Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Millises serveris hakkad mängima ja miks? Põhjenda teemas ... |
Far Shiverpeaks |
|
57% |
[ 73 ] |
Desolation |
|
16% |
[ 21 ] |
Midagi muud. Täpsustan ja põhjendan teemas. |
|
25% |
[ 33 ] |
|
hääli kokku : 127 |
|
autor |
|
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
03.05.2012 14:55:28
|
|
|
T6nu kirjutas: |
Ei, reset jutt käis Rifti kohta. GW2's ei tohiks ilma eventideta midagi muutuda. |
Mingis koopas kus tuli mobe tappa/goblinite ehitisi lammutada tuli teatud paljude kordade pärast uus event kus koopast tuli välja mobi hord üritades väljas olevaid NPC'sid tappa. Kui nood hordid suudeti ära hävitada läks tegevus tagasi koopas olnud mobide tapmise ning ehitiste lammutamise peale. Ehk siis sisuliselt lihtsalt pendeldas kahe questi vahet.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
T6nu
HV vaatleja
liitunud: 31.08.2006
|
03.05.2012 17:38:42
|
|
|
Kui selliseid map'e uskuda, võiks need event chainid veidi pikemad olla.
Spoiler 
Ho Ho kirjutas: |
Mingis koopas kus tuli mobe /goblinite ehitisi lammutada tuli teatud paljude kordade pärast uus event kus koopast tuli välja mobi hord üritades väljas olevaid NPC'sid . Kui nood hordid suudeti ära hävitada läks tegevus tagasi koopas olnud mobide tapmise ning ehitiste lammutamise peale. Ehk siis sisuliselt lihtsalt pendeldas kahe questi vahet. |
Julgen väita, et kui neid koopast välja tulnud horde poleks suudetud maha lüüa, oleks event teises suunas edasi arenenud.
|
|
tagasi üles |
|
 |
BDKIAF
HV vaatleja
liitunud: 02.05.2012
|
04.05.2012 23:06:58
|
|
|
Eventidest huvitav video, mis põhimõtteliselt seletab GW2 süsteemi.
Link
Võimalik, et mõned inimesed tegid ära ainult selle esimese osa - tapmine ja X asja korjamise. Pärast seda lahkusid ning jäid vahepealsetest eventidest/dialoogist ilma ning siis üllatuvad ega mõista täpselt, miks karud küla ründasid.
|
|
tagasi üles |
|
 |
1Endel
HV vaatleja
liitunud: 03.12.2006
|
05.05.2012 11:23:03
|
|
|
Kas beta weekend värgid on igal nv-l?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ruks
HV vaatleja

liitunud: 23.09.2007
|
05.05.2012 12:24:05
|
|
|
Pigem korra kuus.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
torumees0
HV vaatleja

liitunud: 16.11.2011
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
veso
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.03.2008
|
08.05.2012 07:19:43
|
|
|
torumees0 kirjutas: |
loodame et järgmises on grupiga questide tegemine korda tehtud, eelmises olid grupid aga kõik liikmed olid eraldi channelis  |
No siis vahetasid mingi 5 sekiga channeli samaks ja asi korras? Või mida sa silmas pead?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
T6nu
HV vaatleja
liitunud: 31.08.2006
|
08.05.2012 09:34:20
|
|
|
Tegemist oli overflow serveriga (GW2 alternatiiv login queue'le), kust tihtipeale lühema mängu sessiooni puhul päris serverisse ei jõudnudki. Seda oli ka oodata.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
09.05.2012 15:47:44
|
|
|
Kas mängus on võimalik oskuste ja nõiduste efekte kuidagi maha keerata ilma, et gameplay kannataks? st. "ilma, et midagi tähtsat 2 silma vahele ei jääks, sest spellide graafika maha keeratud". Mängust pilte ja videosid vaadates natuke häirivad need väga kirkad ja suured välgukesed ja tulepallikesed.
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
09.05.2012 15:51:12
|
|
|
Hetkeseisuga mitte kuid väidetavalt pidavat developerid asja kallal tegutsema.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
09.05.2012 16:08:34
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Hetkeseisuga mitte kuid väidetavalt pidavat developerid asja kallal tegutsema. |
Sellest siis varem juttu olnud gw foorumis ja devid öelnud, et ehk selline võimalus tulevikus olemas?
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
09.05.2012 16:18:00
|
|
|
Häguselt meenub, et totalbisquit olevat sel teemal kõvasti virisenud ning kui dev'idega rääkis sellest olevat talle öeldud, et probleemiga tegeldakse.
Paraku ühtki linki hetkel pakkuda pole kus sellest täpsemalt lugeda saaks ning ei saa välistada, et millestki valesti aru saanud olen.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Status0
HV kasutaja

liitunud: 14.09.2009
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
T6nu
HV vaatleja
liitunud: 31.08.2006
|
10.05.2012 09:51:08
|
|
|
Napilt enne D3 release
|
|
tagasi üles |
|
 |
Status0
HV kasutaja

liitunud: 14.09.2009
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
xmaster
HV kasutaja

liitunud: 08.03.2004
|
11.05.2012 09:35:30
|
|
|
Meile on see testimise aken siis esmaspäeval kell 21 kuni hommikul 4
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
14.05.2012 19:54:01
|
|
|
TÄna siis stress test Üks väga helde kaa kaas-AHV laenasm ulle oma kontot proovimiseks!
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
Status0
HV kasutaja

