Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 857, 858, 859 ... 2332, 2333, 2334  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus?
Jah
9%
 9%  [ 51 ]
Ei
42%
 42%  [ 222 ]
Mul juba olemas
38%
 38%  [ 200 ]
Kolin mujale
9%
 9%  [ 48 ]
hääli kokku : 521

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
ksl
HV kasutaja

liitunud: 01.12.2002




sõnum 03.01.2013 15:33:15 vasta tsitaadiga

Clover kirjutas:
ksl kirjutas:
Kas mingi lihtsam HTML mobiilileht ka on plaanis, et saaks ka Nokia (ning teiste mitte-Android ja mitte-iOs) telefonidega kasvõi salvestusi hallata?


minutv.ee lehte ei kuva korralikult Nokia telefonis?

Kuvab küll, kuid näpuga peab üsna palju võimlema, et ühest lehe otsast teise jõuda (Nokia N8, viimase Belle Refresh tarkvaraga) - Symbiani iseärasused icon_smile.gif
Kahjuks ette ei kujuta, kuidas Elionil andmestruktuur üles ehitatud on, kuid võiks ju midagi mobiilidele optimeeritud, sarnaseltt m.err.ee mobiiliversioonile olla - m.minutv.ee näiteks siis.

_________________
KES SOOVIB, SEE PROOVIB
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 03.01.2013 22:09:33 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
libe kirjutas:
jägaja kirjutas:
Uue aasta tulles jäi hetkel ainult Elioni TV kasutusele.

Tekkis üks huvitav tagasilöök telerivaatajate poolt. Esiteks, LCN on Elionil eesti vabakanalite puhul kodukootud.
Keegi aga lemmikliste ei salli silmaotsaski.

Teiseks: kanalil jooksva saate infos pole info jaoks edenemisriba, timline, või kuidas veel nimetada inforiba, mille näha saate algusaeg, orienteeruv asukoht kestvuse ajajoonel ja saatelõpuaeg, ehk siis uue saate alguse kellaaeg.
Seda on võimalik tuletada kuidagi, aga see võiks ikka vaataja jaoks lihtne olla.
Spoiler Spoiler Spoiler

alates 1:40

uus kasutajaliides, mis varsti peaks tulema, päästab vaevast


Tegelikult saavad juba täna kõik kliendid kasutada minutv.ee rakendust mobiilis või tahvelarvutis. Kui kontoga siduda saab otse tahvli ekraanilt kanalit ka vahetada ning kordustv või salvestusteenuse saateid käivitada. jpm.
Seal on ka siis see soovitud ajajoon.
http://www.minutv.ee/mobile


Tõsised naljamehed ikka. Varsti vihastame indrekp ka HV foorumis välja oma "totrate" soovidega nagu Elioni foorumis juhtus.

Kuid selliseid totakaid soovitusi, et muretsege endale, kellel pole juba muidugi, tahvelarvuti või nututelefon, sealt näete seda saate edenemise progressiriba. doh.gif
Kuna ise kasutan ka toda soovitatud programmijuppi, siis seal ei ole sellist harjumuspärast kasutusmugavust ja ülevaatlikkust saate kohta, kui seda on pea kõigil nähtud teleritootjate EPG juures ja ka lihtsalt kanali Now-Next inforibal, kas siis lihtsalt OK nuppu vajutades või eraldi info nuppu trampides.
Olles näinud seda Samsungi TV appi, siis on see lahendus ikka kuidagi võõras ja liiga erinev teiste teenusepakkujate IPTV lahendustest.
Võib olla harjume ära ja võtame omaks. Aprillis saame ilmselt harjumisega algust teha. Või läheme ja otsime kusagilt tolle defitsiidiks saava Amino digiboksi, et saaks numbrinuppe ikka kasutada.

