastule vääriline. Kuna meie riigis on asustus nii hõre, siis pääseteeks saab olema ilmselt 4G mobiilivõrk. Kes on maailmas ringi käinud, see ilmselt on ka näinud, kui algeline see Elioni pakutav "digi-tv" teenus endiselt on. Kogu aur läheb sellele, et kasutajakeskkond võimalikult kasutajavaenulikuks teha ja et sa jumala eest omale sealt midagi salvestada ei saaks
Isegi need asjad mida sa oled pannud nende enda salvestusteenusest salvestuma, ei pruugi mitte iga kord sinna salvestuda. Teenuse eest hinda muidugi oskate küsida küll ja beetatestijateks kasutate oma lepingulisi kliente. Kui rääkida veel hinnast, siis mobiilsides aasta-aastalt hinnad langevad, Elionil aga ei midagi. Isegi kliendistaaž ei anna mingit soodustust.
Krt, sülitama võtab selline asi aga kuna valida midagi muud pole, siis sülitad-nutad-ja-maksad ja nii ongi...
No aga miks sa siin foorumis bitchimas käid ega räägi Elionile oma kriitikast õiges kohas? Sinul, kellel on kogemus ka arenenumatest ja parematest süsteemidest, ettepanekud ja soovitused oleksid eriti väärtuslikud võrreldes keskmise kasutaja tagasisidega a la "ee... mh... no normaalne teenus on, ei oskagi kohe öelda mida veel võiks tahta, no kui saaks salvestuste säilimise aega veel pikemaks oleks äge".
Lihtsalt huvipärast, mis on see kõige silmapaistvam omadus mujal maailmas eksisteerivates IPTV teenustes või mille puudumine konkreetselt teeb Elioni teenuse nii algeliseks?
Ma praegu lugesin su jutust välja kaks muret
- salvestamisteenuse kvaliteet, kõik salvestamiseks märgitu tegelikult ei salvestu
- hind on kõrge
Kas see oligi kõik?
Ei, see ei olnud kõik. Eks kirjutan sellest siis ÕIGES kohas ja iga probleem/ettepanek eraldi teemana. Sa ei pea rohkem ärrituma, et julgesin VALES kohas kritiseerida.
Tegelikult saavad juba täna kõik kliendid kasutada minutv.ee rakendust mobiilis või tahvelarvutis. Kui kontoga siduda saab otse tahvli ekraanilt kanalit ka vahetada ning kordustv või salvestusteenuse saateid käivitada. jpm.
Seal on ka siis see soovitud ajajoon.
http://www.minutv.ee/mobile
Mina leian, et siinkohal pole sobilik seda app'ina soovitada. Kui kaua aega tagasi muutus Travel&Living TLC'ks? iPad'i Appis on igatahes endiselt selline kanal puudu, seega soovitate aegunud appi?
Üldiselt pole see muidugi ainult Elioni MinuTV appiga nii, meil siin maarjamaal tavaline, et treitakse app valmis, aga kui midagi muutub pole enam viitsimist uuendada.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.