Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  DayZ (arma 2 mod) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 239, 240, 241  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Arvutipäss
Kreisi kasutaja
Arvutipäss

liitunud: 26.11.2011




sõnum 19.07.2012 23:14:33 vasta tsitaadiga

LKits kirjutas:
piraat262 kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler
Õel... samas naljakas jah icon_smile.gif

Kui ma esimest korda mängisin, siis mul soovitati täiega palju zombisid koguda ja läbi vee joosta. Öeldi, et zombid vette ei tule...


Aga asjad kaovad vees;)
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 43
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Redikate
HV veteran
Redikate

liitunud: 30.12.2005




sõnum 19.07.2012 23:35:31 vasta tsitaadiga

Ja ka Zombied ujuvad / tulevad vette.
_________________
http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do."
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
parm
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.07.2012 00:53:01 vasta tsitaadiga

Täna trippisin Pobeda dami kandis ja leidsin omale kena valge Coyota. Teepeal lõunapoole leidsin ka kopterivraki - AS50, FN FAL APVS4 ja tavaline ning M249SAW, rohem ei viitsinud korjata. Zeleno tanklas oli ühe Belarusijuhiga väike kokkupõrge aga mõlemad saime eluga tulema. Peitsin siis auto põhjapoole ning pani karurauad valvama icon_biggrin.gif







Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 49
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cromaclear
HV kasutaja
Cromaclear

liitunud: 02.04.2007




sõnum 20.07.2012 01:52:18 vasta tsitaadiga

Nii palju kui me testisime, siis karurauad ei teinud essugi. Isegi mitte dmgit.
_________________
BF3 platoon : http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655240976803519/
BF3 nick : KrisRhazta
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ollari
HV kasutaja
ollari

liitunud: 17.01.2007




sõnum 20.07.2012 01:53:08 vasta tsitaadiga

Sai ka täna tutvust tehtud selle modiga. Esmamulje tundub väga fun. Algatuseks hüppasin mingisse suvalisse servusse, esimene koledus üle elatud, hakkasin sisemaale ronima. Kahjuks tuli pimedus peale ja trippisin täiesti lampi kusagil võsas. Pika ekslemise peale õnnestus asukoht kindalaks teha ja sai juba kaardi järgi mingi asula välja otsida. Leidsin ka küla, sealt sain enfiildi ja muud tavaari. Peale neid leide motivatsioon tõusis ja plaanisin edasi seigelda, olgugi et täiesti kottpime oli. Kui olin asulast veidi eemale jõudnud ja rushisin uute eesmärkide poole, käis suvalise padriku vahel pimeduses mitu valangut ja sinna see teekod lõppes icon_sad.gif Ja see ehmatus oli võigas, ehk peaaegu püksitegemise stsenaarium icon_razz1.gif
_________________
Kujundpudrutaja
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dinkz
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2008




sõnum 20.07.2012 03:01:18 vasta tsitaadiga

sai ka omale siis täna Arma II soetatud.

aga probleem on tekstuuridega, tekstuurid on ruudulised ja kohati käivad ka valged flashid ekraani eest läbi. on ehk keegi varem ka sellise probleemiga kokku puutunud. arvuti conf. on näha profiilis.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 20.07.2012 09:25:41 vasta tsitaadiga

Redikate kirjutas:
Ja ka Zombied ujuvad / tulevad vette.
Jah icon_sad.gif Seda sain ma siis teada...

Kurat - täitsa vinguviiuli tuju! Eile mingid kuradima häkkerid telepordivad ja siis annan tina, telepordivad minema. Vahva - selline tunne, et keegi on koguaeg seljataga ja tahab kuuli anda.

c20xe kirjutas:
sai ka omale siis täna Arma II soetatud.

aga probleem on tekstuuridega, tekstuurid on ruudulised ja kohati käivad ka valged flashid ekraani eest läbi. on ehk keegi varem ka sellise probleemiga kokku puutunud. arvuti conf. on näha profiilis.
Mul on sama teema. Täiesti lambi asukohas hakkab värdjaid viskama.

Kusjuures - FPSi tõusu ega langust ei märganud, kui tõmbasin tekstuuride jms kvaliteedi alla/üles. Nii, et mängin kõik põhjas (v.a AA ja mingid post-värgid).

