praegune kellaaeg 20.06.2025 11:51:12
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Millises serveris ja miks hakkad mängima? |
PVP, sest ... (täpsustan teemas) |
|
42% |
[ 29 ] |
PVE, sest ... |
|
25% |
[ 17 ] |
RP, sest ... |
|
2% |
[ 2 ] |
RP-PVP, sest ... |
|
10% |
[ 7 ] |
Vahet pole, sest ... |
|
19% |
[ 13 ] |
|
hääli kokku : 68 |
|
autor |
|
ready
HV kasutaja
liitunud: 25.11.2005
|
15.04.2012 16:38:46
|
|
|
Paar tagasihoidlikku märkust:
1. Kes see viitsiks mängida kui kõik oleks algusest lõpuni megaraske bugine? Kellega sa seal surnud kohtades aega viidaksid seni kuni 85-ni jõuad?
2.Kui klassid ei oleks sarnased ja ühe puuga, siis neid lihtsalt ei mängitaks.
3. Ja see sexi jutt oli küll nagu rusikas silmaauku.
|
|
tagasi üles |
|
 |
KaarelK
HV kasutaja

liitunud: 22.11.2004
|
15.04.2012 21:10:38
|
|
|
tglt tekkis oopis selline kysimus, noh juba pikemat aega olnud aga noh, enne oli see wow.pri vms see oli foorum, kus oli natukenegi kokku lykatud eesti wowi rahvast, on mingit alternatiivi kus eestlased v2he aktiivsemalt suhtlevad ?
_________________ life is a bitch with 12inch strapon |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Psych0
HV veteran

liitunud: 21.11.2004
|
15.04.2012 22:42:14
|
|
|
Tegin täna veidike PvP'd oma ~385 ilvl paladiniga, kellel poolvigane PvP gear. Täiesti haigelt OP klass... Ainult jookse ringi ja two-shoti inimesi. Ainukesed tüübid, kes mind maha said, olid korraliku PvP geariga feral druidid, frost maagid ja sub roogid, teiste eest suutsin lihtsalt ära joosta, kui asi hapuks läks. Word of Glory on üks ulme heal ikka.
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
hllmn
HV vaatleja

liitunud: 17.03.2005
|
16.04.2012 00:13:32
|
|
|
Said endale karja rohelises gearis bote vastu, võimas. Peale bursti midagi ei olegi täiesti useless class, võidki sinna random bg-sse omama jääda muuks see ret ei kõlba.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
16.04.2012 07:20:01
|
|
|
kui mängida ei oska siis muidugi ei kõlba =)
|
|
Kommentaarid: 490 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
398 |
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
16.04.2012 07:36:02
|
|
|
Ma pühendaks järgneva lõigu Ho Ho'le.
Sa oled küll tark mees ja hea mängija, mitte keegi ei vaidle sellele vastu ning kõik kes vähegi millestki aru saavad on sellega päri. Aga palun ära ürita rääkida vanilla Wow'ist ja asjadest mida sa tegelikult kogenud ei ole, oled ikkagi ju BC's alustanud. Selles teemas on juba pikalt ja laialt räägitud tollest 'vanast heast ajast', aga ma lükiks veel paar asja vahele.
Vanilla on 'feeling'. Esimene Ragna mahalöömine peale nädalaid FR geari grindi 40 inimesega. Peale kuid MC farmi kus lõpuks teine binding kukkus tangile. Sorrow hillil runeclothi farmimine, mitu vastasfactioni mängijat ilmub välja ja sa kutsud enda sõpru ja nemad kutsuvad enda sõpru ja lõpuks on seal paarkümmend inimest madistamas. Serveri 4 suurima gildi BWL/MC raidi clash. AQ väravate avamisüritus, mis küll põhjustas tohutult disconnecte, aga oli see eest võimas vaatemäng...
Vanilla on feeling. Jah, grindy, väga väga grindy. Mitte võrreldes teiste MMO'dega tol ajal, aga omajagu. Raidimehaanikad ei olnud (enne Naxxi vähemalt) kuigi 'rasked'. Palju fighte oli onebuttonspam dispelklassidele. Kõigil klassidel oli mingi konkreetne spec mis sa raidis pidid olema (holypaladin, restoshaman, protwarr, holypriest, restodruid, combatrogue, firemage, smruin lock, marksman hunter), tavaliselt oli igal guildil _üks_ special snowflake kes võis olla erinev, nt armswarr (paar dpswarri oli alati, kellel oli offspec tankgear, aga nad olid vist fury), retpally, enhshaman, spriest, mis muidugi tavaliselt eeldas, et sul oli midagi legendaarset või miskit muud mis tohutut dedicationit nõudis (näiteks Rank14 spriest), et tõestada, et sa oled tugev ja suudad iseennast arendada. Ahjaa, paari boomkini sai ka nähtud Mish'undare ja Neffy staffiga.
Jah, vinguti palju selle üle, et kõiki suruti konkreetsesse rolli, ja oli ka neid kes vaatamata sellele olid tollest süsteemist üle (feral tangid näiteks)...
Ja ärgem unustagem, et mäng oli uus. See on üks top põhjus miks need kes tol ajal mängisid, vaatavad nii heldinult tagasi ja mõtlevad, et oli nii tore.
Oli küll. Aga seda aega ei saa kunagi tagasi.
