Päris rets, tuli see nn hostage&terrorizing missioon. 13 päeva oli veel uue kuu alguseni (raha nullis, aga maha saaks kraami müüa)
Suutsin ainult 2 inimest ära päästa, läksin 3 liikmega ainult peale ka, 2 Heavy (Mayor, Captain) ja 1 Col Sniper (olude sunnil muidu ikka 4-6 olnud)
Mõtlesin, et saan kenasti hakkama, ÜLI-ÜLI-ÜLINAPILT pääsesin. Mõlemad heavyd rakettidest tühjaks ja 1 hp peal. Kaalusin mõnda käiku 5 minutit
Sniper viga ei saanud. See relva reloadimine on hostage missiooni ajal päris karm.
Olin just unlockinud 6 squadmember võimaluse ja mahalastud ufo missioonis said paar tükki tobedalt viga.
Jama selles, et normalis oli esimene hostage mingi 3 chrysalidi.. alahindasin classicut - nüüd sattusin umbes 15-16 otsa (mõne turnisid), paar zombiet, paar drone ja 1 cyberdisc (õnneks ta huvitus civvide tapmisest)
Raskusaste on classic ironman.
Pilt ka seisusudest hetkel manusena.
Õnneks asub mul baas Aasias ja müün midagi maha ja rapid recovery peale
edit: kui keegi küsib, miks mul nii vähe liikmeid on, siis plaanisin uue kuu alguses selle New Guy osta ja siis alles kutid peale osta.... aga vaata lolli
Ostsin ka GMG-st selle. Mängin normal + ironman peal ja ei oska absoluutselt nuriseda, kuigi tundub et õnn on üsna tugevalt minu pool olnud. Nüüdseks jõudnud sinnamaani, et titan armor ja plasma rifle on ühele tegelasele kätte antud ning kolm värsket sõdurit ootavad psi majas kontrolli. Ei ole olnud suurt probleemi ressurssidega ega paanikatasemetega, pärast tulnukate baasi ründamist on kõik ilusti maksimaalselt kahe pulga peal.
Väga palju lõbu lisab ka sõdurite iseenda ning sõprade järgi nimetamine, ironman mode'is muudab surmad veel raskemaks (mida ikka tuleb ette).
Siiani igaljuhul täiesti 5+ mäng, kaamera kontroll free aimi juures aeg-ajalt muutub pisut hulluks, kuid see võtab harjumist ning steam overlay'd pidevalt vilgutades missiooni ajal võib mäng crashida, aga siiani on seda alles ühe korra juhtunud. Muid bug'e veel kohanud ei ole.
Lisasin ka pildi enda tiimist, pilt on mõned missioonid vana ning nüüdseks üks pildilolevatest sõduritest kahjuks suri Chryssalidi läbi.
Küsimus muidu teistele: kuidas te researchiga tegelete? Kas lähete rohkem otse stoori edendamise poole või on parem varustus esmatähtsusega? Ise olen siiani alati teinud 3-4 projekti enne järgmist "tähtsat" projekti, ei tea, kas see on parim valik või astusin kogemata pikaajaliselt ämbrisse sellega.
Oi raisk, tutoriali teine mission ja juba juut tiimi topitud ning ei saa kedagi teist ka tiimi valida. Aeg alustada uut mängu!
_________________
Diablo 3 battletag Derp#2195
Ma olen vist ainus kellele see mäng täielik pettumus on?
Lineaarne, odavaid trike täis (alienide lampi kaardile lisamine) ja strateegiline element oleks saanud palju parem olla (auto shoot asemel saaks ise iga relvaga objekte õhku lasta, parem varustuse haldur jms).
Kõige haigem, et alienid ei tegutse kuni nad pole Su vaatevälja sattunud... AI on ka "keskmiselt karvane" kuigi olen täheldanud ka helgemaid momente.
Kõrini neist videodest aga suurem osa mängu paistab hoopis film olevat?
