Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Franzuu
HV kasutaja
liitunud: 15.11.2008
|
01.08.2012 19:40:31
|
|
|
carlking kirjutas: |
Franzuu kirjutas: |
ufo56 kirjutas: |
Ja mis seal peaks sellist ressurssi kasutama. Ebareaalsed näitajad plus see SSD jutt. Ei tea mis asi seal seda ketast kasutab. Töötab samal põhimõttel nagu iga teine MP.
Oleks faile kuskilt võtta vms siis prooviks aga midagi sebima ise ei viitsi küll hakata. |
andmed näitavad et 40-50 slot serverid võtavad 2TB-5TB kuus ja peak sellise serveri puhul on kusagil 30 Mbps |
see pole ju mingi näitaja
5 TB ~ 5000GB
Kuus on 30 ööpäeva
5000/30 = 166 GB ööpäevas
ööpäevas on 24h
166/24=6,9GB tunnis
see teeb kuskil 115 megabaiti minutis mis on 15/15 ühendusele nohu
REAALSELT aga ei jagune riba ja serveri kasutus võrdselt ajaühiku peale, seega võime arvestada ~12h tsüklitega (päeval mängitakse, öösel magatakse)
seega 50/50 ühendus oleks miinimumiks
aga siin teoretiseerides me seda kunagi teada ei saa.... pmst tuleks ikkagi proovida kellegagi läbi üks korralik kast 100/100 ühenduse otsa toppida ning vaadata mis juhtub. dayz mod on serverile tasuta kättesaadav
dayz foorumist leidsin sellised nõuided serverile
Q: Can I host a DayZ Server?
A: Use the contact form if your server has these broad requirements and wish to be run 24/7:
Windows OS (only tested on Windows Server 2008)
4GB RAM
Dual Core CPU (Quad recommended)
10Mbps down, 5Mbps up (considered a minimum for ~25 players, can spike well above)
Able to run the custom HIVE console EXE application
RDP for DayZ staff so updates can be self applied. Alpha is a very rough time, 10 updates van be released in an hour
MySQL (currently not used, but in Beta/Release each server will run its own DB) |
leidsin uuendatud nõudmised (alla selle ei võeta vastu)
* CPU: Quad Core @ 3Ghz+ (CPU is the main bottleneck for an ArmA server, so the more powerful the better)
* RAM: 8GB (RAM isn't a big issue in an ArmA server, so don't be overly concerned with having copious amounts)
* Storage: 50GB+ HDD - 500 IOPS minimum. SSD or 15k RPM SAS is recommended.
* Network: 100Mbps+ dedicated. Bandwidth cap must be at least 2TB or more.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
01.08.2012 19:58:10
|
|
|
kellel fpsiga probleeme siis soovitaks -cpuCount=x ( X asemel siis teie prose tuumade arv ) endale andis selle muutmine fpsile tublisti juurde
|
|
Kommentaarid: 490 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
398 |
|
tagasi üles |
|
 |
karvane
HV kasutaja
liitunud: 26.07.2004
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaun
HV kasutaja

liitunud: 25.03.2007
|
01.08.2012 21:30:33
|
|
|
Keegi on natuke modinud dayz koodi ja lisanud uue mapi sisse. kui kaardil olevate majade ja muude asulate kood on sama cherno mapil, siis pole probleem kiirelt dayz kood panna spawnima looti ja muud jama
rocket on ise mitu korda ütelnud et dayz töölepanek uue mapi peal võtaks tal umbes 1h.
_________________ PC: Planetside 2, Warframe
xbox tag: Plat0nius |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Velociraptor
HV veteran

liitunud: 27.03.2004
|
01.08.2012 22:56:35
|
|
|
pots4t4j4 kirjutas: |
kellel fpsiga probleeme siis soovitaks -cpuCount=x ( X asemel siis teie prose tuumade arv ) endale andis selle muutmine fpsile tublisti juurde |
kuhu ?
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cromaclear
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2007
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Venturi
HV kasutaja

