oeh jah. mingi 5 korda classc ja ironmani alustatud. Aga tyybid lihtsalt lastake maha imekaugel pahh pahh ja ise never ever ei saa pihta.
Edit: no võib-olla pole Ironman minu jaoks ja teeksin hea meelega terve missioni uuesti kui keegi tähtis sureb. Aga see suremine on ikka väga lamp vahest :S
Liigud valesti pakun puusalt.
Minul pmt kunagi vastane ei lase enne. Või sellisest kaugusest, et minu sniperid teda maha ei notiks; kui talle üldse käigu võimalus antakse. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
oeh jah. mingi 5 korda classc ja ironmani alustatud. Aga tyybid lihtsalt lastake maha imekaugel pahh pahh ja ise never ever ei saa pihta.
Edit: no võib-olla pole Ironman minu jaoks ja teeksin hea meelega terve missioni uuesti kui keegi tähtis sureb. Aga see suremine on ikka väga lamp vahest :S
Peab seedima seda jama
Alustasin ka kordi uuesti, aga põhiline on see, et esimene kuu-kaks on rasked, siis hakkab juba hästi minema, kui oled majandanud õigesti. Mehi suri mul esimese 5 missiooniga rohkem kui seni kõigi 30ga kokku. Kaotanud olen ka ainult kaks riiki -brasiilia ja austraalia, aga need olid vajalikud kaod. hetkel on ca 10 missiooni järjest panic level kõigil olnud 1 (vb mõnel üksikul 2)
Panen taktikasoovitused spoileri, äkki kellegi silma häirib pikk tekst, mingeid plotispoile ega muud seal pole
Spoiler
-üldjuhul ära dashi
-plaani mapi alguses, kus poolt/kaudu sa hakkad minema, arvesta distantsi palju meestel kulub järgmiseks liigutuseks (mitte dashiks) ning kus coverit tihedamini on ning mis rohkem vastu peab (puit vs auto vs sein jne) = sealt kaudu hakka ka liikuma.
-hoia mehed pea alati full coveris ja liiguta neid nii, et kui vastast näed tõmba koha eelmisele positsioonile tagasi, kus sõbrad juba on positsiooni kindlustamas, on ahvatlev lasta, aga see jäägu parema turvise/relvade/skillide taha
(on ka erandeid, mil peaksid edasi jooksma, aga esialgu tasub basicu juurde jääda)
-üldiselt peaksidki oma käigukorra esimese mehega, keda liigutad, vastase avastama: teisi liigutad ju enam-vähem tema järgi-ümber = ära aja laiaks asja, mehed on nõrgad, elusid on väga vähe. Kasuta Pointmani (teistest ees teed skautiv(rajav)
= Liiguta mees edasi sinise ruudu sees, et tal oleks võimalus veel liikuda. Kui näed vastast tõmbu tagasi - teistega overwatch v parem positsioon. Kui ei näe vastast liiguta teisi mehi järgi, kui keegi juhuslikult avastab vastase on sul esimese mehega veel käik laskmiseks v positsiooni parandamiseks valmis.
-OVERWATCH pane alati viimase käsklusena, olen tihti teinud vea, et panen snaiprile overwatch kohe alguses ja siis avastan vastase - snaiper on juba overwatchil ja lasta ei saa.
Algul mehed surevad, pole midagi teha. Kasuta scope'i, pane ühele ka medpack kaasa, on üldiselt kasulik. Proovi vastaseid võimaluse piires flankida. Tihti on see üpris raske, aga kui vastane sinu poole liikuma hakkab saad kenasti hakkama, jätad osad mehed lihtsalt külje peale ja siis liigud peale õigel hetkel.