... kuid see aeg oli siiski olemas. Meie ei tee teiste lapsepõlve liivakastis mängides, lompides mudaseks saades, rattaga kukkudes ja küünarnukke ja põlvi ära marrastades, maha. Austagem neid, kes Vanillat mängisid ja seda aega kuldsena näevad ning ärme teeme nende arvamust maha. Vanilla WoW oli tugev ja fun. Kui oleks võimalik, heameelega teeks kogu selle aja uuesti läbi (see eeldaks täielikku memorywipe'i vanillast).
My... more than 2cents.
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
16.04.2012 09:49:15
|
|
|
madedog kirjutas: |
Ja ärgem unustagem, et mäng oli uus. See on üks top põhjus miks need kes tol ajal mängisid, vaatavad nii heldinult tagasi ja mõtlevad, et oli nii tore. |
Kogu su jutu annaks sellega kokku võtta. Mäng oli uus ning rahvas ei osanud paremat tahta, seega lepiti sellega (jamaga ) mis pakuti kuna see oli parem kui alternatiivid tol hetkel. Samuti on väga suur kaal ka sellel, et rõhuva enamuse inimeste jaoks oli see esimene MMO üldse.
madedog kirjutas: |
Austagem neid, kes Vanillat mängisid ja seda aega kuldsena näevad ning ärme teeme nende arvamust maha |
Ma teen maha arvamust, et vanilla oli igast kandist tohutu palju parem kui kõik sellele järgnenu. Roosad prillid on toredad, kuid ärge eeldage et kõik neid kasutavad.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
16.04.2012 10:22:39
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
madedog kirjutas: |
Ja ärgem unustagem, et mäng oli uus. See on üks top põhjus miks need kes tol ajal mängisid, vaatavad nii heldinult tagasi ja mõtlevad, et oli nii tore. |
Kogu su jutu annaks sellega kokku võtta. Mäng oli uus ning rahvas ei osanud paremat tahta, seega lepiti sellega (jamaga ) mis pakuti kuna see oli parem kui alternatiivid tol hetkel. Samuti on väga suur kaal ka sellel, et rõhuva enamuse inimeste jaoks oli see esimene MMO üldse.
madedog kirjutas: |
Austagem neid, kes Vanillat mängisid ja seda aega kuldsena näevad ning ärme teeme nende arvamust maha |
Ma teen maha arvamust, et vanilla oli igast kandist tohutu palju parem kui kõik sellele järgnenu. Roosad prillid on toredad, kuid ärge eeldage et kõik neid kasutavad. |
Aga ta oligi. Lihtsalt Blizzard ei suutnud tasemel olla ja hakkasid mängu ära rikkuma ning lihtsamaks tegema, selle asemel et raskemaks teha. Kui nad oleksid jätkanud raskete raidide ja tohutu grindiga ning hoidnud eemal casualid, võiks arvamus vabalt teistsugune olla... Aga ei, mängu dumbdownimine BC'st saati. BC algus oli tugev. Peale seda kui viletsad gildid ei suutnud isegi Moroesi maha tappa ja seda nerfima hakati ning Blizz leidis, et "oi sealt tuleb rohkem raha ju!" hakkas mängu allakäigutee. Nerfid said alguse ju esimesest patchist saati, mitte alles siis kui Nihilum ja Co olid juba Hyjalit tapmas. Ma ei mäleta, et midagi peale C'thuni oleks korralikult nerfi saanud enne 2.0 patchi (kui hotide stack mängu tuli, oli vist 2.0?), kus paljud fightid mis iseenesest kõvasti heeli nõudsid läksid lihtsamaks kuna druide ja prieste oli võimalik ühe targeti peale rohkem stackida.
Jah, vanillal oli küll uus ja üks põhjustest oli ka see miks ta nii oli, aga mängu on võimalik 'uuena' hoida piisavalt challengeid tekitades. See kuidas heroicud ja muul kujul contenti recyclemine mängu tuli hakkas ka asja rikkuma. Yea, ma lähen nüüd heroicute vastu. Ma olen siiski veel see generatsioon kes tegi Scholo ja Strati 10man raidis, ning nende 5manimine oli ikka tõsine challenge. Praktiliselt vaata et keerulisemgi kui heroic Madness.
Challenge. Non-optional challenge. See oli Vanilla võti. Sul ei olnud võimalik contenti skippida kui sa tahtsid edasi liikuda. Progress oli ALATI strat/scholo/ubrs -> MC -> BWL -> AQ/Naxx. Okei, ZG oli võimalik skippida alguses, aga pärast pidid nagunii head ja leg enchantide jaoks sinna minema.
Täna? Level 85 to full tier13 gear on (sama kvaliteediga siis) umbes kaks päeva heroicute grindimist ja LFRi. Ära isegi mitte vaidle vastu, see on nii.
Ja seda pole mõtetki öelda, et "aga nii on ju mängijasõbralikum". Yeah well... that's why Vanilla was so good. It wasn't friendly at all. Less crybabies about 'how hard things are' and people expecting everything to be given on a platter.
E: Ho Ho, miks sa skipid täiesti üle "Vanilla is a feeling" fraasi? Me ei räägi ainult roosadest prillidest. Seal oli päris tõsiselt ka _tunne_. Feeling. Ja mul on äärmiselt kahju, et keegi kes alustas BC'st või hiljem ei saa sellest kunagi midagigi teada, seega ka aru. Ning selle üle vaielda, et kas on roosad prillid või ei, pole mitte mõtetki. Need asjad millest ma rääkisin on kõik üheks tunnetuse aluseks. Neid pole enam võimalik kogeda, kahjuks või õnneks. Sa ei saa sellest aru lugedes. Sa ei saa sellest aru videosid vaadates. Mõtle natuke palun.