Kas on lootust sada analoogne infoaken kanali kohta.
Spoiler Spoiler Spoiler


Tollel Elioni Minu-TV rakendusel on aga analoogne inforiba hetke ajajoone ja saate asukoha kohta sellel:
Spoiler Spoiler Spoiler


Muuseas, too paljusoovitatud Minu-TV app pani 31 jaanuaril mõnuga, kuna õhtul näitas ainult ETV saatekava ja teistel kanalitel valitses tühjus.
Lisaks Saatevigade saadetele tahtsin panna meeldetuletuse kogu neljale episoodile. Pandi ainult kolmele. Vajutasin meelespea nuppu ka väljajäänud osa peal ja seejärel kadusid kõikide meelespeade andmed. Ka muudelt kanalitelt. Normaalne.
Teisel katsel vähemalt ei jooksnud too lahendus enam pange.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 126
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 03.01.2013 23:08:02 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:

Kas on lootust sada analoogne infoaken kanali kohta.
Spoiler Spoiler Spoiler
vaata mu videol 7ndal sekundil icon_rolleyes.gif
_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 04.01.2013 00:03:00 vasta tsitaadiga

libe kirjutas:
jägaja kirjutas:

Kas on lootust sada analoogne infoaken kanali kohta.
Spoiler Spoiler Spoiler
vaata mu videol 7ndal sekundil icon_rolleyes.gif


Viimane kord kirjutasid 1:40st alates.
Ma ei saanudki pihta, mida sealt mulle üritasid näidata.
Uue kasutajaliidese kohta olen juba kirjutanud, et peale natukest näppimist sai arvatud, et peab harjuma.
Harjuma hakkame siis, kui reaalselt Motorola omanikeni jõuab uus kasutajakeskkond. Aprillis vaatame, mis on ja mida pole.

PS. Loodetavasti on siis reklaamitud uus "pult" miski tasuta antav tahvelarvuti, millega Elioni appi androidi/iOS pealt juhtida. icon_razz1.gif
Mul vana Harmony 785 keeldubki uut seadmebaasi uuendamast. IR asemel on tänapäevane tehnika rohkem IP põhiselt juhitav.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 126
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Clover
HV veteran
Clover

liitunud: 26.03.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2013 00:16:51 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:
Olles näinud seda Samsungi TV appi, siis on see lahendus ikka kuidagi võõras ja liiga erinev teiste teenusepakkujate IPTV lahendustest.
Võib olla harjume ära ja võtame omaks.


Kasutad siis teiste IPTV teenusepakkujate lahendusi tihti? Nendega nii ära harjunud juba jah? Eks sa siis võib olla jäädki nende juurde? Et ei peaks millegi uuega enam harjuma.
Kommentaarid: 111 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 04.01.2013 00:44:03 vasta tsitaadiga

Clover kirjutas:
jägaja kirjutas:
Olles näinud seda Samsungi TV appi, siis on see lahendus ikka kuidagi võõras ja liiga erinev teiste teenusepakkujate IPTV lahendustest.
Võib olla harjume ära ja võtame omaks.


Kasutad siis teiste IPTV teenusepakkujate lahendusi tihti? Nendega nii ära harjunud juba jah? Eks sa siis võib olla jäädki nende juurde? Et ei peaks millegi uuega enam harjuma.


Mitte just tihti,eriti ei istu need idaturule suunatud audiovisuaalsed IPTV teenused, kuid loogika on sarnane telerites/digiboxides kasutatavatele kasutajaliidestele.
Aga jah, huvilisel on võimalik kasutada HDI Dune meediamängijates igasugu IPTV teenuseid, mis ida poolt pärit. Töötavad paljud ka eestis.

Samsungile loodud kasutajaliides on erinev kõigist seninähtuist. Aga võib olla on see ka teerajaja uues kasutajaliidese loogikas icon_rolleyes.gif .

Motorola VIP1003 kasutajaliideste variatsioone on igasuguseid. Igal provaideril oma, aga siiski sarnase kasutajaloogikaga.
Ei hakka siin mainimagi netist leitud igasugu huvitavaid lahendusi, mida see pisike must karbike on suuteline pakkuma.

Link

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 126
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p2ep
HV veteran

liitunud: 13.12.2003




sõnum 04.01.2013 09:12:15 vasta tsitaadiga

Clover kirjutas:

Kasutad siis teiste IPTV teenusepakkujate lahendusi tihti? Nendega nii ära harjunud juba jah? Eks sa siis võib olla jäädki nende juurde? Et ei peaks millegi uuega enam harjuma.

