Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002
|
24.08.2012 14:32:09
|
|
|
Tre,
Ei see teema ka sure kunagi Ja see on tore, et ikka üritatakse ning mõni üritus teoks ka saab
Equ
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Flacko
Joonistusmaniakk!

liitunud: 02.03.2006
|
24.08.2012 16:10:30
|
|
|
Dafuq, did I really paint THAT? Mingi 3-4h vähemalt jamasin sellega.Damn hea näeb välja esimese korraga
_________________ Flacko, the nutty weasel who loves blue cheese, Blyth's Reed Warblers, Thrush Nightingales and Devin Townsend! |
|
Kommentaarid: 199 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
166 |
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
24.08.2012 16:12:37
|
|
|
Nonoh lase tulla Päris huviga vaataks mis sellest välja tuleb
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
Flacko
Joonistusmaniakk!

liitunud: 02.03.2006
|
24.08.2012 18:04:40
|
|
|
http://flacko.mikk36.eu/omfgthisisbeautiful.swf
Väike test ka, kuidas tegelane taustaga kokku sulandub + liigub ka.
E: keegi, kes programmeerimist jagab, kas oskate ütelda, kas on võimalik pildile ka panna need "solid" seinad, kust läbi minna ei saa jne? Mul on vist lihtsam teha kogu map ühe suure failina, muidugi osad, miliiguvad on eraldi (Taust, pilved, platformid jne))
Küsimus 2: kas programmeerida on võimalik KÕIKE? Mu ei mahu nagu pähe see asi, et on võimalik kõike, mis tahan, mängu. Kindlasti ju peab olema mingi limiit, kus saab miski ruum otsa või sellist pole? Mu pea ei taha aru saada et kõik saab mängu mahutada .
Sesmõttes et ma olen üles kirjutanud listi mis asju ma mängus tahan, aga kas see ka programmeeritav on, ma ei tea :/.
Näiteks kogu mängu vältel muutub taust ööst päevani 24 MINUTIGA. Samuti on inimesel võimalik valida, kas kogu mäng on öö, päev, hommik, õhtu jne. Ning ilmaolud, mis on rariteetsed ja väga rariteetsed (vikerkaar ning maailma ilmuv spetsiaalne uks kui on maailmas vikerkaar) Udu tekitab maailma spetsiaalsed kollid, mis on ainult siis kui on udu. Vihmaga on maa pisut märg jne.
Et programm nagu peab teadma mingi "aja" kui taevas on näiteks nii või naa ja siis tulevad asjad sisse kui tuleb "see aeg"? Näiteks öösel ilmuvad välja olendid ja teatud uksed avanevad lahti ja igast asjad helendavad.
Ma praegu mõtlen veel, et kuidas on võimalik seda öö/päev asja teha, varjudega mõtlen. Kas pean mingi hunnik pilte tegema kus vaikselt muutuvad või on muudmoodi ka võimalik see teoks teha? (Taevas läheb punaseks, varjud pikenevad, kõik muutub orantsikaks jne.
Muidugi saaks proovida värvida ja toonitada kogu tausta (Toonitan tumedaks ja värvin näiteks rohelise oranzsiks ja puudele annan oranzi värvi
E2:
tausta muutumine. Näitan milline oli taust enne ja pärast ehk lõpptulemus
_________________ Flacko, the nutty weasel who loves blue cheese, Blyth's Reed Warblers, Thrush Nightingales and Devin Townsend! |
|
Kommentaarid: 199 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
166 |
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
24.08.2012 18:51:31
|
|
|
Vastuseks küsimusele 2: jah, progeda on tõesti võimalik kõike. 2d scrolleri jaoks pole kunagi ruumist puudus olnud. Ööst päevani muutumine on võimalik igasuguste variantidega, kas shaderitega (natuke keerukam) või overlayna (kuna 2d, siis on overlay väga mõeldav variant). Taeva punaseks mineks, samuti shaderi või overlayga.
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
HighEnd
HV veteran

