Ei mõtle midagi halba mängust, aga juba tükk aega mässan Taurus Demoniga Lihtsalt ei ole minu jaoks seal ruumi ringi hüpata ja ikka takerdun kuskile kinni ning pauk pauk surnud. Tagasi jooksmine ka juba nii peas ja ette jäävad väiksed ei ole midagi hullu. Kuskilt mujalt ka minna ei saa. ühel pool mingi järsem vend ja kuskil trepist alla minnes on ka suure malaka ja kilbiga kutt kes kihutab järgi ja kellele litin suht vähe sisse. Iseenesest on mäng väga huvitav, eks homme üritan natuke veel.
Jah Gothicust on asi väga kaugel ei saa salvestada igal pool! Esimesel mapil sai salvestada nagu iga 5 meetri tagant, uuel mapil nagu kohe alguses ainult ja siis midagi enam. Surma saad siis jookse kogu map uuesti läbi koos selle pahnaga, mis seal ees on. Elusi regedes taastuvad ka kõik kollid. Miks ei saa igalpool salvestada, kas konsolkidel ei ole piisavalt palju kõvakettast, et salvestada! Miks tehakse veel selliseid mänge? Miks ma pean selle jama kõik uuesti läbi tegema? Isegi PSPl on rpgd kus saab igal ajal igas kohas salvestada. Ja selles mängus on liiga kerge surma saada. Kukut kuskilt alla või satud kolli otsa, mis on surematu. Nagu need f. vaimud seal maa all. Saab surma, hakka kogu saast uuesti läbi jooksma. Õnneks see sitt tuli pc-le, oleks muidu ps3le ostnud ühe nendest sõülidest ja väga kahetsenud.
Väga viis rant.
tropp kirjutas:
ilmselgelt ei ole sa sellise mängu sihtgrupp... liigu oma eluga edasi ja teinekord jäta ostmata mängud, millel pole ez mode'i.
Mis krt rant? mis see veel on? Rant, troll aina uusi nimesi mõtlete välja. Ja mis krt ez? Easy mode? Tra mul seda easy modi pole vaja vaid salvestamis võimalust nagu Gothic 2 oli! Sellise mapi pidev läbi jooksmine surma saades on jaburdus. F NLs teil aega palju jah? _________________ Gdesainer
Jah Gothicust on asi väga kaugel ei saa salvestada igal pool! Esimesel mapil sai salvestada nagu iga 5 meetri tagant, uuel mapil nagu kohe alguses ainult ja siis midagi enam. Surma saad siis jookse kogu map uuesti läbi koos selle pahnaga, mis seal ees on. Elusi regedes taastuvad ka kõik kollid. Miks ei saa igalpool salvestada, kas konsolkidel ei ole piisavalt palju kõvakettast, et salvestada! Miks tehakse veel selliseid mänge? Miks ma pean selle jama kõik uuesti läbi tegema? Isegi PSPl on rpgd kus saab igal ajal igas kohas salvestada. Ja selles mängus on liiga kerge surma saada. Kukut kuskilt alla või satud kolli otsa, mis on surematu. Nagu need f. vaimud seal maa all. Saab surma, hakka kogu saast uuesti läbi jooksma. Õnneks see sitt tuli pc-le, oleks muidu ps3le ostnud ühe nendest sõülidest ja väga kahetsenud.
Salvestada EI saa ja ei tohigi saada. Pausi ei ole (kuna asi on aktiivselt online). Miks salvestada ei saa? WTF ? -> sellepärast et see rikuks mängu elamuse ära. See pidev salvestamine iga sammu järelt on debiilsus. Õpidki vastutama oma tegude eest ja kui vale otsuse teed siis ise kannatad. Lisab mängule pinget ja põnevust. Lambist ei lenda kusagil peale vaid ennem MÕTLED tugevalt järele kas tasub. Mäng salvestab ise iga nurga taga automaatselt seega ei ole ohtu, et mingi EPIC koht sai just ära tehtud ja läks vool ära... ei, saad jätkata. AGA -> tapsin ühe sõbraliku NPC ära, WTF üüd teen ei saagi taga rääkida? Teed mängu läbi ja sama stuffi/varustusega/skill leveliga tegelasega hakkab mäng otsast peale pihta. Saad kõik tegemata asjad uuesti läbi teha. Seekord aga paremini varustatud ja sinupoolt väljatöödatud vastasega ning teadmistega maailmast mis on seekord raskemaks tehtud võrreldes esimese mängu korraga.
