Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum ![Teata moderaatorile Teata moderaatorile](./images/icon_move_w.gif) |
|
Mercury
HV veteran
liitunud: 08.03.2007
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
vanavares
HV vaatleja
liitunud: 21.10.2007
|
12.06.2012 11:54:36
|
|
|
Esialgse plaani kohaselt toimub HV Tekkiti versioonivahetus juba täna (teisipäeval, 12.juunil 2012) alates kella 18:00 õhtul.
Kokku läheb ehk tund-paar. Kui jamad on, siis võibolla kauem.
Vabandused vähese etteteatamise aja pärast. Jooksev info Esperneti HVMC IRQ kanalilt.
Vihm
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Magic
HV Guru
![Magic Magic](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/02700e454d679f31f27c6f0768986dd1.png)
liitunud: 28.12.2001
|
12.06.2012 12:45:57
|
|
|
Vaat, et enne tegema ei hakka...mul vaja asju ümber tõsta
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Mercury
HV veteran
liitunud: 08.03.2007
|
12.06.2012 13:14:48
|
|
|
Magic kirjutas: |
Vaat, et enne tegema ei hakka...mul vaja asju ümber tõsta ![icon_razz.gif](images/smiles/icon_razz.gif) |
Ma oleks plaaninud serveri ülemineku veidi hiljem teha, et inimesed oleksid rohkem teadlikud mida peab tegema. Kuna vihmal on järgnevatel päevadel vähe aega, siis langetasime otsuse täna 18:00 serveri kinni panna ja alustada üleminekut.
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Magic
HV Guru
![Magic Magic](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/02700e454d679f31f27c6f0768986dd1.png)
liitunud: 28.12.2001
|
12.06.2012 13:21:44
|
|
|
ei ole hullu...saan võib-olla ka tööl ära teha
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Mercury
HV veteran
liitunud: 08.03.2007
|
12.06.2012 18:40:31
|
|
|
Vahetage oma Tekkit rec. build vastu ja tehke Clear Cache
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
FD
HV kasutaja
![FD FD](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/a8fa6b553b655657f943cb8fd85859d1.jpg)
liitunud: 09.08.2005
|
12.06.2012 19:44:15
|
|
|
kurjam, mu head asjad olid ju seifis.... nojah, mis siin ikka, ega nutma ei hakka...
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Mercury
HV veteran
liitunud: 08.03.2007
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Magic
HV Guru
![Magic Magic](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/02700e454d679f31f27c6f0768986dd1.png)
liitunud: 28.12.2001
|
13.06.2012 09:52:28
|
|
|
mis masin seal pildil on?
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
cubedude
Kreisi kasutaja
![cubedude cubedude](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/dffd35da31ef2bcd348d8f691aa819f4.png)
liitunud: 20.12.2009
|
13.06.2012 09:55:59
|
|
|
Magic kirjutas: |
mis masin seal pildil on? |
Tunnel bore
|
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
87 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Mercury
HV veteran
liitunud: 08.03.2007
|
14.06.2012 01:47:31
|
|
|
Back to the future!
World ehk Tekkit ja survival on Normal tasemega. Nether ja End on Hard tasemega. Dynmap automaatne uuendamine on maha keeratud. Uuendab kaarte nüüd kord nädalas. Flat on maha läinud ja jäänud Surface.
Survival maailma pääseb spawnist (keskel) ja tagasi pääseb Survival spawnist kui astuda kahe jack o lantern vahele.
Igas maailmas on nüüd eraldi kodu. s.t saab omada mitu kodu ehk survival maailmas üks kodu (/sethome) ja tekkit maailmas teine kodus (/sethome).
Ps! Võimalik, et vanad kodud tekkitis on kustunud, peab tegema uuesti /sethome.
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Magic
HV Guru
![Magic Magic](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/02700e454d679f31f27c6f0768986dd1.png)
liitunud: 28.12.2001
|
17.06.2012 11:09:52
|
|
|
Kas tuulikud rikkus ka update ära?
No ei tooda nii palju kui varem... sisuliselt jõudlus see, mis uued pannud olen
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
MrAndu
HV kasutaja
![MrAndu MrAndu](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/8829c88a7cfe530fe19ee3cf804c28fb.png)
liitunud: 26.07.2007
|
17.06.2012 12:42:08
|
|
|
võimalik jah, et pead need uuesti panema (kuna plokkide ID-d muutusid siis ei pruugi asjad enam omavahel ühenduses olla ja seepärast peab neid uuesti panema)
või proovi juhe uuesti panna tuuliku otsa peale
_________________ Ma pole mingi spetsialist kuigi võiks ju olla... |
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
1 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Magic
HV Guru
![Magic Magic](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/02700e454d679f31f27c6f0768986dd1.png)
liitunud: 28.12.2001
|
17.06.2012 12:52:15
|
|
|
Mnjaa... 60eu->4
aga eks olegi põhjust teha süsteem kuidagi kergemini hallatavaks ja chekkata efektiivsus üle.
irw...põhjus teada:
Please note, as of Tekkit version 3.0.3, a Wind Mill must be placed at an extremely high hight, at least 90-95 blocks high, in order for them to generate any amount of electricity.
tropid...
