praegune kellaaeg 05.07.2025 07:17:57
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
SurfData
HV Guru

liitunud: 19.05.2006
|
07.11.2012 18:24:21
|
|
|
sukelduja kirjutas: |
Mnator kirjutas: |
jägaja kirjutas: |
Mnator kirjutas: |
jägaja kirjutas: |
Pangakaardi hooldustasu on sul ju niikuinii olemas. Miks telefonis olemasoleva "pangakaardi" eest peaks teisiti olema?
.... |
Pangale juba maksad ja veel lisaks operaatorile maksma hakata on tegelikult liigne kulu. Ning ära tule rääkima pangakaardist loobumist, kui sa just sunnismaine pole, kes eales kodust kaugemale ei saa jms.... |
Selline rumal mõte tõesti pähe ei tulnud
Liigne kulu on suhteline, kuna arvutit ID-kaardiga pole tihti läheduses, seega tuleb see 0,64 operaatoritasu Mobiil-ID mugavuse nimel alla neelata.
NFC tehnoloogia bussipiletite ostmine võiks küll kiiremini reaalsuseks saada, kuna Tallinnas tuleb vastavalt ühistranspordiga liikumise vajadusele kuni nelja! piiksuga sõidukikaarti hetkel kaasas vedada. |
Kes tahab mugavuse eest maksta sedasi ja kes mitte. Sel teemal vaidlemine mõtet ei oma.
Ja Tallinnas tahetakse tallinnlastele uuest aastast üldse "tasuta" transporti pakkuda, Seega jääb NFC tehnoloogiaga piletiost igal sõidul taas ära  |
Registreerima pead oma sõidu ikkagi. Selleks oleks see telefoni versioon hea küll. |
yup, enne piisas et idioodikaart taskus on, nüüd hakka muretsema mingi uue kaardi pärast ja siis iga kord talvel külmaga seda põuetaskust otsima ja vehkima transporti sisenemisel (kuigi tasuta sõidu õiguse kontroll võiks ju siiski olla ID kaardi põhine, milleks üks mõttetu lisa plastikjunni jälle vaja).
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
07.11.2012 18:54:34
|
|
|
Aga need registraatorid ei tööta ei NFC-ga ega ID-kaardiga tänu linnaisade "suurele" tarkusele moodsa tehnika hankel
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
07.11.2012 23:06:40
|
|
|
Mnator kirjutas: |
Aga need registraatorid ei tööta ei NFC-ga ega ID-kaardiga tänu linnaisade "suurele" tarkusele moodsa tehnika hankel  |
See NFC osa alustab toimimist 2013 aastal.
Kui enne maailmalõppu ei tule.
SurfData kirjutas: |
Spoiler 
sukelduja kirjutas: |
Mnator kirjutas: |
jägaja kirjutas: |
Mnator kirjutas: |
jägaja kirjutas: |
Pangakaardi hooldustasu on sul ju niikuinii olemas. Miks telefonis olemasoleva "pangakaardi" eest peaks teisiti olema?
.... |
Pangale juba maksad ja veel lisaks operaatorile maksma hakata on tegelikult liigne kulu. Ning ära tule rääkima pangakaardist loobumist, kui sa just sunnismaine pole, kes eales kodust kaugemale ei saa jms.... |
Selline rumal mõte tõesti pähe ei tulnud
Liigne kulu on suhteline, kuna arvutit ID-kaardiga pole tihti läheduses, seega tuleb see 0,64 operaatoritasu Mobiil-ID mugavuse nimel alla neelata.
NFC tehnoloogia bussipiletite ostmine võiks küll kiiremini reaalsuseks saada, kuna Tallinnas tuleb vastavalt ühistranspordiga liikumise vajadusele kuni nelja! piiksuga sõidukikaarti hetkel kaasas vedada. |
Kes tahab mugavuse eest maksta sedasi ja kes mitte. Sel teemal vaidlemine mõtet ei oma.
Ja Tallinnas tahetakse tallinnlastele uuest aastast üldse "tasuta" transporti pakkuda, Seega jääb NFC tehnoloogiaga piletiost igal sõidul taas ära  |
Registreerima pead oma sõidu ikkagi. Selleks oleks see telefoni versioon hea küll. |
yup, enne piisas et idioodikaart taskus on, nüüd hakka muretsema mingi uue kaardi pärast ja siis iga kord talvel külmaga seda põuetaskust otsima ja vehkima transporti sisenemisel (kuigi tasuta sõidu õiguse kontroll võiks ju siiski olla ID kaardi põhine, milleks üks mõttetu lisa plastikjunni jälle vaja). |
No on sul ikka hea kujutlusvõime, et iga reisija hakkab talvel külmaga sõiduõiguse tõestamiseks kusagile pilusse seda ID kaarti toppima.
