Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Diablo III märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 203, 204, 205 ... 589, 590, 591  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kavatsed osta D3: Reaper of Souls expansioni?
Jah
52%
 52%  [ 171 ]
Ei
47%
 47%  [ 154 ]
hääli kokku : 325

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 22.05.2012 13:45:04 vasta tsitaadiga

lauri23 kirjutas:
Cromaclear kirjutas:
Okei, saan mungaga easily inferno act 1 clearida ja butcherit farmida, aga ma küll rerollin
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=U5rVeCaltBw

Ma pole veel näinud ühtegi klassi, kelle üle keegi ei vinguks, et liiga nõrk.

Või kui selgub, et üks klass on oluliselt parem kui teised, siis raudselt nerfitakse ära Blizzardi poolt lähemal ajal.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 22.05.2012 13:48:54 vasta tsitaadiga

Lõpuks õnnestus siis natuke mängida ja Act I läbi teha normalis. Kulus kuskil 12+h, paar rare asja kah kukkus. 1 asi mis kohutavalt meeldib on art style ja level design thumbs_up.gif
_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 22.05.2012 14:02:01 vasta tsitaadiga

12h normali act1 jaoks? icon_eek.gif
mu normali mänguaeg kõigi nurkade läbijooksmisega ja ikaldustega nagu key ootamise ajal starteris sk jooksmisega oli 16h.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
delef
HV veteran
delef

liitunud: 12.12.2009




sõnum 22.05.2012 14:11:05 vasta tsitaadiga

4h act 1 max.
Kas act2,3,4 on ka huvitavamad?
Kommentaarid: 137 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
D3vil.ee
HV kasutaja

liitunud: 29.06.2003




sõnum 22.05.2012 14:17:50 vasta tsitaadiga

Kurb, aga minu arvates end-game ammendab ennast väga kiiresti ning mängu replay value on Diablo 3-l kahtlane.

Mis on katki ja mis võiks paremini olla

1) Lvl 60 cap võiks asenduda 99-ga nagu oli D2-s. Oleks leveldamist ja tegevust väga pikaks ajaks.
2) Ladderi puudumine, praeguse 60 leveli ja leveldamise kiirusega poleks sellel ka väga pointi.
3) Itemization on nii katki kui olla saab. Sinised ja kollased paremad kui setid ja legendary itemid? Väide, et sul on vaja farmida eelmist raskusastet, et progresseeruda järgmises on paras jama. Keegi ei jää Helli farmima lvl 60-na. Kui järgmises "astmes" on raske, siis on lihtsam rerollida teine pisut rohkem viable klass.
4) Elite ja champion packid > Boss fightid. Mängu nimi on siiski "Diablo", mitte "Kazikiel the Forger". Ma leian, et boss fightid on isegi suhteliselt hästi disainitud ning neid on actually fun teha, sa saad oma surma vältida teades fighti mehhaanikat ning õigel ajal õigeid asju tehes. Ei tea kes seal Blizzardis mõtles, et champide ja eliitide kitemine peaks olema mängu fookus ning see on asi mida mängijad peaksid tulevikus aastaid tegema ning sellest rõõmu tundma.
5) Melee on katki infernos. Jah one-shotti ei saa nagu ranged klassid, aga 2-3 shoti saad ikkagi. Mis edasi? Throwing barb, mmm....
6) Inferno on katki. See pole normaalne, et suvaline valge deemon on ohtlikum, kui Acti lõpuboss.
7) Hardcorel puudub point. 60 saad hellis kätte ettevaatlikult mängides, aga no, mis mõte sinna Infernosse trügida, et saada veidi parem sinine või kollane.