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Voyage
HV Guru

liitunud: 07.01.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.07.2012 09:27:26 vasta tsitaadiga

sain ka eile lõpuks mängu tiba proovitud. Esimesel katsel andis mulle keegi võõras tina (polnud jõudnud 10 min mängidagi)
Nüüd teisel korral leidsin kohe kirve. Kahjuks aggrosin ka omajagu zombisid. Murdsin ka luud. Ühes garaažis kuulsin mingit juttu - kas mängus on kuulda teiste suhtlust?
Anyway tema abiga sai luud parandatud ja edasi tiba mütatud. Hetkel nüüd iga natukese aja pärast minestan (verd 3k).
Kuidas te tuvastate millistesse majadesse saab minna? Ise veel matsu ei jaga.
Kommentaarid: 753 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 601
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 20.07.2012 09:33:55 vasta tsitaadiga

Voyage kirjutas:
sain ka eile lõpuks mängu tiba proovitud. Esimesel katsel andis mulle keegi võõras tina (polnud jõudnud 10 min mängidagi)
Nüüd teisel korral leidsin kohe kirve. Kahjuks aggrosin ka omajagu zombisid. Murdsin ka luud. Ühes garaažis kuulsin mingit juttu - kas mängus on kuulda teiste suhtlust?
Anyway tema abiga sai luud parandatud ja edasi tiba mütatud. Hetkel nüüd iga natukese aja pärast minestan (verd 3k).
Kuidas te tuvastate millistesse majadesse saab minna? Ise veel matsu ei jaga.
Juttu saab rääkida jah erinevates kanalites.
Kui serveris on aktiveeritud globaalsed kanalid, siis enamasti on nende nimed "Global channel" ja/või "Side channel"
Teineteise juures (80m lähedusel) saab rääkida/kirjutada "Direct channel" vms kaudu.
Enamasti kasutatakse voice'i jaoks ikka eraldi programmi - näiteks Mumble või Teamspeak.

Majade kohapealt - vaata sellist kaarti: http://dayzdb.com/map
Ülimalt kasulik - annab hea aimduse kus mis on.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
issi
HV vaatleja
issi

liitunud: 20.07.2012




sõnum 20.07.2012 11:32:48 vasta tsitaadiga

Miks serveritesse sisse ei saa? Mul näitab, et bad version... Kuigi kõik on up to date. icon_neutral.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Redikate
HV veteran
Redikate

liitunud: 30.12.2005




sõnum 20.07.2012 11:34:23 vasta tsitaadiga

issi kirjutas:
Miks serveritesse sisse ei saa? Mul näitab, et bad version... Kuigi kõik on up to date. icon_neutral.gif


Pead võtma serveri millel on sama arma patch mis sul.
Viimaste Arma beta patchidega on mingi backward compatibility issues
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
issi
HV vaatleja
issi

liitunud: 20.07.2012




sõnum 20.07.2012 11:37:12 vasta tsitaadiga

Miks seda viimast ei saa tõmmata? 95168'l küsib parooli ja kasutajanime.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 14.09.2002




sõnum 20.07.2012 11:38:16 vasta tsitaadiga

tõmmake sixupdater ei pea selle vigase lehega jamama
mängu launchimiseks tõmmake dayzcommander
Kommentaarid: 490 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 398
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 20.07.2012 11:39:21 vasta tsitaadiga

issi kirjutas:
Miks seda viimast ei saa tõmmata? 95168'l küsib parooli ja kasutajanime.
Nende FTP server on ülekoormatud - kasutajate hulk on täis.
Tõmbasin alla ja lasin Upload.ee'sse:
http://www.upload.ee/files/2527151/ARMA2_OA_Build_95168.zip.html

Ning mõned varasemad samuti:
http://www.upload.ee/files/2527163/ARMA2_OA_Build_95054.zip.html
http://www.upload.ee/files/2527153/ARMA2_OA_Build_95099.zip.html

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
issi
HV vaatleja
issi

liitunud: 20.07.2012




sõnum 20.07.2012 11:42:02 vasta tsitaadiga

Kus kohas siin sixupdateris saab? Modi tuleb uuendada vms?