Küsimus pole küll mulle, aga
pole ju vahet, millist teed pilt telekasse tuleb. Mul on tulnud näppida Elisa/Saunalahti ja Sonera IPTV ning liialdamata kümnete eri sorti digibokside ja telerite kasutajaliideseid. Võrreldes eelnimetatutega on Elioni loogika täiest omaette "klass". Kui 99% juhtudel saad näiteks menüüsse ja sealt tagasi sama nupu abil, siis Elionil ...
Taolist "uuendust" et kanaleid tuleb kerida nägin viimati analoogiajal lihtsal universaalpuldil, kus oli 6 nuppu: power, mute, P+, P-, V+, V-
Kujutan ette "rõõmu" väikeste lastega peredes, kus näiteks pereisa hakkab kerima ETV pealt VH1-le ning seal pingviniuskate peal pistab põnnide ühendkoor pröökama.
jaa-jaa, listid
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ivar80
HV kasutaja
ivar80

liitunud: 25.10.2004




sõnum 04.01.2013 13:56:33 vasta tsitaadiga

Clover kirjutas:

Kasutad siis teiste IPTV teenusepakkujate lahendusi tihti? Nendega nii ära harjunud juba jah? Eks sa siis võib olla jäädki nende juurde? Et ei peaks millegi uuega enam harjuma.


See kajastab ilmekalt tüüpilist Elioni suhtumist oma klientidesse. Kuna teisi IPTV teenuse pakkujaid hetkel Eestis pole, siis olge rahul selle saastaga mida teile pakutakse. Ah ei sobi, no võtke siis midagi muud...
Ma siiralt loodan, et lähiajal mõni üle Eesti leviv konkurent (näiteks Telestar) tekib ja paneb ka selle monopoolse ettevõtte pingutama selle nimel, et pakutav teenus oleks ka digiajastule vääriline. Kuna meie riigis on asustus nii hõre, siis pääseteeks saab olema ilmselt 4G mobiilivõrk. Kes on maailmas ringi käinud, see ilmselt on ka näinud, kui algeline see Elioni pakutav "digi-tv" teenus endiselt on. Kogu aur läheb sellele, et kasutajakeskkond võimalikult kasutajavaenulikuks teha ja et sa jumala eest omale sealt midagi salvestada ei saaks icon_razz.gif
Isegi need asjad mida sa oled pannud nende enda salvestusteenusest salvestuma, ei pruugi mitte iga kord sinna salvestuda. Teenuse eest hinda muidugi oskate küsida küll ja beetatestijateks kasutate oma lepingulisi kliente. Kui rääkida veel hinnast, siis mobiilsides aasta-aastalt hinnad langevad, Elionil aga ei midagi. Isegi kliendistaaž ei anna mingit soodustust.
Krt, sülitama võtab selline asi aga kuna valida midagi muud pole, siis sülitad-nutad-ja-maksad ja nii ongi...
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
attrs
HV Guru
attrs

liitunud: 04.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2013 15:02:12 vasta tsitaadiga

Seda veel vaja, et see turg ka avaneks. (koos korraliku hinnatõusuga) icon_lol.gif
_________________
He who knows he has enough is rich.
Kommentaarid: 414 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 365
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Clover
HV veteran
Clover

liitunud: 26.03.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2013 15:54:41 vasta tsitaadiga

ivar80 kirjutas:
See kajastab ilmekalt tüüpilist Elioni suhtumist oma klientidesse. Kuna teisi IPTV teenuse pakkujaid hetkel Eestis pole, siis olge rahul selle saastaga mida teile pakutakse. Ah ei sobi, no võtke siis midagi muud...


Tüüpiline eestlane. Miskit ei meeldi, siis kohe on asi saast ja see on saast kõigi jaoks. Olles kasutanud nii Elioni IPTV amino, motorola ja nüüd ka Samsungi peal, STV tv, Starmani analoog ja digitv'd võin kindlalt väita, et minu jaoks on Elioni teenus kõige parem ja Samsungi lahendus küll veel "poolik" kuid ikkagi parim Eestis. Samal ajal kui mõni firma alles tuleb välja sellise lahendusega nagu seda on eKodu (ja veel pea täielikult kopeerides seda), siis Elion juba astub järgmise sammu uue kasutajaliidesega.