Eks kõik klassid teen 60 ära kindlasti, kuid pärast seda pole nagu väga väljavaateid sellel mängul minu jaoks.
Ise loodan muudatuste või expansioni peale (kurb on natuke oodata expansionit nädal pärast mängu väljatulekut).


viimati muutis D3vil.ee 22.05.2012 14:30:45, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killer85
HV veteran

liitunud: 13.06.2002




sõnum 22.05.2012 14:18:41 vasta tsitaadiga

delef kirjutas:
4h act 1 max.
Kas act2,3,4 on ka huvitavamad?


Maitse asi - isiklikult meeldisid 1 ja 2 märksa rohkem, kui järgnevad actid.
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Velociraptor
HV veteran
Velociraptor

liitunud: 27.03.2004




sõnum 22.05.2012 14:28:07 vasta tsitaadiga

D3vil.ee kirjutas:
Kurb, aga minu arvates end-game ammendab ennast väga kiiresti ning mängu replay value on Diablo 3-l kahtlane.

Mis on katki ja mis võiks paremini olla

1) Lvl 60 cap võiks asenduda 99-ga nagu oli D2-s. Oleks leveldamist ja tegevust väga pikaks ajaks.
2) Ladderi puudumine, praeguse 60 leveli ja leveldamise kiirusega poleks sellel ka väga pointi.
3) Itemization on nii katki kui olla saab. Sinised ja kollased paremad kui setid ja legendary itemid? Väide, et sul on vaja farmida eelmist raskusastet, et progresseeruda järgmises on paras jama. Keegi ei jää Helli farmima lvl 60-na. Kui järgmises "astmes" on raske, siis on lihtsam rerollida teine pisut rohkem viable klass.
4) Elite ja champion packid > Boss fightid. Mängu nimi on siiski "Diablo", mitte "Kazikiel the Forger". Ma leian, et boss fightid on isegi suhteliselt hästi disainitud ning neid on actually fun teha, sa saad oma surma vältida teades fighti mehhaanikat ning õigel ajal õigeid asju tehes. Ei tea kes seal Blizzardis mõtles, et champide ja eliitide kitemine peaks olema mängu fookus ning see on asi mida mängijad peaksid tulevikus aastaid tegema ning sellest rõõmu tundma.
5) Melee on katki infernos. Jah one-shotti ei saa nagu ranged klassid, aga 2-3 shoti saad ikkagi. Mis edasi? Throwing barb, mmm....
6) Inferno on katki. See pole normaalne, et suvaline valge deemon on ohtlikum, kui Acti lõpuboss.
6) Hardcorel puudub point. 60 saad hellis kätte ettevaatlikult mängides, aga no, mis mõte sinna Infernosse trügida, et saada veidi parem sinine või kollane.

Eks kõik klassid teen 60 ära kindlasti, kuid pärast seda pole nagu väga väljavaateid sellel mängul minu jaoks.
Ise loodan muudatuste või expansioni peale (kurb on natuke oodata expansionit nädal pärast mängu väljatulekut).


1)Why not
2)Äkki tulevikus ? vaevalt muidugi
3)ÄRA võrdle seda fucking wow legendarydega. D2S oli ka paremaid siniseid... pluss palju häid asju lisati hiljem.
4)Osad bossid on rasked aga tõesti kui su isiklik skill on piisavalt hea, siis on paljud abilitid võimalik avoidida. Nii peakski minuarust olema..mitte et seisad tal perse all ja spammid lihtsalt abiliteid
5)Meele saab ikka one shotti koguaeg. Katki on just DH ja Wizard, mitte meele.
6)On ikka, kui ei meeldi ei pea ju mängima. See mäng on pmst item/gold farm. Kui hea gear seljas on, siis võid ka meelega inferno soloda. Lihtsalt ära oota, et tuled hellist ja lased lambist infernost läbi icon_lol.gif
7)HCd teed siis kui oled inferno juba läbi teinud. Pluss keegi ei käsi sul üldse infernosse ronida, seda devid ju ka ütlesid, et väike % inimestest saab selle tehtud. Isiklikult arvan ma, et ajamöödudes ja paremate itemidega saavad enamus sealt läbi.