Sest muud moodi sa ju masinale ei suuda ID kaardiga sõiduõigust tõestada. Kaua sul selle kiip vastu küll peaks, päevas umbes 6 sisestust juba automaati toppides, lisaks miski tegelinski, kes kaardiga pilule pihta ei saa ja ülejäänud närveldavad selja taga.
Kontaktivaba tehnoloogia paistab ikka palju parema lahendusena.
sukelduja kirjutas: |
Spoiler 
jägaja kirjutas: |
Pangakaardi hooldustasu on sul ju niikuinii olemas. Miks telefonis olemasoleva "pangakaardi" eest peaks teisiti olema?
sukelduja kirjutas: |
[spoiler]
jägaja kirjutas: |
pluto kirjutas: |
NFC jõuab massidesse siis, kui iPhone selle omaduse omale külge saab, praegu on see igal pool alles niššivärk |
Apple on öelnud, et seda jubedust ta oma telefoni ei paigalda.
Nagu on ta ka öelnud, et 7 tollist Ipadi ei tule kunagi.
sukelduja kirjutas: |
Ilus, aga "näita mulle raha". Mida võidab pank, kaupmees ja klient? Ma näen siin ainult kulutusi, kus tulu on? Ainukesed, kes võidavad on telefonitootjad ja sideoperaatorid. |
Mida peaks sideoperaator NFC kaardimakse juures võitma?
Klient saab om NFC toega telefoniga osta nii bussis sõidu õigust kui ka maksta poes saiapätsi eest. Seda ilma pangakaarti kaasas kandmata.
|
Miks sa arvad, et keskmisele kliendile on nii oluline "ilma pangakaarti kaasas kandmata"? Palju see ühe retail kaupmehe läbimüüki suurendaks sinu arvates? Kelle taskust arendusraha tuleks?
tsitaat: |
Võib ennustada ka kliendikaartide minekit mobiilidesse, miski poe kliendikaardi rakenduse peale saab ju ka reklaame saata. |
Miks peaks klient nõus olema täiendava turva ja privaatsuse riskiga? |
Miks peaks keskmine klient kasutama üldse pangakaarti, maksab ta ju parema meelega sulas. Oli aasta siis..
|
Sest tema palk/pension/töötu abiraha laekub pangakontole ja kontoris sularaha väljavõtmine maksab raha. Ehk siis majanduslikel põhjustel.
tsitaat: |
[/spoiler]
Keskmine klient tassib niigi meeletutes kogustes kliendikaartekaasas.
|
Need kliendikaardid asenduvad vaikselt ID-kaardiga, mis on ka su isikut tõendav dokument/autojuhiluba, mida su telefon ei ole ja hetkel ei paista ka, et hakkaks olema! Ja kaupmees ning klient ise ei ole väga huvitatud, et mingi teine erasektori firma saaks kliendiandmetele ja kliendi ostuharjumustele vabalt ligi.
tsitaat: |
Keskmine klient tormab heameelega Rimi kioskisse oma "sooduspakkumisi" uurima jne. |
??? |
Kaupmehed on suurelt välja kuulutanud, et nemad ID kaardi põhist kliendikaarti enamjaolt ei rakenda, pidavat olema liiga anonüümne ja kliendikaart on ettevõtte reklaam- ja visiitkaart ka ühtlasi. ID kaart kaupmeeste sõnul seda pole.
Seetõttu "tasapisi" tarbija jaoks kliendikardiks ID kaart niipea kindlasti ei saa. Asi on kaupmeeste huvipuuduses kinni. No mõningad erandid välja arvata.
Selle Rimi "reklaamikioski" asjaga peaks iga meediat lugev isik ikka kursis olema .
Näitab ilmekalt selle "keskmise" tarbija käitumist.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
08.11.2012 01:11:51
|
|
|
jägaja kirjutas: |
Kaupmehed on suurelt välja kuulutanud, et nemad ID kaardi põhist kliendikaarti enamjaolt ei rakenda, pidavat olema liiga anonüümne ja kliendikaart on ettevõtte reklaam- ja visiitkaart ka ühtlasi. ID kaart kaupmeeste sõnul seda pole. Seetõttu "tasapisi" tarbija jaoks kliendikardiks ID kaart niipea kindlasti ei saa. Asi on kaupmeeste huvipuuduses kinni. No mõningad erandid välja arvata.
|
Sama loogika järgi ei sobi kliendikaardiks ta telefon.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
08.11.2012 11:32:54
|
|
|
sukelduja kirjutas: |
jägaja kirjutas: |
Kaupmehed on suurelt välja kuulutanud, et nemad ID kaardi põhist kliendikaarti enamjaolt ei rakenda, pidavat olema liiga anonüümne ja kliendikaart on ettevõtte reklaam- ja visiitkaart ka ühtlasi. ID kaart kaupmeeste sõnul seda pole. Seetõttu "tasapisi" tarbija jaoks kliendikardiks ID kaart niipea kindlasti ei saa. Asi on kaupmeeste huvipuuduses kinni. No mõningad erandid välja arvata.