Ja veel üks hea soovitus ja parim taktika alguseks omal nahal õpituna: esimestel missioonidel ära karda granaate kasutada - need on väga efektiivsed ja garanteerivad, et laks läheb sisse, mehed ilma scope'ita ja rookidena panevad enamasti mööda. Tihti saad samal ajal hävitada nii coverit kui heal korral tabada mitut vastast korraga. Granaadid on VÄGA TÕHUSAD. Classis Ironmani alguse puhul kui nägin rohkem kui kaht vastast/olin juba haavatud/kaks olid koos ei kõhelnud ma kasutada granaati, kui teadsin, et järgmine käik võidakse keegi maha nottida. Alguses mehi ei jõua nagunii väga osta. Kasuta raha ehituseks. 3workshopi, satelitiite lase üles nii palju kui saad. Siis mõtle edasi. (vahepeal pane ka power genid üles, endal ebaõnn = 1 steam oli ainult ja 3korrus )
flankimisega tuleb ettevaatlik olla - kui tundmatule alale lähed, on oht mingi järgmine seltskond "üles äratada". _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Samas oleks nagu väga normaalne, et kui kuskil mingi sõda käib, siis ufod teineteist aitaks ja tuleks appi.. ilma et sa mingit ala avastaks. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Ma ründan esimest alienide baasi tavarelvadega. Vahest on kasulik ühelt poolt flankida, näiteks Chryssalide "üles ajamise" vältimiseks. Baasi "peamehe" mind controli vastu ka kuidagi saab, eriti kui tahan teda elusana kätte saada?
Ma ründan esimest alienide baasi tavarelvadega. Vahest on kasulik ühelt poolt flankida, näiteks Chryssalide "üles ajamise" vältimiseks. Baasi "peamehe" mind controli vastu ka kuidagi saab, eriti kui tahan teda elusana kätte saada?
Olen proovinud heavyde Supressioniga. Samas aitab kõige paremini see kui talle nähtaval mehel on kõrge Will.
Uurimisest nii palju, et ilmselt on turvis see tehnoloogia kuhu alguses panustada.
Tegelikult ma ise kasutasin xcomi tanki kõvasti, kes dam võtab ning käesolvas mängus ka coverina töötab... _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
uurimisega on keeruline. armorisse tuleb kole palju aega (ja raha) paigutada, et kasu oleks. laserrelvad on samas üsna tublid pea mängu lõpuni...
rääkimata kohustuslikust programmist. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
abilityd on neil ju vägagi asised. bullet swarm, suppression ja heat tulevad esimesena meelde. holo aim ja will to survive ka. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
tehniliselt kaasaegsem? jah.
taktikaliselt/strateegiliselt sama sügav? ei.
väga hea mäng tänases päevas? kindlasti.
vana ufoga võrdlemine tuleb mul üsna raskelt. ma olen palju suurema tüki oma ajast veetnund tftd-d mängides, mis oli ufost igatepidi lihtsalt suurem. ma kipun üht-teist nende kahe vahel segamini ajama
Suht samal arvamusel peale kiiret classicu läbimängimist.
Kõige häirivam detail oli ilmselt vastase esmakordsel nägemisel garanteeritud vastase coverisse jooksmine. Lihtsalt odav trikk , et varjata nõrka AI-d ja kui OP-d on sniperid.
Nüüd tuleb oodata kuni modijad tööd teevad. Esimene balance mod tundus suht asjalik olevat.
Lihtsalt odav trikk , et varjata nõrka AI-d ja kui OP-d on sniperid
Peaprobleemiks pean neil siiski cover süsteemi. Out-of-cover vs isegi low cover on nii üüratuma suur vahe et see pole isegi naljakas enam. _________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Mul hakkab Heavyde mõttekuses kerge kahtlus tekkima, Assault ja Sniper tunduvad tiba asjalikum investeering olema.
Heavy (ka Supporti) Supression on väga asjalik. Juhul kui sa näed et ei saa tulnukat esimese turni ajal ära tappa, siis surud ta lihtsalt maha ja tapad järgmise turni ajal.
Sellel ajal on mahasurutud tulnukas enamasti paigal ja ei lase enam nii täpselt.
Aga peale updatet lasevad Mutonid ikka läbi seina (vt pilti).
Kui roheline on Muton ja A/B XCOMi sõdurid, siis on A on veel vastuvõetav ja reaalne. Kui aga B-d lastakse läbi seina (ja sein jääb terveks) on asi küll jama.