Mingi funfactor on D3s tõesti väiksem kui D2s, cant explain it.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
karmo29
HV kasutaja
karmo29

liitunud: 24.03.2005




sõnum 22.05.2012 14:47:49 vasta tsitaadiga

mhh ei tule lvl 99 lvl 60 max jääb kuskil oli selle kohta sinine postitus
et suuremaid patche ei tule, kui siis ainult parandused ja exp

ise tunnen kah et ei ole sellist tõmmet nagu d2 puhul, midagi on puudu
Ladder ei annaks suurt midagi sest lvl 60 tehakse väga kiiresti
paremad itemid tulevad või vähemalt muudetud (kuskil oli sinene postitus)
oehh mingi aja pärast tuleb uus pela ikkagi otsida, vaevalt et eriti kaua see mäng mind võluda suudab.
2-3 korda kogu mäng läbi käia et kõik lisaosad ära näeks ja kuuleks
ja kõik AH pärast ei viitsi kah tõmmelda icon_biggrin.gif

_________________
Rincewindil käis elu nii tihti silme eest läbi, et ta võis juba igavamate kohtade peal tukastada
Rincewindi maahirm, mis tabab teda kõrgustes - maa on see, mis sind lõpuks tapab
Dropbox
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pihv
HV veteran
Pihv

liitunud: 27.08.2002




sõnum 22.05.2012 14:51:34 vasta tsitaadiga

Nõus, et itemid on täiesti katki. Haruldasemad itemid peavad olema paremad, see peaks siililegi selgel olema. Ühtegi Legendaarset pole veel leidnud aga kollased on tegelikult samaväärsed sinistega, eranditult, päris tihti jään oma sinise juurde kuna see on parem.
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 93
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sten260
HV kasutaja

liitunud: 28.09.2009




sõnum 22.05.2012 14:55:02 vasta tsitaadiga

DrZ kirjutas:

6)On ikka, kui ei meeldi ei pea ju mängima. See mäng on pmst item/gold farm. Kui hea gear seljas on, siis võid ka meelega inferno soloda. Lihtsalt ära oota, et tuled hellist ja lased lambist infernost läbi icon_lol.gif
7)HCd teed siis kui oled inferno juba läbi teinud. Pluss keegi ei käsi sul üldse infernosse ronida, seda devid ju ka ütlesid, et väike % inimestest saab selle tehtud. Isiklikult arvan ma, et ajamöödudes ja paremate itemidega saavad enamus sealt läbi.


+1 Suht mõttetu whine koht, et inferno liiga raske. Mis mõte sellel üldse oleks siis, kui oleks tegemist mingi normal 1.5 raskusega ja kõigil oleks see juba läbitud ja mäng nurka visatud.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Azatris
HV veteran
Azatris

liitunud: 06.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.05.2012 14:56:08 vasta tsitaadiga

Siiani olen mänguga väga rahul. Ei oskagi väga kritiseerida hetkel. Olen nüüd Hellis Monkiga.
Muide, sõbraga koos bosse maha võttes (kes on DH), pooled bossid suudab ta lihtsalt stunlockida kogu võitluse välteks. Tundus broken.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cromaclear
HV kasutaja
Cromaclear

liitunud: 02.04.2007




sõnum 22.05.2012 14:58:08 vasta tsitaadiga

tsitaat:

http://i.imgur.com/MYNN0.jpg

_________________
BF3 platoon : http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655240976803519/
BF3 nick : KrisRhazta
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 22.05.2012 14:58:48 vasta tsitaadiga

D3vil.ee kirjutas:
Kurb, aga minu arvates end-game ammendab ennast väga kiiresti ning mängu replay value on Diablo 3-l kahtlane.

