Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Jagged Alliance: Back in Action märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
KrisVr
HV Guru

liitunud: 27.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.02.2012 01:10:32 vasta tsitaadiga

lepkai kirjutas:
DefXtreme, mismoodi neid sõdureid rühmadeks jagada või siis rühmi liita, ma juhm mitte ei jõua kohale??


Lähed World Mapi, valid oma squadi ja siis peaks alla paremale tekkima meeste nimekiri,

Sealt valid mehed, keda tahad teise squadi ja vajutad seda nuppu kus kolm venda on peal, käe juures.

Et rühmi liita, valid World Mapil squadi mida tahad teisega liita ja lihtsalt parem klikk teise squadi peal.(Peaks ütlema ka "join squad" vms)
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crypto
Kreisi kasutaja
crypto

liitunud: 05.03.2005




sõnum 15.02.2012 01:47:26 vasta tsitaadiga

minu arust "nje rjyba nje mjaso". Mängida annab, haarab isegi kaasa kui kõik laabub, aga mitu korda rage quit'inud. Närvidele käivad asjad: alati ei saa meedik esmaabi anda, klikkin heal ja jookseb kohale ja jääb lihtsalt passima ning siis ma pean mehi liigutama kogu aeg, et leida ülesse see õige koht kus nüüd saab heal'ida. Sama asi ka relvade hooldamisega. Mehed ei oska ümber oma inimeste teinekord joosta, annan pausil käsud paika ja siis jookseb teise taha kinni ja canceldab käsud. Või kui mehed positsioonidel ja katavad sektoreid ja liigutan ühte meest ning ülejäänud ligiduses olevad paigutavad ennast ümber, a'la keeravad 180 kraadi, tõusevad püsti jne. Teinekord on reaktsioon kah metsikult aglane, vastane pikalt lasketsoonis, line of fire on puhas ja ikka ei suuda vastast lasta, enne kui hilja. Praegu jätkan veel mängimist, aga ja2 patchide ja modidega on tunduvalt mõnusam icon_idea.gif
_________________
61. Logistikapataljoni võitleja
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrisVr
HV Guru

liitunud: 27.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.02.2012 02:15:16 vasta tsitaadiga

See heal/repair värk peaks olema nüüd parandatud!
tsitaat:
V 1.06
- Fixed tank explosion played in a loop
- Fixed target for repair / heal not being accessible for mechanic / healer
- Cone preview is visible when changing stance or turning merc in command mode
- Additional target points on torso and head added to make aiming more flexible and critical headshots being less likely
- Fixed locations being inaccessible when defender count is zero
- Fixed crashes on combat start due to level loading without adding player squad
- Enforcing low terrain quality mode when free graphics card memory in high quality mode would be below 128MB
- Fixed tooltips on character portraits and quickslots
- Fixed blocked path on Overland_1
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 15.02.2012 19:01:52 vasta tsitaadiga

crypto kirjutas:
Või kui mehed positsioonidel ja katavad sektoreid ja liigutan ühte meest ning ülejäänud ligiduses olevad paigutavad ennast ümber, a'la keeravad 180 kraadi, tõusevad püsti jne.

kui ise annad käsu liikuda läbi omaenda sõdurite... pigem tee 1 klikk rohkem kui riski sellega et mees jookseb omaenda üksuse torude eest läbi.

crypto kirjutas:
Teinekord on reaktsioon kah metsikult aglane, vastane pikalt lasketsoonis, line of fire on puhas ja ikka ei suuda vastast lasta, enne kui hilja.

relva sihikutest läbi vaatamine ja sihtmärgi leidmine võtab aega. mida parem sihik seda vähem aega võtab (dev võiks arendada seda veel). loodan et seda viivitust tweagitakse väiksemaks, aga arvesta siis sellega et ka vastased reageerivad kiiremini. siis on juba üle tee jooksmine risk, kui tänav on vastase laskesektoris. peab suitsugranaate hakkama kasutama. selle viivituse vastu võid kasutada kiiremat relva (SMG on kõige "kiirem") või puusalt valangute laskmist.
shotgunidega ärge vaevuge sihtima kui vastane on lähedal.




soovitan installida ka real weapon names ja stats modifikatsioonid

http://boards.jaggedalliance.com/index.php?/topic/901-mod-connors-real-weapon-stats/
http://boards.jaggedalliance.com/index.php?/topic/818-real-weapon-names-ui-fixes/
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrisVr
HV Guru

liitunud: 27.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.02.2012 04:14:23 vasta tsitaadiga

Vaikselt kasvab! icon_razz.gif
Spoiler Spoiler Spoiler



DeTHiCa., Hea! thumbs_up.gif
Loodetavasti tuleb veel häid mod'e!
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M3rcury
HV kasutaja
M3rcury

liitunud: 20.11.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.02.2012 15:09:57 vasta tsitaadiga

Kas ma olen ainuke või kellelgil siin veel üritab mäng Inteli GPU pealt mängida, selle asemel, et Nvidiat kasutada?
_________________
Youtube: FranticM3rcury
Steam: Frantic M3rcury
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crypto
Kreisi kasutaja
crypto

liitunud: 05.03.2005




sõnum 16.02.2012 16:02:23 vasta tsitaadiga

M3rcury, kas parem klikk -> run with graphics proccessor -> high performance nvidia proccessor ei aita?
_________________
61. Logistikapataljoni võitleja
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M3rcury
HV kasutaja
M3rcury

liitunud: 20.11.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.02.2012 16:16:50 vasta tsitaadiga

crypto kirjutas:
M3rcury, kas parem klikk -> run with graphics proccessor -> high performance nvidia proccessor ei aita?

