Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Arvutipäss
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.11.2011
|
19.07.2012 23:14:33
|
|
|
LKits kirjutas: |
piraat262 kirjutas: |
Spoiler 
|
Õel... samas naljakas jah
Kui ma esimest korda mängisin, siis mul soovitati täiega palju zombisid koguda ja läbi vee joosta. Öeldi, et zombid vette ei tule... |
Aga asjad kaovad vees;)
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
19.07.2012 23:35:31
|
|
|
Ja ka Zombied ujuvad / tulevad vette.
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
parm
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.11.2004
|
20.07.2012 00:53:01
|
|
|
Täna trippisin Pobeda dami kandis ja leidsin omale kena valge Coyota. Teepeal lõunapoole leidsin ka kopterivraki - AS50, FN FAL APVS4 ja tavaline ning M249SAW, rohem ei viitsinud korjata. Zeleno tanklas oli ühe Belarusijuhiga väike kokkupõrge aga mõlemad saime eluga tulema. Peitsin siis auto põhjapoole ning pani karurauad valvama
|
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cromaclear
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2007
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
ollari
HV kasutaja

liitunud: 17.01.2007
|
20.07.2012 01:53:08
|
|
|
Sai ka täna tutvust tehtud selle modiga. Esmamulje tundub väga fun. Algatuseks hüppasin mingisse suvalisse servusse, esimene koledus üle elatud, hakkasin sisemaale ronima. Kahjuks tuli pimedus peale ja trippisin täiesti lampi kusagil võsas. Pika ekslemise peale õnnestus asukoht kindalaks teha ja sai juba kaardi järgi mingi asula välja otsida. Leidsin ka küla, sealt sain enfiildi ja muud tavaari. Peale neid leide motivatsioon tõusis ja plaanisin edasi seigelda, olgugi et täiesti kottpime oli. Kui olin asulast veidi eemale jõudnud ja rushisin uute eesmärkide poole, käis suvalise padriku vahel pimeduses mitu valangut ja sinna see teekod lõppes Ja see ehmatus oli võigas, ehk peaaegu püksitegemise stsenaarium
_________________ Kujundpudrutaja |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dinkz
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.04.2008
|
20.07.2012 03:01:18
|
|
|
sai ka omale siis täna Arma II soetatud.
aga probleem on tekstuuridega, tekstuurid on ruudulised ja kohati käivad ka valged flashid ekraani eest läbi. on ehk keegi varem ka sellise probleemiga kokku puutunud. arvuti conf. on näha profiilis.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007
|
20.07.2012 09:25:41
|
|
|
Redikate kirjutas: |
Ja ka Zombied ujuvad / tulevad vette. |
Jah Seda sain ma siis teada...
Kurat - täitsa vinguviiuli tuju! Eile mingid kuradima häkkerid telepordivad ja siis annan tina, telepordivad minema. Vahva - selline tunne, et keegi on koguaeg seljataga ja tahab kuuli anda.
c20xe kirjutas: |
sai ka omale siis täna Arma II soetatud.
aga probleem on tekstuuridega, tekstuurid on ruudulised ja kohati käivad ka valged flashid ekraani eest läbi. on ehk keegi varem ka sellise probleemiga kokku puutunud. arvuti conf. on näha profiilis. |
Mul on sama teema. Täiesti lambi asukohas hakkab värdjaid viskama.
Kusjuures - FPSi tõusu ega langust ei märganud, kui tõmbasin tekstuuride jms kvaliteedi alla/üles. Nii, et mängin kõik põhjas (v.a AA ja mingid post-värgid).
_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Voyage
HV Guru
liitunud: 07.01.2004