Mis on katki ja mis võiks paremini olla

1) Lvl 60 cap võiks asenduda 99-ga nagu oli D2-s. Oleks leveldamist ja tegevust väga pikaks ajaks.
2) Ladderi puudumine, praeguse 60 leveli ja leveldamise kiirusega poleks sellel ka väga pointi.
3) Itemization on nii katki kui olla saab. Sinised ja kollased paremad kui setid ja legendary itemid? Väide, et sul on vaja farmida eelmist raskusastet, et progresseeruda järgmises on paras jama. Keegi ei jää Helli farmima lvl 60-na. Kui järgmises "astmes" on raske, siis on lihtsam rerollida teine pisut rohkem viable klass.
4) Elite ja champion packid > Boss fightid. Mängu nimi on siiski "Diablo", mitte "Kazikiel the Forger". Ma leian, et boss fightid on isegi suhteliselt hästi disainitud ning neid on actually fun teha, sa saad oma surma vältida teades fighti mehhaanikat ning õigel ajal õigeid asju tehes. Ei tea kes seal Blizzardis mõtles, et champide ja eliitide kitemine peaks olema mängu fookus ning see on asi mida mängijad peaksid tulevikus aastaid tegema ning sellest rõõmu tundma.
5) Melee on katki infernos. Jah one-shotti ei saa nagu ranged klassid, aga 2-3 shoti saad ikkagi. Mis edasi? Throwing barb, mmm....
6) Inferno on katki. See pole normaalne, et suvaline valge deemon on ohtlikum, kui Acti lõpuboss.
7) Hardcorel puudub point. 60 saad hellis kätte ettevaatlikult mängides, aga no, mis mõte sinna Infernosse trügida, et saada veidi parem sinine või kollane.

Eks kõik klassid teen 60 ära kindlasti, kuid pärast seda pole nagu väga väljavaateid sellel mängul minu jaoks.
Ise loodan muudatuste või expansioni peale (kurb on natuke oodata expansionit nädal pärast mängu väljatulekut).


1) Sest D2-s oli juba sama kontenti grindimine, mis oli Uber-Easy tänu sinu aina kõrgenevale levelile ja gearile muidugi mega-fun eksole, lol.
2) Vbl tuleviku teema, kes teab.
3) D2-s polnud midagi teisiti. Uniqued loobiti enamuses nurka ning End-game olid 95% kõik sinised või kollased. Vahele mõni Runeword või üksik unique.
4) Seda on vaja, et inimesed ainult neid kuradi Boss-Rune ad infinity ei teeks. Random mapide ja eventide tegemine 10x huvitavam. Niikuinii, kui Nephalem Buff on peal siis saad soovil korral siiski Boss-Rune teha ning nende käest saad ka enim looti.
5) Üks nädal on mööda läinud ning te tahate pm. End-Game contenti juba läbi teha. Da Fuq?
6) Vaata nr. 4-ja
7) Hardcore point on uhkustada, kui kaugele sa jõudnud oled. Usun, et kui Hell'i ikka paar kuud farmid siis on selle taseme parim kraam käes ning INf. Act. I on teostatav. Seda farmid siis järgmised paar kuud, kuni Act. II üle elad jne. Aasta pärast teed HC-ga full cleari ära. icon_biggrin.gif


Ja ärgem nüüd tõesti unustagem, et selline mäng vajab player feedbacki. Samas on mööda läinud ainult 1 nädal ja inimesed ootavad, et krt. 50 featurit ümbers tehakse, balansi viiakse ning kuldkandikult ette söödetakse. icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 22.05.2012 14:59:19 vasta tsitaadiga

1., 2. on nii ja naa. d2 stiilis leveldamine (eriti pärast patche, kus viimaste levelite saamine üle mõistuse keerati ja pmst pidi miljon baalrunni leveli jaoks tegema) on ikka väga kohutav grind. teisest küljest - ilmselgelt on inimesi kellele see istub ja arvestades, et d2 mõistes oli char nii-öelda endgames juba kuskil ~l90 ja 90+ levelid olid bragging rightsi pärast (ja alates level95-st üsna "i have no life"), siis võiks mingi sarnane võimalus ju olla.

