Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Arma 3 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 79, 80, 81  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 10.03.2012 13:55:49 vasta tsitaadiga

Pole mingi renderud ega midagi, fotoka laks icon_biggrin.gif
MP on norm, suhkrut täis lastele ei peagi sobima see MP
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 10.03.2012 15:31:40 vasta tsitaadiga

Pihv kirjutas:

Arma'l on ammu aeg tulla välja mingi uuendusega või millegi uudsega, samas stiilis uusi mänge välja uhada edu ei too, toimivat MP'd on vaja.


Mis see toimiv MP oleks?

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 26.03.2012 22:36:57 vasta tsitaadiga

Pihv kirjutas:


Arma'l on ammu aeg tulla välja mingi uuendusega või millegi uudsega, samas stiilis uusi mänge välja uhada edu ei too, toimivat MP'd on vaja.

Jap täiesti nõus, muudame arma CODi jt FPSide suguseks, kuna see on palju uuenduslikum kui avatud maailm icon_lol.gif Minu arvates on Arma palju innovaatilisem kui enamus uued FPSid icon_rolleyes.gif
Ja MP kohapealt... eks nad üritavad head competitive modei teha aga arma on üldiselt rohkem COOP olnud icon_smile.gif

Updates! Esimene ametlik LIMNOS Kaart


Vajuta, et suuremalt näha

Lisaks siis see nädal lubatakse jälle väikest updatei. See kaart on Teaser rohkem nagu. icon_razz1.gif

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KuriVaiM1
HV veteran
KuriVaiM1

liitunud: 10.12.2006




sõnum 29.03.2012 01:21:50 vasta tsitaadiga

thumbs_up.gif
_________________
icon_arrow.gif "Mõtle kriitiliselt"
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 29.03.2012 01:38:39 vasta tsitaadiga

Uut infot story, background, Limnos kohta, arma3.com lehelt!

Background:

tsitaat:
Blighted by the long tail of a deep-rooted economic crisis and sliding toward the threshold of war, beleaguered NATO member-states stand weakened against an ambitious, resurgent Iran.

Flooded with profits from the rich export markets of a resource-thirsty SE-Asia and the rising price of oil, bolstered by strong ties with China and strategic entente with Russia, Iran sought to expand its influence.

Deployed under the auspices of a swift humanitarian response, Turkey – decimated by a series of devastating and unprecedented natural disasters – fell within months to ruthless Iranian Armed Forces. Iran’s aggressive expansion – spilling over into Greek sovereign territory – was brought to a halt in Rhodope Prefecture with the ratification of the Jerusalem Peace Accord of 2034, which crystallised a new strategic front along the shorelines of the Aegean Sea.

With the US locked into its own proxy-wars against aggressive Chinese expansionism in the Pacific, with each year more member-states leaving NATO on the promise of Russian oil, the fragmented alliance faces the growing risk of a global conflict that they can ill-afford.



Story:

tsitaat:
Tensions rise as NATO and Iranian forces stand-off in the Aegean: the strategic fault-line between crumbling European influence and a powerful, resurgent East. But when a key radar facility drops off the grid, a Greek flashpoint risks escalating into global conflict.

Caught up in a situation beyond their control, a botched withdrawal traps men of the US 7th Infantry Division and a clandestine group of UKSF operators in a fight for survival. With only a crippled local resistance to turn to, they must rapidly adapt to overcome an unforgiving environment and defeat a brutal enemy.