Buge ka ikka vahel kohtab ja nii edasi...
yesh.. peale esialgset OHOO momenti hakkasid ebameeldivused nähtavale ilmuma.
filmid filmideks.. paistab olevat tänapäeva trend... eevribaadi likes them why not! isiklikult jäi mulje, et nende abil üritati mängu pikendada.
ise hetkel pole veel läbi teinud, kuid tulnukate baas sai jalaga ja atm ootab see jõuvarras ehitamist... aga mis ma nende 3 mängu põhjal olen täheldanud (kõik classic tasemel), et kui sa EI järgi teatud ehitiste/leiutiste ajakava siis saad sa mingil hetkel päris kindlasti üle küüru.. ergo mäng surub sind teatud raamistikku. Lineaarsus, lineaarsus, lineaarsus.. WTF???
AIst ja combatist.. üllatavalt hea, tunnistan, et ei uskunud, et nii hästi välja kukub, olid kahtlused/kõhklused. Mis tõsiselt häirib on vaateväljas mitteolevate tulnukate käitumine. Teoorais oleks asi nii, et Maa on ikkegi inimeste planeet ja inimesed on need kes teoreetiliselt peaksid lahinguvälju tundma.. aga see selleks.. igatahes, paistab, et kui aalienid pole xcomi rahva vaateväljas siis nad suurt sittagi ei liigu. Parim näide selle kohta oleks terror missionid, kus kui xcomi rahva silmapiirli pole ühtegi tulnukat siis tsiviile läheb üks turnis teiselpoolsusesse.. seaduspärasus täheldatud vähemalt kolmel korral.
Kaardid on väikesed. Vahet pole, kas terror, escort või siis tavaline röövimine, kaardi suurus paistab alati üks olevat.. konsool pidurdab? Miinus kohe selle eest ja maksimum alineie ühel mapil olen kohanud on 10 (kas baasis oli äkki 14?, ei mäleta..). Võrreldes klassikaga, kus sa said 26 vanti avengerisse lülata ning iirc battleshipis oli ~18 tonti sul vastas... vähe rsk! vähe.
Strateegiline ja operatiivne pool... no tule ansip appi! Strateegiast.. ainult Ligi suudaks head head nägu teha selliste finantslahenduste puhul.. leiti ka koht kus mängijat nö valikuid tegema suunati, kogu see lahendus on vääga kahtlane... et mismoodi? kleebime 3 sectoidi laipa interceptioni külge ja siis tabame paremini??? nekrofiilid blin...
Ja nüüd jõuamegi õhuvõitluseni... võitlused, mille tulemuste tagajärjed olid UFO Enemy Unknown põhiteemadeks.. võitlused, mis selles mängus lihtsalt puuduvad. Isiklikult minu praeguses mängus olen ma suutnud 3 ufot alla lasta (1 pääses minema) ning mängus on jooksmas 4jas kuu. Leidsin ühe oma UFO vana save, seal oli daatumiks jan2000, ergo 12 kuud madistamist ning ufo-82 vedeles keset sahara kõrbe (lisaks olid minu tüübid leidnud Siberist Ufo-base-6... superhumani tasemel aliensid paljunevad kiiremini kui prussakad...). Ilmselt nüüdisaegsetel tulnukainvasioonisimulatsioonides, lendavad aliensid 30x vähem kui 20a tagasi.. ei tea, umeerikamaa tarkasid täis...
Ühesõnaga, enne kui rumm pildi täiesti uduseks teeb siis võtaks ühe lausega asja kokku:
XCOM Enemy Unknown ei ole mitte halb mäng kuid UFO Enemy Unknown vääriliseks järglaseks mina isiklikult ei peaks, liiga lineaarne.
Üldiselt leian, et seni minu jaoks parim olnud järjestus, et võtan kõigepealt Scope'i ja siis laserrelvad kohe suht. Millalgi hiljem need Arc + Alien containment (kui raha on piisavalt, teine kuu näiteks), kui juba vaja Floater kätte saada teatud asjade jaoks.
