Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
hahalolest
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2012
|
02.04.2012 18:57:41
ilma ostutšekita garantii |
|
|
Sain siis jõuludeks kingituseks Klaviatuuri ja hiire komplekti Trust Maxtrack. Jõulud on kiire aeg, niiet ostutšekk läks kuhugi kaduma. Suutsin leida üles kaardimakse väljavõtte internetipangast.
Kõigest 3 kuud hiljem lõpetas klaviatuurid terve rodu nuppe töö (qwertiop). Sai siis proovitud igast trikke, et seda korda teha(vahetatud patareid, pandud klaviatuur teisse USB porti/teisse arvutisse) aga miski ei aidanud.
Hakkasin siis ITshopist vaikselt uurima asja. Läksin siis kohapeale Viljandi poodi, kust öeldi, et ilma ostutšekita nad tooteid vastu ei võta. Lisaks ütles müüja, et kõigil nendel klaviatuuridel on seerianumber sama.
Nii lihtsalt ma asja ei lõpetanud, ja asusin kirjavahetusse ITshopiga ja tarbijakaitsega. ITshopist oli siis põhiline asi, et nemad vastu ei võta ilma ostutšekita ja nii ongi. Tarbijakaitsest tuli ka siis vastus küsimusele, kas oleks võimalus kasutada ka pangatehingu väljavõtet.
Spoiler 
Edastasin ka kirja uuesti ITshopile, kuid selle peale jätkasid nad ikka sama juttu, et nemad ilma ostutšekita vastu ei võta, ja see nõue on ka teistel eesti poodidel.
Spoiler 
Lisaks viitavad nad siis võidetud vaidlustele tarbijakaitses, kuid mina kahjuks vastavaid juhtumeid tarbijakaitsekomisjoni all leida ei suutnud. Põhiväide oleks siis ikka see, et seerianumbrit pole pangatehingu väljavõttel.
Veel suhtlesin Trustiga, kuid nendelt selle seerianumbri koha pealt väga palju targemaks ei saanud.
Spoiler 
tsitaat: |
Dear customer,
Thank you for contacting us,
You have 3 years warranty on your Trust product , if your Trust product is not working properly within this period you need to go back to the shop / retailer to claim the warranty. For the warranty you might need a proof of purchase. Bank statement also could be used as proof of purchase
Warranty conditions
All our current products have 3 year manufacturers warranty period beginning from the purchase date.
... |
ja
tsitaat: |
Dear Customer,
Thanks for your response, it's hard to say how the seller is registring his sold products. Our warranty condition are clear and the purchase date is important.
Kind regards, |
Et siis küsimus olekski, et mida edasi teha?
Kas lihtsalt osta uus klaviatuur ja hiir, ning see asi ära unustada, või ajada asja edasi?
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
bigmarx
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
02.04.2012 19:10:55
|
|
|
Oot, nad tahavad väita et ostutšekil on seerianumber kirjas?
Vaatasin just oma viimaseid arveid ja mitte ühelgi pole peal seerianumbrit. Detailne nimetus on, ehk siis ilma tšekita võib see olla konto väljavõtte järgi suvaline post ostetud asi, kasvõi pakk dvd toorikuid...
_________________ "Kes naerab viimasena? Ma olen siis teie järel!" |
|
Kommentaarid: 485 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
385 |
|
tagasi üles |
|
 |
hahalolest
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2012
|
02.04.2012 19:13:55
|
|
|
bigmarx, Tundub, et nad tahavad jah seda väita. Mul oli üks ostutšekk ITshopist ühe teise toote oma, mille peal ka polnud seerianumbrit.
Lisaks rääkis mulle inimene, kes selle klaviatuuri ostis, et teenindaja seda karbist välja ei võtnud(seerianumber siis hiire ja klaviatuuri all ja seda pole võimalik näha, ilma seda plastsahtlit täielikult väljatõmbamata...).
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
Terror
HV veteran

liitunud: 08.11.2001
|
02.04.2012 19:18:45
|
|
|
tsitaat: |
Lisaks ütles müüja, et kõigil nendel klaviatuuridel on seerianumber sama. |
tsitaat: |
Põhiväide oleks siis ikka see, et seerianumbrit pole pangatehingu väljavõttel. |
|
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
91 |
|
tagasi üles |
|
 |
bigmarx
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
02.04.2012 19:26:53
|
|
|
hahalolest kirjutas: |
bigmarx, Tundub, et nad tahavad jah seda väita. Mul oli üks ostutšekk ITshopist ühe teise toote oma, mille peal ka polnud seerianumbrit.
Lisaks rääkis mulle inimene, kes selle klaviatuuri ostis, et teenindaja seda karbist välja ei võtnud(seerianumber siis hiire ja klaviatuuri all ja seda pole võimalik näha, ilma seda plastsahtlit täielikult väljatõmbamata...). |
Mine osta uus klaver nendelt ja siis viid uue tšekiga vana garantiisse
_________________ "Kes naerab viimasena? Ma olen siis teie järel!" |
|
Kommentaarid: 485 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
385 |
|
tagasi üles |
|
 |
hahalolest
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2012
|
02.04.2012 19:32:55
|
|
|
Terror, See oli jah üks jama, et nende ülemus väitis et seerianumbrit pole pangaväljavõttel, ning sellepärast ei saa garantiid ja kohalik müüja väitis, et kõik seerianumbrid on samad. Tekivad teatud vasturääkivused.
bigmarx, Peaks nagu isegi toimima, aga ei tahaks enam trusti asjadele raha kulutada.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
destiny12
Piiratud kasutaja