|
Sama loogika järgi ei sobi kliendikaardiks ta telefon. |
Uudiseid ja reklaami ning soodusmüügipakkumisi saab üsna edukalt telefoniekraanile saata. SMS-teavitus / SMS-reklaam on selle turunduse nimed.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
08.11.2012 11:42:10
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
sukelduja kirjutas: |
jägaja kirjutas: |
Kaupmehed on suurelt välja kuulutanud, et nemad ID kaardi põhist kliendikaarti enamjaolt ei rakenda, pidavat olema liiga anonüümne ja kliendikaart on ettevõtte reklaam- ja visiitkaart ka ühtlasi. ID kaart kaupmeeste sõnul seda pole. Seetõttu "tasapisi" tarbija jaoks kliendikardiks ID kaart niipea kindlasti ei saa. Asi on kaupmeeste huvipuuduses kinni. No mõningad erandid välja arvata.
|
Sama loogika järgi ei sobi kliendikaardiks ta telefon. |
Uudiseid ja reklaami ning soodusmüügipakkumisi saab üsna edukalt telefoniekraanile saata. SMS-teavitus / SMS-reklaam on selle turunduse nimed. |
Just nimelt, seetõttu on telefon oluliselt atraktiivsem variant kui kliendikaart, kuna telefonisse saab reklaami saatja edastada ka dünaamilist sisu, linke vms.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
08.11.2012 11:50:17
|
|
|
Draqula kirjutas: |
tahanteada kirjutas: |
sukelduja kirjutas: |
jägaja kirjutas: |
Kaupmehed on suurelt välja kuulutanud, et nemad ID kaardi põhist kliendikaarti enamjaolt ei rakenda, pidavat olema liiga anonüümne ja kliendikaart on ettevõtte reklaam- ja visiitkaart ka ühtlasi. ID kaart kaupmeeste sõnul seda pole. Seetõttu "tasapisi" tarbija jaoks kliendikardiks ID kaart niipea kindlasti ei saa. Asi on kaupmeeste huvipuuduses kinni. No mõningad erandid välja arvata.
|
Sama loogika järgi ei sobi kliendikaardiks ta telefon. |
Uudiseid ja reklaami ning soodusmüügipakkumisi saab üsna edukalt telefoniekraanile saata. SMS-teavitus / SMS-reklaam on selle turunduse nimed. |
Just nimelt, seetõttu on telefon oluliselt atraktiivsem variant kui kliendikaart, kuna telefonisse saab reklaami saatja edastada ka dünaamilist sisu, linke vms. |
Mis tekitab suuri privaatsusprobleeme. SMS Spämm on üks jälgimat sorti spämmidest üldse. Või kuidas sa seda ette kujutad? Lähed kassa juurde maksma ja sellel hetkel potsatab sulle terve rida pakkumisi telefoni?
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
08.11.2012 11:59:23
|
|
|
See ei pea SMSina tulema.
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
 |
SurfData
HV Guru

liitunud: 19.05.2006
|
08.11.2012 12:12:38
|
|
|
jägaja kirjutas: |
SurfData kirjutas: |
Spoiler 
sukelduja kirjutas: |
Mnator kirjutas: |
jägaja kirjutas: |
Mnator kirjutas: |
jägaja kirjutas: |
Pangakaardi hooldustasu on sul ju niikuinii olemas. Miks telefonis olemasoleva "pangakaardi" eest peaks teisiti olema?
.... |
Pangale juba maksad ja veel lisaks operaatorile maksma hakata on tegelikult liigne kulu. Ning ära tule rääkima pangakaardist loobumist, kui sa just sunnismaine pole, kes eales kodust kaugemale ei saa jms.... |
Selline rumal mõte tõesti pähe ei tulnud
Liigne kulu on suhteline, kuna arvutit ID-kaardiga pole tihti läheduses, seega tuleb see 0,64 operaatoritasu Mobiil-ID mugavuse nimel alla neelata.
NFC tehnoloogia bussipiletite ostmine võiks küll kiiremini reaalsuseks saada, kuna Tallinnas tuleb vastavalt ühistranspordiga liikumise vajadusele kuni nelja! piiksuga sõidukikaarti hetkel kaasas vedada. |
Kes tahab mugavuse eest maksta sedasi ja kes mitte. Sel teemal vaidlemine mõtet ei oma.
Ja Tallinnas tahetakse tallinnlastele uuest aastast üldse "tasuta" transporti pakkuda, Seega jääb NFC tehnoloogiaga piletiost igal sõidul taas ära  |
Registreerima pead oma sõidu ikkagi. Selleks oleks see telefoni versioon hea küll. |
yup, enne piisas et idioodikaart taskus on, nüüd hakka muretsema mingi uue kaardi pärast ja siis iga kord talvel külmaga seda põuetaskust otsima ja vehkima transporti sisenemisel (kuigi tasuta sõidu õiguse kontroll võiks ju siiski olla ID kaardi põhine, milleks üks mõttetu lisa plastikjunni jälle vaja). |
No on sul ikka hea kujutlusvõime, et iga reisija hakkab talvel külmaga sõiduõiguse tõestamiseks kusagile pilusse seda ID kaarti toppima.