Ja siis veel see, et mitte kõik vanilla mängijad ei ole nostalgilised. Sa tead ikka kes nood on jah? Vocal minority kes mängisid valet mängu. Kes vingusid piisavalt, et Blizzard nerfima asuks. Kes istuvad welfare geari peal ja vinguvad praegugi, et 'miks nad ei saa sama kvaliteetseid asju kui heroic raidijad kuigi nad maksavad sama palju'.
Ei meeldi et shadowpriest pidi istuma healerite grupis ja mana söötma? Ei näe probleemi - roll a warlock ja roteeritakse shammysid bloodlusti andma.
Ei meeldi, et enha shammyna välja swapitakse bloodlustide jaoks? Ei näe probleemi - roll a rogue ja saad sina bloodlusti rotatsiooni!
Probleem ei olnud mängus. Probleem on mängijates kes valisid endale vale tegevuse. Mis, warrior on tehtud tangiks ja nii ka ütleb? Ja sa rollisid paladini keda kirjeldatakse hellerina? Well tough luck then, heal or reroll warrior!
Ja Blizzard läks alla siis kui mängu huvitamaks tegemise asemel hakati mängijatele vastu tulema ja contenti avama casualidele. Mistake number 1.
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
16.04.2012 10:36:52
|
|
|
madedog kirjutas: |
Aga ta oligi |
Siis nimetagemgi asju õigete nimedega
madedog kirjutas: |
Kui nad oleksid jätkanud raskete raidide ja tohutu grindiga ning hoidnud eemal casualid, võiks arvamus vabalt teistsugune olla. |
Kindlasti kid kindlasti oleks ta ka ammu surnud kui konkurendid tulevad parema-mugavama meelelahutusega mõnes MMOs välja.
tsitaat: |
Sul ei olnud võimalik contenti skippida kui sa tahtsid edasi liikuda. |
See on kahe otsaga asi. Konkreetne progress oleks tähendanud, et kui jääd mänguga liitumisega sutsu hiljaks siis väga suure tõenäosusega kas ei saa varem alustanud sõpradega koos mängida või peavad nemad sind sealt läbi lohistama. Kumbki ei kõla eriti hästi. Ainus põhjus miks ma üldse wow'i raidimisse jõudsin oli, et crafted gear oli TBC's spriestile rämedalt OP tänu millele võisin vahele jätta kõik kuni poole T6'ni.
madedog kirjutas: |
Täna? Level 85 to full tier13 gear on (sama kvaliteediga siis) umbes kaks päeva heroicute grindimist ja LFRi. Ära isegi mitte vaidle vastu, see on nii. |
Ei vaidlegi. Küll aga julgen oletada, et nii mõnedki tänapäevased raidimehaanikad on oluliselt keerulisemad kui nood vanilla scholo-strati asjad. Lihtsalt mängurid on vahepeal arenenud.
madedog kirjutas: |
Ja seda pole mõtetki öelda, et "aga nii on ju mängijasõbralikum". Yeah well... that's why Vanilla was so good. It wasn't friendly at all |
On ka praegu kõiksugu grindfest ning raskete bossidega (loe: tuleb veel rohkem grindida, et neid maha saada) MMOsid, miks neid ei mängi siis?
[edit]
madedog kirjutas: |
Ho Ho, miks sa skipid täiesti üle "Vanilla is a feeling" fraasi? |
Vastasin sellele heleroosade prillide ning "see oli esimene kogemus" kohas. Need andsid tolle feelingu. Raudselt leiad lademes inimesi kes väga sarnase feelingu on saanud kõiksugu rift'idest, lotro'st, aionist RoM'ist jne.
madedog kirjutas: |
Ei meeldi et shadowpriest pidi istuma healerite grupis ja mana söötma? Ei näe probleemi - roll a warlock ja roteeritakse shammysid bloodlusti andma.
...
Probleem on mängijates kes valisid endale vale tegevuse |
Mina näen probleemi, kui omale meeldiva asja asemel sunnitakse mind röögatult igavat one-button wonderit mängima. Mängud on esmajärjekorras meelelahutus, miskipärast paljud ei saa sellest aru siin. Ei ole lõbus, kui sulle meeldiva klassi-speciga sind kukele saadetakse. Sellest tekkiski see ving teemal, et mmo ei peaks olema töö.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
hllmn
HV vaatleja

liitunud: 17.03.2005
|
16.04.2012 11:34:49
|
|
|
pots4t4j4 kirjutas: |
kui mängida ei oska siis muidugi ei kõlba =) |
Mis need amazing featured siis retribution paladinil on peale bursti?
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Psych0
HV veteran

liitunud: 21.11.2004
|
16.04.2012 11:43:22
|
|
|
hllmn kirjutas: |
pots4t4j4 kirjutas: |
kui mängida ei oska siis muidugi ei kõlba =) |
Mis need amazing featured siis retribution paladinil on peale bursti? |
Nendest sõidetakse jah üle, kes paladini ohjeldada ei suuda, aga muidu on ta suhteliselt kasutu tõesti.