Üldiselt leian, et seni minu jaoks parim olnud järjestus, et võtan kõigepealt Scope'i ja siis laserrelvad kohe suht. Millalgi hiljem need Arc + Alien containment (kui raha on piisavalt, teine kuu näiteks), kui juba vaja Floater kätte saada teatud asjade jaoks.
Scope oli mul ka vist üks esimesi asju, mille võtsin, kuid laserrelvadega pärast esimest taset rohkem ei tegelenud, suutsin vahepeal plasma lahti saada ning läksin otse selle peale üle. Normal tasemel tundub muidugi olevat piisavalt valikuvabadust, nii et vaevalt see väga hiljem karistab.
Küll pärast esimest läbimängimist saab classicu või impossible'i peal rohkem pead vaevata ideaalsete järjestustega.
Nja, paar päeva nüüd proovinud ja võtaks ka oma mõtted kokku...
Lahingust...
Time uniteid on vaja. On vaja, sest nende olematuse tõttu on taktikaliseid valikud vähem.
Lisaks sellele, et igal mehel ei ole vanu häid snapshot/auto ja aimed shot valikuid on ära kaotatud ka kükitamine ja lamamine, mis kohati loob tobedaid olukordi.
Siis, vaba sihtimine võiks olla ikka iga relvaga, sest seegi loob tatkikalisi võimaluseid juurde - seina sisse augu tegemine nt jne.
Tanke ma pole ise veel saanud ehitada, aga tunnen nendest puudust.
Öö/päeva vahe on ka ära unustatud, mis vanasti ikka muutis missioonid hoopis teistsugusteks.
AI on nagu on, vahest täitsa vinks vonks, vahest teeb imelikke asju.
Kokkuvõttes võiks AI olla parem; ja võiks olla võimalik olukord, kus sina ufot näed, aga nemad mitte...
Unitdropid lambist on ka kahtalne asi. Just on terror site, kus alguses vaatasin, et jõle head positsioonid saab sisse võtta ning kui oli välja liikunud, siis 2sel käigul dropiti taevast minu lennuki kõrvale 2 krüsaliidi, cyber disk, talle 2 abilist ... wtf.
Baasist...
Baasil pole erilist mõtet. Midagi viga ka pole, aga kuna menüüd on olemas, siis ei ole reaalset vajadust seda vaadata. Ei ole päris kindel, mida baasi ehitamise taktikast arvata(ehitiste asetus/valik vs raha/energia), aga väga viga pole.
Veidi kurb on see, et mitut baasi/skyrangerit ei saa ning kogu see globaalse terrori manageerimine võiks olla more fun, kui saaks rohkem ufosid alla lasta.
Meeskonnad (ka onsite) võiksid olla suuremad + mänguasjad (tankid) jne.
Ka rahateenimise võimalused on kasinamaks tehtud. Stuffi ei saa toota ja müüa, vaid vahest mingid jorsid tellivad midagi või siis saad müüa lahingust saadud kama.
Tihti tundub, et valikud on tehtud nii piiratud just selleks, et oleks taktikalisem kogu asi ja valikutel oleks rohkem kaalu, aga isiklikult oleks mina panustanud mängijale suurema vabaduse andmisele.
Eriti kurb on see, et mehed arenevad nii ruttu ja saavad oma limiidi kohe kätte. Võiks olla palju aeglasem areng ning rohkem leveleid. Also statid peaksid tõusma ikka koguaeg; isegi kui abilitid on kätte saadud juba. Täna kaob mott mingit tüüpi kaasa võtta missioonile, kui tal lagi käes on, arendan pigem teisi. Samas, vb kui oleks mul suurem raskusaste, siis meeldiks kiire leveldumine, kuna troopid sureksid tihemini ja see aitaks mängus püsida...