Vaadates seda, et teised firmad tulevad turule pmst pea samasuguse lahendusega kui seda on eKodu, siis on näha, et Elioni lahendus on õiges suunas. Uus kasutajaliides on aga praegu saadaval liiga vähestele ja pigem peaks ära ootama mil ta tuleb välja ka Motorola peale, et näha suuremat tagasisidet.

Praegu aga 10 tarka kaagutavad siin, et kuna näinud kuskil maailmanurgas paremat lahendust on Elion täielik saast. Ja seda veel nii kindlalt väites, nagu oleks kõigi 150k Elioni TV vaataja (arv võetud peast) arvamus teada. See, et sulle tundub et sulle keeratakse, ei tähenda, et ka teiste puhul sama.

Arvestades seda, et uus kasutajaliides on tehtud koostöös Samsungiga ning eesmärgiga, et ka teised teenusepakkujad mujal riikides (või isegi teised tv-tootjad) hakkaksid kasutama antud lahendust, siis vaevalt et Elioni tahtmine oli Sulle keerata, vaid ikka teha nii head lahendust kui suudavad ning kindlasti ka midagi teistsugust, sest nagu ka teie siin räägite, selliseid kasutajaliideseid pakuvad väga väga paljud. Vaja ju kuidagi erineda.

Pigem peaks ootama ja vaatama kuhu edasi arenetakse ning anda normaalset tagasisidet Elionile, selle asemel et kuskil foorumis pasandada selle kohta kui halb elu teil on ja kuidas teile kõik meelega keeravad.
Kommentaarid: 111 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007



Online

sõnum 04.01.2013 16:29:26 vasta tsitaadiga

Clover kirjutas:
ivar80 kirjutas:
See kajastab ilmekalt tüüpilist Elioni suhtumist oma klientidesse. Kuna teisi IPTV teenuse pakkujaid hetkel Eestis pole, siis olge rahul selle saastaga mida teile pakutakse. Ah ei sobi, no võtke siis midagi muud...


Tüüpiline eestlane. Miskit ei meeldi, siis kohe on asi saast ja see on saast kõigi jaoks. Olles kasutanud nii Elioni IPTV amino, motorola ja nüüd ka Samsungi peal, STV tv, Starmani analoog ja digitv'd võin kindlalt väita, et minu jaoks on Elioni teenus kõige parem ja Samsungi lahendus küll veel "poolik" kuid ikkagi parim Eestis. Samal ajal kui mõni firma alles tuleb välja sellise lahendusega nagu seda on eKodu (ja veel pea täielikult kopeerides seda), siis Elion juba astub järgmise sammu uue kasutajaliidesega.

Vaadates seda, et teised firmad tulevad turule pmst pea samasuguse lahendusega kui seda on eKodu, siis on näha, et Elioni lahendus on õiges suunas. Uus kasutajaliides on aga praegu saadaval liiga vähestele ja pigem peaks ära ootama mil ta tuleb välja ka Motorola peale, et näha suuremat tagasisidet.

Praegu aga 10 tarka kaagutavad siin, et kuna näinud kuskil maailmanurgas paremat lahendust on Elion täielik saast. Ja seda veel nii kindlalt väites, nagu oleks kõigi 150k Elioni TV vaataja (arv võetud peast) arvamus teada. See, et sulle tundub et sulle keeratakse, ei tähenda, et ka teiste puhul sama.

Arvestades seda, et uus kasutajaliides on tehtud koostöös Samsungiga ning eesmärgiga, et ka teised teenusepakkujad mujal riikides (või isegi teised tv-tootjad) hakkaksid kasutama antud lahendust, siis vaevalt et Elioni tahtmine oli Sulle keerata, vaid ikka teha nii head lahendust kui suudavad ning kindlasti ka midagi teistsugust, sest nagu ka teie siin räägite, selliseid kasutajaliideseid pakuvad väga väga paljud. Vaja ju kuidagi erineda.

Pigem peaks ootama ja vaatama kuhu edasi arenetakse ning anda normaalset tagasisidet Elionile, selle asemel et kuskil foorumis pasandada selle kohta kui halb elu teil on ja kuidas teile kõik meelega keeravad.

