Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum ![Teata moderaatorile Teata moderaatorile](./images/icon_move_w.gif) |
|
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
20.04.2012 18:38:50
|
|
|
XATM092 kirjutas: |
Dude . kirjutas: |
Ironsightid ei anna mängudele midagi juurde ja teevad neid ainult aeglasemaks, et konsoolidel oleks nõrgal mängjal lihtsam mängida |
wtf? ![icon_lol.gif](images/smiles/icon_lol.gif) |
Mis jäi segaseks?
Ironsightides ei ole midagi head ja need ei anna mängudele mitte midagi juurde. Ja virisemine, et mingi mäng on halb selle tõttu, et sellel need puuduvad, näitab koheselt, et selle venna juttu ei tasu arvesse võtta.
Ironsightid on mängudes ainult konsoolide tõttu, nii selle jaoks, et mängja ei saaks sihtides kiiresti liikuda (kiire liikumise pealt sihtimine on kõvasti raskem), aga ka selleks, et paremini rakendata aim assist'i.
Enemy Territory, Quake, Unreal Tournament. Kõik said ideaalselt hakkama ennem, kui konsoolid üle võtsid ja mängude kiirus oli täiesti omaette klass.
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Lovvi
HV veteran
![Lovvi Lovvi](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/9ffa6a654ec7a5afb9422aaac53bfb84.jpg)
liitunud: 20.01.2009
|
20.04.2012 18:45:32
|
|
|
2003. aastal välja tulnud Call of Dutyl on ka ADS võimalus, siis kui konsoolidel ei olnud nii suurt osatähtsust multiplayer mängudel.
|
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
XATM092
HV veteran
![XATM092 XATM092](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/90be4e968f1c2fcec45350378b32a08c.jpg)
liitunud: 03.07.2007
|
20.04.2012 18:46:50
|
|
|
Dude . kirjutas: |
Ironsightid on mängudes ainult konsoolide tõttu, nii selle jaoks, et mängja ei saaks sihtides kiiresti liikuda (kiire liikumise pealt sihtimine on kõvasti raskem), aga ka selleks, et paremini rakendata aim assist'i. |
Sellist paska pole ammu lugenud.
Kuidas on aim-assist iron sightidega seotud? Ilma ADS süsteemita aim-assisti rakendada ei saa w?
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
20.04.2012 18:54:37
|
|
|
Lovvi, oleksin pidanud mainima ka, et tegu on kindlasti ka realismi lisamisega. Tänapäeval on nende kasutusviis siiski selleks, et keskmine ameerikale kergemini oma tulistamismängu saaks mängida.
XATM092, näiteks Call of Duty mängudes rakendub auto-aim kohe kui sa ironsightid peale võtad. Sihid tegelase lähedale, tõmbad triggeri puldil alla ja ongi relv automaatselt vastase peale suunatud.
See on parim lahendus aim assisti kasutamiseks (ilma ironsightiteta olen näinud ainult seda võimalust, et sihik kleepub vastase peale rohkem kinni) ja tundub kõige naturaalsem.
Nõustud sa põhjendusega või mitte, aga see ei muuda fakti, et ironsightid ei tee mitte mingist otsast mängu paremaks.
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Lovvi
HV veteran
![Lovvi Lovvi](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/9ffa6a654ec7a5afb9422aaac53bfb84.jpg)
liitunud: 20.01.2009
|
20.04.2012 18:56:00
|
|
|
Ma ei saa aru, milles probleem. Konsoolid saavad ju aim-assisti, ega PC-l polegi ju seda vaja. Millest jutt käib ülse?
Ise asi kui palju nad seda mängu aeglasemaks teevad, lähedalt käib ikka puusalt laskmine, kaugelt võib-olla 0,1 sekundit, et sisse sihtida?
|
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
20.04.2012 19:00:59
|
|
|
Lovvi, minu jaoks alustas juttu see, et mõni mäng (hetkel siis CS:GO) on halb, sest sellel puuduvad ironsightid.