Sest muud moodi sa ju masinale ei suuda ID kaardiga sõiduõigust tõestada. Kaua sul selle kiip vastu küll peaks, päevas umbes 6 sisestust juba automaati toppides, lisaks miski tegelinski, kes kaardiga pilule pihta ei saa ja ülejäänud närveldavad selja taga.
Kontaktivaba tehnoloogia paistab ikka palju parema lahendusena.
|
millest selline järeldus et peab hakkama ID kaarti mingisse pilusse toppima iga kord Miks ma pean MASINALE sõiduõigust tõestama Sellest ma ei saagi aru, et miks seda vaja on? Point on ikka selles, et kui kontroll tuleb, siis nad kontrollivad ID kaardi pealt, kas on õigus sõita või mitte, täpselt nagu praegu. Ehk siis jätkuks praegune olukord ja kontrollimine, lihtsalt mõttetu kaardiga vehkimine külmade ilmadega jääks ära neil kel õigus tasuta sõita.
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
08.11.2012 12:13:14
|
|
|
Max Powers kirjutas: |
See ei pea SMSina tulema. |
Kuidas ta siis tuleb? Kui emailina, siis mismoodi see telefonile tavalise kliendikaardiga võrreldes eelise annab?
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
08.11.2012 12:22:47
|
|
|
sukelduja kirjutas: |
Draqula kirjutas: |
tahanteada kirjutas: |
sukelduja kirjutas: |
jägaja kirjutas: |
Kaupmehed on suurelt välja kuulutanud, et nemad ID kaardi põhist kliendikaarti enamjaolt ei rakenda, pidavat olema liiga anonüümne ja kliendikaart on ettevõtte reklaam- ja visiitkaart ka ühtlasi. ID kaart kaupmeeste sõnul seda pole. Seetõttu "tasapisi" tarbija jaoks kliendikardiks ID kaart niipea kindlasti ei saa. Asi on kaupmeeste huvipuuduses kinni. No mõningad erandid välja arvata.
|
Sama loogika järgi ei sobi kliendikaardiks ta telefon. |
Uudiseid ja reklaami ning soodusmüügipakkumisi saab üsna edukalt telefoniekraanile saata. SMS-teavitus / SMS-reklaam on selle turunduse nimed. |
Just nimelt, seetõttu on telefon oluliselt atraktiivsem variant kui kliendikaart, kuna telefonisse saab reklaami saatja edastada ka dünaamilist sisu, linke vms. |
Mis tekitab suuri privaatsusprobleeme. SMS Spämm on üks jälgimat sorti spämmidest üldse. Või kuidas sa seda ette kujutad? Lähed kassa juurde maksma ja sellel hetkel potsatab sulle terve rida pakkumisi telefoni? |
Ma ei kujuta kuidagi ette, pole detailidele mõelnud.
Kanal võimaldab asja, mis teenusepakkujale huvi pakub, seega on huvi võtta kanal kasutusele, maksta kinni arendused - see oli teema mis tundus hetkel vaidluse all olevat: Kas on huvi, miks on huvi, kellel on huvi.
Detailid mõtlevad välja müügiinimesed, kes konsulteerivad tehnikutega (et reaalne lahendus saaks sündida) ning juristidega (et keegi ei saaks reaalse lahenduse kasutamist esimese asjana kohtusse või AKI'sse või kuhuiganes kaevata).
EDIT:
SurfData,
Uus süsteem nõuab siiski iga kord sõiduõiguse tõendamist, kui sõidukisse sisened. Väidetavalt on see koormuse jälgimiseks. Kahjuks on sujuvalt jäänud tähelepanuta teine ots ehk mahaminekud, seega saadakse poolik statistika ning tegelikult lõiguti koormust hinnata ikka ei saa, vaid subjektiivselt hinnates.
Kui kontroll tuleb siis ta kontrollib kas sa oled masina ees vibutanud, kuna sõidu registreerimise kohustus on kehtestatud, vahet pole mis põhjusel.
Tõenäolised kontrollija terminal saab sõiduki süsteemist info ette, mis kaardid on registreeritud ning sina saad trahvi kui: a) puudub kaart või b) kaart olemas, kuid su sõit pole selles liikurmasinas registreeritud ning sõiduõigus pole ostetud ka muul viisil.
