Kindel preorder, kui on täidetud kaks tingimust, mis olid olemas Resident Evil 5-s: Split Screen's story läbimängimine ning midagi "The Mercenaries Mode" taolist.
Resident Evil 5 seltsis sai naisega päris palju tunde meeldivalt veedetud:)
Ma loodan südamest, et RE6s on rohkem "Raccoon City all over again" ja zombisid, kui treileris nähtud Gears of Warist ripitud katte tagant katte taha hüppamist ja TULIRELVADEGA vastaste kõmmutamist. Call of Doody Evil 6 -.-;;;
Godhand, vana hea RE suri neljanda osaga... _________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
Mulle tundus videost, et neid hüppeid kattesse teeb konkreetselt vaid Chris. Leoniga paistis asi vähe rahulikum olema.
Vana RE tagasitulekut pole ilmselt küll väga mõtet oodata üldse. Hea kui uusi osasid täiesti purebred Gears of Wariks ei pöörata ja vähemalt mingit õudust luua üritatakse. RE5 oli selles osas kahjuks täieliki pettumus - atmosfäär lihtsalt puudus. Vähemalt mäng oli hea.
Traileri järgi tundub, et Leoni osad on scary horror ja Chrisi omad action packed shooter. Minule kõik resident evil mängud meeldinud seega kindel day one ost.
Producers – Hiroyuki Kobayashi who worked on Resident Evil 1, Resident Evil 2, Resident Evil Zero, Resident evil 4, and also Resident Evil Degeneration
tsitaat:
Any of the three main story branches will be selectable early on in the game, allowing players to see each storyline through to completion before starting another one.
nagu ikka... toode peab olema nii labane, kui on kõige lollim kasutaja, siis müüb.
Võiks juba sellest kompleksist üle saada ja tabijat natuke motiveerida ka vahelduseks...vms.
nagu ikka... toode peab olema nii labane, kui on kõige lollim kasutaja, siis müüb.
Võiks juba sellest kompleksist üle saada ja tabijat natuke motiveerida ka vahelduseks...vms.
Pidevalt kumab läbi ulmelisema mängu puhul, et järjes on vaja viia sisse rida muudatus, aga enam jaolt on need muudatused suunatud ühte väravasse - mängija peab vähem ajusid ragistama ja rohkem joosta ja tulistada saama. CoD on ehe näide sellest.. mitu neid juba on? 9? Alan Wake kallal aga vinguti, et liiga palju sisu.. tahaks ilgelt tulistada. Minu arvates oli see just nauditav mäng, seda oma sisukuse poolest. Miski pärast on aga ikka meil vaja selliseid mänge kus RedBull peab ühes käes olema ja pult teises.
Sama printsiipi näeb ka Hollywoodi kassahittide puhul. Meie imestame miks pidevalt saasta juurde vändatakse. Arvustused räägivad ju iseenda eest. Kui, aga võtta keskmiselt ameeriklaselt kinouksel intervjuu, siis mitte mingisugust mentaalset turgutust vajav labane vaatamine saab ülistuste osaliseks. Jutt käib filmist "In Time". Keskmise vaataja jaoks on see s*taks deep filmielamus Kui see on lagi, siis millest me räägime. Ülejäänud kraam on sõna otseses mõttes üle mõistuse.
Keskmine vaataja/mängija on lihtsalt väga rumal ja mitte miski ei sunni teda ennast käsile võtma või end halvasti tundma. Niikaua, kui rumal olla on pop. Meelelahutus maailm teeb aga kõik selleks, et lihtsameelsed ennast hästi tunneksid, vändates juurde sisutuid filme ja tootes sama sisuvaeseid mänge.
Seda mõtlesin
The details come courtesy of Resident Evi 6's executive producer Hiroyuki Kobayashi, director Eiichiro Sasaki, and producer Yoshiaki Hirabayashi, by way of Japanese gaming bible Famitsu.
Kobayashi kicked off by providing an insight into the design of the game, saying that it isn't a return to the basics of the series and instead builds on the good points of Resident Evil 4 and Resident Evil 5. He also specifically mentions the desire to create a more 'colorful' game.
Edukas... mina igatahes RE6ga enam luurele ei lähe.
Ja akk räägib täiesti õigust. Vaadake ka samal teemal ühte head tõsielul põhinevat filmi, Idiocracy.
Godhand, tundub, et selle mängu kogu "aur" + "kellad ja viled" läheb co-op'ile _________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
Cover süsteem siis viitab sellele ,et zombid on omale tulirelvad sebinud ? Muidu see vana kontroll skeem mulle meeldis rohkem , võiks olla nagu Dead Space 2 movement oli siis oleks rahul.
Pidevalt kumab läbi ulmelisema mängu puhul, et järjes on vaja viia sisse rida muudatus, aga enam jaolt on need muudatused suunatud ühte väravasse - mängija peab vähem ajusid ragistama ja rohkem joosta ja tulistada saama. CoD on ehe näide sellest.. mitu neid juba on? 9? Alan Wake kallal aga vinguti, et liiga palju sisu.. tahaks ilgelt tulistada. Minu arvates oli see just nauditav mäng, seda oma sisukuse poolest. Miski pärast on aga ikka meil vaja selliseid mänge kus RedBull peab ühes käes olema ja pult teises.