Vastased tulevad tagasi -> VÄGA HEA -> mis mõttes? Sa saad soule farmida ja õpid mängu tundma. Ei saa mingist kohast edasi, vaja level up'i ja paremat geari? Farmid soule lihtsamate vastastega ning saadki kiiresti level up'i / varustuse paremaks ning saadki edasi liikuda. Seda mängu ei ole võimalik otsast lõpuni viletsa leveliga teha. Iga koht eeldab, et sa oled juba teatud leveli saavutanud. Kas siis puhtalt läinud hitpoint'ide ja stamina rohkuse peale või on sul juba oma tehnika/skill/tehnika millega suudad endast võisamatele ära teha. Valesti mänginud siis on väga nüri kui sa ei saa enam levelup'i jaoks soule koguda kuna näiteks raiskasid kogu soulide pudru varustuse jms nänni peale.
Mingi 3-4 x 'aga muutuvad need vastased sul juba seal enamasti väikeseks kõrval põikeks. Ehk siis sa lihtsalt jooksed neist läbi ja võtad kõik hoobiga maha. Nad on seal rohkem sinu lõbustamiseks kui häirimiseks.
Need kollid ei ole surematud. Nende jaoks on vaja olla kas "neetud" olekus või "neetud" mõõka. See teeb nendele viga.
ehk siis see ei ole Skyrim dööörp pask. Seal pead mõtlema, vaatama, uurima. Kui üks tehnika ei toimi, lidud ära ja tuled uue süsteemiga tagasi peale. Miks muidu enamus kannavad kaasas mitut spelli või mitut tüüpi mõõka. Endal oli teatud kohates alati kaks mõõka pandud quick slotti kuna teatud vastastele antud relv/materjal ei mõjunud ja teistele jälle ei teinud see sama relv piisavalt damage'it. Siin mängus vastast näed siis ei jookse dörpidi dörp peale vaid ennem jälgid mida ta teeb ja kes ta siuke üldse on. Draakonit vms kolli näed siis algselt sa lihtsalt lidud. Selliste auväärt DnD stiilis tegelastega on vaja omaette oskust ja vaeva näha. See mis tänapäeval "rpg"'deks nimetatakse ja toimub on debiilsus juba. Väga vähe on mänge mis on midagi asjalikumat (witcher 2 oli eelmine aasta veel üks selliseid mäng mida võiks korralikuks action rpg'ks nimetada).
Aga jah, väga hästi tasakaalustatud mäng ja odavaid "surmasid" seal ei ole. V.A Coop'is kus läägitakse ja pannakse nuga selga Aga on ka neid kes mängivad ausalt ja kui backstab'ivad siis asja eest mitte ei lähe selle peale ainult välja. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
ahvilõust, Kui sa ei tea, mis rant tähendab, siis äkki oleks aeg ennast harida? Ma ei teadnud sinu ignorantsuse (tead, mis see tähendab?) taset, olen nüüd targem ja püüan ennast selgemalt väljendada. Jutu ubast sa ikka aru ei saanud - mäng on selline nagu ta on, sest see on üks disaini osa. Nagu ka trial-ja-error (tead, mis see tähendab?) õppimine. Nagu ka respawnivad (tead, mis see tähendab?) vaenlased. Ei saa taandada igat action RPG-d mingi teise, sulle meeldinud mängu tasemele. Minu jaoks on Gothic 2 top 3e mäng elus üldse ja ma olen nõus, et see on väga, väga hea pela. Aga DS ei ole Gothic, ei peaegi olema ja ei saagi olema. Esiteks võiks ju JRPG-del ja WRPG-del (tead, mis need tähendavad?) vahet teha.
Kenkak, Jõudu kindlasti üritamisel veel. Paar vihjet võin anda, kui ise läbi ei suuda pusida
Spoiler
Esiteks, kuna see on esimene boss, siis suure tõenäosusega on sul firebombid alles mis firelink shrine juurest saab (ja kuskilt majast vms sai neid black versioone ka). Neid võib teepeal undead burgis veel dropida. By far kõige kergem strateegia on pommidega maha spämmata. Ootad kuni ta müüril oma attacki hakkab tegema/teeb, hüppad tagasi ja spammad 2x pommi. Sureb enne kui seljataguse tornini jõuad. Teine võimlus, kui pomme enam pole, on temaga üldse tornis võidelda. Kui läbi fogdoori lähed, siis kohe pööra paremale, roni üles, löö 2 ammumeest maha ja siis aktiveeri boss. Siis sprindi tagasi, roni torni ja oota kuni järele tuleb - seal on rohkem ruumi tema ümber tiirutada ja skeemitada. Ja if all else fails, loe DS wikit
Seda mängu ei ole võimalik otsast lõpuni viletsa leveliga teha. Iga koht eeldab, et sa oled juba teatud leveli saavutanud.