Lisaks:

Arma 3 Overview
Personel
Factions
Limnos

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrisVr
HV Guru

liitunud: 27.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.04.2012 20:24:50 vasta tsitaadiga


Link
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 05.04.2012 22:05:49 vasta tsitaadiga

Daaamn, nice, kuidas ma selle maha magasin küll icon_biggrin.gif
_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrisVr
HV Guru

liitunud: 27.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.04.2012 18:46:29 vasta tsitaadiga


Link

tsitaat:
Today we announce the inclusion of an additional island in Arma 3. Situated in the North Aegean and stretching over 19 square kilometres, Stratis adds geographical variety and expands the game’s massive military sandbox. The reveal is supported by a brand new trailer, screenshots and info on the Community Alpha!
http://www.arma3.com/welcome-to-stratis-island/


Stratis
tsitaat:


Introduction
Operating under NATO’s Mediterranean Joint Force Command, Stratis is now home to Task Force Aegis, a predominantly US Army deployment tasked with maintaining the security of Air Station Mike-26. Originally Greece’s ‘first green island’, the island was repurposed into a military installation in the early 2020s. Now the front-line watch over an expanding Iranian empire, the island holds several strategic locations, including a large airfield built on reclaimed land and an advanced radar facility, which forms a key part of the radar belt monitoring NATO’s eastern front.

Check Map
Spoiler Spoiler Spoiler



Geography
Approximately 30 km south west of the shores of Limnos, Stratis is a dry, hilly island with an area of 25 square kilometres situated in North Aegean (39°31’8″N, 25° 0’24″ E). The highest peak reaches over 200 meters above sea level. There are two main settlements on the island: Agios Efstratios and Agios Nikolaos, sparsely inhabited by a small civilian population, who provide fishing and general maintenance services to the military personnel.


History
For a long time, this remote island served as home to those forced to withdraw from their normal life; from the exiled Saint Eustratius in 9th century, and from whom Stratis takes its name, to the political prisoners and exiles in early 20th century and 1970s. After the 1968 earthquake, much of Agios Efstratios had to be rebuilt, the traditional fishing houses replaced by the uniform blockhouses still to be seen in the settlement today. In 2009, an ambitious project to turn Stratis into Greece’s first ‘green island’ – with a complete reliance on renewable energy sources for all domestic and transportation needs – was launched. By the late 2010s, Stratis had completed 90% of its goal.

In 2019, construction of an artificial area for a future military airstrip was commenced; 18 months later, an airfield, defensive structures and Air Station Mike-26 were fully operational. After the Iranian attack on Turkey in 2033, the base served as transition and training facility for the NATO troops pouring into Istanbul. Shortly before the armistice, formalised by the Jerusalem Accords, the sea between Stratis and Limnos saw sporadic air and naval engagements. After the cease-fire, Stratis and Air Station Mike-26 has become the Easternmost headland of NATO forces in the Mediterranean, and the first port of call for exiles of the Iranian invasion of Limnos.


Situation
Stratis has been literally turned into a military base, currently housing the US Army task force, an airfield and a radar station personnel and security troops. The recent build-up of Iranian battlegroups on the western coast of Turkey and various Aegean islands has put this installation on high alert. A NATO commanded CTRG group has recently moved to the Stratis in preparation of an undisclosed mission.


Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 19.04.2012 18:47:23 vasta tsitaadiga

Väga kena!!

Paar uut pilti ka!


Edit: Ninjad :/

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KuriVaiM1
HV veteran
KuriVaiM1

liitunud: 10.12.2006




sõnum 19.04.2012 18:49:20 vasta tsitaadiga

nämma icon_biggrin.gif
_________________
icon_arrow.gif "Mõtle kriitiliselt"
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 19.04.2012 21:27:21 vasta tsitaadiga

Pervertselt hea grafa.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 06.05.2012 13:19:44 vasta tsitaadiga

Uus! Arma 3 Gameplay

Nimelt siis Tšehhi TV saade GamePage tegi Arma 3 viimasest buildist väikse video reportaaši, mis alles mõni tund tagasi oli otse eetris. Õnneks nad uploadisid selle ka oma koduleheküljele. Video on loomulikult Tšehhi keeles ja pole täis ekraanil pole suurem asi kvaliteet aga näidatakse päris palju gameplayd.