Huvitavad saavad olema juhud kus on üks inimene oma kaardiga maksnud mitme inimese sõidu eest, et kuidas neid hakatakse kindlaks tegema - kui kaardile on kantud raha (tegemist pole tallinnlase sõiduõigusega) siis saab ju ühe kaardiga osta 1 ... n sõiduõigust.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
08.11.2012 12:24:44
|
|
|
Draqula kirjutas: |
sukelduja kirjutas: |
Draqula kirjutas: |
tahanteada kirjutas: |
sukelduja kirjutas: |
jägaja kirjutas: |
Kaupmehed on suurelt välja kuulutanud, et nemad ID kaardi põhist kliendikaarti enamjaolt ei rakenda, pidavat olema liiga anonüümne ja kliendikaart on ettevõtte reklaam- ja visiitkaart ka ühtlasi. ID kaart kaupmeeste sõnul seda pole. Seetõttu "tasapisi" tarbija jaoks kliendikardiks ID kaart niipea kindlasti ei saa. Asi on kaupmeeste huvipuuduses kinni. No mõningad erandid välja arvata.
|
Sama loogika järgi ei sobi kliendikaardiks ta telefon. |
Uudiseid ja reklaami ning soodusmüügipakkumisi saab üsna edukalt telefoniekraanile saata. SMS-teavitus / SMS-reklaam on selle turunduse nimed. |
Just nimelt, seetõttu on telefon oluliselt atraktiivsem variant kui kliendikaart, kuna telefonisse saab reklaami saatja edastada ka dünaamilist sisu, linke vms. |
Mis tekitab suuri privaatsusprobleeme. SMS Spämm on üks jälgimat sorti spämmidest üldse. Või kuidas sa seda ette kujutad? Lähed kassa juurde maksma ja sellel hetkel potsatab sulle terve rida pakkumisi telefoni? |
Ma ei kujuta kuidagi ette, pole detailidele mõelnud.
Kanal võimaldab asja, mis teenusepakkujale huvi pakub, seega on huvi võtta kanal kasutusele, maksta kinni arendused - see oli teema mis tundus hetkel vaidluse all olevat: Kas on huvi, miks on huvi, kellel on huvi.
Detailid mõtlevad välja müügiinimesed, kes konsulteerivad tehnikutega (et reaalne lahendus saaks sündida) ning juristidega (et keegi ei saaks reaalse lahenduse kasutamist esimese asjana kohtusse või AKI'sse või kuhuiganes kaevata). |
Reaalsus on selline, et ilma nõusolekuta ei või mitte kellelegi mingit reklaami saata, veel vähem tema isikustatud andmeid töödelda.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
08.11.2012 12:27:28
|
|
|
Reklaami võib näidata mingi keskkonna sees - seda ei pea sulle "saatma" sms/emaili sees. Lisaks pole väga keeruline tekitada valiku võimalus.
Huvitav, miks need RIMI kassade suured ekraanid juba suunatud reklaami ei näita?
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
08.11.2012 12:32:48
|
|
|
Max Powers kirjutas: |
Reklaami võib näidata mingi keskkonna sees - seda ei pea sulle "saatma" sms/emaili sees. Lisaks pole väga keeruline tekitada valiku võimalus.
Huvitav, miks need RIMI kassade suured ekraanid juba suunatud reklaami ei näita? |
Milline see keskkond siis oleks? Viibutad oma telefoni kassaaparaadi juures ja enne pini sissetoksimist hakatakse sulle bännereid viskama? Ülejäänud järjekord ootab kuni sa oma pakkumisi vaatad.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
08.11.2012 12:33:34
|
|
|
sukelduja kirjutas: |
Reaalsus on selline, et ilma nõusolekuta ei või mitte kellelegi mingit reklaami saata, veel vähem tema isikustatud andmeid töödelda. |
Täiesti nõus, kuid see osa tõenäoliselt ei muutu - sa täidad miski vormi püsikliendiks saamisel või muul moel fikseeritakse su nõusolek reklaami saamiseks, samuti kui vanasti plastkaardi aegadel.
PS! Iseneesest positiivne, et selline diskussioon on tekkinud. Just sellised asjad viivadki avastusteni, mille toel on võimalik tarbijate ahistamisele vastu astuda - tarbija on sellises suhtes paratamatult nõrgem osapool võrreldes poega.
St reaalsus on ikkagi see, et inimesed tahavad saada kraami odavamalt, neile antakse seda reklaami tarbimise hinnaga, mis peaks neid suunama veel rohkem tarbima.
Kaupmehe huvi on anda võimalikult väike soodustus ning saavutada võimalikult suur käive.
Kliendi huvi on saada võimalikult suur soodustus ning minimaalselt reklaamsodi oma postkasti/mobiili vms.
Kuskil vahepeal tasakaalustavad asju tarbijakaitse, AKI ja teised.
viimati muutis Draqula 08.11.2012 12:37:35, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
08.11.2012 12:34:13
|
|
|
Ma ei tea, milline see võiks olla.