Kindlasti on ka muud faktorid mängus tänapäeval, aga ma arvan, et asi ei ole ainult sisse sihtimises, aga see et sihtimise ajal liikud nagu tigu.
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
XATM092
HV veteran
![XATM092 XATM092](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/90be4e968f1c2fcec45350378b32a08c.jpg)
liitunud: 03.07.2007
|
20.04.2012 19:02:52
|
|
|
Dude . kirjutas: |
See on parim lahendus aim assisti kasutamiseks (ilma ironsightiteta olen näinud ainult seda võimalust, et sihik kleepub vastase peale rohkem kinni) ja tundub kõige naturaalsem.
Nõustud sa põhjendusega või mitte, aga see ei muuda fakti, et ironsightid ei tee mitte mingist otsast mängu paremaks. |
Puusalt tulistades saab täpselt sama süsteemi rakendada. See kas on ADS või mitte ei mängi siin mingit rolli.
Kui relvad on puusalt tulistades lazor täpsusega siis ei tee jah mängu paremaks. Kui mängus on relvadel recoili, mis on vist ka kansoolide featuur nagu siit läbi käinud artiklist selgub kus üks CS'i pro nuttis, et GO recoil on liiga suur, siis annab see mängule väga palju juurde.
CoD ja BF on muidugi selle ADS pärast jõle aeglased mängud..
Edit: Lisaks kuna GO nagunii vanadele CS'i mängijatele väga ei meeldi siis võiks ju midagi uut proovida..
viimati muutis XATM092 20.04.2012 19:06:26, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
sten260
HV kasutaja
liitunud: 28.09.2009
|
20.04.2012 19:04:19
|
|
|
Ironsight on hea ju ,kui lasta kaugelt mingi AK-ga, kuidas sa lased selle suure sihikuga nö põlve otsast kui vastane asub nii kaugel, et ainult peanupp paistab?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
20.04.2012 19:12:19
|
|
|
XATM092 kirjutas: |
Dude . kirjutas: |
See on parim lahendus aim assisti kasutamiseks (ilma ironsightiteta olen näinud ainult seda võimalust, et sihik kleepub vastase peale rohkem kinni) ja tundub kõige naturaalsem.
Nõustud sa põhjendusega või mitte, aga see ei muuda fakti, et ironsightid ei tee mitte mingist otsast mängu paremaks. |
Puusalt tulistades saab täpselt sama süsteemi rakendada. See kas on ADS või mitte ei mängi siin mingit rolli.
Kui relvad on puusalt tulistades lazor täpsusega siis ei tee jah mängu paremaks. Kui mängus on relvadel recoili, mis on vist ka kansoolide featuur nagu siit läbi käinud artiklist selgub kus üks CS'i pro nuttis, et GO recoil on liiga suur, siis annab see mängule väga palju juurde.
CoD ja BF on muidugi selle ADS pärast jõle aeglased mängud.. |
Konsoolidel on sihtimine palju raskem. Seega sa sihid umbes kuskile vastase lähedale puusalt ja vajutad kindlat nuppu, et mäng saaks aru, et sa tahad nüüd täpselt sellele vastasele sihiku kinni panna, et tulistada. Selleks ongi ironsihtid ideaalsed. Selgita palun, kuidas ainult puusalt tulistamisega täpselt nii ideaalsed aim-assisti saab rakendada.
Pro'del oli CS:GO'ga minu teada see probleem, et recoil oli lihtsalt liiga suvaline ja mittekontrollitav. Mis minu teada parandati ära. Ma ei saanud hetkel täpselt pihta, mis sa öelda tahtsid. Jah, recoil annab mängudele midagi juurde (vähemalt teatud sorti mängudele), sest see on asi, millega sa pead arvestama.
On ka muid faktoreid, aga ADS on üks asi, mis kindlasti aeglustab veel enamgi.
sten260 kirjutas: |
Ironsight on hea ju ,kui lasta kaugelt mingi AK-ga, kuidas sa lased selle suure sihikuga nö põlve otsast kui vastane asub nii kaugel, et ainult peanupp paistab? ![icon_biggrin.gif](images/smiles/icon_biggrin.gif) |
Aga mis siis kui sa järsku teed mängu sedasi, et puusalt laseb täpselt sama täpselt kui ADS?