Aitäh sulle LKits.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Voyage
HV Guru

liitunud: 07.01.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.07.2012 12:58:29 vasta tsitaadiga

täna ka ütleb mulle LU15 bad version
kuigi sixupdated on olemas
Kommentaarid: 753 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 601
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
saiake_you
HV kasutaja
saiake_you

liitunud: 12.11.2010




sõnum 20.07.2012 13:15:57 vasta tsitaadiga

Jah minul ka. Sixupdater käskis update teha, aga server pole veel updateitud.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Venturi
HV kasutaja
Venturi

liitunud: 06.12.2004




sõnum 20.07.2012 13:16:52 vasta tsitaadiga

LU15 oli hommikul arma II beta version 90545. Vaadake üle, et olete sama beta patchi peal.
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
trader616
HV vaatleja

liitunud: 01.04.2011




sõnum 20.07.2012 13:58:30 vasta tsitaadiga

Orjastasime üleile ühe ingliskeelse mängija. Tal ei olnud meie neljaliikmelise hi-tec relvastuse vastu midagi teha, nii otsustas ta meie käsklustele alluda. Lootida ei olnud tal lubatud, üle lagedate väljade jooksis ta kõige ees ning zombide rünnaku korral pidi ta relvadega mängijate haavad kinni siduma. Kui ta oleks sööki või jooki nõudnud, siis oleksime ta silmapilkselt maha lasknud. Kuuletus üsna hästi, kuni Chernogorski kortermajade juures ilmusid kaks mängijat meid ründama. Mõlemad leidsid seal ka oma lõpu, kuid üks meie omadest hukkus lahingu käigus. Kohe peale seda otsustas ori visata "kogemata" ühe värvilise suitsugranaadi majade kõrvale ning vabandas veel, et kogemata vajutas valet nuppu. Paranoia sai meist võitu ning ostustasime orja laskekommando stiilis hukata. Käskisime tal seina äärde minna ning kihutasime talle mitmeid kuule pähe. Võimalik, et tegemist oli mängijaga, kes läbi teamspeaki vm andis oma sõpradele informatsiooni meie liikumiste kohta ning võimalik ka, et lootis, et lõpuks viime ta enda laagrisse. Me oleks ta enne niikuinii teise ilma saatnud, sest DayZis ei saa küll kunagi kedagi klanivälist usaldada.
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
white
HV kasutaja

liitunud: 06.06.2003




sõnum 20.07.2012 14:22:02 vasta tsitaadiga

trader616 kirjutas:
Orjastasime üleile ühe ingliskeelse mängija. Tal ei olnud meie neljaliikmelise hi-tec relvastuse vastu midagi teha, nii otsustas ta meie käsklustele alluda. Lootida ei olnud tal lubatud, üle lagedate väljade jooksis ta kõige ees ning zombide rünnaku korral pidi ta relvadega mängijate haavad kinni siduma. Kui ta oleks sööki või jooki nõudnud, siis oleksime ta silmapilkselt maha lasknud. Kuuletus üsna hästi, kuni Chernogorski kortermajade juures ilmusid kaks mängijat meid ründama. Mõlemad leidsid seal ka oma lõpu, kuid üks meie omadest hukkus lahingu käigus. Kohe peale seda otsustas ori visata "kogemata" ühe värvilise suitsugranaadi majade kõrvale ning vabandas veel, et kogemata vajutas valet nuppu. Paranoia sai meist võitu ning ostustasime orja laskekommando stiilis hukata. Käskisime tal seina äärde minna ning kihutasime talle mitmeid kuule pähe. Võimalik, et tegemist oli mängijaga, kes läbi teamspeaki vm andis oma sõpradele informatsiooni meie liikumiste kohta ning võimalik ka, et lootis, et lõpuks viime ta enda laagrisse. Me oleks ta enne niikuinii teise ilma saatnud, sest DayZis ei saa küll kunagi kedagi klanivälist usaldada.


icon_biggrin.gif Täitsa pekkis. Sellist asja lugedes mõistan, et ikka eriline elu seal käib ja peab ka endale mängu muretsema.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kaun
HV kasutaja
Kaun

liitunud: 25.03.2007




sõnum 20.07.2012 14:29:02 vasta tsitaadiga

trader616 kirjutas:
Orjastasime üleile ühe ingliskeelse mängija. Tal ei olnud meie neljaliikmelise hi-tec relvastuse vastu midagi teha, nii otsustas ta meie käsklustele alluda. Lootida ei olnud tal lubatud, üle lagedate väljade jooksis ta kõige ees ning zombide rünnaku korral pidi ta relvadega mängijate haavad kinni siduma. Kui ta oleks sööki või jooki nõudnud, siis oleksime ta silmapilkselt maha lasknud. Kuuletus üsna hästi, kuni Chernogorski kortermajade juures ilmusid kaks mängijat meid ründama. Mõlemad leidsid seal ka oma lõpu, kuid üks meie omadest hukkus lahingu käigus. Kohe peale seda otsustas ori visata "kogemata" ühe värvilise suitsugranaadi majade kõrvale ning vabandas veel, et kogemata vajutas valet nuppu. Paranoia sai meist võitu ning ostustasime orja laskekommando stiilis hukata. Käskisime tal seina äärde minna ning kihutasime talle mitmeid kuule pähe. Võimalik, et tegemist oli mängijaga, kes läbi teamspeaki vm andis oma sõpradele informatsiooni meie liikumiste kohta ning võimalik ka, et lootis, et lõpuks viime ta enda laagrisse. Me oleks ta enne niikuinii teise ilma saatnud, sest DayZis ei saa küll kunagi kedagi klanivälist usaldada.