Kui sa arvad, et elioni huvitavad kasutajate ettepanekud ja tagasiside, siis oled küll millestki väga valesti aru saanud.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Clover
HV veteran
Clover

liitunud: 26.03.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2013 16:49:48 vasta tsitaadiga

sukelduja kirjutas:
Kui sa arvad, et elioni huvitavad kasutajate ettepanekud ja tagasiside, siis oled küll millestki väga valesti aru saanud.


Pigem Teie olete valesti aru saanud. See, et siin foorumis 10 inimest arutavad mis võiks olla teisiti ja siis kiruvad aasta hiljem, et kõik ikka sama, loomulikult ei muuda midagi.
Aga kõik tagasisided ja ettepanekud mis edastad otse Elioni vaadatakse üle ja võetakse arvesse. Loomulikult kui lõpuks on näha, et mõnda muudatust ainult needsamad 10 tüüpi tahavad, siis seda ei tehta, aga tagasiside on alati vajalik.
Lihtsalt siin kõva häälega räägivad ainult paarkümmend inimest kes arvavad tõsimeeli, et just nende lahendused on need õiged ja meeldivad Kõigile. Samas ei arvestata sellega et Elionis 150k TV vaatajat ning loomulikult nad kõik ei anna tagasisidet, aga ikkagi ka neilt tuleb palju erinevaid soove. On siis tõesti nii raske uskuda, et paljudele Elion meeldib? Või siis pigem äkki olukord selline, et positiivse kogemuse saanud inimesed tulevad ja annavadki positiivse tagasiside, aga need kellele asi ei meeldi, nad lihtsalt kiruvad Elioni foorumites, mis ei jõua kuskile.
Kommentaarid: 111 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ivar80
HV kasutaja
ivar80

liitunud: 25.10.2004




sõnum 04.01.2013 17:26:34 vasta tsitaadiga

Demagoogiat oskate te väga hästi ajada. Kui ma kirjutasin, et mul ei ole valida peale Elioni mitte midagi paremat, siis nii see ongi. Elioni vildakas teenus ongi kahjuks Eesti tipptase.
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cul
HV kasutaja

liitunud: 01.12.2001




sõnum 04.01.2013 17:28:20 vasta tsitaadiga

sukelduja kirjutas:

Kui sa arvad, et elioni huvitavad kasutajate ettepanekud ja tagasiside, siis oled küll millestki väga valesti aru saanud.


Mulle kunagi helistas täiesti lambist keegi Elioni tegelane ja küsis, et kuidas teenusega rahul olen. Kas mingeid ettepanekuid on jne. Ei osanud nagu suurt midagi kohe välja mõtelda, et töötab küll. No et kui norida, siis Fashion TV kava on mingi teise regiooni FTV oma ja MCM oma on paar tundi mööda. Öeldi, et uurivad ja tänavad tagasiside eest. Kujutage ette minu üllatust, et paari tunni pärast helistas sama tegelane tagasi ja ütles, et nüüd peaks kavad korras olema - olidki.

Noh lihtsalt selline positiivne näide kah.

_________________
Kui ma eksin siis ärge kõvasti lööge.
Paar pilti
Natuke juttu
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marxveix
HV Guru
marxveix

liitunud: 01.05.2004




sõnum 04.01.2013 17:32:05 vasta tsitaadiga

Valik on piirkonniti erinev, tihti juhtub, et saad panna kas oma satiantenni, kasutada elioni dtv-d või dvb-t ja rohkem valikut pole. Tegelt ise sama küna otsas icon_smile.gif
Kommentaarid: 308 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 269
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002




sõnum 04.01.2013 17:32:17 vasta tsitaadiga

ivar80 kirjutas:
Demagoogiat oskate te väga hästi ajada. Kui ma kirjutasin, et mul ei ole valida peale Elioni mitte midagi paremat, siis nii see ongi. Elioni vildakas teenus ongi kahjuks Eesti tipptase.
Täpselt nii ongi.
Kommentaarid: 181 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Clover
HV veteran
Clover

liitunud: 26.03.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2013 17:55:50 vasta tsitaadiga

Lihtsalt huvi pärast küsin, et paljud teist on oma ettepanekud Elioni esitanud?
Kommentaarid: 111 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wiinanina
HV kasutaja

liitunud: 27.02.2003




sõnum 04.01.2013 19:07:59 vasta tsitaadiga

sukelduja kirjutas:
Kui sa arvad, et elioni huvitavad kasutajate ettepanekud ja tagasiside, siis oled küll millestki väga valesti aru saanud.