liitunud: 06.12.2004
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
02.08.2012 00:03:38
|
|
|
karvane kirjutas: |
On see siis äkki väike häkk või mida, aga teise kaardi peal dayZ jooksmas.
Spoiler 
http://www.dayzlingor.tk/ |
lingori mapiga on see jama, et ta ei näe eriti realistlik välja, atmosfääritunnetust ei teki üldse jne. Üleüldse, enamus custom mapid ei tekita seda fiilingut, mida chernarus map tekitab.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
karvane
HV kasutaja
liitunud: 26.07.2004
|
02.08.2012 01:18:07
|
|
|
DeTHiCa. kirjutas: |
karvane kirjutas: |
On see siis äkki väike häkk või mida, aga teise kaardi peal dayZ jooksmas.
Spoiler 
http://www.dayzlingor.tk/ |
lingori mapiga on see jama, et ta ei näe eriti realistlik välja, atmosfääritunnetust ei teki üldse jne. Üleüldse, enamus custom mapid ei tekita seda fiilingut, mida chernarus map tekitab. |
Pean tunnistama, et vahelduseks täiesti sobib hetkel. Väikse seltskonnaga igaüks omal pool kaarti möllame ringi, vahepeal kogemata pimedas kohtume ja siis üks meist saab kirvega
Nädal seda taguda ja siis taas hindab chernot rohkem.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
parm
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.11.2004
|
02.08.2012 01:31:31
|
|
|
Paar pilti tänasest Limgor-Dayzist.
Ise spawnisin pimedusse, keerasin gammat ja hakkasin selgitama kus olen. Vaikselt luurates selgus, et ühes ranniku teivaslinnas. Kogusin kokakoolasid ja plaastreid majadest, kui kuulsin, et keegi lammas tappis sompse AK74-ga. Tuvastasin ta asukoha ning asusin luurele, juba minuti pärast nägin teda ühe majakese katusele ronimas ja sättisin ennast kenasti seljataga talle treppidele vastu, juhul kui ta kavatseb alla tulla. Kavatses ja kohtus minu kirvekesega, mis talle paar korda näkku lajatas. Suurest hirmust sai ühe valangu mulle keresse ja jäin u 3000 vere peal pidama. Nippisin ta tühjaks, sain survival kiti (tikud,noa) ja veel nipet näpet ning asusin otsima kompassi. Ringi tuiates tuli mängu veel omasid ning peagi kohtusime Taneliga, edasi jätkus teekond juba San Arulco suunas. Teepealt leidsime kaks kopterivrakki ning palju looti . Ise logisin välja kuskil kiriku kandis ning Taneli teekond jätkus juba lennujaama suunas.
Homme vaataks seda värki päevavalges ka, öösel oli väga chill vahelduseks ning gammaga mängimine tegi täpselt õige fiilingu nagu ise öösel näeks.
|
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
 |
Velociraptor
HV veteran

liitunud: 27.03.2004
|
02.08.2012 08:23:18
|
|
|
Nigeli serverid maas hetkel vist
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
pro
HV kasutaja
liitunud: 03.05.2004
|
02.08.2012 12:51:10
|
|
|
kas lu15 on maas?
_________________ In game name:lusikas |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
ufo56
HV Guru

liitunud: 18.11.2004
|
02.08.2012 14:10:45
|
|
|
Franzuu kirjutas: |
carlking kirjutas: |
Franzuu kirjutas: |
ufo56 kirjutas: |
Ja mis seal peaks sellist ressurssi kasutama. Ebareaalsed näitajad plus see SSD jutt. Ei tea mis asi seal seda ketast kasutab. Töötab samal põhimõttel nagu iga teine MP.
Oleks faile kuskilt võtta vms siis prooviks aga midagi sebima ise ei viitsi küll hakata. |
andmed näitavad et 40-50 slot serverid võtavad 2TB-5TB kuus ja peak sellise serveri puhul on kusagil 30 Mbps |
see pole ju mingi näitaja
5 TB ~ 5000GB
Kuus on 30 ööpäeva
5000/30 = 166 GB ööpäevas
ööpäevas on 24h
166/24=6,9GB tunnis
see teeb kuskil 115 megabaiti minutis mis on 15/15 ühendusele nohu
REAALSELT aga ei jagune riba ja serveri kasutus võrdselt ajaühiku peale, seega võime arvestada ~12h tsüklitega (päeval mängitakse, öösel magatakse)
seega 50/50 ühendus oleks miinimumiks
aga siin teoretiseerides me seda kunagi teada ei saa.... pmst tuleks ikkagi proovida kellegagi läbi üks korralik kast 100/100 ühenduse otsa toppida ning vaadata mis juhtub. dayz mod on serverile tasuta kättesaadav
dayz foorumist leidsin sellised nõuided serverile
Q: Can I host a DayZ Server?
A: Use the contact form if your server has these broad requirements and wish to be run 24/7:
Windows OS (only tested on Windows Server 2008)
4GB RAM
Dual Core CPU (Quad recommended)
10Mbps down, 5Mbps up (considered a minimum for ~25 players, can spike well above)
Able to run the custom HIVE console EXE application
RDP for DayZ staff so updates can be self applied. Alpha is a very rough time, 10 updates van be released in an hour
MySQL (currently not used, but in Beta/Release each server will run its own DB) |
leidsin uuendatud nõudmised (alla selle ei võeta vastu)
* CPU: Quad Core @ 3Ghz+ (CPU is the main bottleneck for an ArmA server, so the more powerful the better)
* RAM: 8GB (RAM isn't a big issue in an ArmA server, so don't be overly concerned with having copious amounts)
* Storage: 50GB+ HDD - 500 IOPS minimum. SSD or 15k RPM SAS is recommended.
* Network: 100Mbps+ dedicated. Bandwidth cap must be at least 2TB or more. |
Andke failid ja proovime järgi siis. Või kust mida saab.
_________________
Lae pildid -> pilt.io |
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
02.08.2012 14:14:06
|
|
|
tsitaat: |
Andke failid ja proovime järgi siis. Või kust mida saab.
|
alustama peab vist sealt, kahjuks. või on kuskil torrentzis olemas, proovimiseks
https://support.dayzmod.com/cart.php?a=confproduct&i=0
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
02.08.2012 14:22:36
|
|
|
Files:
Full: http://www.hv.ee
Update: http://www.hv.ee
Hotfix: http://www.hv.ee
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
viimati muutis Sold OUT 02.08.2012 14:26:17, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Velociraptor
HV veteran