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
morfea
HV kasutaja

liitunud: 26.09.2005
|
16.04.2012 12:03:08
|
|
|
hllmn kirjutas: |
pots4t4j4 kirjutas: |
kui mängida ei oska siis muidugi ei kõlba =) |
Mis need amazing featured siis retribution paladinil on peale bursti? |
Burst!
WoG off-heal
Burtst!
WoG off-heal
lühike bursti cd, BURSTSTSTS!
Kas herr Elna pelab endiselt retti:)?
ja Ho Ho, sa kas olid Vanillas või ei olnud. Vanilla teemadel kõvasti argumenteerides ise sel ajal mitte pelades on sama asjakohatu nagu sipelga monoloog teemal "Sumerid - Marsile ja tagasi".
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
16.04.2012 12:07:57
|
|
|
Ei olnud vanillas kuid kui mõni mu väide on vale siis eeldan, et seda suudetakse ka mõistlikult ümber lükata. "Sa polnud seal, sa ei tea" ei ole mõistlik kui sellega ei kaasne selgitus mida ma täpselt ei tea.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
16.04.2012 12:30:30
|
|
|
Nii, kas sa tead ka MIKS raidimehaanika nii palju keerulisem on tänapäeva kui scholo strati ajad?
Tead? Ei tea? Aga ma ütlen ikkagi. Bossmods. Encounterid on disainitud ideega, et mängijad kasutavad bossmodse. Vanillas disainiti nad mõttega, et selliseid mode ei ole.
Lisaks, miks ma ei mängi mõnda muud MMO'd kus on grindfest raskete bossidega? Kuna nad on iganenud. Communityd on viletsad. Kõik tuttavad keda ma WoWist tean, on ka WoWi jäänud. Controlid on ebamugavad. Interface on nonintuitive. Mode pole.
Pick one. Igaks juhuks, kui sa tahad praegu lagedale tulla argumendiga "aga wow oleks ka iganenud" - ei ole. Isegi kui raidid ja content oleks raskemaks jäänud, oleks engine ja muud asjad ikkagi update'i saanud. Lisaks on WoWi community tänu Warcrafti seeriale suhteliselt korralik.
Lisaks... tänapäeval ei saa sellist tunnetust enam ühestki MMO'st, see on juba garanteeritud. Et keegi mingi _raske_ MMO'ga lagedale tuleks, peaks ajuvaba olema, vähemalt peale seda kui kõik MMO'd hakkasid casualidele caterima, vähemalt siis, kui tahad mingitki moodi ära elada. Kui miski rahaboss käpa sisse paneks, ma usun, et tuleks ehk ka midagi korralikku, aga vastasel juhul... highly doubt. WoW on ju MMO'de flagship ikkagi tänapäeval. Kui seal midagi toimub mis klientuuri juurde tekitab, tuleb see ka teistesse. Ja vice versa.
As for the last...
Sellest ma rääkisingi. Sina näed probleemi kui meeldiva asja asemel pead "igavat one button wonderit mängima". Reroll or live with it. Kui sa tahad shadowpriesti mängida, siis sul oli raidis roll - manabattery. Heal juhul said vahest võimaluse farmbossidel ka buffe saada. Ja tänu neile, kellele see ei meeldinud, tehtigi mängu kvaliteedi ja raskusastmega üks-null.
Ning ei saa jätta toomata jälle üht paralleeli. Ütleme, et on üks restoran millest räägitakse kõike head ja paremat. Siis juhtkond vahetub, kokad vahetuvad, menüü iseenesest jääb küll samaks ja tuuakse ka lisa, aga kvaliteet läheb viletsaks. Meie, kes me seal kunagi käisime, räägime sellest kohast heldinult, et oi kui hea ja kena oli. Sina tuled ja pakud vastu, et "aga toidud on ju samad ja retseptid on ju samad, kuidas see nii parem sai olla?"... sa polnud seal ja sa ei tea, oleks siinkohal väga sobiv vastus.
Sa ei tea seda tunnet. Ja sul ei olegi seda võimalik kunagi enam kogeda. That's as simple as it gets. Just nagu nõuka aeg, nendel kes sündisid peale seda, ei olegi võimalik teada mida tähendas kui sa olid kogu aeg küüditamisohus, kui ostsid asju kopikates (ma ei väida, et mina tean, ma sündisin 88ndal, aga see on minu arvates väga hea näide). Vanad eesti kartulikrõpsud olid nii head. Aga... kui sa neid kunagi pole saanud, on nad sinu jaoks vaid tavalised kartulikrõpsud milles polnud midagi erilist. Pringles on ju parimast parim.
Miks sa vaidled selliste asjade üle? Ma ei saa enam aru kas sa üritad õiget juttu ajada või oled lihtsalt troll.
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihv
HV veteran

liitunud: 27.08.2002
|
16.04.2012 12:52:02
|
|
|
madedog kirjutas: |
oled lihtsalt troll. |
Oleks lihtsam ja kiirem olnud
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
16.04.2012 12:53:25
|
|
|
Zanzhu kirjutas: |
Ho Ho kirjutas: |
Milles küsimus, aja aga nood vanilla aegu taga õhkavad tondid kokku ning stompige nood 10 matsi ära? |
Mis sa arvad palju meid alles on? Rahvas quitib vasakule ja paremale ja seda mitte ainult expaci lõpus, kui mul guildis on 90% vanu vanilla-tbc rahvast siis MoP-is TBC-st saati elanud guild laguneb.