Sama printsiipi näeb ka Hollywoodi kassahittide puhul. Meie imestame miks pidevalt saasta juurde vändatakse. Arvustused räägivad ju iseenda eest. Kui, aga võtta keskmiselt ameeriklaselt kinouksel intervjuu, siis mitte mingisugust mentaalset turgutust vajav labane vaatamine saab ülistuste osaliseks. Jutt käib filmist "In Time". Keskmise vaataja jaoks on see s*taks deep filmielamus Kui see on lagi, siis millest me räägime. Ülejäänud kraam on sõna otseses mõttes üle mõistuse.
Keskmine vaataja/mängija on lihtsalt väga rumal ja mitte miski ei sunni teda ennast käsile võtma või end halvasti tundma. Niikaua, kui rumal olla on pop. Meelelahutus maailm teeb aga kõik selleks, et lihtsameelsed ennast hästi tunneksid, vändates juurde sisutuid filme ja tootes sama sisuvaeseid mänge.
Seda mõtlesin
Vot mina ei saa aru inimestest, kes nii mõtlevad, et nii nagu nemad asju tahavad on õige ja nii nagu teised mõtlevad ja tahavad on vale. Ehk siis kes sa kurat oled selline, et tuled seletama, et keskmine mängija/vaataja on rumal? Nagu ma aru saan, pead ennast jube targaks ja asjalikuks? Tunnen sulle kaasa
Ise olen kõik Resident Evili mängud, mis on PS1, PS2 ja PS3-el ilmunud, läbi mänginud. Ajuragistamist on küll tõesti vähe vähem, kuid mängud on alates esimesest osast vägagi mängitavad ja ka kindel 6-da mängu mängija! Trailer on paljulubav, minusugune "rumal" on ülimalt rahul!
Pidevalt kumab läbi ulmelisema mängu puhul, et järjes on vaja viia sisse rida muudatus, aga enam jaolt on need muudatused suunatud ühte väravasse - mängija peab vähem ajusid ragistama ja rohkem joosta ja tulistada saama. CoD on ehe näide sellest.. mitu neid juba on? 9? Alan Wake kallal aga vinguti, et liiga palju sisu.. tahaks ilgelt tulistada. Minu arvates oli see just nauditav mäng, seda oma sisukuse poolest. Miski pärast on aga ikka meil vaja selliseid mänge kus RedBull peab ühes käes olema ja pult teises.
Sama printsiipi näeb ka Hollywoodi kassahittide puhul. Meie imestame miks pidevalt saasta juurde vändatakse. Arvustused räägivad ju iseenda eest. Kui, aga võtta keskmiselt ameeriklaselt kinouksel intervjuu, siis mitte mingisugust mentaalset turgutust vajav labane vaatamine saab ülistuste osaliseks. Jutt käib filmist "In Time". Keskmise vaataja jaoks on see s*taks deep filmielamus Kui see on lagi, siis millest me räägime. Ülejäänud kraam on sõna otseses mõttes üle mõistuse.
Keskmine vaataja/mängija on lihtsalt väga rumal ja mitte miski ei sunni teda ennast käsile võtma või end halvasti tundma. Niikaua, kui rumal olla on pop. Meelelahutus maailm teeb aga kõik selleks, et lihtsameelsed ennast hästi tunneksid, vändates juurde sisutuid filme ja tootes sama sisuvaeseid mänge.
Seda mõtlesin
Vot mina ei saa aru inimestest, kes nii mõtlevad, et nii nagu nemad asju tahavad on õige ja nii nagu teised mõtlevad ja tahavad on vale. Ehk siis kes sa kurat oled selline, et tuled seletama, et keskmine mängija/vaataja on rumal? Nagu ma aru saan, pead ennast jube targaks ja asjalikuks? Tunnen sulle kaasa
Ise olen kõik Resident Evili mängud, mis on PS1, PS2 ja PS3-el ilmunud, läbi mänginud. Ajuragistamist on küll tõesti vähe vähem, kuid mängud on alates esimesest osast vägagi mängitavad ja ka kindel 6-da mängu mängija! Trailer on paljulubav, minusugune "rumal" on ülimalt rahul!
Kahju et tundsid ennast puudutatuna.
Loodan et homme annab naine ennast kätte ja sa ei pea foorumis oma fustratsiooni välja elama.
Ok viimane rida oli nali Mulle ka tegelikult ei meeldi, kui inimesed üheülbaliselt oma seisukohti peale suruvad ja teisi elama õpetavad, aga sa võta mu teksti kui üht võimalust sajast. Seda enam et tegemist on ju hüpoteesiga, sest mängu ei ole me keegi reaalselt katsuda saanud. Seisukohti on mitmeid, tõde vast lebab seal kuskil vahepeal.
Mina aga üritan tulevikus vältida liialt radikaalseid väljendeid ja mitte välja paiste sellela kes ma ei ole.
Suure tõenäosusega hangin ma mingil hetkel ka endale RE6. Karta on muidugi et alles pärast hinnalangust. Ma ei ole hardcore RE fän nii et minu jaoks ei ole midagi väga hullu, kui tegemist ongi shooteriga. Lihtsalt natuke kahju, et mänguriiul üheülbaliseks kisub.
Ära siis pikka viha pea
No mina olen vanakooli RE austaja ja olen täiesti nõus, et see saaga pole enam see, mis vanasti. Graafikaliselt on tõesti läinud ajaga edasi, aga sisu on rohkem sinna jookse/tulista valdkonda uuemad osad. See on minu arvamus.
akk-i kirjapandu oli minuarust väga õige, igaüks võib oma arvamust avaldada. Nii ta kahjuks on, et tänapäeval mängud on lihtsaks tehtud.
Aga loomulikult ei arva ma seda, et uus RE 6 halb peaks tulema. _________________ Futurist
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.