Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Sui Generis märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 07.11.2012 12:29:29 Sui Generis vasta tsitaadiga

koduleht: http://www.baremettle.com

http://www.kickstarter.com/projects/1473965863/sui-generis

alpha combat:

Link


kickstarter video:
Spoiler Spoiler Spoiler


huvitav tehnoloogia neil välja arendatud. combat tundub esialgu tõesti nagu QWOP mõõkadega, kuid arendustöö jätkub.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.11.2012 15:38:28 vasta tsitaadiga

Täitsa lõpp! Liikumine (jooksmine) andis natuke soovida, aga tehnoloogia... midakurrrrrrrat.

See maailm, see ilu. Open world! Esimese asjana hakkasin mõtlema, et "mida kurat blizzard tegi kui nad 10+ a diablo 3ga tegelesid?". Eks tulevad siiski erinevad mängud, aga fuk.... tulevik. Vat selle mängu puhul loodan küll, et tehakse ära.

Kas kellelegi äi silma ka mingi oletatav kuupäev, mil asi võiks valmis saada, kui leiab finantseerimist?
Kommentaarid: 341 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 07.11.2012 16:39:08 vasta tsitaadiga

kickstarteri lehel on kirjas et vähemalt 18 kuud development time.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ETZU
HV vaatleja
ETZU

liitunud: 21.10.2012




sõnum 07.11.2012 16:46:26 vasta tsitaadiga

Keegi mulle 40£ ei taha anda??? icon_biggrin.gif
_________________
TeaMeTzu
Like a bird?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Metsjeesus
HV Guru
Metsjeesus

liitunud: 12.07.2004




sõnum 08.11.2012 10:08:33 vasta tsitaadiga

Nimi on küll nagu mingi jiujitsu...ootame vaatame.
_________________
Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Valdars
HV veteran
Valdars

liitunud: 22.02.2003




sõnum 08.11.2012 12:02:48 vasta tsitaadiga

Võitlus tundub väga huvitav, aga mind huvitab, kuidas mängija seda juhib. Igastahes toetatud.
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2012 12:05:07 vasta tsitaadiga

Metsjeesus kirjutas:
Nimi on küll nagu mingi jiujitsu...ootame vaatame.

Vat nimi ei meeldinud endale ka.

VÕitluse kohta, no ütleme, et on arenguruumi. Mulle jäi mulje, et seal hiirega sihid kuhu lööd ja siis klikk... ja siis löögil väike delay vms.
Kommentaarid: 341 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2012 12:17:35 vasta tsitaadiga

nox uues kuues
_________________
!!
Kommentaarid: 310 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 249
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 08.11.2012 12:25:00 vasta tsitaadiga

mulle tundus, et kui 2 relva, siis saad mõlemat eraldi kontrollida? lisaks videos tüüp ütles et ta mõõgaga blokeeris vahepeal lööke.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2012 12:32:17 vasta tsitaadiga

renx09 kirjutas:
nox uues kuues

Mis otsast?
1. Nox polnud open world
2. Noxi võitlus oli täiesti teistsugune
Kommentaarid: 341 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2012 14:29:26 vasta tsitaadiga

Timberg kirjutas:
renx09 kirjutas:
nox uues kuues

Mis otsast?
1. Nox polnud open world
2. Noxi võitlus oli täiesti teistsugune


12 aastat hiljem võiks tõesti olla open world ja võitlus teistsugune
Kommentaarid: 310 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 249
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 08.11.2012 15:01:26 vasta tsitaadiga

Näeb huvitav välja
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Riivo77
HV Guru
Riivo77

liitunud: 20.11.2006




sõnum 08.11.2012 18:36:09 vasta tsitaadiga

ot:
Timberg kirjutas:
Metsjeesus kirjutas:
Nimi on küll nagu mingi jiujitsu...ootame vaatame.

Vat nimi ei meeldinud endale ka.


Ning veel üks hea näide, et maitse üle ei vaielda - ainuüksi nime pärast sai see teema avatud. icon_cool.gif
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 21.11.2012 08:02:02 vasta tsitaadiga

combat controls explained:

Link


blokeerimine on automaatne, kuid mängija peab ise oma tegelase suunda korrigeerima, et blokk efektiivne oleks:
tsitaat:
As the combat is at the moment, we only have swinging weapons. Every attack is chosen out of a set at random, and while each have their perks, it's up to you to react and adjust your aim, or even cancel it (by simply letting go of the mouse button) in favour of parrying. It makes for very skilful gameplay whilst being hugely dynamic and simple to operate. Parrying is automatic, but you're at the mercy of physics, and learning to rotate your character so your parrying arm is better placed to deflect the incoming blow is key.

This is very, very early combat you're looking at here. Think typical isometric game, where all you can do is left-click. If you were watching someone play the third installment of a game who's name I shall not mention, and all the person was doing was left-click attacking, I think it would be far less enticing. We are going to have special strikes you can incorporate into your build and even stabbing weapons as either an alternate attack, or more specialised weapons like spears. These will be pin-point accurate, based on our epic collisions and bring in a whole new play-style to the early gameplay you're seeing in our videos. We would also like to include double-tap behaviours for dodging and a wide variety of close-quarters utility thaumaturgic powers.


kilpidega enam-vähem sama lugu:
tsitaat:
Shields will play an important role in defensive melee combat, and instead of providing a static defensive bonus, when you aren't attacking you will adopt a sort of bracing stance. It will be up to you to angle the shield into blows, and allow you to perform bashes and other offensive maneouvres. Skill points are very limited, and choosing to incorporate a shield into your build will be a significant build choice, rather than just a damage/defence tradeoff.


paraku on kickstarter neil suht halvas seisus, kõigest üle kolmandiku on kogutud ja aega jäänud vaid 7 päeva... icon_sad.gif
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Metsjeesus
HV Guru
Metsjeesus

liitunud: 12.07.2004




sõnum 21.11.2012 13:18:36 vasta tsitaadiga

Nimi on selline, et rahvas kardab koikalakestega mängu...