liitunud: 24.03.2007
|
24.08.2012 19:42:06
|
|
|
Flacko, päris kiiresti areneb sul see asi. Tegelesin ka hommikupoole ühe mänguga ei saanud üldse palju tehtud.
Programmeerida saab jah kõike, sõltub programmeerija tasemest. Soovitaksin kasutada mõnda valmis mängumootorit (nt. unity vms) siis on lihtsam mängu portida erinevatele seadmetele.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
24.08.2012 19:50:44
|
|
|
HighEnd kirjutas: |
Flacko, päris kiiresti areneb sul see asi. Tegelesin ka hommikupoole ühe mänguga ei saanud üldse palju tehtud.
Programmeerida saab jah kõike, sõltub programmeerija tasemest. Soovitaksin kasutada mõnda valmis mängumootorit (nt. unity vms) siis on lihtsam mängu portida erinevatele seadmetele. |
Unity on siiski eelkõige 3d mootor. Eeltehtud mootoritel pole lihtsa 2D jaoks väga mõtet, kuna XNAga teeks platvormeri alguse tunnikesega ära.
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
YberCyrus
HV vaatleja
liitunud: 27.02.2010
|
24.08.2012 20:25:42
|
|
|
Algaja võib proovida sellist asja nagu Game Maker (eriti kui tegu on 2Dga). Seal on juba enamus vajaliku ära implementeeritud (screen buffering, sprites and animation handling, collision detection, physics, jne.). Alustuseks ei pea isegi progremist oskama kuna võimalik ka drag and drop actionitega erinevatele eventitele tähendused omistada. Alati on võimalik scriptimis keelega mängu paremini viimistleda aga teoorias peaks lihtsa platvormeri drag and dropiga käima saama. Studio versioon lubab ka portimist Windowsile, Macile, iOSile, Androidile ja HTML5te.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Flacko
Joonistusmaniakk!

liitunud: 02.03.2006
|
24.08.2012 20:57:12
|
|
|
HighEnd kirjutas: |
Flacko, päris kiiresti areneb sul see asi. Tegelesin ka hommikupoole ühe mänguga ei saanud üldse palju tehtud.
Programmeerida saab jah kõike, sõltub programmeerija tasemest. Soovitaksin kasutada mõnda valmis mängumootorit (nt. unity vms) siis on lihtsam mängu portida erinevatele seadmetele. |
tglt väga kiiresti ei arene. Lihtsalt Raymani mängides hakkas jälle peas inspiratsioon möllama. Aga tausta tuleb ikka "tükkideks" hakkida, sest pisistest tükkidest saab korduvkasutada ja teha ise mappe. Millalgi pean selle tausta lahti lammtama:P.
_________________ Flacko, the nutty weasel who loves blue cheese, Blyth's Reed Warblers, Thrush Nightingales and Devin Townsend! |
|
Kommentaarid: 199 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
166 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
26.08.2012 17:48:05
|
|
|
ot: |
madedog, oled tegelenud / tegeled XNA'ga?
Ega sa mulle ei oska soovitada mõnda normaalset enginit millega kannataks isometricut teha (olen juba 3 korda ise algust teinud, kuid tahetud tulemuseni pole jõudnud)
PS. googeldada ma oskan, eelistan siinkohal pigem isikliku arvamuse ja kogemuse põhjal mingeid valikuid.
|
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
26.08.2012 18:40:29
|
|
|
Redikate kirjutas: |
ot: |
madedog, oled tegelenud / tegeled XNA'ga?
Ega sa mulle ei oska soovitada mõnda normaalset enginit millega kannataks isometricut teha (olen juba 3 korda ise algust teinud, kuid tahetud tulemuseni pole jõudnud)
PS. googeldada ma oskan, eelistan siinkohal pigem isikliku arvamuse ja kogemuse põhjal mingeid valikuid.
|
|
Pole pidanud isometricut tegema siiamaani. Kui ütled, kus mis valesti läheb, ehk oskan mingilmääral aidata.
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
26.08.2012 21:33:07
|
|
|
madedog kirjutas: |
Redikate kirjutas: |
ot: |
madedog, oled tegelenud / tegeled XNA'ga?
Ega sa mulle ei oska soovitada mõnda normaalset enginit millega kannataks isometricut teha (olen juba 3 korda ise algust teinud, kuid tahetud tulemuseni pole jõudnud)
PS. googeldada ma oskan, eelistan siinkohal pigem isikliku arvamuse ja kogemuse põhjal mingeid valikuid.
|
|
Pole pidanud isometricut tegema siiamaani. Kui ütled, kus mis valesti läheb, ehk oskan mingilmääral aidata. |
Ma ka ei pea, puht oma huvist. Probleem pigem on selles, et kuna pole kunagi teinud valmis mängu lahendust, siis ei oska umbes 99% asjadest ja probleemidest ette näha ning kulub liialt aega pärast asjade ümbertegemisele.
Sellepärast eelistaksingi enginit kus see mõtlemine on juba ära tehtud, kuid tänud igatahes!
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
27.08.2012 08:28:44
|
|
|
Küsimus on just siinkohal selles, kas tegu 3D või 2D isometrikuga Kui 3D siis oleks lahendus väga lihtne, eeldan, et 2D?
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
27.08.2012 10:38:27
|
|
|
madedog kirjutas: |
Küsimus on just siinkohal selles, kas tegu 3D või 2D isometrikuga Kui 3D siis oleks lahendus väga lihtne, eeldan, et 2D? |
2D'd tegin alustuseks jah, kuid juba võtsin ligi raamatu "Isometric game development with DirectX 7", niiet see probleem saab lähikuudel ehk lahendatud
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
27.08.2012 11:15:30
|
|
|
3D'ga võtad lihtsalt suvalise 3D mootori XNA jaoks ja paned camera angle vastava nurga alla
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
mirko27
HV veteran