Sellega nõustun, et iga koht eeldab, et oled teatud leveli saavutanud, aga SL1 run'e on ikka VÄGA palju tehtud, otsi redditist ja YT'st.
Aga jah, peaks vast ostma PC versiooni millalgi, sest konsooli versiooni sisu võib olla sama mis PC'l (ehk väga 5+), kuid vahepeal alla 30 fpsi'ga mängida ning uduse pildiga pole väga tore. _________________ M: Heavenly Sword, Eternal Sonata (PS3), Legaia 2: Dual saga, Blazblue Continuum Shift (Limited Edition, PS3), Golden Sun: The Lost Age, Final Fantasy X-2
teah, konsooli peal näeb asi kah imo väga hea välja PC omaga ei anna võrrelda (fix peal) kui nüüd kritiseerima hakata aga siiski. Selline naturaalne ja silmale meeldiv grafa. Midagi ei bloomi ega pop upi pidevalt ette. Annab edasi keskkonna mis ongi ühe graafilise disaini ülesanne. PC peal on ta korralik alles siis kui fix peal. Ilma selleta on asi suht ... jura.
Tea... level 1'ega dark souls läbi teha. Vat see on juba omaette teema, gear peab siis vähemalt hea olema kuid ei kujuta ette kuidas algsete statsidega saab üldsegi head geari kasutad (s.t nõudmised on ju peal) _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Minul on SL1 tegelane, kes (taaskord...) 4 Kingsi taga kinni on. Tean, et kasutaja angryhead, kes mind carrys New Londo Ruinsini on oma SL1 darkwraithiga valmis.
hm 4 kunni... mäleta aga vist ise läksin seda teed, et tapsin ükshaaval nad hästi kiirelt ära. mingi koht vist oli kus 2tk oli ees aga teisel elud pea läbi. ehk siis läksin äkk rünnaku peale.. ruttu maha ja siis järgmine. selleks muidugist vaja vastavat relva/levelit. pole new game +'iga veel tegelama hakanud ja tea mis seal nendega ees ootab
Ei mäleta kas kasutasin lightning katanat vms relva mis sõi elusid neil kiirelt.
pms kui mälu ei peta siis midagi sarnast tegin -> http://www.youtube.com/watch?v=wvoeFbH8hHc ehk siis lampi täiega peale, staminat oli mul tegelasel kõvasti (enamus bosside lööke suutsin plokkida ja veel eemale põgeneda), ning hakkasin järjest lahmima, et võimalikult ruttu ta eemaldada ennem kui teine tuli. Kui juba 3tk kohal oli siis ... ei olnud enam midagi teha.
Seevastu dark souls'i lõppu boss, viimane boss on totaalselt hale ja kerge Vähemalt ise olin tas pettunud kuna Demon Soulsis oli enamasti bossid suuremad ja võimsamad ning ootasin mingit über bossi.
Minul on SL1 tegelane, kes (taaskord...) 4 Kingsi taga kinni on. Tean, et kasutaja angryhead, kes mind carrys New Londo Ruinsini on oma SL1 darkwraithiga valmis.
Kas mitte 4 kings ei olnud see trikk, et pidi olema nii lähedal kui võimalik ja kui lööma hakkab, siis rollid kõrvale.
ahvilõust kirjutas:
Jah Gothicust on asi väga kaugel ei saa salvestada igal pool! Esimesel mapil sai salvestada nagu iga 5 meetri tagant, uuel mapil nagu kohe alguses ainult ja siis midagi enam. Surma saad siis jookse kogu map uuesti läbi koos selle pahnaga, mis seal ees on. Elusi regedes taastuvad ka kõik kollid. Miks ei saa igalpool salvestada, kas konsolkidel ei ole piisavalt palju kõvakettast, et salvestada! Miks tehakse veel selliseid mänge? Miks ma pean selle jama kõik uuesti läbi tegema? Isegi PSPl on rpgd kus saab igal ajal igas kohas salvestada. Ja selles mängus on liiga kerge surma saada. Kukut kuskilt alla või satud kolli otsa, mis on surematu. Nagu need f. vaimud seal maa all. Saab surma, hakka kogu saast uuesti läbi jooksma. Õnneks see sitt tuli pc-le, oleks muidu ps3le ostnud ühe nendest sõülidest ja väga kahetsenud.