Ei ei, nii ei saa, sest siis peaksid mängjad oskama tulistada kiirema liikumise pealt kiirelt liikuvaid vastaseid (võrreldes sellega kui nad tulistaksid sihikuga tagasi). /s
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
XATM092
HV veteran
![XATM092 XATM092](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/90be4e968f1c2fcec45350378b32a08c.jpg)
liitunud: 03.07.2007
|
20.04.2012 19:16:04
|
|
|
Dude . kirjutas: |
Konsoolidel on sihtimine palju raskem. Seega sa sihid umbes kuskile vastase lähedale puusalt ja vajutad kindlat nuppu, et mäng saaks aru, et sa tahad nüüd täpselt sellele vastasele sihiku kinni panna, et tulistada. Selleks ongi ironsihtid ideaalsed. Selgita palun, kuidas ainult puusalt tulistamisega täpselt nii ideaalsed aim-assisti saab rakendada. |
Puusalt tulistades sihi ka kuhugi lähedale ja vajuta kindlat nuppu siis. Kui ADS süsteemi ei ole siis kasutad seda sama nuppu millega muidu ADS aktiveerub ja ongi korras.
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
KaarelK
HV kasutaja
![KaarelK KaarelK](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/21b2751d182e79f5530b1b9d6ed38842.jpg)
liitunud: 22.11.2004
|
20.04.2012 19:17:13
|
|
|
see et ironsigit pole , et sellega reaalsem jms, on bs, kui model hoiab relva nagu ironsight siis ongi k6ik ju sama ainult et vastav animatsioon j22b 2ra, 1.6 oli vist see nali et terro hoidis akd puusal ja ct nn korralikult vastu 6lga. recoili kohta jah, k6ige hullem asi mis saab olla vist on et pole kontrollitavad recoili, random on ka paha....
_________________ life is a bitch with 12inch strapon |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
20.04.2012 19:20:01
|
|
|
XATM092, selline lahendus on idee poolest võimalik, aga ma ei näe elu sees, et keegi midagi sellist kasutaks. Vb see tõttu, et see teeks mängjadele liiga selgesõnaliselt selgeks, et nad on kehvad ja ei oska niisama tulistada. Ma ei kahtle, aga et selle ironsightide taha peitmine mõned mängjad täielikult ära petab.
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Cromaclear
HV kasutaja
![Cromaclear Cromaclear](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/e19ee50cf26903e9c6a4f1cee3546259.gif)
liitunud: 02.04.2007
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
sireq
HV kasutaja
![sireq sireq](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/e49c44c8ff04d97cc03efcaacb13a794.gif)
liitunud: 20.02.2008
|
20.04.2012 20:08:25
|
|
|
igatahes , kui kellelgi mängu pakkuda , annaks õlleraha
_________________ Steam: STEAM
Origin: EP1CNESSS |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Player1
HV kasutaja
![Player1 Player1](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/a77da55027d2fa0d53b7aa0b161daca7.jpeg)
liitunud: 02.05.2007
|
21.04.2012 00:39:40
|
|
|
30 tundi mängitud, ütleks, et väga õnnestunud upgrade on tehtud. Ehk aasta lõpuks saab valmis.
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
taizon
HV vaatleja
liitunud: 20.03.2012
|
29.04.2012 22:59:51
|
|
|
Dude . kirjutas: |
Nuubkook, beta key = terve mängu hind? See on ju täiesti väärtusetu, siis kui mäng ise välja tuleb.
veidi naljakas vaadata, kuidas inimestel ikka üldse kannatust ei ole. Open beta varsti tulemas veel. |
Open beta pidi tulema juba 2012 aasta alguses. Siiani pole mingit infot open beta kohta. Mäng ise pidi tulema 2012 Q2 välja
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
29.04.2012 23:07:22
|
|
|
No ega Valve päris kindlalt minu teada lubanud ei ole (ja Valve time kehtib nagunii ) Eks nad treivad nii kaua kuni tundub, et on valmis.