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
 |
SurfData
HV Guru

liitunud: 19.05.2006
|
08.11.2012 12:35:38
|
|
|
Draqula kirjutas: |
EDIT:
SurfData,
Uus süsteem nõuab siiski iga kord sõiduõiguse tõendamist, kui sõidukisse sisened. Väidetavalt on see koormuse jälgimiseks. Kahjuks on sujuvalt jäänud tähelepanuta teine ots ehk mahaminekud, seega saadakse poolik statistika ning tegelikult lõiguti koormust hinnata ikka ei saa, vaid subjektiivselt hinnates.
Kui kontroll tuleb siis ta kontrollib kas sa oled masina ees vibutanud, kuna sõidu registreerimise kohustus on kehtestatud, vahet pole mis põhjusel.
Tõenäolised kontrollija terminal saab sõiduki süsteemist info ette, mis kaardid on registreeritud ning sina saad trahvi kui: a) puudub kaart või b) kaart olemas, kuid su sõit pole selles liikurmasinas registreeritud ning sõiduõigus pole ostetud ka muul viisil.
Huvitavad saavad olema juhud kus on üks inimene oma kaardiga maksnud mitme inimese sõidu eest, et kuidas neid hakatakse kindlaks tegema - kui kaardile on kantud raha (tegemist pole tallinnlase sõiduõigusega) siis saab ju ühe kaardiga osta 1 ... n sõiduõigust. |
just sellele ma rõhungi selle idiootsusega. Kuidas nad seda koormust kontrollivad kui trolli on reganud ennast 500 inimest? Vahepeal on lihtsalt 450 inimest maha läinud, aga süsteem seda ju ei tea. Puhas kilplaste värk. Samuti on tegu big brother väikese versiooniga. Kõiki tallinnlasi ja nende liikumisi saab jälgida (või noh vähemalt kust nad stardivad). Kuna kõik tallinnlaste kaardid peavad olema isikustatud ja seega oled jälgitav ning ise pead veel piikustama kus liigud Hakka või mittetallinlaseks selle pärast.
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
08.11.2012 12:42:48
|
|
|
SurfData kirjutas: |
Draqula kirjutas: |
EDIT:
SurfData,
Uus süsteem nõuab siiski iga kord sõiduõiguse tõendamist, kui sõidukisse sisened. Väidetavalt on see koormuse jälgimiseks. Kahjuks on sujuvalt jäänud tähelepanuta teine ots ehk mahaminekud, seega saadakse poolik statistika ning tegelikult lõiguti koormust hinnata ikka ei saa, vaid subjektiivselt hinnates.
Kui kontroll tuleb siis ta kontrollib kas sa oled masina ees vibutanud, kuna sõidu registreerimise kohustus on kehtestatud, vahet pole mis põhjusel.
Tõenäolised kontrollija terminal saab sõiduki süsteemist info ette, mis kaardid on registreeritud ning sina saad trahvi kui: a) puudub kaart või b) kaart olemas, kuid su sõit pole selles liikurmasinas registreeritud ning sõiduõigus pole ostetud ka muul viisil.
Huvitavad saavad olema juhud kus on üks inimene oma kaardiga maksnud mitme inimese sõidu eest, et kuidas neid hakatakse kindlaks tegema - kui kaardile on kantud raha (tegemist pole tallinnlase sõiduõigusega) siis saab ju ühe kaardiga osta 1 ... n sõiduõigust. |
just sellele ma rõhungi selle idiootsusega. Kuidas nad seda koormust kontrollivad kui trolli on reganud ennast 500 inimest? Vahepeal on lihtsalt 450 inimest maha läinud, aga süsteem seda ju ei tea. Puhas kilplaste värk. Samuti on tegu big brother väikese versiooniga. Kõiki tallinnlasi ja nende liikumisi saab jälgida (või noh vähemalt kust nad stardivad). Kuna kõik tallinnlaste kaardid peavad olema isikustatud ja seega oled jälgitav ning ise pead veel piikustama kus liigud Hakka või mittetallinlaseks selle pärast. |
Üks aspekt jäi siinkohal tähelepanuta. PR - aspekt.
Kui tulevad valimised või on vaja mujal näidata suuri numbreid ja tasuta ühistranspordi kasulikkust/kasutatavust, linna poolt rahva toetamist vms.
Siis ei huvita kedagi kui palju keegi kuskil täpselt peale tuli või maha läks. Huvitab ainult üks, võimalikult suur ilus number - palju on kasutajaid, palju sõite tehti - see number, mis sobib eelkõige PR-vankri ette on kättesaadav sõidu alguse registreerimise abil. Kõige kõrgematele otsustajatele polegi rohkem vaja.