|
20.07.2012 09:27:26
|
|
|
sain ka eile lõpuks mängu tiba proovitud. Esimesel katsel andis mulle keegi võõras tina (polnud jõudnud 10 min mängidagi)
Nüüd teisel korral leidsin kohe kirve. Kahjuks aggrosin ka omajagu zombisid. Murdsin ka luud. Ühes garaažis kuulsin mingit juttu - kas mängus on kuulda teiste suhtlust?
Anyway tema abiga sai luud parandatud ja edasi tiba mütatud. Hetkel nüüd iga natukese aja pärast minestan (verd 3k).
Kuidas te tuvastate millistesse majadesse saab minna? Ise veel matsu ei jaga.
|
|
Kommentaarid: 753 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
601 |
|
tagasi üles |
|
 |
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007
|
20.07.2012 09:33:55
|
|
|
Voyage kirjutas: |
sain ka eile lõpuks mängu tiba proovitud. Esimesel katsel andis mulle keegi võõras tina (polnud jõudnud 10 min mängidagi)
Nüüd teisel korral leidsin kohe kirve. Kahjuks aggrosin ka omajagu zombisid. Murdsin ka luud. Ühes garaažis kuulsin mingit juttu - kas mängus on kuulda teiste suhtlust?
Anyway tema abiga sai luud parandatud ja edasi tiba mütatud. Hetkel nüüd iga natukese aja pärast minestan (verd 3k).
Kuidas te tuvastate millistesse majadesse saab minna? Ise veel matsu ei jaga. |
Juttu saab rääkida jah erinevates kanalites.
Kui serveris on aktiveeritud globaalsed kanalid, siis enamasti on nende nimed "Global channel" ja/või "Side channel"
Teineteise juures (80m lähedusel) saab rääkida/kirjutada "Direct channel" vms kaudu.
Enamasti kasutatakse voice'i jaoks ikka eraldi programmi - näiteks Mumble või Teamspeak.
Majade kohapealt - vaata sellist kaarti: http://dayzdb.com/map
Ülimalt kasulik - annab hea aimduse kus mis on.
_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
issi
HV vaatleja

liitunud: 20.07.2012
|
20.07.2012 11:32:48
|
|
|
Miks serveritesse sisse ei saa? Mul näitab, et bad version... Kuigi kõik on up to date.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
20.07.2012 11:34:23
|
|
|
issi kirjutas: |
Miks serveritesse sisse ei saa? Mul näitab, et bad version... Kuigi kõik on up to date.  |
Pead võtma serveri millel on sama arma patch mis sul.
Viimaste Arma beta patchidega on mingi backward compatibility issues
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
issi
HV vaatleja

liitunud: 20.07.2012
|
20.07.2012 11:37:12
|
|
|
Miks seda viimast ei saa tõmmata? 95168'l küsib parooli ja kasutajanime.
|
|
tagasi üles |
|
 |
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
20.07.2012 11:38:16
|
|
|
tõmmake sixupdater ei pea selle vigase lehega jamama
mängu launchimiseks tõmmake dayzcommander
|
|
Kommentaarid: 490 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
398 |
|
tagasi üles |
|
 |
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
issi
HV vaatleja

liitunud: 20.07.2012
|
20.07.2012 11:42:02
|
|
|
Kus kohas siin sixupdateris saab? Modi tuleb uuendada vms?
Aitäh sulle LKits.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Voyage
HV Guru
liitunud: 07.01.2004

|
20.07.2012 12:58:29
|
|
|
täna ka ütleb mulle LU15 bad version
kuigi sixupdated on olemas
|
|
Kommentaarid: 753 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
601 |
|
tagasi üles |
|
 |
saiake_you
HV kasutaja

liitunud: 12.11.2010
|
20.07.2012 13:15:57
|
|
|
Jah minul ka. Sixupdater käskis update teha, aga server pole veel updateitud.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Venturi
HV kasutaja