Ju sul siis see masohhismi geen puudub.
ahvilõust kirjutas:
Mul selline probleem, et speedlink xbox 360 puldiga ei saa kaamerad korralikult keerata. Hori/verti on vastupidi, ülesse keerab kaamera paremale. Kuidas seda korda teha?
mis seal "masohhism"'iga seos on, et save'ida ei saa... mäng ise salvestab ja ollaksegi ära hellitatud liialt selle iga 1 sec'itagant save'imistega. mäng on aus seega odavaid surmasid nagunii ei ole. maha kärvad siis oma mure. Stuff jäetakse alles alati ning midagi sisuliselt ei kaota mida kiirelt tagasi ei oleks võimalik saada.
dodge'imine oleks jah soovituslik neile kes ei mängi nn "tanki" kellel armor tugev ja mängu võimsaim, suurim kilp ees. Niisama peale minna ja kaikaga vibutamine ja siis nutmine ei aita, et vastane lõi maha kuna kaitse ja strateegia oli suur 0. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
mis seal "masohhism"'iga seos on, et save'ida ei saa... mäng ise salvestab ja ollaksegi ära hellitatud liialt selle iga 1 sec'itagant save'imistega. mäng on aus seega odavaid surmasid nagunii ei ole. maha kärvad siis oma mure. Stuff jäetakse alles alati ning midagi sisuliselt ei kaota mida kiirelt tagasi ei oleks võimalik saada.
Kas mitte 4 kings ei olnud see trikk, et pidi olema nii lähedal kui võimalik ja kui lööma hakkab, siis rollid kõrvale.
See soovitus kipub samale tasemele, et "Do damage and avoid getting hit."
Igatahes Dark Souls on ilmselt ainus mäng kus cheateritel pole oma kooditest mingit kasu. Kui ikka absoluutselt mängida ei oska, siis pole mõtet ka traineritega online'i ronida.
suht peeti keeravad need cheaterid mängu nagunii ...
antud tegelane kellega mängitakse tundub ka suht über powered olevat. see "tõkamine" mida tehakse on ikka päris laastav lähedalt mäletamist mööda. aga seal nagu ei teinud see midagi.
aga jah fun vaadata kuidas chaetereid kiusatakse _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
suht peeti keeravad need cheaterid mängu nagunii ...
antud tegelane kellega mängitakse tundub ka suht über powered olevat. see "tõkamine" mida tehakse on ikka päris laastav lähedalt mäletamist mööda. aga seal nagu ei teinud see midagi.
aga jah fun vaadata kuidas chaetereid kiusatakse
Väga raske on ütleda, et see filmi postitaja ei saanud täpselt oma teenete kohaselt. Kui ta kogu rõõm mängu juures on teisi invadeda, siis tema frustratsioon on talle suht paras.
inavede'imine on mängu üks osa ja see kuulub mängu juurde, deal with it
osad ehitavadki oma tegelase spets pvp , invade'imise peale. See ongi üks mängu võlusid ja raskus astet. Ja cheaterid rikuvad oma tegevustega selle tegevuse ära, pms keeravad mängu peeti
varsti vast ps3/xbox360 versioon kah väljas _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
mõtled, et leidsid lahenduse et cheadivad? sellised võiks offline'is mängida, siis ei invade'i sind keegi ning AI invade'id on suht koht nohu.
See et nad saamatud, debiilikud, oskamatud, idioodid on ei tähenda, et nad võivad teiste mängu rõõmu ära rikkuda. Kui invade'ida siis ei saa sa kuidagi valida keda invade'id. See lisab mängule pinget, omapära, huvi. Iga hetk võib sind keegi invade'ida kui human vormis oled.
Kui veel ei tea siis osa "sekte" seal eeldavadki et sa invade'id teisi ning üks osa mängu elamusest ongi olla see kes invade'ib.
Ei taha invade'i -> ole "laiba" vormis ja probleem lahendatud. Keegi ei saa sind siis invade'ida.
pms: cheaterid tulebki ette võtta ja neid niikaua taga kiusata kuni nad mängust välja lähevad
... kui mängida ei oska siis mingu mänigu seda skyrim ja oblivion dörp festi. seal on iga vastane ühesuguse tasemega ja keegi ei avalda vastupanu, väljakutset. Sisutu toika vehkimine ühesuguste mapide ja grind guestidega.
ps: invade'rite vastu on ka rohtu olemas + sa võid vabalt iga kord mängida sisuliselt keegi abis ja kasutada vastavaid sõrmuseid/stuffi enese kaitseks. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Cheaterid võiks siis omaette mängida või pigem offline'is. Milleks teisi segada _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
loe mängu manuaali, kuula mida mängus räägitakse, loe dark souls wikit.
Jah, tegelast saab "inimeseks" teha. Sa hetkel oled "soul" , undead olekus. Ja see mängib suurt rolli mängus. Undead oled siis sind invade'ida ei saa, nn "inimese" vormis oled siis saadakse sind invade'ida. jne. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.