Praegu tutvun mänguga, esimene proov, normal/iron man. Gloabal terroriga mangeerimisega eksperimenteerides kaotasin paari aafrika riigi toe, aga üldsielt läks asi üsna kergeks peale natukest aega. praegu laserrelvad, baasi ehtian 3dat korrust alla poole, kuhu teha 3.s uplink station; elerium powerplanti peab ka teise tegema, laboreid ja workshoppe on kaks ning psi labs ka kohe valmis. Tüübid kasutavad lahingus skeleton ja carapace armoreid ning laser relvi. Esimene ufo baas on ka vallutatud ning ühe satelliidi jätsin veel varukus, juhuks kui manageerimise probleem peaks tulema...
Tiimi liikmed nimetasin suvaliste töökaaslaste jägi ning mitmedki kollegid on oma õnnetu lõpu leidnud
Üldiselt ei teagi, kas teen lõpuni, et tech tree ära näha või siis hakkaks kohe classicu või isegi impossible'iga pihta @ iron man ofc..
Tore asjaolu on see, et modding pidi olema kenasti implementeeritud nii, et ilmselt peagi tuleb "classic" mod ka mõni, kus tuuakse tagasi random aim/time unitid ja kõik muu headus.
Muide - OST ja kogu helitaust oli vanas palju meeleolukam ja pingelisem. Ufod olid ka kuidagi tõsisemad.
8,5/10 senise kogemust pealt minu poolt (vana oli 10/10) _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Tegin ka just demo ära ja mis häiris oli combat ja time unit'e puudumine. Esimese 2 xcomiga võrrelda oleks natuke imelik aga näiteks Ufo Afterlight(see multikagraafikaga marsil oli combat palju mitmekülgsem. Sai iga tegelase time lõpuni ära kasutatud ja siis käik edasi antud. Samuti erinevad asendid jms. Combatis oli micromanagement mitmekülgsem. Või on asi selles, et ma pole veel aru saanud asjadest demo põhjal ?
- time unititest tunnen ma ka puudust - move-shoot valik ei ole ikka päris see.
- seina laskmine paistab enamus ajast olema visuaal, või siis on nende collision detection sajaga katki.
- unitdropid on täielik wtf. classic+ironmaniga oli "meeldiv" kui lambist visati hunnik vastaseid veel lisaks pommimissioonides vms. otse loomulikult juhtuvad mõned kuskile väga ebameeldivasse kohta.
- kaardi suuruse osas veel väga ei nurise, on väga väikseid, on päris suuri. suurema ufo alla lased, siis on ringikäimist päris tublisti. baas oli jällegi liiga lineaarne. mul on vanadest mängudest küll tftd rohkem meeles, seal olid mapid ikka kohutavalt suured kohati, esimeses ufos olid iirc võrreldavad.
- tanke pole kunagi kasutanud, ei oska puudust tunda, meestekarjast küll. 6 on ikka väga vähe.
- meeste areng mulle ei meeldi kohe üldse. lihtsalt juba tier2 abilityd (squadsight ) renderdavad rookied mõttetuteks (ja raskematega või ironmanis on _vaja_ sellest offices trainingust leveldumist upgradeda).
- õhuvõitlused on mängudes kogu aeg suht meh olnud, ka vanades kleepisid suurima püssi oma lennuki külge ja läks. basic minigame, ei enamat.
- ma lasen kuu kohta ikka 2-3 ufot alla. pmst võiks rohkem küll olla - massohistide raskusastmetel näiteks.
peale esimest paari mängu classic-ironmaniga otsustasin et aitab, mängin normaliga läbi, vaatan misasjad olulised valmis meisterdada on.
eriti huumor on see, kuidas mehed samade % juures palju paremini aliene tabavad. classicus on juba tublisti loaded dice.
ironmaniga mängides - teadke tech treed ja vastaseid ette. ilma korraliku armori ja decent relvadeta olete paari kuuga nii puus kui veel olla saab. sest siis pead juba upgradetud meestega jooksma ning iga surm on oi kui valus.