liitunud: 06.12.2004
|
20.07.2012 13:16:52
|
|
|
LU15 oli hommikul arma II beta version 90545. Vaadake üle, et olete sama beta patchi peal.
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
trader616
HV vaatleja
liitunud: 01.04.2011
|
20.07.2012 13:58:30
|
|
|
Orjastasime üleile ühe ingliskeelse mängija. Tal ei olnud meie neljaliikmelise hi-tec relvastuse vastu midagi teha, nii otsustas ta meie käsklustele alluda. Lootida ei olnud tal lubatud, üle lagedate väljade jooksis ta kõige ees ning zombide rünnaku korral pidi ta relvadega mängijate haavad kinni siduma. Kui ta oleks sööki või jooki nõudnud, siis oleksime ta silmapilkselt maha lasknud. Kuuletus üsna hästi, kuni Chernogorski kortermajade juures ilmusid kaks mängijat meid ründama. Mõlemad leidsid seal ka oma lõpu, kuid üks meie omadest hukkus lahingu käigus. Kohe peale seda otsustas ori visata "kogemata" ühe värvilise suitsugranaadi majade kõrvale ning vabandas veel, et kogemata vajutas valet nuppu. Paranoia sai meist võitu ning ostustasime orja laskekommando stiilis hukata. Käskisime tal seina äärde minna ning kihutasime talle mitmeid kuule pähe. Võimalik, et tegemist oli mängijaga, kes läbi teamspeaki vm andis oma sõpradele informatsiooni meie liikumiste kohta ning võimalik ka, et lootis, et lõpuks viime ta enda laagrisse. Me oleks ta enne niikuinii teise ilma saatnud, sest DayZis ei saa küll kunagi kedagi klanivälist usaldada.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
white
HV kasutaja
liitunud: 06.06.2003
|
20.07.2012 14:22:02
|
|
|
trader616 kirjutas: |
Orjastasime üleile ühe ingliskeelse mängija. Tal ei olnud meie neljaliikmelise hi-tec relvastuse vastu midagi teha, nii otsustas ta meie käsklustele alluda. Lootida ei olnud tal lubatud, üle lagedate väljade jooksis ta kõige ees ning zombide rünnaku korral pidi ta relvadega mängijate haavad kinni siduma. Kui ta oleks sööki või jooki nõudnud, siis oleksime ta silmapilkselt maha lasknud. Kuuletus üsna hästi, kuni Chernogorski kortermajade juures ilmusid kaks mängijat meid ründama. Mõlemad leidsid seal ka oma lõpu, kuid üks meie omadest hukkus lahingu käigus. Kohe peale seda otsustas ori visata "kogemata" ühe värvilise suitsugranaadi majade kõrvale ning vabandas veel, et kogemata vajutas valet nuppu. Paranoia sai meist võitu ning ostustasime orja laskekommando stiilis hukata. Käskisime tal seina äärde minna ning kihutasime talle mitmeid kuule pähe. Võimalik, et tegemist oli mängijaga, kes läbi teamspeaki vm andis oma sõpradele informatsiooni meie liikumiste kohta ning võimalik ka, et lootis, et lõpuks viime ta enda laagrisse. Me oleks ta enne niikuinii teise ilma saatnud, sest DayZis ei saa küll kunagi kedagi klanivälist usaldada. |
Täitsa pekkis. Sellist asja lugedes mõistan, et ikka eriline elu seal käib ja peab ka endale mängu muretsema.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaun
HV kasutaja