liitunud: 14.09.2009
|
14.05.2012 20:30:20
|
|
|
Ka mina jagan kontot ühe tüübiga, kes ise veel mängu pole soetanud (teeme 50/50 mänguaega ). Kuid see stresstest võib väga stressirohke tulla, ei pruugi kohe sisse saada, kõrge lag mängus ja siis ootamault viskab mängust välja. Kuid eks selle kõige tuleb arvestada.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
s4nder
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2004
|
14.05.2012 22:23:34
|
|
|
Build on sama ja seega ka fps endiselt naeruväärne. Jätan vahele ja ootan, kuni kas või miinimumseadetega on võimalik üle 30 fpsi näha.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
14.05.2012 22:35:21
|
|
|
s4nder kirjutas: |
Build on sama ja seega ka fps endiselt naeruväärne. Jätan vahele ja ootan, kuni kas või miinimumseadetega on võimalik üle 30 fpsi näha. |
FPS on 60, vsync peal. Äkki oleks aeg oma masinat veidi kaasajastada, mitte 4 põlvkonda vana videokaardiga siin kurta?
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
s4nder
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2004
|
15.05.2012 00:23:11
|
|
|
Just seepärast ma arvutit uuendanud ei olegi, et neli põlvkonda vana kaart on siiani kõik ilusti ära jooksutanud. Ühe optimeerimata mängumootori pärast ei hakka kohe uut raali ostma, kuigi see on tegelikult plaanis küll. Witcher 2 jookseb 50+ fps ja märksa koledam GW2 15-20 fps, kaardi serval kalju otsas 35. Ei usu, et probleem on ainult arvutis.
Edit: gw2guru andmetel on mäng praegu piiratud kasutama ainult protsessorit ja seejuures ühte tuuma. Seletaks nii mõndagi, aga tuhanded esmamuljed on rikutud.
viimati muutis s4nder 15.05.2012 00:31:04, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
15.05.2012 00:25:33
|
|
|
geforce gt 440, fps kusagil 30-40 vahel. olen täitsa rahul.
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
15.05.2012 15:16:25
|
|
|
Eile sai siis stress testil möllatud.
Mäng jooksis minu ca vist 4a vanuse konfiga korralikult. Märkasin, et kõige rohkem mõjutas mängu jõudlust shadow seade maha/peale keeramine.
Stress testi ajal suurema aja veetsin erinevate rasside algusalasid uurides ja klasse proovides.
Mis meeldis: tegelasel on mingi oma stoori, mis nähtavasti mängu käigus areneb.
mäng töötab ilusti ka vanemal arvutil. see on loomulikult individuaalne, siis siin mõnel ahvil kohe üldse ei taha see mäng väidetavalt joosta.
mitmed npc'd paistsid silma, kes ajasid tõesti rohkem oma asju (võrreldes teiste mmodega, mida olen mänginud). kolavad ringi, pomisevad omaette jne. see andis mängu süvenemisele palju juurde.
see on mängus super, et korraga ei ole võitluses mingi miljon triljon spelli nagu wowis. nagu ma aru saan, siis neid saab hiljem valida. igatahes see oli väga lahe, et vastavalt kasutatud relvadele, tulevad ka erinevad nõidused. eriti lahe oli nt püstoli ja mõõgaga korraga ringi möllata.
kogesin omal nahal ka seda, et seni proovitud mmpdest, omab gw2 ainsana dodge süsteemi, millest kasu on. võitlesin endast mitu levelit suurema elukaga. tõbras hakkas mdiagi sülgama, kukerpallitasin ennast eest ära ja lajatasin talle püstoliga laksu molusse.
meeldis veel maailma disain ja "massiivsus".
lisaks on teatud questidel dialoogi kohad lahendatud nii, et kaks tegelast on korraga kaadris ja räägivad. teineteisele nad silma ei vaata, aga mind see ei seganud. pigem lisas see mängu süvenemisele juurde.
eventide teatud kohtades näidatakse ka vaheklippe. nt. charide algusalal ronisin mignisse koopasse, kus lõime mättasse suure kummituskuju vms. väga lahedalt oli tehtud see, kuidas tüüp ellu ärkas. massiivne.
VÄGA meeldis tegelaste sujuv liikumine.
tegelase loomisel oli ka piisavalt valikuvõimalusi.
mis ei meeldinud.
charide algusala algus
kohati võivad nõidused väga säravaks minna. tahaks saada neid maha keerata.
kokkuvõtteks... ma usun, et selle raha eest on tegemist suurima replay väärtusega ja contenti hulgaga mänguga, mis on tänapäeval võimalik osta.
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zanzhu
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.09.2009
|
15.05.2012 15:26:56
|
|
|
Timbergi mark of approval
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
BDKIAF
HV vaatleja
liitunud: 02.05.2012
|
15.05.2012 16:08:38
|
|
|
Uskuge või mitte, aga mäng jooksis ka normaalselt igivana Geforce 8800GT peal. Kõik medium peal ja varjud maas. (Kahjuks FPS'i ei uurinud)
Probleemid tekkisid muidugi siis, kui 20 inimest korraga oma spelle loopisid, mis katsid kogu ekraani. Muidu jooksis normaalselt.
Võrreldes eelmiste kordadega, siis PvE töötas palju paremini kui eelmine kord. PvP'd oli võimalik efektiivselt mängida juba eelmistel kordadel.
Muidugi peaks uuendama ka enda arvutit, kuid ootab kuni GW2 valmis saab, siis ehk saab GW2 jaoks arvuti kokkupanna nii, et oleks püsiv fps.
Eks see ole suhteline - kes on harjunud rohkemaga, see oskab ka paremini vinguda.
|
|
tagasi üles |
|
 |
|