Mina arvan et vanadel olijatel hakkab kopp ette viskama juba, iga tieri/expaci alguses on räme hype et kui heaks ja kvaliteediks asi muutub. Lubatakse maad ja ilmad (mounted aerial combat/dance studio/miljon muud featuuri) kokku ja ikka on kogu content mingi C teami poolt kokku klopsitud ja pooled asjad ära jäetud.
Lubati 2-3 raidi iga tier et asi varieeritud ja huvitav hoida, t11 oli veel suht huvitavaid encountereid täis, eriti kirves ei olud kuna starter raid ikkagi - arusaadav. Neile kes tahtsid pingutada oli Sinestra ja hc AlAkir.
Järgmine patch - õudne daily area mida mitte keegi ei taha teha, rehashitud ZA/ZG. ZA oli pea 100% identne originaaliga, lihtsalt maapõhja nerfitud/pooled mehhaanikad eemaldatud ja ausaltöeldes oleks average joe 10 levelise edumaaga ka za 70s wipenud. ZG puhul oli veidi rohkem vaeva näinud, eks mingi ülitöökas intern nägi vaeva.
4.2 - Firelands. 7 bossi, abyssal maw scrapiti (algne raidi kavand on isegi olemas mängufailides!). Mõned bossimehaanikad olid uudsed ja vähemalt bossimudelid olid uudsed aga kogu raid oli kaugelt liiga bugine. AInukene fight mis midagi väärt oli oli HC Rag. JUmalast asualt teeks enen Supremust/Teronit/Najentust/Feilmysti või ükstaspuha millist SWP bossi.
4.3 DS - no kurat küll, uued bossimudelid FL-is kurnasid kuntsnikud ikka vist täiesti ära. Absoluutselt kõik on rehashitud, iga boss ja kõik ruumid. Meeletult haibitud madnes ja spine on visuaalselt ja mehaanika poolest nii igavad et põnevam on muru kasvamist vaadata. Lisaks ka see et PTR-is miljon korda reportidud gamebreaking bugid on IKKA VEEL parandamata.
Terve vana maailm rehashiti, OK. Aga see kõik on surnud ja kedagi pole. On lihtsam LFG-s oma char üles grindida treeneri kõrval seistes
Blizzi ei koti enam lihtsalt, kui subse vähemaks jääb lastakse uus mount välja mille eest köhib miljon inimest eurosid ja profit margin on jälle laes. Bobbyl on ju kümnendat puhtast kullast jahti vaja.
SirAskAlot kirjutas: |
Üksi questimise kohta. Ma olen alati oma queste online mängudes üksi teinud. Enamus inimesi teeb neid üksi ja mänge tehakse enamuse soovide järgi. Sotsiaalse questimise ja mängimise täidab suurepäraselt LFG funktsioon. Kui mul huvi oleks siis võiks ju gildist ka mingi insta grupi kokku ajada , aga see on pigem enda huvi puudus. Üldjuhul eelistavad inimesed võimaluse korral teha instasid inimestega keda nad tunnevad. Või siis teine variant eelistavad vältida teatud inimesi keda nad juba tunnevad. Zanzhu puhul poleks ma isegi imestunud kui tegu oleks teise variandiga. |
Kuule, me mängime MMO-d. Mingi sotsiaalne interaktsioon võiks ikka olemas olla. + ma tahaks näha kust sa selel "enamuse" võtad. Ma olen alati sõpradega koos questinud või kui kedagi online pole otsid kellegi tsoonist ligi. Või kardad suvaliste inimestega suhelda? LFG-s on ainukene suhtlus vaikus või kui üritad juttu alustada algab jumala tühja koha pealt ainult rage ja sõim.
Päris kena isiklik torge lõpus mees, ise niikuinii oled põhiline foreveralone kutt. |
Ma lõpetasin ka aktiivse mängimise enne 4.2-e . Põhjuseks siiski pigem tüdumis mängust mida ma aastaid olin mänginud. Enamus mängijaid mängib mängu niikuinii mingi kindla perioodi. Peale seda võivad tegijad kasvõi peapeal seista , vanemad olijad hakkavad ikka lahkuma. Eelpool sai ka juba mainitud, et Blizzard tegi oma valiku ja panustas sellele, et uuemad mängijad mängima jääks. Kahjuks tähendas see seda , et endgame asju pandi vähem sisse.
Rage ja sõimu kohapealt. Oma 10 aastase online mängimise ajaloo jooksul pole ma kordagi märganud et rage ja sõim tühja koha pealt tulevad. Võimalik , et mõne üksiku juhtumui puhul võib tulla, aga kui seda rage ja sõimu sulle liiga tihti tuleb, siis otsi viga endast.