liitunud: 25.03.2007
|
20.07.2012 14:29:02
|
|
|
trader616 kirjutas: |
Orjastasime üleile ühe ingliskeelse mängija. Tal ei olnud meie neljaliikmelise hi-tec relvastuse vastu midagi teha, nii otsustas ta meie käsklustele alluda. Lootida ei olnud tal lubatud, üle lagedate väljade jooksis ta kõige ees ning zombide rünnaku korral pidi ta relvadega mängijate haavad kinni siduma. Kui ta oleks sööki või jooki nõudnud, siis oleksime ta silmapilkselt maha lasknud. Kuuletus üsna hästi, kuni Chernogorski kortermajade juures ilmusid kaks mängijat meid ründama. Mõlemad leidsid seal ka oma lõpu, kuid üks meie omadest hukkus lahingu käigus. Kohe peale seda otsustas ori visata "kogemata" ühe värvilise suitsugranaadi majade kõrvale ning vabandas veel, et kogemata vajutas valet nuppu. Paranoia sai meist võitu ning ostustasime orja laskekommando stiilis hukata. Käskisime tal seina äärde minna ning kihutasime talle mitmeid kuule pähe. Võimalik, et tegemist oli mängijaga, kes läbi teamspeaki vm andis oma sõpradele informatsiooni meie liikumiste kohta ning võimalik ka, et lootis, et lõpuks viime ta enda laagrisse. Me oleks ta enne niikuinii teise ilma saatnud, sest DayZis ei saa küll kunagi kedagi klanivälist usaldada. |
Imelik, et inimesed kuuletuvad sellistele asjadele
ma oleks teile sellise jutu peale kohe kuuli andnud, mis sest et oleks ise ka otsa saanud, vähemalt oleks kellegi kaasa võtnud
Keskmise taseme varustus on juba kogenud mängijal päris kerge saada, sest tead kust otsida.
Hi-tech varustus mängib pmst rolli ainult siis kui on pime ja isegi siis mitte alati.
viimane kord 3vs2 said ühed väga väga hea varustusega vennad oma õppetunni kui tulid ise mind ja mu sõpra tulistama. Väljas oli just hakanud valgeks minema, niiet natuke me nägime. muidu oleks nemad võitnud, sest neil oli nightvision. Lahing oli suure lageda platsi peal, niiet neil oli väga suur eelis, sest nemad nägid meid esimesena ka.
Sellepärast DayZ ongi fun, et kõike võib juhtuda.
_________________ PC: Planetside 2, Warframe
xbox tag: Plat0nius |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Voyage
HV Guru
liitunud: 07.01.2004

|
20.07.2012 14:29:50
|
|
|
haha fun lugemine
|
|
Kommentaarid: 753 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
601 |
|
tagasi üles |
|
 |
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kruvi
HV kasutaja
liitunud: 12.09.2003
|
20.07.2012 14:34:49
|
|
|
trader616 kirjutas: |
Orjastasime üleile ühe ingliskeelse mängija. Tal ei olnud meie neljaliikmelise hi-tec relvastuse vastu midagi teha, nii otsustas ta meie käsklustele alluda. Lootida ei olnud tal lubatud, üle lagedate väljade jooksis ta kõige ees ning zombide rünnaku korral pidi ta relvadega mängijate haavad kinni siduma. Kui ta oleks sööki või jooki nõudnud, siis oleksime ta silmapilkselt maha lasknud. Kuuletus üsna hästi, kuni Chernogorski kortermajade juures ilmusid kaks mängijat meid ründama. Mõlemad leidsid seal ka oma lõpu, kuid üks meie omadest hukkus lahingu käigus. Kohe peale seda otsustas ori visata "kogemata" ühe värvilise suitsugranaadi majade kõrvale ning vabandas veel, et kogemata vajutas valet nuppu. Paranoia sai meist võitu ning ostustasime orja laskekommando stiilis hukata. Käskisime tal seina äärde minna ning kihutasime talle mitmeid kuule pähe. Võimalik, et tegemist oli mängijaga, kes läbi teamspeaki vm andis oma sõpradele informatsiooni meie liikumiste kohta ning võimalik ka, et lootis, et lõpuks viime ta enda laagrisse. Me oleks ta enne niikuinii teise ilma saatnud, sest DayZis ei saa küll kunagi kedagi klanivälist usaldada. |
Lahe
Vist postitasin juba, aga kordan selle peale teadaolevalt esimest sellist juhtumit:
http://kotaku.com/5923400/dude-gets-kidnapped-in-dayz-tweets-the-whole-thing
Ja venna enda kirjutus sellest:
http://games.on.net/2012/07/stockholm-syndrome-how-six-men-kidnapped-me-in-dayz/
Päris unikaalseid situatsoone loob selline väike alpha staadiumis mod'ike.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
issi
HV vaatleja

liitunud: 20.07.2012
|
20.07.2012 14:43:55
|
|
|
Ise mängin sõbraga.. Leidsime üksteist üles ja siis tuli välja, et server on laggine. Põhimõtteliselt tema nägi mind linna poole minemas ja mina näen teda ise linna poole minemas kuigi olin põllul Õhtul siis käime 2 linna läbi, sest toit ja jook on otsakorral.
|
|
tagasi üles |
|
 |
|