Imelik, et inimesed kuuletuvad sellistele asjadele icon_razz.gif

ma oleks teile sellise jutu peale kohe kuuli andnud, mis sest et oleks ise ka otsa saanud, vähemalt oleks kellegi kaasa võtnud icon_smile.gif

Keskmise taseme varustus on juba kogenud mängijal päris kerge saada, sest tead kust otsida.

Hi-tech varustus mängib pmst rolli ainult siis kui on pime ja isegi siis mitte alati.

viimane kord 3vs2 said ühed väga väga hea varustusega vennad oma õppetunni kui tulid ise mind ja mu sõpra tulistama. Väljas oli just hakanud valgeks minema, niiet natuke me nägime. muidu oleks nemad võitnud, sest neil oli nightvision. Lahing oli suure lageda platsi peal, niiet neil oli väga suur eelis, sest nemad nägid meid esimesena ka.

Sellepärast DayZ ongi fun, et kõike võib juhtuda.

_________________
PC: Planetside 2, Warframe
xbox tag: Plat0nius
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Voyage
HV Guru

liitunud: 07.01.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.07.2012 14:29:50 vasta tsitaadiga

haha fun lugemine icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 753 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 601
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 20.07.2012 14:31:52 vasta tsitaadiga

Ise olen leidnud ülimalt häid asju:
Deer stand
Barracks
Barn
ja loomulikult allakukkunud helikopterid

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Kruvi
HV kasutaja

liitunud: 12.09.2003




sõnum 20.07.2012 14:34:49 vasta tsitaadiga

trader616 kirjutas:
Orjastasime üleile ühe ingliskeelse mängija. Tal ei olnud meie neljaliikmelise hi-tec relvastuse vastu midagi teha, nii otsustas ta meie käsklustele alluda. Lootida ei olnud tal lubatud, üle lagedate väljade jooksis ta kõige ees ning zombide rünnaku korral pidi ta relvadega mängijate haavad kinni siduma. Kui ta oleks sööki või jooki nõudnud, siis oleksime ta silmapilkselt maha lasknud. Kuuletus üsna hästi, kuni Chernogorski kortermajade juures ilmusid kaks mängijat meid ründama. Mõlemad leidsid seal ka oma lõpu, kuid üks meie omadest hukkus lahingu käigus. Kohe peale seda otsustas ori visata "kogemata" ühe värvilise suitsugranaadi majade kõrvale ning vabandas veel, et kogemata vajutas valet nuppu. Paranoia sai meist võitu ning ostustasime orja laskekommando stiilis hukata. Käskisime tal seina äärde minna ning kihutasime talle mitmeid kuule pähe. Võimalik, et tegemist oli mängijaga, kes läbi teamspeaki vm andis oma sõpradele informatsiooni meie liikumiste kohta ning võimalik ka, et lootis, et lõpuks viime ta enda laagrisse. Me oleks ta enne niikuinii teise ilma saatnud, sest DayZis ei saa küll kunagi kedagi klanivälist usaldada.


Lahe thumbs_up.gif

Vist postitasin juba, aga kordan selle peale teadaolevalt esimest sellist juhtumit:
http://kotaku.com/5923400/dude-gets-kidnapped-in-dayz-tweets-the-whole-thing
Ja venna enda kirjutus sellest:
http://games.on.net/2012/07/stockholm-syndrome-how-six-men-kidnapped-me-in-dayz/

Päris unikaalseid situatsoone loob selline väike alpha staadiumis mod'ike. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
issi
HV vaatleja
issi

liitunud: 20.07.2012




sõnum 20.07.2012 14:43:55 vasta tsitaadiga

Ise mängin sõbraga.. Leidsime üksteist üles ja siis tuli välja, et server on laggine. Põhimõtteliselt tema nägi mind linna poole minemas ja mina näen teda ise linna poole minemas kuigi olin põllul icon_lol.gif Õhtul siis käime 2 linna läbi, sest toit ja jook on otsakorral.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  DayZ (arma 2 mod) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 239, 240, 241  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.