3. katki, aga ma ütleks seda teise nurga alt. põhimõtteliselt on olemas 2 stati, mida vaja - klassist olenevalt str/dex/int ja vit. kõik muu on optional. võrreldes seda taas d2ga - kuigi itemite str requirement oli kunstlikult tekitatud, siis seadis see ette teatud kasutuspiirid ja teatud vajaduse str järgi. samamoodi intiga, seda ikka mana jaoks aeg-ajalt kasutati. high-end buildid ja konkreetse geari ümber buildid muidugi mitte aga see on veidi teine teema.
mida ma öelda tahan - d2s oli sorcil +str itemeid vaja. +dex-i ka (mul on kohutavalt efektiivne pve max block sorc d2-s näiteks) ja sellised itemid ei olnud koheselt vale stati pärast trash. d3-s kui sul klassi stati itemil pole, siis on item useless. kõik.
normal > nightmare oli mõistlik üleminek. nightmare > hell on wtf. kindlasti tuleb kas tugevalt grindida või siis ah-d tarbida.

set itemid on muide ainult l60+ ja kukuvad kuuldavasti vaid infernos... statid on neil väga karmid.
võrreldes taas d2-ga, siis seal olid algusest peale olemas ka lowlevel setid (vahelduva kasulikkusega muidugi). kollased olid ka d2-s üsna mitmes osas paremad kui set/unique, nii et selles pole otseselt midagi uut.

4. elite ja championite põhimõttelisest pointist ma saan aru. aga kurat, selline lahendus on idiootne. hell ja edasi tuleb poolte siniste-kollaste ees (vähemalt mitmekesi mängides) lihtsalt jalga lasta.
tea kas blizzard jättis seekord igasuguse monster ai kirjutamise lihtsalt vahele, et arcane molten/desecrator jailer/vortex vastased oli vaja välja mõelda? või et bossfightid nii nürid on?

5.-6. ma pole infernosse jõudnud, ei kommentaari.

DrZ, meleega kitemine on ebanormaalne.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lauri23
HV veteran
lauri23

liitunud: 17.01.2005




sõnum 22.05.2012 15:07:08 vasta tsitaadiga

Kui ma vahepeal oma sõbra partysse joinin ja temajuurde telepordin, kas siis hiljem ei saagi oma questi jätkata? Praegu teleportisin kogemata act kolme sõbra juurde, kuigi endal act 2 pooleli. Pidin nüüd terve questi uuesti alustama.
_________________
Tasuta 50$pokkeri kontole. Registreeri, õpi strateegiat ja vasta küsimustele. Saad valitud pokkerituppa 50$+veel boonust, kui mängida oskad. Isiklikult saanud 285$ sealt.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tommionu
tubli telepoiss
tubli telepoiss
tommionu

liitunud: 17.11.2001




sõnum 22.05.2012 15:08:48 vasta tsitaadiga

Kellelgi ühte guest passi jagada ei ole?
Tahaks ühe co-wrk'ri ka meelitada pelima icon_cool.gif
beer_yum.gif beer_yum.gif beer_yum.gif
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
gemini
HV Guru

liitunud: 03.12.2001




sõnum 22.05.2012 15:12:13 vasta tsitaadiga

lauri23 kirjutas:
Kui ma vahepeal oma sõbra partysse joinin ja temajuurde telepordin, kas siis hiljem ei saagi oma questi jätkata? Praegu teleportisin kogemata act kolme sõbra juurde, kuigi endal act 2 pooleli. Pidin nüüd terve questi uuesti alustama.