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
ertr2
HV Guru
![ertr2 ertr2](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/d5d2413b223b021807ee23102f83a484.png)
liitunud: 19.06.2008
|
30.04.2012 02:28:44
|
|
|
taizon kirjutas: |
Dude . kirjutas: |
Nuubkook, beta key = terve mängu hind? See on ju täiesti väärtusetu, siis kui mäng ise välja tuleb.
veidi naljakas vaadata, kuidas inimestel ikka üldse kannatust ei ole. Open beta varsti tulemas veel. |
Open beta pidi tulema juba 2012 aasta alguses. Siiani pole mingit infot open beta kohta. Mäng ise pidi tulema 2012 Q2 välja ![icon_biggrin.gif](images/smiles/icon_biggrin.gif) |
Mitu korda öeldud, et open betat ei ilmu....
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
thech00z3n
HV vaatleja
liitunud: 06.07.2009
|
30.04.2012 16:11:02
|
|
|
Kui kellelgi juhtub vaba beta võtit olema siis võiks ühe mulle visata.
Pikemat aega juba soov mängu proovida aga lihsalt kuidagi ei saa sinna betasse.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Timberg
ööKARU
![Timberg Timberg](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/44f9f5cca7c4c2c9f1f4b69d7699a8db.jpg)
liitunud: 27.06.2003
|
30.04.2012 20:26:07
|
|
|
Infoks, et hvs kehtivad endiselt need samad reeglid, mis varemgi.
1. Igasugused müügiteemad kuuluvad vastavatesse alamfoorumitesse. See siin pole äri-alamfoorum.
2. Beta võtmeid hvs müüa ei tohi.
Mängufoorum ei ole ärifoorum, seega kõik päringud mängude saadavause kohta, tuleks postitada Ostuabi/hinnapäring alafoorumisse ja ostu/müügi/vahetuse soovid Tarkvara ja arvutialase kirjanduse ost/müük ja vahetus alafoorumisse.
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=303049
Esimene ports reeglitega vastuolus postitusi, mis silma jäid, said kustutatud, teist hoiatust minu poolt ei tule. Tehke endale reeglid palun selgeks.
Kui kellelgi mõni võti üle, siis võtaks ka. Samuti ei ole õnnestunud betasse sisse saada.
|
|
Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
268 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
ewil-apple
HV kasutaja
![ewil-apple ewil-apple](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/be50c5d82d69f707c11607adf60013b6.jpg)
liitunud: 16.07.2011
|
30.04.2012 22:53:37
|
|
|
Ikka ootan, kuni mäng korralikult välja tuleb.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Gunnar19
Kaevur
![Gunnar19 Gunnar19](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/cb82cb4883856a8e277caf56363d10ad.JPG)
liitunud: 12.11.2008
|
05.05.2012 14:50:19
|
|
|
Et tänasest on kõikidel GO beta key omanikel võimalus proovida SDK toolse ehk nüüd saab ise mängule kaarte teha.
Saladuskatteall võin öelda et ühtegi uut tekstuuri küll pole, kõik senini source omad.
Skybox on muidu küll uuenendu.
Minu kaart peale 30sek nokitsemist
Spoiler ![Spoiler](/images/exclamation.gif)
_________________
![](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif) |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
4 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
tarts608
HV kasutaja
![tarts608 tarts608](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/e420bcc815160471165e56d4b12620d6.png)
liitunud: 18.10.2009
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
05.05.2012 22:49:32
|
|
|
CSS'is oli üks de_dust2 map, mis nägi välja täpselt selline nagu CS:GO oma. Seega ehk võib järeldada, et kuidagi on neid tekstuure võimalik kasutada?
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
henryKI11
HV kasutaja
![henryKI11 henryKI11](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/68e440e6d3fff0c13f47c6fefa4ffdf0.PNG)
liitunud: 03.02.2010
|
13.05.2012 17:08:09
|
|
|
kui kellelgi cs go beta kood üle on , ma võtaks meeleldi vastu
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
|