Foreveralone kuti kohapealt. Kui mulle meeldib oma asju üksi ajada ja ma olen teadlikult sellise mängimis stiili valinud ning see vastab forever alone mõistele , siis vabalt. Ma ei vingu sellepärast ja ei süüdista ka teisi, et ma teatud osa online mängudest üksi teen. Samas ei tähenda see seda, et mul oleks suuri probleeme seltskonna leidmisega kui mul selleks tahtmist on.
tsitaat: |
Challenge. Non-optional challenge. See oli Vanilla võti. Sul ei olnud võimalik contenti skippida kui sa tahtsid edasi liikuda. Progress oli ALATI strat/scholo/ubrs -> MC -> BWL -> AQ/Naxx. Okei, ZG oli võimalik skippida alguses, aga pärast pidid nagunii head ja leg enchantide jaoks sinna minema. |
Mis mis? Sa siis pole teinudki MC-d ja BWL-i raidiga kus on 5 rohelistes alti sees ja kus roteeriti alte raidi kui keegi bossilt looti ei tahtnud? Mäletan Ragnarost sai tehtud ilma surma saamata rohleistes/siniste ja praktiliselt ilma fire resita. Üks trinket vist oli mis fire resi andis.
Samuti on see su vanilla raskuse asi täielik jama. 5 man sholo ,strat olid tunduvalt lihtsamad kui BC heroicud ja võibolla isegi tavalised 5manid. Täna on mängijate teadmised juba nii head, et saaksin isegi suvailsest pugist kinga kui üritaks selliste teadmiste ja oskustega instat tankida nagu tollel ajal tangitud sai.
tsitaat: |
Täna? Level 85 to full tier13 gear on (sama kvaliteediga siis) umbes kaks päeva heroicute grindimist ja LFRi. Ära isegi mitte vaidle vastu, see on nii. |
Kas sa tahad teada kus selline muudatus alguse sai ?
Mingi hetk hakkasid serverite parimad raid gildid virisema, et neil on nii raske raidijaid leida kuna enamus on alagearitud ja neid peab läbi vanade instade vedama, et kõrgema leveli instasid teha. Blizzard tuli neile vastu ja tegi kogugrindimis protsessi lihtsamaks.Loomulikult lisati süsteemile aja jooksul uuendusi ja muudatusi ning täna oleme siis olukorras mida sa kirjeldasid.
Seega sai antud muudatus alguse pigem hardcore mängijate poole pealt. Siia võib veel lisada , et üsna suur kontingent mängijates pole rahul, et nad ei saa kohe endgame contenti teha nagu mõnes teises populaarses mängus.
Nagu ma juba mainisin kui inimene vinguda tahab siis vingub ta mis tahes asja üle.
|
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
16.04.2012 13:15:10
|
|
|
madedog, ära võta isiklikult, hoho suudab asju näha ainult matemaatilisest aspektist, ehk siis ta ei olegi võimeline aru saama "feelingust" niikaua kui sa seda talle valemite näol ei tõesta.
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
16.04.2012 13:52:57
|
|
|
madedog kirjutas: |
Nii, kas sa tead ka MIKS raidimehaanika nii palju keerulisem on tänapäeva kui scholo strati ajad?
Tead? Ei tea? Aga ma ütlen ikkagi. Bossmods. Encounterid on disainitud ideega, et mängijad kasutavad bossmodse. Vanillas disainiti nad mõttega, et selliseid mode ei ole.
Lisaks, miks ma ei mängi mõnda muud MMO'd kus on grindfest raskete bossidega? Kuna nad on iganenud. Communityd on viletsad. Kõik tuttavad keda ma WoWist tean, on ka WoWi jäänud. Controlid on ebamugavad. Interface on nonintuitive. Mode pole.
Pick one. Igaks juhuks, kui sa tahad praegu lagedale tulla argumendiga "aga wow oleks ka iganenud" - ei ole. Isegi kui raidid ja content oleks raskemaks jäänud, oleks engine ja muud asjad ikkagi update'i saanud. Lisaks on WoWi community tänu Warcrafti seeriale suhteliselt korralik.
Lisaks... tänapäeval ei saa sellist tunnetust enam ühestki MMO'st, see on juba garanteeritud. Et keegi mingi _raske_ MMO'ga lagedale tuleks, peaks ajuvaba olema, vähemalt peale seda kui kõik MMO'd hakkasid casualidele caterima, vähemalt siis, kui tahad mingitki moodi ära elada. Kui miski rahaboss käpa sisse paneks, ma usun, et tuleks ehk ka midagi korralikku, aga vastasel juhul... highly doubt. WoW on ju MMO'de flagship ikkagi tänapäeval. Kui seal midagi toimub mis klientuuri juurde tekitab, tuleb see ka teistesse. Ja vice versa.
As for the last...
Sellest ma rääkisingi. Sina näed probleemi kui meeldiva asja asemel pead "igavat one button wonderit mängima". Reroll or live with it. Kui sa tahad shadowpriesti mängida, siis sul oli raidis roll - manabattery. Heal juhul said vahest võimaluse farmbossidel ka buffe saada. Ja tänu neile, kellele see ei meeldinud, tehtigi mängu kvaliteedi ja raskusastmega üks-null.
Ning ei saa jätta toomata jälle üht paralleeli. Ütleme, et on üks restoran millest räägitakse kõike head ja paremat. Siis juhtkond vahetub, kokad vahetuvad, menüü iseenesest jääb küll samaks ja tuuakse ka lisa, aga kvaliteet läheb viletsaks. Meie, kes me seal kunagi käisime, räägime sellest kohast heldinult, et oi kui hea ja kena oli. Sina tuled ja pakud vastu, et "aga toidud on ju samad ja retseptid on ju samad, kuidas see nii parem sai olla?"... sa polnud seal ja sa ei tea, oleks siinkohal väga sobiv vastus.