majandamine on sama hull kui esimestes mängudes oli, nõmedamaks (või teistsuguseks, olenevalt vaatepunktist) teeb igakülgne rahal baseerumine. kui vanades mingil hetkel olid iseseisev ja riikide toetus oli sümboolne (enamik rahast mingist laipade müügist või asjade müügist), siis uues tuleb suurem osa rahast ikka riikidelt. ja raha jaoks pead hunnikus satelliite üles ka veel saatma. laipu maha müüa on seekord halb mõte - aeg-ajalt küsitakse mingit ebakohast kogust laipu, mida niisama välja ei võlu.
combati koha pealt - snap/aimed shot vs praegune fixed kaugusega süsteem on wtf. tip: võtke 2 kõrges auastmes snaiprit alati kaasa, kellel oleks squadsight (ja soovitavalt kolonel, siis on 2 lasku ka) - kuskile katusele või õhku ja notivad oikuivalusasti kõike üle mapi. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Sain veel mängitud (archangel/ghost armorid, psi jms olemas).
Scart, alieneid teevad midagi ainult terror misioonides, mujal on nad minumeelest paigal passinud kuni sa nad avastad. Need kes vaateväljast uuesti välja jooksevad võivad ise tegutseda.
Hea näide on psi alienid kes lihtsalt nurgataga suitsu teevad kuni Sa neid näed. Proovi õiget x-com etherealide vastu. Krt sa ei näe neid kui juba psi terror algab.
Mängu kõige raskem osa senini on kaameraga võitlemine... Mitmekortsetes ehitistes liikumine on närvide tappmine.
Puudub ka mitu fun featurit originaalist.
Enda mehi ei saa maha lasta (kogemata möödalasud).
Möödalasud on mööda, ei saa juhtuda, et möödaläinud lask tappab kuskil eemal mingi random ailieni (mida originaalis ikka üksjagu juhtus).
Meeste micromanage võitluses on olematu (time units ja igasugu muud seaded).
Ufod on sama rare kui santaclaus...
Ei saa terror jms misioonile minevaid tulnukaid alla lasta ennem kui nad seal kohal on.
Kokkuvõtte: Strateegiat on vähe. Kõik vabadused on ära võetud (baaside rajamine, varustusega mängimine, sobiva lennuki väljasaatmine ufo jaoks etc). Uninstall sellele "dumped down" consoolipordile ja õige x-com käima. Pole shini graafikat ja videosid kuid on rock solid gameplay ja strateegia. _________________ 30+ tarantlit mu magamistoas ei tähenda veel, et ma hull oleks... vist?
-RaiTz-, ma tegin steami kaudu pildi...
xtro, sniper on jah overpowered. Mul on tiimis 2 sniperit, 2 assaulti ning support + heavy.
Battle kohapealt uurisin natuke abiliteid ning järmgine kooslus mida proovin on heavy võime vastaseid coverist välja sundida /flush/ ning sniperi võime coverist väljas olevad ufosti 0 action pointi eest tappa...
Afterlighti kohapealt on õigus. Samas ma olen väga kindel, et peagi on sellele mängule "classic mod" ka tegemisel.
Tankidest veel nõnda palju, et olukorras, kus sa mängid superhumaniga ning iga mees on kallis, on tank väääga oluline scout ja damage taker.
Vanas xcomis mängisin koguaeg kahe tankiga. Eriti alguses, kus armorit ei ole ning kõik mehed on ühe lasuga surnud oli oluline mingi 10 missiooni seljataha saada, et tekiks üldse võimalus pihta saada vastastele
See seinadest läbi laskmine on suht gay küll jah; aga erinevatel tasemetel opereerimine pole kõige hullem, kui angeliga mängida. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
edit: kui keegi küsib, miks mul nii vähe liikmeid on, siis plaanisin uue kuu alguses selle New Guy osta ja siis alles kutid peale osta.... aga vaata lolli
Mulle jäi selline mulje et kui New Guy ära ostad siis olemasolevad rookied savad ka kohe squady taseme.