Idee on jah hea, aga üsna algtasemel on nad ka, ju sestap ka raske maha parseldada.

_________________
Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
adic
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2006




sõnum 22.11.2012 01:44:52 vasta tsitaadiga

Nimi on ja kõlab täitsa ladinakeelselt ju, mis koikalakesed..
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
minisvami
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.07.2002




sõnum 22.11.2012 12:25:11 vasta tsitaadiga

adic kirjutas:
Nimi on ja kõlab täitsa ladinakeelselt ju, mis koikalakesed..

ja tähendab midagi sellist "oma klassi meister" või esimene omasuguste seas"

_________________
OM MONEY PADME HUM!
Kommentaarid: 59 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.11.2012 12:53:06 vasta tsitaadiga

Huvitav, mäs siis saab kui praegu kickstarterist finantseerimist ei tule nagu paistab? icon_razz.gif

Iseenesest... kuradi äge mäng tundub tulevat, kui tuleb. Thx selle viimase combat video eest. Ogrega madistamine oli epäris lahe thumbs_up.gif
Kommentaarid: 341 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raitl
HV veteran


liitunud: 20.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.11.2012 15:42:32 vasta tsitaadiga

Loodan, et sellest mängust ikka midagi tuleb ning kickstarteri läbikukkumisel kalevi alla ei lükata.
Kommentaarid: 166 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 147
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
connor
HV kasutaja

liitunud: 19.02.2003




sõnum 23.11.2012 16:35:27 vasta tsitaadiga

Ei usu kahjuks õnnestumisse.
Väga vähe ette näidata
- lahe tech demo kuid üks mees tegi? edasine arendamine käib paratamatult meeskonnas ja see ei ole küll innustav
-varasemast kogemust mängude tegemisel ei ole
-storyst ei räägita
-kickstarterti kommentaaridest kumab välja negatiivset suhtumist kahtlejatesse mis ei ole edasiviiv
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 23.11.2012 20:32:14 vasta tsitaadiga

Algus ongi kuradima raske. Pole erilisi vahendeid midagi teha ja keegi ei toeta ka enne, kui sul midagi ette pole näidata.
Antud juhul on probleemiks suur potentsiaal mida selline mängumootor võimaldaks, kuid enamik tabab ära, et selle potentsiaali realiseerimiseks on vaja korralikku ressurssi ja pädevat tiimi. Ning Indie-projektina on täiesti algajatelt vbl veidi palju loota sellist asja.

Vast korjab projekti mõni muu mängufirma üles ning pakub ressurssi. See tunduks nagu üks paremaid lahendusi hetkel.


Mängu mootor ja võimalused tunduvad igastähes väga lahedad. Visuaalne aspekt ning tegelaste manööverdamine ja võitlus näitavad igastähes suurt potentsiaali. Aga jah, tahaks näha siinkohal tegijat tiimi, kes sellest ka korraliku mängu valmis teeksid.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 26.11.2012 02:15:19 vasta tsitaadiga

EQUIPMENT SYSTEM
tsitaat:
We've got some pretty cool features planned for our inventory system. We're going to be using a "slotless" inventory system. In practice this means there's over a hundred slots and you don't see them. This allows you to equip many combinations of things, rather than being limited to articles of clothing or armour that cover a fixed part of your character's body.

To make clothes we use a dedicated cloth simulator and other tools we've developed. This allows us to make realistic clothes very quickly and easily. It also allows clothes to change depending on what else you're wearing. For example, long trousers will tuck into boots realistically.


ITEM PROPERTIES
tsitaat:
Items will have properties that make sense. You won't be just wearing as many items as possible because they confer stat bonuses. You will wear specific items because they do something useful or because you like the way they look.

Most items you find will be fairly mundane. However a good, well balanced weapon can be a significant upgrade over a crude weapon; an armour made of well tempered plates that interlock cleverly and is well padded can provide a huge advantage in terms of protection, manoeuvrability and even things like insulation. Such items can also carry a high monetary value.

There will however also be a great many items with much more special qualities. These won't be randomly generated items that make no apparent sense, they will have plausible though sometimes quirky qualities, you will get a sense that someone designed them with a purpose. These items will be well hidden and well guarded, they won't just spawn at random. If you defeat an opponent you will be able to take whatever they have equipped and they will have been using this equipment to combat you.


SET ITEMS
tsitaat:
There will be items that benefit from being used in unison. Again these will typically not just provide a statistical bonus, they may produce new effects or perhaps not function correctly until worn or used together. Even mundane items may provide an advantage when matched, for example, pieces of armour made from the same smith are likely to meet better providing better coverage and manouverability.


nimekiri läheb veel edasi:
http://www.kickstarter.com/projects/1473965863/sui-generis/posts
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JediMihkel
HV veteran
JediMihkel

liitunud: 28.10.2005




sõnum 28.11.2012 02:54:55 vasta tsitaadiga

Väga palju potensaali, igasugu ideesid hakkas ringi lendama peas mida kõike nad võiksid teha sellega.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 28.11.2012 04:37:52 vasta tsitaadiga


Link
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
allavett
Kreisi kasutaja
allavett

liitunud: 14.09.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.11.2012 19:38:18 vasta tsitaadiga

Lubasin ka 40£ ära - saab näha, kas tuleb raha kokku või mitte icon_razz.gif
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Sui Generis mine lehele 1, 2  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.