Nja, see seina asi on tiba naljakas jah. Mul oli endal võimalus nii moodi ühes laevas muton maha lasta...
Mis supporti ja heavy mõttekusse puutub, siis support on erit hea oma dual reaction shotiga, mis tähendab, et scoutida on väga hea (+ heal ofc).
Heavy puhul dual shot + supression on kasulikud ning vahest kui on vaja loovalt asju hävitada, siis bazooka aitab maju tasandada või rohkelt AOE dami teha.
Nt eile juhtus kentsakas olukord, kus mul õnnestus 3 pakku mutoneid ümber auto saada, 2 raketti (2 heavy oli kaasas juhuslikult) ning plats puhas. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Nja, see seina asi on tiba naljakas jah. Mul oli endal võimalus nii moodi ühes laevas muton maha lasta...
Mis supporti ja heavy mõttekusse puutub, siis support on erit hea oma dual reaction shotiga, mis tähendab, et scoutida on väga hea (+ heal ofc).
Heavy puhul dual shot + supression on kasulikud ning vahest kui on vaja loovalt asju hävitada, siis bazooka aitab maju tasandada või rohkelt AOE dami teha.
Nt eile juhtus kentsakas olukord, kus mul õnnestus 3 pakku mutoneid ümber auto saada, 2 raketti (2 heavy oli kaasas juhuslikult) ning plats puhas.
Ärge heavyt veel maha kandke. Heavy saab rakettidega ümber nurga ja nurga taha lasta .
Keegi moddija võiks plahvatusel asjade kadumise maha võtta. See tõstaks tunduvalt heavy väärtust.
Ise jooksin 2 heavyga. Kui vaenlane leveli alguses kohe mitme grupiga pressima hakkas (enne kui sniperid hea koha peale said) oli suht lihtne kogu nende poolne cover pilbasteks lasta.
Ma ründan esimest alienide baasi tavarelvadega. Vahest on kasulik ühelt poolt flankida, näiteks Chryssalide "üles ajamise" vältimiseks. Baasi "peamehe" mind controli vastu ka kuidagi saab, eriti kui tahan teda elusana kätte saada?
Olen proovinud heavyde Supressioniga. Samas aitab kõige paremini see kui talle nähtaval mehel on kõrge Will.
Heavy'si kummaliselt on sõduritest sirgunud vähe, ehk 10 ja üle hulgast täpselt üksainus. Need magavad Chryssalidid, kelle eelnevalt selja taha jätsin, ärkasid ühtäkki teiselt poolt mappi üles, tulid selga ja järgmise 4 käiguga oli 6-st high ranking mehest 3 surnud ja zombistunud. See vend, kellel oli stun relv, sealhulgas. Lõpuks pidi ikka peamehe maha laskma Kas jäin just psy-st ilma?
Cryssale, cyberdiske ja sectopode ei saa stunnida, mind contollida ega hackida
SiLc aga rääkis sectoid comanderist baasis Btw, cryssal ei saa zombistada kui Su sõduril üle 5hp alles vms. Hea snaiper oneshotib neid (ehk võid ühe käiguga 5-6tk ära kõrvaldada).
Cryssallide vastu on hea lihtne taktika, erinevalt "terror from deepest" nad lennata ei oska... Kui archangel armoriga õigel kõrgusel hõljud ei tee nad midagi
Suht lühike oli peab märkima, peaks millegi raskema kui normaliga ka proovima. lõpus pmst oli 2 head snaiperit + 3 psi venda. Alienid nähtavale ilmusid oli mind kontroll ja avastasin/tapisn nende abil. Enda mehed "juhtisid" asja ohutust kaugusest.
Mingi teema on veel sellega, et kui on mind controlled alien, jäetakse Su mehed rahule kuni mind contorlled on surnud. Seega nendega väga hea avastada/tankida.
Üks bug või feature on see, et kui mind contolled alien sureb, relvad ei plahvata ja saad need lahingu lõpus endale. Hea viis tasuta plasma relvi ja alien granaate saada _________________ 30+ tarantlit mu magamistoas ei tähenda veel, et ma hull oleks... vist?
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.