liitunud: 29.06.2002
|
27.08.2012 11:41:33
|
|
|
Miks mitte kasutada 3D isometricu jaoks?
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
andresv
HV kasutaja
liitunud: 06.12.2004
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
30.08.2012 12:33:25
|
|
|
Väga positiivne ettevõtmine!
Eks näis, võibolla leian isegi aega et forkida
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
HighEnd
HV veteran

liitunud: 24.03.2007
|
30.08.2012 13:04:28
|
|
|
andresv, liikumine võiks mingil ajal tulla minuarust mingi vektori järgi mööda neid künkaid vms mitte nagu tasapinnal.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
iceincube
HV veteran

liitunud: 18.11.2005
|
30.08.2012 13:20:14
|
|
|
See background läheb ikka tile'deks mis siis kokku sobivaks tehakse? Mõtlen, et ega saa ju kogu levelit ühe suure pildina panna
Aga nagu aru sain on tegu JS mootoriga kiirel sirvimisel
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
andresv
HV kasutaja
liitunud: 06.12.2004
|
30.08.2012 14:29:11
|
|
|
HighEnd: sai just lisatud see
iceincube: ma sellel praegusel taustal väga kordusi ei näinud, seega ei jäänu muud üle kui ühe pildina panna.
Ning kirjutatud see jah javascriptis, täpsemalt siis kasutusel on limeJS nimeline mootor.
Kui mäng ei paista mingi hetk töötavat, siis proovige hiljem uuesti - nimelt teen muudatusi otse seal lehel ja eks ikka läheb tegemise käigus nii midagi katki.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Flacko
Joonistusmaniakk!