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
etk
HV kasutaja
![etk etk](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/bf5c269dd268552f7d6c2eddf0bb8d1c.jpg)
liitunud: 10.10.2006
|
17.06.2012 18:19:44
|
|
|
Magic, kui sa oleksid varem uurinud wind millide tööd, siis sa teaksid, et nad on algusest peale tehtud sõltuvaks kõrgusest ehk kõrgemal toodavad rohkem. Ja kuna muutus mängus heigth limit, siis muudeti sellega koos ilmselt ka wind mill coefitsenti, sest muidu pannes max kõrgusele, 256, siis oleks eelmise süsteemiga windmill tootnud ebaloomulikku kogust energiat. Seega tuleb windmill lihtsalt ümber paigutada ja jätkata eluga
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Magic
HV Guru
![Magic Magic](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/02700e454d679f31f27c6f0768986dd1.png)
liitunud: 28.12.2001
|
18.06.2012 12:25:42
|
|
|
etk kirjutas: |
Magic, kui sa oleksid varem uurinud wind millide tööd, siis sa teaksid, et nad on algusest peale tehtud sõltuvaks kõrgusest ehk kõrgemal toodavad rohkem. Ja kuna muutus mängus heigth limit, siis muudeti sellega koos ilmselt ka wind mill coefitsenti, sest muidu pannes max kõrgusele, 256, siis oleks eelmise süsteemiga windmill tootnud ebaloomulikku kogust energiat. Seega tuleb windmill lihtsalt ümber paigutada ja jätkata eluga ![icon_smile.gif](images/smiles/icon_smile.gif) |
Windmill ja toodab ebaloomulikult palju
Lihtsalt mulle meeldivad need rohkem...riskidest olin teadlik, aga see muutus oli üllatus.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
vanavares
HV vaatleja
liitunud: 21.10.2007
|
19.06.2012 10:19:32
|
|
|
Red Matter Pickaxe teema
Uues versioonis tekkis sellele suht "imelisele" tööriistale veel üks täiendav funktsioon - sellega saab ühe nupuvajutusega kõik ümbritsevad väärtuslikumad maagiplokid üles võtta. Ei mingit kaevamist, ainult näpuliigutus.
Mõni on sellest turbo-kirkast väga sisse võetud, mõni kaebab selle peale. Mis minekraft.eu kogukond arvab asjast? On see liiga võimas asi või pole probleemi?
[Vihm]
Sihuke relv siis: http://equivalentexchange.wikispaces.com/Red+Matter+pickAxe
Millegipärast see foorum ei luba teha kahte postitust järjest. Muudan siis olemasolevat:
Kuna RM pickaxe kohta tigedat tagasisidet ei tulnud, siis jääb kõik nii nagu praegu on. Kui kellelgi EE konfi kohta veel mingeid märkuseid on, siis rääkige otse MrAndu-le ja/või Mercury-le.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Mercury
HV veteran
liitunud: 08.03.2007
|
19.06.2012 20:09:33
|
|
|
DM Tools craftimine on hetkel blokeeritud kuni selgub, kuidas ära hoida serveri kokku jooksmine.
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
vanavares
HV vaatleja
liitunud: 21.10.2007
|
20.06.2012 01:29:45
|
|
|
Meil on nüüd mängus paar korda jutuks olnud LUA-s skriptimise teema. Esialgne idee oli lihtsalt teha ühiselt skriptikogu mida ei oleks teisel inimesel väga "abrakadabra" kasutada.
Aga kuna jutu käigus tekib alati ideid juurde, siis kohendaks plaane ja vaatame kas õnnestub midagi veel ägedamat teha.
Tekkitil on siis kaasas ComputerCraft-i nimeline mod, mille seadmetele saab LUA keeles (http://www.lua.org/) programme kirjutada. LUA iseenesest on lihtne keel, vähese hulga põhikonstruktsioonidega. ComputerCraft lisab sellele oma laiendusfunktsioonid, millega saab Minecrafti maailmas majandada.
Kood ise näeb välja umbes selline
-- näide turtlega tee ehitamiseks
for i=1, 300 do
turtle.forward()
turtle.placeDown()
end |
ja tulemuseks on selline lihtne sild üle Netheri laavajärve
Spoiler ![Spoiler](/images/exclamation.gif)
Sisuliselt käsutab see Turtlet 300 korda edasi liikuma ja kaasapandud plokki maha panema. Reaalseks kasutamiseks tuleks seda skripti muidugi kohendada ja mitmesuguseid kontrolle ja mugavusi lisada.
