Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Minecraft märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 158, 159, 160 ... 175, 176, 177  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Mercury
HV veteran

liitunud: 08.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.06.2012 11:38:27 vasta tsitaadiga

TÄHTIS! 2.1.1 —> 3.0.4 ÜLEMINEK!

Palun lugeda kes mängivad serveris ega soovi asjadest ilma jääda! thumbs_up.gif
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vanavares
HV vaatleja

liitunud: 21.10.2007




sõnum 12.06.2012 11:54:36 vasta tsitaadiga

Esialgse plaani kohaselt toimub HV Tekkiti versioonivahetus juba täna (teisipäeval, 12.juunil 2012) alates kella 18:00 õhtul.
Kokku läheb ehk tund-paar. Kui jamad on, siis võibolla kauem.

Vabandused vähese etteteatamise aja pärast. Jooksev info Esperneti HVMC IRQ kanalilt.

Vihm
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 12.06.2012 12:45:57 vasta tsitaadiga

Vaat, et enne tegema ei hakka...mul vaja asju ümber tõsta icon_razz.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mercury
HV veteran

liitunud: 08.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.06.2012 13:14:48 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Vaat, et enne tegema ei hakka...mul vaja asju ümber tõsta icon_razz.gif


Ma oleks plaaninud serveri ülemineku veidi hiljem teha, et inimesed oleksid rohkem teadlikud mida peab tegema. Kuna vihmal on järgnevatel päevadel vähe aega, siis langetasime otsuse täna 18:00 serveri kinni panna ja alustada üleminekut.
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 12.06.2012 13:21:44 vasta tsitaadiga

ei ole hullu...saan võib-olla ka tööl ära teha icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mercury
HV veteran

liitunud: 08.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.06.2012 18:40:31 vasta tsitaadiga

Vahetage oma Tekkit rec. build vastu ja tehke Clear Cache
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
FD
HV kasutaja
FD

liitunud: 09.08.2005




sõnum 12.06.2012 19:44:15 vasta tsitaadiga

kurjam, mu head asjad olid ju seifis.... nojah, mis siin ikka, ega nutma ei hakka... icon_cry.gif
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mercury
HV veteran

liitunud: 08.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.06.2012 21:04:30 vasta tsitaadiga

Serveri maailm on edukalt konverditud 3.0.4 peale

FD kirjutas:
kurjam, mu head asjad olid ju seifis.... nojah, mis siin ikka, ega nutma ei hakka... icon_cry.gif


MrAndu aitab uuesti jalule saada beer_yum.gif
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 13.06.2012 09:52:28 vasta tsitaadiga

mis masin seal pildil on?
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cubedude
Kreisi kasutaja
cubedude

liitunud: 20.12.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.06.2012 09:55:59 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
mis masin seal pildil on?


Tunnel bore
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 87
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mercury
HV veteran

liitunud: 08.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.06.2012 01:47:31 vasta tsitaadiga



Back to the future!

World ehk Tekkit ja survival on Normal tasemega. Nether ja End on Hard tasemega. Dynmap automaatne uuendamine on maha keeratud. Uuendab kaarte nüüd kord nädalas. Flat on maha läinud ja jäänud Surface.
Survival maailma pääseb spawnist (keskel) ja tagasi pääseb Survival spawnist kui astuda kahe jack o lantern vahele.

Igas maailmas on nüüd eraldi kodu. s.t saab omada mitu kodu ehk survival maailmas üks kodu (/sethome) ja tekkit maailmas teine kodus (/sethome).
Ps! Võimalik, et vanad kodud tekkitis on kustunud, peab tegema uuesti /sethome.
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 17.06.2012 11:09:52 vasta tsitaadiga

Kas tuulikud rikkus ka update ära?
No ei tooda nii palju kui varem... sisuliselt jõudlus see, mis uued pannud olen thumbs_down.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MrAndu
HV kasutaja
MrAndu

liitunud: 26.07.2007




sõnum 17.06.2012 12:42:08 vasta tsitaadiga

võimalik jah, et pead need uuesti panema (kuna plokkide ID-d muutusid siis ei pruugi asjad enam omavahel ühenduses olla ja seepärast peab neid uuesti panema)
või proovi juhe uuesti panna tuuliku otsa peale

_________________
Ma pole mingi spetsialist kuigi võiks ju olla...
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 17.06.2012 12:52:15 vasta tsitaadiga

Mnjaa... 60eu->4 icon_biggrin.gif
aga eks olegi põhjust teha süsteem kuidagi kergemini hallatavaks ja chekkata efektiivsus üle.

irw...põhjus teada:
Please note, as of Tekkit version 3.0.3, a Wind Mill must be placed at an extremely high hight, at least 90-95 blocks high, in order for them to generate any amount of electricity.