Praktiliste asjade tegemine on ülehinnatud ja ammu moest läinud
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
T1000
HV kasutaja

liitunud: 19.03.2007
|
08.11.2012 13:08:59
|
|
|
SurfData kirjutas: |
Draqula kirjutas: |
EDIT:
SurfData,
Uus süsteem nõuab siiski iga kord sõiduõiguse tõendamist, kui sõidukisse sisened. Väidetavalt on see koormuse jälgimiseks. Kahjuks on sujuvalt jäänud tähelepanuta teine ots ehk mahaminekud, seega saadakse poolik statistika ning tegelikult lõiguti koormust hinnata ikka ei saa, vaid subjektiivselt hinnates.
Kui kontroll tuleb siis ta kontrollib kas sa oled masina ees vibutanud, kuna sõidu registreerimise kohustus on kehtestatud, vahet pole mis põhjusel.
Tõenäolised kontrollija terminal saab sõiduki süsteemist info ette, mis kaardid on registreeritud ning sina saad trahvi kui: a) puudub kaart või b) kaart olemas, kuid su sõit pole selles liikurmasinas registreeritud ning sõiduõigus pole ostetud ka muul viisil.
Huvitavad saavad olema juhud kus on üks inimene oma kaardiga maksnud mitme inimese sõidu eest, et kuidas neid hakatakse kindlaks tegema - kui kaardile on kantud raha (tegemist pole tallinnlase sõiduõigusega) siis saab ju ühe kaardiga osta 1 ... n sõiduõigust. |
just sellele ma rõhungi selle idiootsusega. Kuidas nad seda koormust kontrollivad kui trolli on reganud ennast 500 inimest? Vahepeal on lihtsalt 450 inimest maha läinud, aga süsteem seda ju ei tea. Puhas kilplaste värk. Samuti on tegu big brother väikese versiooniga. Kõiki tallinnlasi ja nende liikumisi saab jälgida (või noh vähemalt kust nad stardivad). Kuna kõik tallinnlaste kaardid peavad olema isikustatud ja seega oled jälgitav ning ise pead veel piikustama kus liigud Hakka või mittetallinlaseks selle pärast. |
Loe läbi: http://www.ekspress.ee/news/paevauudised/eestiuudised/saage-tuttavaks-tallinna-uus-piletisusteem.d?id=64822546
Toon sulle olulise välja:
Laiksoo sõnul on ühistransport planeeritud nõukogude ajal ning selle parendamise vajadusest on räägitud juba aastaid. „Aga kuidas sa muudad ühistransporti paremaks, kui infot pole? Keegi ei tea, kui paljud tahaksid sõita ühest linnaosast teise. Uuringud on meeletult kallid. Kui e-seadmetest hakkavad infovood liikuma, saame selle teada,” ütles Laiksoo. „Näiteks — kui sõitja registreerib hommikuti sisenemise Õismäel, ja õhtuti Männikul, siis annab see meile signaali, et aeg oleks luua otseliin Õismäelt Männikule.”
Nimeliselt kellegi liikumist tema sõnul jälgida ei saa. „Saame jälgida kaardi numbrit, aga meie süsteemis statistikamoodul ei luba seda siduda konkreetse inimese isikukoodiga,” ütles Laiksoo.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
08.11.2012 13:11:17
|
|
|
SurfData, meedias oli kirjas, et väidetavalt pole võimalik analüüse tehes konkreetset isikukoodi ja kaarti kokku panna.
Saab lihtsalt infot mis transpordivahendeid mööda konkreetne kaart liigub ja ehk on seal võimalus tekitada uusi otseliine vms.
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
08.11.2012 13:27:13
|
|
|
sukelduja kirjutas: |
jägaja kirjutas: |
Kaupmehed on suurelt välja kuulutanud, et nemad ID kaardi põhist kliendikaarti enamjaolt ei rakenda, pidavat olema liiga anonüümne ja kliendikaart on ettevõtte reklaam- ja visiitkaart ka ühtlasi. ID kaart kaupmeeste sõnul seda pole. Seetõttu "tasapisi" tarbija jaoks kliendikardiks ID kaart niipea kindlasti ei saa. Asi on kaupmeeste huvipuuduses kinni. No mõningad erandid välja arvata.
|
Sama loogika järgi ei sobi kliendikaardiks ta telefon. |
Telefoni ekraanile kuvatakse ilmselt miski konkreetse kaupmehe huvidega seotud rakendus, mille peaksid rakendama ja seega ka reklaami või muud teenust tarbima või reklaamima.
Ühesõnaga, kui kaupmehele on asi kasulik ja saab sellega tarbijat suunata siis tuleb see kliendikaart ka telefoni. Mingi NFC tühipalja piiksuga loomulikult mitte.
SurfData kirjutas: |
jägaja kirjutas: |
Spoiler 
SurfData kirjutas: |
[spoiler]
sukelduja kirjutas: |
Mnator kirjutas: |
jägaja kirjutas: |
Mnator kirjutas: |
jägaja kirjutas: |
Pangakaardi hooldustasu on sul ju niikuinii olemas. Miks telefonis olemasoleva "pangakaardi" eest peaks teisiti olema?