Ettepanekute, probleemide ja tagasisidega on suuremate firmade puhul nii, et see tuleb saata neile kirjalikult. Eestis aksepteeritakse ka e-maile.
Helistamine ja foorumites jutustamine on mõttetu.
Igasugu side ja elektrifirmade infotelefonidele vastavate tibide põhiülesanne on kliendile selgeks teha, et tegelikult ei ole ju viga midagi.
Näiteks ma helistasin mõni aasta tagasi kolmel järjestikusel päeval Energiasse ja selgitasin oma probleemi. Alles pärast e-maili hakati asjaga tegelema.


Ning praktika näitab, et kirja ei tohi sattuda rohkem kui üks probleem või ettepanek.
Nelja probleemi puhul lahendatakse üks neist ära (või otsustatakse, et see pole prioriteetne/oluline) ning saad vastuse. Vastuse saatmisega on asi firma jaoks lõppenud.
Ülejäänud kolmega pead otsast alustama.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 05.01.2013 02:44:01 vasta tsitaadiga

wiinanina kirjutas:
sukelduja kirjutas:
Kui sa arvad, et elioni huvitavad kasutajate ettepanekud ja tagasiside, siis oled küll millestki väga valesti aru saanud.


Ettepanekute, probleemide ja tagasisidega on suuremate firmade puhul nii, et see tuleb saata neile kirjalikult. Eestis aksepteeritakse ka e-maile.
Helistamine ja foorumites jutustamine on mõttetu.
Igasugu side ja elektrifirmade infotelefonidele vastavate tibide põhiülesanne on kliendile selgeks teha, et tegelikult ei ole ju viga midagi.
Näiteks ma helistasin mõni aasta tagasi kolmel järjestikusel päeval Energiasse ja selgitasin oma probleemi. Alles pärast e-maili hakati asjaga tegelema.


Ning praktika näitab, et kirja ei tohi sattuda rohkem kui üks probleem või ettepanek.
Nelja probleemi puhul lahendatakse üks neist ära (või otsustatakse, et see pole prioriteetne/oluline) ning saad vastuse. Vastuse saatmisega on asi firma jaoks lõppenud.
Ülejäänud kolmega pead otsast alustama.


Sõnastaks selle veidi teistmoodi.

Ma oskan töö juures kirju lugeda, aga mõneti sõnastavad osad kodanikud nii mõistmatult, et pead üle küsima. icon_wink.gif Probleem ei olegi mõnikord probleem vaid väärarusaam teenuse kasutamisest.

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ivokas
HV veteran
ivokas

liitunud: 14.10.2006




sõnum 05.01.2013 12:40:08 vasta tsitaadiga

sukelduja kirjutas:

Kui sa arvad, et elioni huvitavad kasutajate ettepanekud ja tagasiside, siis oled küll millestki väga valesti aru saanud.

Tagasisidet kliendilt küsivad nad siis rohkem vormitäiteks?

_________________
Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta!
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erko
Kreisi kasutaja

liitunud: 11.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.01.2013 13:31:02 vasta tsitaadiga

ivar80 kirjutas:
Clover kirjutas:

Kasutad siis teiste IPTV teenusepakkujate lahendusi tihti? Nendega nii ära harjunud juba jah? Eks sa siis võib olla jäädki nende juurde? Et ei peaks millegi uuega enam harjuma.