tropid...
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 17.06.2012 18:19:44 vasta tsitaadiga

Magic, kui sa oleksid varem uurinud wind millide tööd, siis sa teaksid, et nad on algusest peale tehtud sõltuvaks kõrgusest ehk kõrgemal toodavad rohkem. Ja kuna muutus mängus heigth limit, siis muudeti sellega koos ilmselt ka wind mill coefitsenti, sest muidu pannes max kõrgusele, 256, siis oleks eelmise süsteemiga windmill tootnud ebaloomulikku kogust energiat. Seega tuleb windmill lihtsalt ümber paigutada ja jätkata eluga icon_smile.gif
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 18.06.2012 12:25:42 vasta tsitaadiga

etk kirjutas:
Magic, kui sa oleksid varem uurinud wind millide tööd, siis sa teaksid, et nad on algusest peale tehtud sõltuvaks kõrgusest ehk kõrgemal toodavad rohkem. Ja kuna muutus mängus heigth limit, siis muudeti sellega koos ilmselt ka wind mill coefitsenti, sest muidu pannes max kõrgusele, 256, siis oleks eelmise süsteemiga windmill tootnud ebaloomulikku kogust energiat. Seega tuleb windmill lihtsalt ümber paigutada ja jätkata eluga icon_smile.gif

Windmill ja toodab ebaloomulikult palju icon_biggrin.gif
Lihtsalt mulle meeldivad need rohkem...riskidest olin teadlik, aga see muutus oli üllatus.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vanavares
HV vaatleja

liitunud: 21.10.2007




sõnum 19.06.2012 10:19:32 vasta tsitaadiga

Red Matter Pickaxe teema
Uues versioonis tekkis sellele suht "imelisele" tööriistale veel üks täiendav funktsioon - sellega saab ühe nupuvajutusega kõik ümbritsevad väärtuslikumad maagiplokid üles võtta. Ei mingit kaevamist, ainult näpuliigutus.
Mõni on sellest turbo-kirkast väga sisse võetud, mõni kaebab selle peale. Mis minekraft.eu kogukond arvab asjast? On see liiga võimas asi või pole probleemi?

[Vihm]

Sihuke relv siis: http://equivalentexchange.wikispaces.com/Red+Matter+pickAxe

Millegipärast see foorum ei luba teha kahte postitust järjest. Muudan siis olemasolevat:
Kuna RM pickaxe kohta tigedat tagasisidet ei tulnud, siis jääb kõik nii nagu praegu on. Kui kellelgi EE konfi kohta veel mingeid märkuseid on, siis rääkige otse MrAndu-le ja/või Mercury-le.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mercury
HV veteran

liitunud: 08.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.06.2012 20:09:33 vasta tsitaadiga

DM Tools craftimine on hetkel blokeeritud kuni selgub, kuidas ära hoida serveri kokku jooksmine.
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vanavares
HV vaatleja

liitunud: 21.10.2007




sõnum 20.06.2012 01:29:45 vasta tsitaadiga

Meil on nüüd mängus paar korda jutuks olnud LUA-s skriptimise teema. Esialgne idee oli lihtsalt teha ühiselt skriptikogu mida ei oleks teisel inimesel väga "abrakadabra" kasutada.
Aga kuna jutu käigus tekib alati ideid juurde, siis kohendaks plaane ja vaatame kas õnnestub midagi veel ägedamat teha.

Tekkitil on siis kaasas ComputerCraft-i nimeline mod, mille seadmetele saab LUA keeles (http://www.lua.org/) programme kirjutada. LUA iseenesest on lihtne keel, vähese hulga põhikonstruktsioonidega. ComputerCraft lisab sellele oma laiendusfunktsioonid, millega saab Minecrafti maailmas majandada.

Kood ise näeb välja umbes selline
-- näide turtlega tee ehitamiseks
for i=1, 300 do
   turtle.forward()
   turtle.placeDown()
end


ja tulemuseks on selline lihtne sild üle Netheri laavajärve
Spoiler Spoiler Spoiler

Sisuliselt käsutab see Turtlet 300 korda edasi liikuma ja kaasapandud plokki maha panema. Reaalseks kasutamiseks tuleks seda skripti muidugi kohendada ja mitmesuguseid kontrolle ja mugavusi lisada.

Lisaks Turtledega kaevamisele- ja ehitamisvõimalustele saab ComputerCraftis juhtida ka kõiki seadmeid mis oskavad redstone signaale kasutada. Teha saab koodlukke, suuri infotahvleid jm.

