Miks kutsuda seda crappiks`?? Mõte oli Aftershockil geniaalne et sul oli õhus pea baas mis liikus ringi ja sa ei pea saatma oma lennukeid teisele poole maailma.
Inimesi leveldasid ka mõistlikult ja mängu raskus kasvas iga uue vaenlase liigiga _________________ Ära tee teisele seda mis sa tahad et sulle tehtaks.... maitsed võivad ju erinenda.
mind probe vajas eleriumiit afaik. Ma tootsin algul laserpüstoleid ning kohe, kui uurimused tehtud siis vist oli long range scanner vms mis oli suurima kasumipotensiaaliga vidin, mis toorainet ei vajanud. _________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
No eleriumiga on see asi, et kui lased mingi 20 ufpt kuus alla, siis pole sedagi kuhugi panna
Mängu lõpus olid kuud ikka suht lõputud. Nonstop missions. Iga kuu lõpus oli 1 terror site ka vähemalt.. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
No eleriumiga on see asi, et kui lased mingi 20 ufpt kuus alla, siis pole sedagi kuhugi panna
Sõltub, kuidas seda teha. Mul oli terve suur laevastik varustatud kõige vihasemate relvadega mis enamuse ufodest suht ribadeks laskis. Seetõttu polnud ka eleriumit niiväga jalga segada _________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Ma enamasti mängisin plasma/laser cannoniga laevadel ning suuremate purakate vastu oli fusion balls. Põhjus oli ka lihtne - fusion ball + small ufo = auk.
Mängu lõpu poole oli ikka väga cool, kui senjoor Miguel Bain üksi oma pea 300 move pointi ja 100% + täpsusega ufosid läbis...
Mul mingi hetk olid pead ka nende reqruitide nimed, kellel oli hea psi resistance. Siis läks natuke kergemaks. Muidu oli nii, et treenid oma lontusid ja siis esimese Etheriali laevaga hakkab porno pihta. Peale PSI labsi saad teada, et sinu armee tuumik on täiesti useless ülejäänud mängu, sest PSI resistance on nii madal, et missioonidele võtta on liiga riskantne lihtsalt... Jakubrik vist oli üks tüüp kellel oli kohe väga kõrge psi resistance, kui nime õigesti mäletan... _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Ooo jaa. Mul oli lõpupoole spets meeskond igavate/ebaoluliste ufode "koristamiseks".
Üks 100% täpsusega tont flying suit'iga kusagile kõrgele avatud kohta
Üks "pikamajooksja" kaarti avastama
Neli suvalist tonti blaster launcheritega enda laevas
Tolle jooksjaga siis käisin kaarti läbi, võimalusel snaiper võttis vastased maha. Kui kusagil ümber nurga oli siis blasterlaunherid tegid puhta töö. Muidugi terror missioonidel tegin ikka ilusti ja korralikult ikka heavy plasmadega _________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
mind probe vajas eleriumiit afaik. Ma tootsin algul laserpüstoleid ning kohe, kui uurimused tehtud siis vist oli long range scanner vms mis oli suurima kasumipotensiaaliga vidin, mis toorainet ei vajanud.
Ma tegin plasma rifleid. Tootmine odav ja kiire, ning kasum müügi pealt ka korralik.
Ho Ho, ma mängisin väga kaua tankidega, sest manpower on avastamiseks liiga kallis. Relvadest üsna lõpuni enamasti laseriga.
UFO-s oli armor ikka suht unreliable - 1 shot kill oli tavaline. Kui sa oled tüüpi mingi 100 missiooni investeerinud, siis väga ei taha, et ta Crysalid'i hammustuse kätte ära kooleb randomly.
Aga jah, missiooni plaan iseenesest on väga tuttav...
aivo80, Plasma on odav Heavy oli mingi 115k ca vist. Peaks vaatma, mul on x-com installitud
Oh nostalgai - I AM ZOOO EXCITE! _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Kui sa oled tüüpi mingi 100 missiooni investeerinud, siis väga ei taha, et ta Crysalid'i hammustuse kätte ära kooleb randomly.
Loodusliku valiku kaudu sain omale rahva, kel polnud eriline probleem reserveeritud TU'dega autoshot'i teha ning lähenevad Crysalid või muud pahalased maha võtta _________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Originally Posted by LeftyRighty:
"Are you guys going to be putting it up to pre-order on steam? or is it just boxed copies for release?"
Yep, it'll be available to pre-order on Steam closer to launch.
Ho Ho kirjutas:
Aeron kirjutas:
Kui sa oled tüüpi mingi 100 missiooni investeerinud, siis väga ei taha, et ta Crysalid'i hammustuse kätte ära kooleb randomly.
Loodusliku valiku kaudu sain omale rahva, kel polnud eriline probleem reserveeritud TU'dega autoshot'i teha ning lähenevad Crysalid või muud pahalased maha võtta
PSI võtmes looduslik valik tähendas seda, et alates Etherialidest, mis võis olla umbes teisel mängu kuul, kui väga tubli olla , oli pmt surevus väga kõrge ning värbamise kulud suured. Kui PSI labs valmis, siis ostad mingi 20 tüüpi ja vabaned kohe nendest kellel PSI madal oli ning siis hakkad pmt uuesti oma 54 time uniti ning 15% autoshot accuracy'ga möllama _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Avastan nii ruttu kui võimalik selle mõttekontrolli aparaadi.