Saavad jah kohe olemasolevad mehed ka leveli.
See on üldiselt suht pointless asi, vähemlat normalis küll. Lihtsalt saad alguses kohe panna neile kraami peale vastavalt nende sptsialiteedile.
Vb kui sul surevus on suur, siis aitab, aga ma tundsin küll waste of money oli.. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Classic Ironmani puhul tuli ikka see squaddie kasuks. Normali puhul üsna mõttetu. Ma usun, et Ironman ongi see, miks mehi rõvedalt maha niidab ja enamasti said mul surma rookied, kellel 1 lisamanööver oleks ilmselt nad välja aidanud.
Esiteks igal mehel väiksem võimalus paanikaks ning iga ühel see lisaskill on märkimisväärselt kasulik. Eriti Assaulti RunnGun + Heavy rakett.
Teiseks ma tean juba ette ära, kes neist saab, mitte ei pea otsima ja lootma hakata.
Lisaks mul oli see -50% Aasia boonuse tõtttu ja hetkel rahhi on kõvasti. Olen lollusi juba teinud: SHIVi ostnud jne., et lihtsalt proovida.
+ sain Titani ka selga.
Ise kasutan Sniper, 2 heavy, 1-2 assaulti/supporti olenevalt missioonist. Üritan igale missioonile (v.a. terror) mingi n00bi ka kaasa tirida roosas vormis, kel Arc Thrower kaasas. Nalja saab alati.
Viimane kord läksin terrorisse 3 heavyga ja 2l neist oli shredder. Elite Floaterid said openi peal juba räigelt sisse. Suutsin 12/18 elust hoida, Chrysalididega on asi karmim.
Naljakas, et olen saanud ainult 3 Sniper klassi kuuluvat meest, üks neist suri, 2 veel elus. Supportidega uputab. Mingi randomi pealt tuleb vist see jaotus.
Mängi ironmaniga. Minu meelest siis baasi rajamisel ja muu on ikka mõte ka. Strateegiat on küllaltki palju, kuidas pead rajama asju + lahingutes ka.
Kui sa ikka kohe alguses dashid igale poole, siis oledki surnud. Mul kestab map vahel tund aega v rohkemgi, sest liigutan mehi 2-5 ruudu kaupa, et Berserkerid kohe peale ei lenda.
Vana xcom oli muidugi teine asi, aga aastasse 2012 sobib see versioon minu meelest hästi. On omad vead, aga üle pika aja veidigi põnevust.
Xenonauts peaks ka millalgi välja tulema, ilmselt on too veidi originaal xcomi hõngulisem.
viimati muutis Ertai 14.10.2012 16:02:03, muudetud 3 korda
Juba uninstallitud/läinud mõttetute mängude täienevale riiulile.
Mis see ironmän muudab? idootne/kasutu feature anyway. Ma ei salvesta missioonides, kui piix läheb on geoscape save/remission anyway.
Kui mu sõdurid said surma minu idoootsuse/hoolimatuse tõttu, ei võtta save. Selliseid juhuseid oli ca 10%.
90% sai keegi surma idiootse kaamera/tasandite või läbi seinte/obj (sein/obj ise jääb terveks) laskude tõttu. See on cheap programming või siis lihtsalt vähese testimise viga ma ütleks.
Plussiks on oli mõningat huumorit (relva testvidodes lasti orig ufost pärit alieni postereid, "1,21giga wates baby" jne).
Seda on siiski võimalik mängida? Läheb plusssiks kuna "Master of orion 3" oli hea näide kuidas saab välja lasta midagi mis isegi parima tahtmise juures ei ole mängitav. _________________ 30+ tarantlit mu magamistoas ei tähenda veel, et ma hull oleks... vist?
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.