"Ägedam" idee oleks siis luua eraldi veebikeskkond kuhu saaks üksi või kambakesi tehtud skripte üles riputada. Mõni keerulisem projekt võib vajada ka pikemat plaanimist, seega oleks vaja ka teemade arutamiseks lihtsat foorumit. Valmis asjad lisaksime "raamatukokku" ja varustaksime lingiga mille abil seda saab mängumaailma sikutada.
Ja et tegijaid ja kasutajaid rohkem oleks, siis teeme juurde ka algajate sektsiooni õpetustega.

Kuhu ja mis kujul keskkond luua, on veel lahtine. Põhimõtteliselt oleks koodi haldamiseks ja versioonimiseks mugav kasutada mõnda olemasolevat keskkonda. Võime teha ka miksitud variandi - suhtluskeskkond ühte serverisse/rakendusse ja koodiga majandamine teise. Uurime seda teemat veel edasi ja katsume vähemalt foorumi osa püsti saada.

Et algus venima ei jääks, siis teeks ettepaneku et kes tahab kaasa lüüa võiks oma ideed siinsamas teemas välja käia. Kui soovi on, siis ka valmis üles riputada koos kerge kirjeldusega mis ja kuidas kasutada. Metsalane juba teatas et ta nokitseks hea meelega millegi uue kallal icon_smile.gif
Abi veebikeskkonna plaanimisel/loomisel oleks samuti väga teretulnud. MrAndu pakkus oma paari olemasolevat ja rakenduseta domeeninimegi välja. Ja teadupärast hoiab ta käigus seni üsna tagasihoidliku koormusega serverit, äkki on ta nõus mingitsorti majutust pakkuma.

/Vihm/

NB. RedPoweril on peaaegu valmis oma arvutite lahendus. Kui Computercraft ära tüütab, siis on järgmine asi kohe ootamas icon_smile.gif
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 20.06.2012 09:40:47 vasta tsitaadiga

vanavares kirjutas:
NB. RedPoweril on peaaegu valmis oma arvutite lahendus. Kui Computercraft ära tüütab, siis on järgmine asi kohe ootamas
Ainus probleem on, et Forth on röögatult palju keerulisem, kui Lua ning RP2 programmide omavahel jagamine on samuti mõttetult keeruliseks aetud. Tõsi, võimatu pole, et mingi aeg sinna arvuti peale kirjutatakse ka mõne teise keele kompilaator-interpretaator, kuid tänu RP2 looja kiiksudele oleks selle jooksutamine tattaeglane.

Ehk siis RP2 arvuti vs computercraft on kaks kardinaalselt erinevat asja mille ainsaks ühisosaks on see, et mängu paigutatava bloki nimes on "computer" icon_smile.gif

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
vanavares
HV vaatleja

liitunud: 21.10.2007




sõnum 20.06.2012 15:06:04 vasta tsitaadiga

LUA ja FORTH on äärmiselt erinevad tõesti. Kes on teinud midagi assembleris või mikroprotsessoreid progenud, neile on FORTH enamvähem arusaadav.
Tegemist on üsna kindlat (madaltaseme) stiili järgiva lahendusega, ei tahaks seda enne maha teha kui proovinud ei ole. Kiiruse mõttes pidi see suutma jooksutada 1000 käsku per tick, mis peaks olema oluliselt parem kui Computercrafti virtuaalmasinal.

Masinaehituse fanaatikutele on RedPoweril igaljuhul üht-teist pakkuda: http://integratedredstone.wikispaces.com/Builds+using+Frames
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tarts608
HV kasutaja
tarts608

liitunud: 18.10.2009




sõnum 23.06.2012 13:31:32 vasta tsitaadiga

http://www.youtube.com/watch?v=xY5XpjmpR78&feature=player_embedded
_________________
http://steamcommunity.com/id/Twizek/
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.06.2012 16:53:37 vasta tsitaadiga

http://imgur.com/a/CZa9f
Igav hakkas.

_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cubedude
Kreisi kasutaja
cubedude

liitunud: 20.12.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.06.2012 14:29:18 vasta tsitaadiga

gan3b kirjutas:
http://imgur.com/a/CZa9f
Igav hakkas.


Tegid kõik kirkadega? Pidi tõesti igav olema icon_razz.gif
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 87
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 24.06.2012 20:02:03 vasta tsitaadiga

vanavares kirjutas:
Kiiruse mõttes pidi see suutma jooksutada 1000 käsku per tick, mis peaks olema oluliselt parem kui Computercrafti virtuaalmasinal.
Tunnistan, et pole kumbagi benchmarkinud kuid eriti ei imestaks, kui CC siiski kokkuvõttes kiirem on tänu kõrgema taseme funktsioonidele.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Minecraft mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 158, 159, 160 ... 175, 176, 177  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.