Character selectionis proovi Change Questi.
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
High-Q
HV Guru
High-Q

liitunud: 11.11.2001




sõnum 22.05.2012 15:15:06 vasta tsitaadiga

lauri23 kirjutas:
Kui ma vahepeal oma sõbra partysse joinin ja temajuurde telepordin, kas siis hiljem ei saagi oma questi jätkata? Praegu teleportisin kogemata act kolme sõbra juurde, kuigi endal act 2 pooleli. Pidin nüüd terve questi uuesti alustama.


saan ikka, lihtsalt resume game lehel valid change quest ja valid tolle vanasti pooleli jäänud questi.
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 22.05.2012 15:19:32 vasta tsitaadiga

alustad questi uuesti, mitte ei jätka pooleli jäänud kohast. seal on (tihti märgatav) vahe.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 22.05.2012 15:26:30 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
alustad questi uuesti, mitte ei jätka pooleli jäänud kohast. seal on (tihti märgatav) vahe.


Samas on enamik Actide queste ära tükeldatud, niiet täiesti algusest enamike queste siiski ei alusta, vaid checkpointidest, kui oled nendeni jõudnud. Mis on väga hea. icon_smile.gif

Võimaldab ka teinekord kõigest 1h mängule pühendada, sest tead, et vähemalt järgmise checkpoindini jõuad ikka ning sealt saad siis järgmine session rahulikult questi edasi teha.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
lauri23
HV veteran
lauri23

liitunud: 17.01.2005




sõnum 22.05.2012 15:40:53 vasta tsitaadiga

Veel 1 asi. Olen ma õieti aru saanud, et mida vingem mõõk mu WD-l käes on, seda rohkem damaget poison dart-idega teen?
_________________
Tasuta 50$pokkeri kontole. Registreeri, õpi strateegiat ja vasta küsimustele. Saad valitud pokkerituppa 50$+veel boonust, kui mängida oskad. Isiklikult saanud 285$ sealt.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Psych0
HV veteran
Psych0

liitunud: 21.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.05.2012 15:43:49 vasta tsitaadiga

Minu arust on DH damage arvutamine katki. Kui 2x1h relva selga lükata, siis off-hand'i dps lisatakse damage'le lihtsalt toorelt otsa ehk damage eriti ei kasvagi. Kusjuures suvalise quiver'ga on damage pea alati suurem, kuigi attacks per second on natuke väiksem. Teoorias peaks quiver käima ainult 2h relvaga ju.
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Redikate
HV veteran
Redikate

liitunud: 30.12.2005




sõnum 22.05.2012 15:43:50 vasta tsitaadiga

lauri23 kirjutas:
Veel 1 asi. Olen ma õieti aru saanud, et mida vingem mõõk mu WD-l käes on, seda rohkem damaget poison dart-idega teen?

Nii see on.

_________________
http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do."
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 22.05.2012 15:56:42 vasta tsitaadiga

Psych0, dualwield on meeldiv süsteem. penalty kui relvade dam on erinev, attack speed (ja vist ka dam) on per käsi ja näidatakse vastavalt sellele kumbaga järgmisena lööd. tõenäoliselt veel midagi, mida ma ei mäleta.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
infarkt
HV kasutaja

liitunud: 26.10.2009




sõnum 22.05.2012 16:02:06 vasta tsitaadiga

D3vil.ee võttis mängu praeguse seisukorra väga objektiivselt kokku. Itemizationi täieliku faili iseloomustab kõige paremini magicfind. Kui sinised itemid on kohati paremad kui rare ja legendaryd, siis mis kuradi point on üldse magicfind statsil? Saada suurema tõenäosusega sitem item? Praeguse item-süsteemi juures töötab magicfind ju täpselt vastupidi planeeritule. Asja juures on kõige kurvem see, et ma ei suuda välja mõelda, mismoodi saaks Blizzard tulevikus seda itemizationi katastroofi patchidega parandada. Aitaks ainult kõigile mängijatele totaalne rollback!

viimati muutis infarkt 22.05.2012 16:03:05, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Diablo III mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 203, 204, 205 ... 589, 590, 591  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.