liitunud: 27.03.2004
|
02.08.2012 14:24:31
|
|
|
Wat ?
Anyway, Nigeli servud tunduvad ikka maas olevat hetkel.
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
02.08.2012 14:25:52
|
|
|
DrZ kirjutas: |
Wat ?
Anyway, Nigeli servud tunduvad ikka maas olevat hetkel. |
sensuur
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lovvi
HV veteran

liitunud: 20.01.2009
|
02.08.2012 14:54:56
|
|
|
DrZ kirjutas: |
Wat ?
Anyway, Nigeli servud tunduvad ikka maas olevat hetkel. |
Nigelad serverid
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
ufo56
HV Guru

liitunud: 18.11.2004
|
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
parm
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.11.2004
|
02.08.2012 15:21:45
|
|
|
ufo56 kirjutas: |
Mäng peab endal olemas olema ? |
Kui ma tahan standalone DayZ serverit teha, siis kas ma pean selle serveri jaoks ostma eraldi ARMA2:CO või piisab kui ma kopeerin oma olemasolevast armast kaustad sinna ja näitan installi ajal pathi? Panin faile laadima ja kui leian mingi normaalse quad-core raua, lükkan private-hive serveri püsti äkki isegi
|
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel889
HV kasutaja

liitunud: 08.12.2005
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
02.08.2012 15:36:29
|
|
|
parm kirjutas: |
ufo56 kirjutas: |
Mäng peab endal olemas olema ? |
Kui ma tahan standalone DayZ serverit teha, siis kas ma pean selle serveri jaoks ostma eraldi ARMA2:CO või piisab kui ma kopeerin oma olemasolevast armast kaustad sinna ja näitan installi ajal pathi? Panin faile laadima ja kui leian mingi normaalse quad-core raua, lükkan private-hive serveri püsti äkki isegi  |
serveril endal vist cd keyd ei ole. kopeerid data serverisse lihtsalt ja hostid sealt.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
tiivik
HV kasutaja

liitunud: 15.12.2009
|
02.08.2012 15:43:30
|
|
|
hah kuna rafter ja mõmmi olid ainukesed selles sinises bussis siis ma eeldan, et see toimus varsti peale seda kui ma rooli üle andsin ja välja logisin. Lucky me
|
|
tagasi üles |
|
 |
naguuus
HV vaatleja
liitunud: 22.10.2011
|
02.08.2012 15:48:43
|
|
|
Täitsa lõpp, ma olin samal hetkel teisel pool mäe jalamil kus need heinapallid on ja püüdsin seda sama tüüpi flankida aga nii kui ma mäe otsa jõudsin oli ta salapäraselt kadunud ja tuleb välja et suutis märkamatult elektrosse lammutama juba minna -.-
Mäe peal sain ikkagi tina kellegi teise käest.
Ja oligi kahtlane et ma ei kuulnud seda bussi minema sõitmas või õhku lendamas ja mõtlesime et kuidas see lihtsalt ära sai kaduda, [sarcasm] aga must be hax kuna see mäng on ju täiesti bugivaba [/sarcasm]
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
|