Sa ei tea seda tunnet. Ja sul ei olegi seda võimalik kunagi enam kogeda. That's as simple as it gets. Just nagu nõuka aeg, nendel kes sündisid peale seda, ei olegi võimalik teada mida tähendas kui sa olid kogu aeg küüditamisohus, kui ostsid asju kopikates (ma ei väida, et mina tean, ma sündisin 88ndal, aga see on minu arvates väga hea näide). Vanad eesti kartulikrõpsud olid nii head. Aga... kui sa neid kunagi pole saanud, on nad sinu jaoks vaid tavalised kartulikrõpsud milles polnud midagi erilist. Pringles on ju parimast parim.
Miks sa vaidled selliste asjade üle? Ma ei saa enam aru kas sa üritad õiget juttu ajada või oled lihtsalt troll. |
Soh
Lugu algab see sellega, et postitaja ütleb selgesõnaliselt WoW on antud hetkel parim online mäng mis turul on.
Lõppeb sellega, et WoW on täiesti perses .
Samas mulle meeldib see kartulikrõpsude loogika. Isiklikult olen söönud ka veneaegseid krõpsusid. Seega Shut Up , su enda loogika järgi pole sul mingit õigust siin vaielda.
Ja mida sa nolk üldse küüditamisest tead, et sellise teemaga välja tuled. Sa väidad selge sõnaga , et inimene ei ole võimeline arusaama ja mõistma asju mida ta ise ei ole kogenud. Miks sa siis räägid eestlaste jaoks valusatest asjadest millest sul pole õrna aimugi ja mida sa ei suuda kunagi mõista. Vähemalt võiksid sa selgeks teha kuna sinu mainitud nõuka aeg oli , kuna nõukogude aeg lõppes ja kuna sündinud inimestel oli hirm et nad kuhugi küüditatakse. Ma pakun , et üsna paljud selle foorumi kasutajad on asju kopikate eest ostnud ja pole sellel ajal elades mingit küüditamis hirmu tundnud.
Kui nüüd teemat veits arendada. Sa väidad et paljud mängijad on ära läinud ja uusi ei ole juurde tulemas. Luba mult küsida, miks sa siis siin täiega pasandad kui halb mäng WoW on. (seda enam et sa ültesid selge sõnaga , WoW on antud hetkel parim online mäng turul). Äkki hoiaks oma suus kinni ja laseks neil rääkida kes suudavad WoW-ist positiivsemalt rääkida. Kui endal oleks mingi tüüp kes koguaeg viriseb kui perses mäng on ja kui roheline muru tema nooruses oli siis ma otsiks ilmselt parema gildi. Tõenäoliselt on eestis piisavalt iniemesi kes pole veel WoW-i mänginud ja kes su mineviku hala nähes võivad pigem proovida mõnda muud online mängu.
|
|
tagasi üles |
|
 |
seeMees
HV vaatleja
liitunud: 20.10.2009
|
16.04.2012 14:53:26
|
|
|
Ma hakkasin WoW'i mängima WotLK'i ajal. Enne seda sai LOTRO's mütatud (alates selle sünnist).
Kõik WoW'i 5manid kuni lvl 70'ni tegime ära kolmekesi, ka heroicud. Ei oskagi ütelda on see normaalne või mitte, vanillat pole maitsta saanud.
Ja olen siiani arvamusel, et enamus LOTRO instasid on raskemad (ja tihti nõuavad ka ajude olemasolu), kui WoWi koopad.
Jutu mõte - kes arvab, et WoW liialt nefritud proovigu LOTROT, võib-olla hakkab rohkem meeldima.
Viskaks veel veidi õli tulle ja küsiks, et mis rahvas arvab - Millised on tegijamad, kas PvE või PvP fännid?
Eile tekkis sellel teemal ühe raiderist tuttavaga arutelu. Lõppkokkuvõttes nentis ta, et PvP's maksab skill, raidides on esmatähtis ajastus ja rutiin (aka rotation spämm). St skill kui selline polegi raidides esmatähtis.
Ma temaga täitsa nõus.
|
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
16.04.2012 15:05:24
|
|
|
wowiga võrreldes on lotro väga väga aeglane mäng. gcd on harjumatult kõrge ja animatsioonid umased/aeglased..
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
16.04.2012 15:11:59
|
|
|
seeMees kirjutas: |
Ma hakkasin WoW'i mängima WotLK'i ajal. Enne seda sai LOTRO's mütatud (alates selle sünnist).
Kõik WoW'i 5manid kuni lvl 70'ni tegime ära kolmekesi, ka heroicud. Ei oskagi ütelda on see normaalne või mitte, vanillat pole maitsta saanud.
Ja olen siiani arvamusel, et enamus LOTRO instasid on raskemad (ja tihti nõuavad ka ajude olemasolu), kui WoWi koopad.
Jutu mõte - kes arvab, et WoW liialt nefritud proovigu LOTROT, võib-olla hakkab rohkem meeldima.
Viskaks veel veidi õli tulle ja küsiks, et mis rahvas arvab - Millised on tegijamad, kas PvE või PvP fännid?
Eile tekkis sellel teemal ühe raiderist tuttavaga arutelu. Lõppkokkuvõttes nentis ta, et PvP's maksab skill, raidides on esmatähtis ajastus ja rutiin (aka rotation spämm). St skill kui selline polegi raidides esmatähtis.