.... |
Pangale juba maksad ja veel lisaks operaatorile maksma hakata on tegelikult liigne kulu. Ning ära tule rääkima pangakaardist loobumist, kui sa just sunnismaine pole, kes eales kodust kaugemale ei saa jms.... |
Selline rumal mõte tõesti pähe ei tulnud
Liigne kulu on suhteline, kuna arvutit ID-kaardiga pole tihti läheduses, seega tuleb see 0,64 operaatoritasu Mobiil-ID mugavuse nimel alla neelata.
NFC tehnoloogia bussipiletite ostmine võiks küll kiiremini reaalsuseks saada, kuna Tallinnas tuleb vastavalt ühistranspordiga liikumise vajadusele kuni nelja! piiksuga sõidukikaarti hetkel kaasas vedada. |
Kes tahab mugavuse eest maksta sedasi ja kes mitte. Sel teemal vaidlemine mõtet ei oma.
Ja Tallinnas tahetakse tallinnlastele uuest aastast üldse "tasuta" transporti pakkuda, Seega jääb NFC tehnoloogiaga piletiost igal sõidul taas ära  |
Registreerima pead oma sõidu ikkagi. Selleks oleks see telefoni versioon hea küll. |
yup, enne piisas et idioodikaart taskus on, nüüd hakka muretsema mingi uue kaardi pärast ja siis iga kord talvel külmaga seda põuetaskust otsima ja vehkima transporti sisenemisel (kuigi tasuta sõidu õiguse kontroll võiks ju siiski olla ID kaardi põhine, milleks üks mõttetu lisa plastikjunni jälle vaja). |
No on sul ikka hea kujutlusvõime, et iga reisija hakkab talvel külmaga sõiduõiguse tõestamiseks kusagile pilusse seda ID kaarti toppima.
Sest muud moodi sa ju masinale ei suuda ID kaardiga sõiduõigust tõestada. Kaua sul selle kiip vastu küll peaks, päevas umbes 6 sisestust juba automaati toppides, lisaks miski tegelinski, kes kaardiga pilule pihta ei saa ja ülejäänud närveldavad selja taga.
Kontaktivaba tehnoloogia paistab ikka palju parema lahendusena.[/spoiler]
|
millest selline järeldus et peab hakkama ID kaarti mingisse pilusse toppima iga kord Miks ma pean MASINALE sõiduõigust tõestama Sellest ma ei saagi aru, et miks seda vaja on? Point on ikka selles, et kui kontroll tuleb, siis nad kontrollivad ID kaardi pealt, kas on õigus sõita või mitte, täpselt nagu praegu. Ehk siis jätkuks praegune olukord ja kontrollimine, lihtsalt mõttetu kaardiga vehkimine külmade ilmadega jääks ära neil kel õigus tasuta sõita. |
Mina seda ei järeldagi, on ju vastu võetud otsus, et sõiduõigust (ka tallinlastele tasuta sõitu) peab registreerima tolle piiksumasina juures.
ID kaardi põhine sõiduõigus kaob (vist) ja jääb transporti sisenemisel kohustus oma sõiduõigus registreerida.
Kui ID kaardile tuleks kontaktivaba kiip lisaks, piisaks ka sellest sõiduõiguse tõendamiseks. Hetkel on õpilaspiletitele see kontaktivaba süsteem sisse ehitatud ja seega on need juba multifunktsionaalsemad.
Olen ise aru saanud tolle piiksukaardi eelisest sedamoodi, et sellele saab nn. laadida raha , (mida ID kaardile teha ei saa) seeläbi piiksutad ainult kaarti suvalise validaatori ees suvalises Eesti kohas (tulevikus) ja sõidad.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
raix022
HV kasutaja

liitunud: 16.03.2009
|
06.12.2012 12:07:35
|
|
|
aga kui telefoni aku tühjaks saab, jääbki maksmata ?
_________________ Vajad veebilehte või e-poodi? https://itson.ee/
veebimajutus.ee promokood (3 kuud tasuta): ITSON
MÜÜA E-POOD! - http://digitalgame.eu (nüüd asub: test.itson.ee/digitalgame) |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
06.12.2012 12:34:06
|
|
|
raix022, siis kasutad muid võimalusi.
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
06.12.2012 12:35:34
|
|
|
NFC ei vajagi toimimiseks energiaallikat telefoni akutoite näol.
NFC ammutab toimimiseks energia hoopis sellest makseterminalist näiteks, mille ees sa oma väljalülitatud NFC telefoniga vehid.
tsitaat: |
Mis saab siis, kui mobiiltelefoni aku saab tühjaks?
Kuni 20 euro suurust makset saab teha ka tühja akuga. |
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
06.12.2012 12:46:14
|
|
|
Nagunii on see tühine argument, nii nagu võib aku saada tühjaks võib pangakaart koju ununeda, tekib ju sama küsimus, jääbki maksmata?
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|