liitunud: 26.12.2007
|
02.04.2012 19:34:10
|
|
|
Eks ta ole jah, never trust a trust.
_________________ "Ära mine sinna, kuhu rada viib. Mine selle asemel sinna, kus rada ei ole, ja saa teerajajaks." |
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ands
HV Guru
liitunud: 16.08.2003
|
02.04.2012 19:36:41
|
|
|
Samas kuidas sa tõestad neile, et sa ostsid selle konkreetse toote just selle väljavõtte alusel?
Vbla võtsid hoopis mitu pakki toorikuid näiteks.....
(ei väida, et sa seda tegid, lihtsalt müüja vaatenurgast ka selline variant;)
|
|
Kommentaarid: 351 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
298 |
|
tagasi üles |
|
 |
destiny12
Piiratud kasutaja

liitunud: 26.12.2007
|
02.04.2012 19:39:06
|
|
|
Müüa üritab lihtsalt iga võimaliku vahendiga vastutusest eemale hiilida..muud midagi.
_________________ "Ära mine sinna, kuhu rada viib. Mine selle asemel sinna, kus rada ei ole, ja saa teerajajaks." |
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
 |
hahalolest
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2012
|
02.04.2012 19:45:48
|
|
|
Ands, Ega tegelt ei tõestagi. Aga müüja ei suuda ka vastupidist tõestada, kuna väidetavalt nende ostusüsteem midagi sisulist ei salvesta. ITshopi online abi on ka suhteliselt pointless, kuna seal on ainult vastuseks, et nendel toimib garantii ostutšeki alusel.
Et siis alustasin sellega tegelemist veebruari lõpus, eriti vahepeal arengut pole tominud.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
pois11
HV Guru
liitunud: 11.10.2003
|
02.04.2012 20:05:09
|
|
|
bigmarx kirjutas: |
hahalolest kirjutas: |
bigmarx, Tundub, et nad tahavad jah seda väita. Mul oli üks ostutšekk ITshopist ühe teise toote oma, mille peal ka polnud seerianumbrit.
Lisaks rääkis mulle inimene, kes selle klaviatuuri ostis, et teenindaja seda karbist välja ei võtnud(seerianumber siis hiire ja klaviatuuri all ja seda pole võimalik näha, ilma seda plastsahtlit täielikult väljatõmbamata...). |
Mine osta uus klaver nendelt ja siis viid uue tšekiga vana garantiisse  |
Mina olen elus paar korda nii teinud ja toimib... Ja kusjuures samal põhjusel, et ostutšekk kaduma läinud. Üks juhus oli testriga ja teine sauna kaaluga.
|
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
109 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dijital
HV Guru

liitunud: 09.06.2003
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
waux
HV Guru

liitunud: 01.07.2006
|
02.04.2012 20:23:19
|
|
|
Aga mina soovitan ikka tarbiakaitsesse pöörduda uuesti.
Selline sogamine ei ole eriti usaldustäratav antud firma poolt.
|
|
Kommentaarid: 597 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
494 |
|
tagasi üles |
|
 |
hahalolest
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2012
|
02.04.2012 20:25:01
|
|
|
Dijital, Võiks tõesti olla, aga siiamaani on ITshopi poolt tulnud vastused, et nende müügisüsteem ei salvesta ei seerianumbrit ega ka toodete müügikuupäeva. Ühesõnaga ei tee nende müügisüsteem mitte midagi.
waux, Tegin uue pöördumise ka tarbijakaitsesse, ootan vastust hetkel.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dijital
HV Guru

liitunud: 09.06.2003
|
02.04.2012 20:29:47
|
|
|
hahalolest kirjutas: |
Dijital, Võiks tõesti olla, aga siiamaani on ITshopi poolt tulnud vastused, et nende müügisüsteem ei salvesta ei seerianumbrit ega ka toodete müügikuupäeva. Ühesõnaga ei tee nende müügisüsteem mitte midagi. |
Siit küsiks ka vastu, et millega nemad siis tõestavad, et selle seerianumbriga asi pole neilt ostetud, kui nad ise oma numbreid kirja ei pane. Ja kui neil kuupäevad ei salvestu, kuidas nad oma raamatupidamist siis teevad. Ühesõnaga, see asi seal haiseb neil.
_________________ OBSBOT veebipoe affiliate link/sooduskood: TUIKOTREW |
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
The_Boss
HV Guru