Palkan hästi palju sõdureid ja lasen kõik lahti kelle PSI on alla 80 (siis ei teki paanikahoogusid ja nad ei allu tulnuka kontrollile).
Treenin neljal sõduril mõttekontrolli võimekuse maksimumi.
Edasine rünnak on kaheksa mehega, kus neli on mindkontrolli meest (istuvad kogu aeg laevas või siis baasi stardiplatvormil), kes hakkavad juhtima kõiki tulnukaid, kes pildile satuvad. Teised neli on suvalised avastajad (ainus tingimus on, et PSI peab kõrge olema).
EDIT: Selle taktikaga chrysalid muutuvad su parimateks sõpradeks, kuna neil on palju time uniteid. Peab lihtsalt jälgima, et visuaalne ahel ei katkeks.
EDIT2: Ma loodan, et mind control tuleb ka selesse XCOM'i remake'i. Kuid nad võiksid seda natuke nerfida.
Minu arust, kui ma kunagi ammu-ammu mängisin originaali, siis kõige parem ja kasulikum oli toota-müüa laser püstoleid, kõige parem kasum.
Aga tunne on selline, et kui oleks raha siis pre-orderiks selle mängu ja kustutaks kõik muud mängud ära ( Isegi plaan soetada ufo:extraterrestrials 2 ). See noorusest saadud ufo-pisik on ikka jube.
tädi maali internetist rääkis, et tuleb lineaarne mäng. Kindlad missid, kindlad mapid. Kardetakse, et konsooligeneratsioon ei luhvtita rahatähti muidu.
Loodame, et see tädi ajas udu, sest muidu on ju replay value 0. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
aastaid tagasi kui mäng esmakordselt ilmus, sai seda kõvasti mängitud, oli päris lhtne camp oma mehed nurga taha ,lase käigud edasi ja oota millal koll pea väla pistab, vähemal 1/5 tulistas, raskem oli mobidega kes mindfucki kasutasid.
anyway ei use et see 2012 oma uuendatud gaafikaga läbi lööks, idee iseenesest juba igivana
tädi maali internetist rääkis, et tuleb lineaarne mäng. Kindlad missid, kindlad mapid. Kardetakse, et konsooligeneratsioon ei luhvtita rahatähti muidu.
Selle pärast tegelt väga ei olegi julgend pre orderit ära teha. Viimase aja remaked on ikka suht pekkis omadega. Ootan ilusti ülevaated ära ja siis saab otsustada. Siiski loodan, et ei tule nii,
nagu see maali moor rääkis.
anyway ei use et see 2012 oma uuendatud gaafikaga läbi lööks, idee iseenesest juba igivana
... sellega ei tahaks hästi nõustuda, antud mängutüüp on pigem alakasutatud ja võiks võrrelda oma aegumatuse poolest lausa malega. Kahjuks nõuab sellise mängu arendamine aga üsna keerulise AI loomist, mille interaktsiioon mängumaailma ja inimesest oponendiga oleks loomulik ja pakuks tänu mitmekesisele ja interaktiivsele maailmale ainulaadseid situatsioone ja pinget pikakas ajaks. Paraku keskmine arendaja koos publitseerijaga on tänapäeval ainult raha peal väljas ja mängud meenutavad pigem äriprojekte, mitte niiväga nö. mängukunsti paremat poolt ... _________________
Kahjuks nõuab sellise mängu arendamine aga üsna keerulise AI loomist
Kuda võtta. Originaal sai hakkama täisidioodist AI'ga. Natuke sai omal ajal uuritud selle tööpõhimõtteid ning suht naljakas oli, et midagi nii triviaalset suutis pakkuda enam-vähem asist vastupanu _________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
... aga lihtsuses peitubki tihti geniaalsus tollal polnud rohkem vajagi sest vanemad arvutid mõtlesid keerulisemates missioonides käike minuteid. Praeguseks muidugi enam nii lihtsalt ei saa, juba mängumaailm ise loob nii palju strateegilisi faktoreid, millega tuleb arvestada, et selle kõige testimine ja silumine võtab ilmselt juba üüratu aja ... _________________
Kahjuks nõuab sellise mängu arendamine aga üsna keerulise AI loomist
Kuda võtta. Originaal sai hakkama täisidioodist AI'ga. Natuke sai omal ajal uuritud selle tööpõhimõtteid ning suht naljakas oli, et midagi nii triviaalset suutis pakkuda enam-vähem asist vastupanu
Enese alalhoiu instinkt tundub ka olevat-blaster launcheriga enda vastas olijat ei lase. Huvitav kas ufodel endil ka mingi majandus on? Päris koom oleks kui ufod pankrotti läheks ja peavad oma teema kokkupakkima _________________ Maailm oleks puhas ja süüta
kui poleks õllejogurtit
- Õ.Õ.
UFO defense/terror from the deep'is minu teada ei olnud kuid apocalypses midagi juba oli. Igatahes seal suutsin neile nii palju paha teha, et poole mängu pealt nad praktiliselt lõpetasid linna ründamise kuna polnud laevu millega seda teha _________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Mida see UFO AI üldse "mõtles"? Mingi juurdlemine nagu on, aga kui palju pole aru saanud. _________________ Maailm oleks puhas ja süüta
kui poleks õllejogurtit
- Õ.Õ.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.