Lisaks Turtledega kaevamisele- ja ehitamisvõimalustele saab ComputerCraftis juhtida ka kõiki seadmeid mis oskavad redstone signaale kasutada. Teha saab koodlukke, suuri infotahvleid jm.
"Ägedam" idee oleks siis luua eraldi veebikeskkond kuhu saaks üksi või kambakesi tehtud skripte üles riputada. Mõni keerulisem projekt võib vajada ka pikemat plaanimist, seega oleks vaja ka teemade arutamiseks lihtsat foorumit. Valmis asjad lisaksime "raamatukokku" ja varustaksime lingiga mille abil seda saab mängumaailma sikutada.
Ja et tegijaid ja kasutajaid rohkem oleks, siis teeme juurde ka algajate sektsiooni õpetustega.
Kuhu ja mis kujul keskkond luua, on veel lahtine. Põhimõtteliselt oleks koodi haldamiseks ja versioonimiseks mugav kasutada mõnda olemasolevat keskkonda. Võime teha ka miksitud variandi - suhtluskeskkond ühte serverisse/rakendusse ja koodiga majandamine teise. Uurime seda teemat veel edasi ja katsume vähemalt foorumi osa püsti saada.
Et algus venima ei jääks, siis teeks ettepaneku et kes tahab kaasa lüüa võiks oma ideed siinsamas teemas välja käia. Kui soovi on, siis ka valmis üles riputada koos kerge kirjeldusega mis ja kuidas kasutada. Metsalane juba teatas et ta nokitseks hea meelega millegi uue kallal
Abi veebikeskkonna plaanimisel/loomisel oleks samuti väga teretulnud. MrAndu pakkus oma paari olemasolevat ja rakenduseta domeeninimegi välja. Ja teadupärast hoiab ta käigus seni üsna tagasihoidliku koormusega serverit, äkki on ta nõus mingitsorti majutust pakkuma.
/Vihm/
NB. RedPoweril on peaaegu valmis oma arvutite lahendus. Kui Computercraft ära tüütab, siis on järgmine asi kohe ootamas
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Ho Ho
HV Guru
![Ho Ho Ho Ho](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/b739e74adfab65d624c7068cb369c1b1.jpeg)
liitunud: 16.02.2002
|
20.06.2012 09:40:47
|
|
|
vanavares kirjutas: |
NB. RedPoweril on peaaegu valmis oma arvutite lahendus. Kui Computercraft ära tüütab, siis on järgmine asi kohe ootamas |
Ainus probleem on, et Forth on röögatult palju keerulisem, kui Lua ning RP2 programmide omavahel jagamine on samuti mõttetult keeruliseks aetud. Tõsi, võimatu pole, et mingi aeg sinna arvuti peale kirjutatakse ka mõne teise keele kompilaator-interpretaator, kuid tänu RP2 looja kiiksudele oleks selle jooksutamine tattaeglane.
Ehk siis RP2 arvuti vs computercraft on kaks kardinaalselt erinevat asja mille ainsaks ühisosaks on see, et mängu paigutatava bloki nimes on "computer"
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
vanavares
HV vaatleja
liitunud: 21.10.2007
|
20.06.2012 15:06:04
|
|
|
LUA ja FORTH on äärmiselt erinevad tõesti. Kes on teinud midagi assembleris või mikroprotsessoreid progenud, neile on FORTH enamvähem arusaadav.
Tegemist on üsna kindlat (madaltaseme) stiili järgiva lahendusega, ei tahaks seda enne maha teha kui proovinud ei ole. Kiiruse mõttes pidi see suutma jooksutada 1000 käsku per tick, mis peaks olema oluliselt parem kui Computercrafti virtuaalmasinal.
Masinaehituse fanaatikutele on RedPoweril igaljuhul üht-teist pakkuda: http://integratedredstone.wikispaces.com/Builds+using+Frames
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
tarts608
HV kasutaja
![tarts608 tarts608](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/e420bcc815160471165e56d4b12620d6.png)
liitunud: 18.10.2009
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
cubedude
Kreisi kasutaja
![cubedude cubedude](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/dffd35da31ef2bcd348d8f691aa819f4.png)
liitunud: 20.12.2009
|
24.06.2012 14:29:18
|
|
|
Tegid kõik kirkadega? Pidi tõesti igav olema
|
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
87 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Ho Ho
HV Guru
![Ho Ho Ho Ho](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/b739e74adfab65d624c7068cb369c1b1.jpeg)
liitunud: 16.02.2002
|
24.06.2012 20:02:03
|
|
|
vanavares kirjutas: |
Kiiruse mõttes pidi see suutma jooksutada 1000 käsku per tick, mis peaks olema oluliselt parem kui Computercrafti virtuaalmasinal. |
Tunnistan, et pole kumbagi benchmarkinud kuid eriti ei imestaks, kui CC siiski kokkuvõttes kiirem on tänu kõrgema taseme funktsioonidele.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
|