Ma temaga täitsa nõus. |
Üldreegel on , kes saavad hästi ühega hakkama saab hästi ka teisega hakkama. Muidugi on erandeid ka. Seega tegijad on need , kes saavad mõlemaga hästi hakkama. PvP on veits ettearvamatum, aga ilmselt tekib seal ka madalal ja keskmisel tasemel mingil hetkel rutiin. Tipp tase on muidugi teine teema.
Lotro koha pealt ei oska suurt rääkida.
Mida sa skilli all üldse mõtled ? Kas olukorda kus sa pead reageerima millelegi ootamatule ja selle olukorra lahendamist ?
|
|
tagasi üles |
|
 |
Psych0
HV veteran

liitunud: 21.11.2004
|
16.04.2012 15:19:41
|
|
|
seeMees kirjutas: |
Viskaks veel veidi õli tulle ja küsiks, et mis rahvas arvab - Millised on tegijamad, kas PvE või PvP fännid?
Eile tekkis sellel teemal ühe raiderist tuttavaga arutelu. Lõppkokkuvõttes nentis ta, et PvP's maksab skill, raidides on esmatähtis ajastus ja rutiin (aka rotation spämm). St skill kui selline polegi raidides esmatähtis.
Ma temaga täitsa nõus. |
PvP on lihtsalt dünaamilisem kui PvE, muud midagi. Mõlemal on roheline/punane tuli, gear ja RNG. PvP'le võib juurde lisada ka kivi-paber-käärid.
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeMees
HV vaatleja
liitunud: 20.10.2009
|
16.04.2012 15:56:32
|
|
|
SirAskAlot kirjutas: |
Mida sa skilli all üldse mõtled ? Kas olukorda kus sa pead reageerima millelegi ootamatule ja selle olukorra lahendamist ? |
Oskust vastavalt tekkinud olukorrale kiirelt tegutseda jah.
PvP's ei tee saa rutiinse rotatstiooniga midagi. Vastupidiselt raidile või instale, kus max dpsi väljapigistamiseks peabki rutiinselt samu klahve muljuma (või makrot kasutama).
Posistsioneerimine (puu/samba taha peitu pugemine, tule eest ära jooksmine jne) raidis/instas on vast igaühele õpitav.
Kiire PvP dünaamika (nagu Psych0 kirjutab) pole paraku siiski igaühele kontimööda.
Kindlasti on ka neid, kes saavad mõlemas valdkonnas hiilgavalt hakkama.
Psych0 kirjutas: |
PvP on lihtsalt dünaamilisem kui PvE, muud midagi. Mõlemal on roheline/punane tuli, gear ja RNG. PvP'le võib juurde lisada ka kivi-paber-käärid. |
Kivi-paber-käärid on küll tabav märkus.
|
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
16.04.2012 17:16:39
|
|
|
Oot oot, rahune veidi maha nüüd SirAskAlot. Millepärast nüüd sõimlema tarvis hakata on? Ma pole kusagil öelnud, et ma küüditamist kogenud olen. Siiski kasvasin üles nende inimestega kes praegu 80-90 on, seega tolleaegseid jutte on piisavalt kuuldud lapsepõlves, et aru saada kui halb ja paha too kõik oli, mu enda vanaisa oli sõjaveteran ja pääses napilt küüditamisest just sõjaväes olemise tõttu. Faktid selgeks teha enne ägestumist palun.
Lisaks ei öelnud ma kusagil, et kopikad tähendasid tingimata hirmu nimet tegevuse ees. Peale 1992 sündinud ei tea rublast enam midagi. Mul oli tarvis lihtsalt Ho Ho'le näidet millestki mida ta kindlalt ei oleks saanud kogeda. Lihtsalt rublaga võrdlemine ei olnud piisav.
Niiet, once again, rahu.
Ja su eelnevale postile tähelepanu pöörates, piisavalt on rohelistes ja sinistes alte läbi raidide veetud. Just nimelt _alte_. Mitte mängijaid kelle ainuke maxlevel char on sinistes ja rohelistes, kuigi boostida saab ju alati. Point ongi selles, et kui sul ei ole gildi kes tagant toetab, oli võimalus contenti skippida nullilähedane. Teiseks, ma ei rääkinud 5man scholost ja stratist kui ta juba ainult 5man oli. Ma rääkisin sellest hetkest kui ta veel 10man oli. Siis 5 mehega neid instasid teha oli raske.
Ja ma ei saa pealegi aru, miks sa nopid üksikuid lauseid tervest kontekstist välja ilma kogu teksti lugemata. Kas sa üritadki ignoreerida asju millest sulle rääkida ei meeldi või on lihtsalt tähelepanuraskused?
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihv
HV veteran

liitunud: 27.08.2002
|
16.04.2012 18:17:29
|
|
|
Scholomance 10man raid vot see oli tase. Ja queste sai teha ainult grupis ehk 5 man. Aja peale Strati jooksmine oli küll tiba hiljem aga ka päris huvitav
Tuleb ka veel meelde kui Uldamani ja Mauradoni (princess run) ei suutnud lõpuni joosta kuna lihtsalt ei saanud mobidest jagu. Tuli paar levelit juurde punnida, veits paremat geari ja tagasi mindud , praegu tunduks naeruväärne selline olukord aga nii see tol hetkel oli. Hilisemate expansionitega jne küll ei mäleta, et sellist probleemi oleks olnud, enamus olid tehtavad kolmekesi.
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|