Tõenäoliselt uploadib selle keegi youtubi, ilmselt isegi subtiitritega aga kes ei jõua nii kaua oodata siis,
Video ise asub : Siin (alates 12:28)

YOUTUBE (subtiitritega versioon)

Link


MY GOD 20 KM viewdistance blows every game out of the window icon_biggrin.gif Peab vist rammu juurde hankima icon_razz1.gif

Vot see on õige mäng, mitte mingi kuradi Black Ops 2 icon_lol.gif Iroonia, et tegevus toimub 2035 aastal (BO2-s 2025) ja mitte ühtegi robotit või laserit ei kasutada icon_lol.gif

Vana traileri analüüs
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aah
Kreisi kasutaja
Aah

liitunud: 21.09.2007




sõnum 07.05.2012 00:04:46 vasta tsitaadiga

Mis jama see nüüd on? Täielik raiskamine relvade ja tulevaste soomukite suhtes. Tulevikus lendame vibuga mööda ilma ringi ja kõmmutame ikka tulnukaid rofl.gif
Ma ise loodan et sellest tuleb esimene arma mida ma mängida tahan, nii gameplay kui ka ülejäänud mugavuse ja ilu poolest.
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 07.05.2012 00:16:10 vasta tsitaadiga

Aah, tähelepanuvajadus?

usun, et kui arma2 oma lisaosadega ei meeldinud, siis vaevalt sulle arma3 meeldib. gameplay koos command interface'ga jääb tõenäoliselt väga sarnaseks (kohmakaks).
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
invension
Kreisi kasutaja
invension

liitunud: 27.09.2009




sõnum 07.05.2012 10:06:56 vasta tsitaadiga

Tuleb vist jah uus kast kokku panna icon_razz.gif
_________________
Liitu vabalt siit: Coinbase / Binance
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bush
Kreisi kasutaja
bush

liitunud: 14.04.2002




sõnum 07.05.2012 13:44:31 vasta tsitaadiga

Chernarus on 225 km2 ja Stratis 25 km2?
_________________
>50$ pokkeri bankroll
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 07.05.2012 21:08:22 vasta tsitaadiga

bush kirjutas:
Chernarus on 225 km2 ja Stratis 25 km2?

Cherna : 225km²
Utes: 4km island / 25 km map
Limnos: ~300km island / 900km² map
Stratis: 19km² island / 80km² map

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KuriVaiM1
HV veteran
KuriVaiM1

liitunud: 10.12.2006




sõnum 10.05.2012 15:54:13 vasta tsitaadiga

Limnos - paras pirakas icon_lol.gif thumbs_up.gif
_________________
icon_arrow.gif "Mõtle kriitiliselt"
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Airons
HV vaatleja

liitunud: 22.05.2012




sõnum 24.05.2012 12:31:12 vasta tsitaadiga

OFP, Arma, Arma 2 kõik on tasemel avamaastikul kõmutades,kuid kui madistamine keskendub linnas või väiksemas asulas ,siis ohh imet võimalus siseneda hoonesse, et sealt peavarju või varingut teha on väga väike.Selles suunas pole Arma seeria eriti arenenud.Põllul metsas madistamine muutub ikka igavaks tahaks rohkem ka siseruumides ( ei pea olema suured viimse detailini,pilvelõhkujad. nagu COD või BF3) piisab kah suurematest mahajäetud tehastest ja paarikorruselistest majakestest kuid ka nendele võiks rohkem tähelepanu pöörata.Astudes akna juurde avastad ,et relv laseb vastu seina äärt (cover system ajast maha jäänud) seega antud majakesest vaenlasele vastu tulistada suht mõttetu,lihtsalt reedad oma asukoha ning kõmutatakse kuni hing väljas icon_biggrin.gif Või mida teie arvate? Graafika poolest on uus Arma3 ikka väga lootust andev rääkimata relvadest ja tehnikast thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 24.05.2012 13:43:57 vasta tsitaadiga