See kajastab ilmekalt tüüpilist Elioni suhtumist oma klientidesse. Kuna teisi IPTV teenuse pakkujaid hetkel Eestis pole, siis olge rahul selle saastaga mida teile pakutakse. Ah ei sobi, no võtke siis midagi muud...
Ma siiralt loodan, et lähiajal mõni üle Eesti leviv konkurent (näiteks Telestar) tekib ja paneb ka selle monopoolse ettevõtte pingutama selle nimel, et pakutav teenus oleks ka digiajastule vääriline. Kuna meie riigis on asustus nii hõre, siis pääseteeks saab olema ilmselt 4G mobiilivõrk. Kes on maailmas ringi käinud, see ilmselt on ka näinud, kui algeline see Elioni pakutav "digi-tv" teenus endiselt on. Kogu aur läheb sellele, et kasutajakeskkond võimalikult kasutajavaenulikuks teha ja et sa jumala eest omale sealt midagi salvestada ei saaks icon_razz.gif
Isegi need asjad mida sa oled pannud nende enda salvestusteenusest salvestuma, ei pruugi mitte iga kord sinna salvestuda. Teenuse eest hinda muidugi oskate küsida küll ja beetatestijateks kasutate oma lepingulisi kliente. Kui rääkida veel hinnast, siis mobiilsides aasta-aastalt hinnad langevad, Elionil aga ei midagi. Isegi kliendistaaž ei anna mingit soodustust.
Krt, sülitama võtab selline asi aga kuna valida midagi muud pole, siis sülitad-nutad-ja-maksad ja nii ongi...

No aga miks sa siin foorumis bitchimas käid ega räägi Elionile oma kriitikast õiges kohas? Sinul, kellel on kogemus ka arenenumatest ja parematest süsteemidest, ettepanekud ja soovitused oleksid eriti väärtuslikud võrreldes keskmise kasutaja tagasisidega a la "ee... mh... no normaalne teenus on, ei oskagi kohe öelda mida veel võiks tahta, no kui saaks salvestuste säilimise aega veel pikemaks oleks äge".

Lihtsalt huvipärast, mis on see kõige silmapaistvam omadus mujal maailmas eksisteerivates IPTV teenustes või mille puudumine konkreetselt teeb Elioni teenuse nii algeliseks?

Ma praegu lugesin su jutust välja kaks muret
- salvestamisteenuse kvaliteet, kõik salvestamiseks märgitu tegelikult ei salvestu
- hind on kõrge
Kas see oligi kõik?
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ivar80
HV kasutaja
ivar80

liitunud: 25.10.2004




sõnum 05.01.2013 15:39:55 vasta tsitaadiga

Ei, see ei olnud kõik. Eks kirjutan sellest siis ÕIGES kohas ja iga probleem/ettepanek eraldi teemana. Sa ei pea rohkem ärrituma, et julgesin VALES kohas kritiseerida.
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jyrisa
HV veteran

liitunud: 04.08.2005




sõnum 05.01.2013 16:03:32 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
Tegelikult saavad juba täna kõik kliendid kasutada minutv.ee rakendust mobiilis või tahvelarvutis. Kui kontoga siduda saab otse tahvli ekraanilt kanalit ka vahetada ning kordustv või salvestusteenuse saateid käivitada. jpm.
Seal on ka siis see soovitud ajajoon.
http://www.minutv.ee/mobile

Mina leian, et siinkohal pole sobilik seda app'ina soovitada. Kui kaua aega tagasi muutus Travel&Living TLC'ks? iPad'i Appis on igatahes endiselt selline kanal puudu, seega soovitate aegunud appi? icon_confused.gif

Üldiselt pole see muidugi ainult Elioni MinuTV appiga nii, meil siin maarjamaal tavaline, et treitakse app valmis, aga kui midagi muutub pole enam viitsimist uuendada.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jannp
HV kasutaja
jannp

liitunud: 07.06.2009




sõnum 05.01.2013 17:53:39 vasta tsitaadiga

Samuti võiks lisada näiteks helitugevuse muutmise ja peamenüüs liiklumise funktsiooni.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dijital
HV Guru
Dijital

liitunud: 09.06.2003




sõnum 09.01.2013 22:51:58 vasta tsitaadiga

Mis on hetkel uusim ruuter, mida elioni higitv'ga kasutada saab, kui ainult vasepaar majja tuleb?
_________________
OBSBOT veebipoe affiliate link/sooduskood: TUIKOTREW
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 857, 858, 859 ... 2332, 2333, 2334  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.