liitunud: 13.01.2009
|
02.04.2012 20:40:40
|
|
|
Viimane kord, kui oli vaja garantiiasjus arvet kuskilt taastada, lasin poes lihtsalt oma meilile koopia saata... Teadsin muidugi enamvähem täpselt ostukuupäeva ning mida kaasa ostsin. Polnud mingit probleemi, saadeti meilile see paari päevaga. See oli klickis tho.
Aga kui tõesti neil see süsteem nii väärakas, ei oska nagu midagi kosta....
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 357 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
283 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wilts
HV veteran
liitunud: 07.02.2002
|
02.04.2012 20:45:46
|
|
|
tegelt on poh see seerianumber, sa lihtsalt ei tõesta ära kaardimaksekviitungiga, et sa oled selle klaviatuuri sealt ostnud.
ja tegelikult mõtlevad mõlemad, et üks ajab teisele iba.
viimati muutis Wilts 02.04.2012 20:50:23, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
WAV
HV veteran
liitunud: 02.03.2010
|
02.04.2012 20:49:12
|
|
|
lkits kirjutas: |
Ostutšekil pole mingit seerianumbrit peal, sest triipkood (ISBN) on kõikidel sama ning ei sisalda seerianumbrit. |
Veidigi kallimatel asjadel (aga tihti ka päris odavatelgi) on teise triipkoodiribaga ka konkreetse isendi seerianumber pakendi peale kleebitud. Ning näiteks Arvutikeskus lisabki selle seerianumbri ka kauba väljastamisel paberile prinditud arvele (veebitellimusega esialgu tekkival pdf-arvel seda seerianumbrit neil loomulikult esialgu ei ole).
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
hahalolest
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2012
|
02.04.2012 20:52:26
|
|
|
Wilts, Siinkohal võikski nende oma müügisüsteem appi tulla(elementaarne oleks ikka, et kauba nimetus, tehingu aeg ja summa oleks kuskil olemas), aga tundub, et sellega välja ei vea...
WAV, Triipkoodi ribas kindlasti seerianumbrit sees polnud. Vaatasin selle üle, ja kohe üldse ei sarnanenud seerianumbrile see kood.
lkits, Eesti väiksemas poes, nagu ITshop, kohe kindlasti sama hinnaga tooteid sadu pole. Nii lihtne see ongi.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
waux
HV Guru

liitunud: 01.07.2006
|
02.04.2012 20:52:58
|
|
|
Kas kuskil seaduses ei olnud nii kirjas, et mingi aja jooksul pidi müüja ostjale tseki või tsekikoopia andma. Kas oli see 6 kuud või midagi sellist.
Endal oli garantiiküsimus kunagi ühe telefoniga. Mina olin loomulikult tseki ära visanud. Läksin siis telefonipoodi, palusin sealt tsekikoopiat, mille peale tehti isikutuvastus. Siis sain tseki ja andsin ka kohe telefoni garantiisse. Kohapealt saadud tsekikoopiat selleks küll vaja (enam) ei olnud.
|
|
Kommentaarid: 597 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
494 |
|
tagasi üles |
|
 |
hahalolest
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2012
|
02.04.2012 21:00:12
|
|
|
waux, Küsisin ka seda, aga väidetavalt nende ostusüsteem ei pidanud selleks võimeline olema.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
gunn271
HV veteran

liitunud: 30.01.2011
|
02.04.2012 21:01:08
|
|
|
Endal oli siin hilja aegu Ordis selline asi .läksin ilma ühegi ostu dokumendita sülearvuti kõvakettaga Ordi esindusse ehk saavad vaadata kas on neilt ostetud ja kas garantii kehtib ... Seal vaadati üle ,et neilt ostetud garantii kehtib. jne . ja peale paari päev testimist vahetati ketas uue vastu välja !!!!
_________________ (y)remondin arvuteid läpakaid ja samas ka müüa sülearvutite juppe ,ekraane.laadijaid , mälud, prosed jne..:::küsige ehk leidub miskit  |
|
Kommentaarid: 230 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
206 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wilts
HV veteran
liitunud: 07.02.2002
|
02.04.2012 21:05:42
|
|
|
hahalolest kirjutas: |
Wilts, Siinkohal võikski nende oma müügisüsteem appi tulla(elementaarne oleks ikka, et kauba nimetus, tehingu aeg ja summa oleks kuskil olemas), aga tundub, et sellega välja ei vea... |
iseenesest peaks ju kassaprogramm salvestama tehingud mingisse logisse, selle järgi peaks saama kuupäevad kokku sobitada, kui summa ja kuupäev/kellaaeg klapib oleks asi lahendatud
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
|