Airons, tegu on sõjasimulaatoriga, kui tahad siseruumides kõmmutada siis on selleks kah maju kuhu minna saab, kuid üldiselt pole see üldsegi ARMA teema. mängi midagi muud, kui CQB tahad.
ja see jutt et lased vastu seina äärt... icon_lol.gif mõtle kah nüüd, sihikud on ju relva torust kõrgemal, sa pead ise ARVESTAMA sellega, eriti kui su relval peal mingi optika:

Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 24.05.2012 13:51:21 vasta tsitaadiga

Arma2 ju pakkus võimalust majadesse minna? Seal muidugi korralikku lahingut pidada oli veits kehv.
_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SinineSiil
Kreisi kasutaja
SinineSiil

liitunud: 12.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.05.2012 14:36:40 vasta tsitaadiga

https://twitter.com/Arma3official/status/205593861224005634/photo/1
Teaser uuele intervjuule ja videole.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Airons
HV vaatleja

liitunud: 22.05.2012




sõnum 24.05.2012 16:51:30 vasta tsitaadiga

DeTHiCa Ära nüüd valesti aru saa,ma ei ürita mängu maha teha.Pigem ülaltoodud olid mõned sellised Arma mängu maailma puudused ,kui aga oleksid sellised võimalused olemas siis oleks mängus võimalik luua palju huvitavamaid ning elamusrikkaid situatsioone.Mis kasu on suurest maalapist kus linna või asulat "simuleerivad" ruudud ja ristkülikud ning mängija teab 100% et sellest majast ei tule mingit ohtu. See peaks olema ju kõige pingelisem olukord üldse.Kujuta ette ,et lööd metsavennad patrikust (võssist) välja ning nad põgenevad mingisse asulasse ning seavad seal kaitse üles.Sisenedes asulasse on vaja rohkem tähelepanu pöörata ümbritsevatele ehitistele,mõni viivitus ja vaatad, et 3 korruse aknast tulistab kuulipilduja jne thumbs_up.gif
Loomulikult, kui ülalnimetatud olukord on liiga lihtne sõjasimulaatori jaoks , milleks seda üldse vaja,tehku üks punane nupp "START" aatompommiga ja kogulugu icon_lol.gif
Mis aga puutub "nähtamatu" seina pihta tulistamisse siis see on kah üks suur fail ning tuleneb sellest et pole üldse mõeldud "cover system" peale (Näiteks RO2 on hea näide) kuna reedad oma asukoha,vaenlane märkab sind ning kogu varitsemise point on kadunud.Loomulikult peab edasi tegutsema aga antud juhtumid on tihti ootamatult tulemas ja tagajärg on teada.

Ütlen veelkord ,et lihtsalt mainin neid asju,huvitav teada teiste arvamust antud asjus.Ja ei ole vaja leppida sellega mis meile antakse,nõudma võib ja peab rohkemat! icon_biggrin.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 24.05.2012 18:16:43 vasta tsitaadiga

Arma 2 Cherno mapil on tõesti majade access suht piiratud, kuigi kõikidesse laohoonetesse sai enamasti minna. Takistani (OA) map võimaldab minu arust enamus majadesse siseneda ning Limnos (A3) kaardil pidid KÕIK majad avatud olema, elame näeme icon_smile.gif
Kohe tuleb uus video ja intervjuu uue valguse kohta icon_smile.gif

TIISER:
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrisVr
HV Guru

liitunud: 27.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.05.2012 18:54:09 vasta tsitaadiga


Link


icon_biggrin.gif

Võimas värk! icon_eek.gif icon_cool.gif


Intervjuu!
http://www.arma3.com/report-in-lighting/
http://www.bistudio.com/english/company/developers-blog/307-report-in-interview-with-pavel-guglava-lead-artist
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Arma 3 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 79, 80, 81  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.