liitunud: 02.03.2006
|
30.08.2012 14:50:10
|
|
|
Pikk text ahead.
Mai tea kas just tiledeks aga äge oleks kui saab näiteks lihtsalt detaile laduda ja niivisi kaunistada mängu ning ehitada maailma (Ei ole mingeid 8x8 tile piiranguid jne) vaid saab vabalt panna. Näiteks paberil teen mapi valmis, mismoodi ja kuda, siis saab näiteks selle map editori taha panna ja siis selle järgi mängu map teha. Muidugi mingid "jooned" võiksid nagu taustal olla, mis ütleb et kui suure vahemaa saab tegelane hüpata et jõuaks ühelt platformilt teisele ning kui kõrgele saab hüpata (max kõrgus mis võimalik koos double jumpiga) et saaks platformist kinni et ei pea hakkama pimesi proovima et kas nüüd hüppab või ei. Loodan et progremisel inimestele peavcalu ei tekita :C.
Samuti pean oma relvadele mingid värgid mõtlema, et inimene teaks mis relv tugevaim on. Eile oma mehega rääkisin ja palju kordi tuli, kus ma jäin vastuse võlgu, kuna polnud väga hästi läbi mõelnud kuidas üks relv oleks teisele eelis. Ideed on, aga praegu pole veel läbi möeldud, mis relv tugevaim on ja mis selle miinused ja boonused. Mõned oleksid vist power upid ja teised weaponid.
Praegu on kõik veel ideed.
Vb kamba peale saab need kuidagi nagu selgeks? Mul see jama et kord tuleb see mõte ja järgmine päev ei sobi.
Mängudes mulle meeldib alati kui saad näiteks vinge relva ja tapab kolle sitaks kiiresti või on väga võimsad combod.
Näiteks contras on mu lemmik relv see kus hästi palju palle lendab viies suunas, ei anna vaenlastle võimalustki rünnata
Idee on ka see et osta saaks slotte, mis laseb sul relvi "tagavaras" hoida ja vahetada, alguses on näiteks üks relv ja slotte pole, siis hiljem saad osta slot 2, slot 3 jne. Siis saad kahe, kolme relva vahel valida. Slotte väga palju ka ei tohi olla, muidu saab cheatida et mul kõik relvad, nüüd teen mis tahan . Et kaks weaponit + 1 power up oleks hea. Muidugi mängu lõpetamisel võiks muidugi boonuseks olla free play või võimalusi inimesel nii mängida kuidas tahab, nagu lego mängudes free play.
Endal oleks relvad sihukesed:
Tuli (Kõige tugevam) Boonused on see et saab elemente põletada (Näiteks teatud puid, uksed mis relva märgiga, kollid kes kardavad tuld saavad topelt haiget või kiiremini, umb nagu MegaManis et mõni robot master on ühele relvale väga nõrk ja sureb kolme lasuga)
Speed button (See kui jooksed ja saad sellist hoogu anda, kus saad 3x kiiremini joosta limiteeritud aeg). See võiks tulega seotud olla.
tulistamine on ka kiirem.
Samuti pole selles kindel, kumb variant parem oleks, aga näiteks combo liigutustel võiks olla laadimine (või zpuutide eest täidad) et kui kasutad special combosid, siis igal relval on erinev kiirus kui kiiresti sa saad seda combot kasutada. Ala näiteks 1 sekundi pärast, kahe jne. Kui kolle tapad, siis saab seda pisut kiirendada.
_________________ Flacko, the nutty weasel who loves blue cheese, Blyth's Reed Warblers, Thrush Nightingales and Devin Townsend!
viimati muutis Flacko 09.04.2013 23:31:24, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 199 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
166 |
|
tagasi üles |
|
 |
iceincube
HV veteran

liitunud: 18.11.2005
|
30.08.2012 15:01:40
|
|
|
Hmm, õige õige- ei pea nn tiled olema.
Pigem siis jah nn map-editor millega saab asjade asukohti suht vabakäeliselt lisada.
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
19Mart94
HV kasutaja
liitunud: 22.06.2010
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
18.12.2012 14:48:24
|
|
|
Ma ei tea kuhu see projekt vajus või mis sellest sai, kuid postin siia kamba jaoks ühe enda mänguhakatise mis hiljuti HTML5's valmis sai.
Ja kuna see on gitis public repona olemas, siis kamp võib täiesti vabalt seda arendada / fixida jne.
Mingid ideed / parandused jne oodatud.
Githubi repo: https://github.com/hpeinar/booman
Demo: http://projekt406.ee/codeblog/demos/booman/
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
|