Jagged Alliance puhul mitte, ikka suudab Inteli üles leida, mis aga aitas selle mängu puhul, kui panin Global settingu Nvidia, aga jube tüütu ühe mängu pärast koguaeg seda sättida. Skyrimi puhul oli sama jama ja ei aidanud ka global(mis aga aitas oli siis kui arvuti oli telekaga ühenduses, siis ei jää arvutil muud üle, kui Nvidiat kasutada) aga avastasin, et viga seisnes FXAA injectori pärast.

_________________
Youtube: FranticM3rcury
Steam: Frantic M3rcury
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 17.02.2012 20:13:34 vasta tsitaadiga

Need kes tahavad JA:2-e mängida - mängige parem originaali või siis mõnda selle modi.
Need kes tahavad mõnda reaalajas pausi põhist strateegiat mängida - proovige mõnda UFO/Xcomi seeriast vorbitud. Teema on teine , aga taktikaline pool on tunduvalt parem.

Seda käkki on isegi paadunud taktika fännil raske mängda. Oleks ta iseseisev mäng võibolla. Praegu võrdled asju vana JA:2 -ga ja praktiliselt igasugune mänguisu kaob ära.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crypto
Kreisi kasutaja
crypto

liitunud: 05.03.2005




sõnum 18.02.2012 01:27:09 vasta tsitaadiga

Kusjuures ma hakkan asjaga ära harjuma. JA2 on ikka tase omaette, aga see teos hakkab minu jaoks täitsa heaks muutuma. Päris põnev on ikka mingit suuremat objekti 4 "squad'iga" rünnata kasutades reaalset sõjalist strateegiat. Minu puhul siis üks squad võrdub pooljaoga, jagatud lahingpaarilisteks jne ning koos võimalikult reaalse ülesehitusega, a'la kuulipildur, jaoülem, TT, sanitar jne. Lahe on vaadata, kui käsud pausil kätte antud ja snaiprid tõmbavad eelvalve maha ning pooljagude kaupa sööstmine katmine, tiibamine jne toimub ilma, et vaenlasel suurt võimalust oleks icon_biggrin.gif
Vahest läheb ikka metsa, et mõni strateegia ei kuku ideaalselt välja, aga selle pärast mulle meeldibki, et saab hiljem olukorda analüüsida, mis oli valesti, kuidas paremini katta ja paigutada mehi ja saab seda reaalselt ära kasutada, kuna ise jaoülem niikuinii kaitseliidus hetkel. Üks asi on võrreldes ja2-ga 100% sama: meeste varustamine võtab ropult aega, mul pole mingi probleem 2-3h järjest lihtsalt meestele reorganiseerimist ja varustuse täiendamist teha icon_lol.gif

_________________
61. Logistikapataljoni võitleja
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 19.02.2012 22:40:44 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Greetings everybody!

As you may have seen I wasn't answering as much as before in the last days. Doesn't mean I'm not reading the threads (Coreplay is also, some other guys here from bitComposer too). Doesn't mean I won't be around here anymore. Just got a bunch of work right now cause my own projects becoming more important right now. However: I still will be around whenever I can. Okay. That was the first one.

Now let's get to the important stuff. I promised you some infos for today (or at least until Monday). So, what's going on behind closed doors in the developmentsection of Back in Action? Well, work continues. There will be some announcements soon I guess. What I can say right now: There will be two major updates for the game itself (besides hotfix-things). Before you ask: Yes, these two updates will include new features. No, they won't cost anything (hah, well, at least they won't cost you, the players, anything icon_wink.gif). I have the timeline for these two updates right in front of me but cannot talk about it yet. The first update isn't far away. The second one will take a little longer (from now on I mean). That's all I can say at the moment.

So, which features will be added, you ask? I am not yet allowed to announce anything yet. But I'll be in the near future. We went through all the feedback (yes, all of it) and made quite a huge list. We still think that Back in Action is a great game. We knew from the beginning that some people wouldn't like it but even those who don't like it have seen a lot of people around here which really enjoy the game. Now it's time to convince those who aren't yet enjoying it, wouldn't you agree?

I can confirm that work has started on the sector inventory (not the global-cheat version one icon_wink.gif). I can also confirm that there are lot of other things on the list. I know you want to know if the fog of war is coming back. I cannot confirm or deny this for the moment. I already know if it's coming or not. If you read this posting carefully you will (or at least should be able to) know, too.

I think that there'll be some official thing in the next week.


niisiis, sector inventory tuleb suht kindlalt sisse, pluss siis väiksemaid lisasid. FoW kohta ei saa öelda, kuna ei tea kas nad suudavad selle hästi tööle panna plan&go süsteemiga.
loodan et modderitele tehakse modifitseerimine lihtsamaks, lisatakse uusi laskemoonatüüpe ja slote relvade/itemite lisamiseks.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Helseth
HV kasutaja

liitunud: 05.01.2012




sõnum 19.02.2012 22:45:41 vasta tsitaadiga

Praegu on ikka väga mannetu võrreldes varasemate osadega.
Vaevalt saanud 3 päeva mängida kui mäng hakkab otsa juba lõppema
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SurfData
HV Guru
SurfData

liitunud: 19.05.2006




sõnum 20.02.2012 12:58:02 vasta tsitaadiga

Teadjamatele küss selle aktiveerimise kohta.

Üks klient ostis reedel selle, nüüd tal küsimus aktiveerimise kohta. Seal nõuab steam accounti mis on tal olemas, aga lisaks on vaja miskit steam subscriber agreementi? Ütles et seal küsib igast krediitkaardi numbreid jms asju. Kas ta sellega peab ka liituma või kuidas? Telefoni jutust sain nii aru et see on kohustuslik. Kas ma saan asja kuidagi telefoni teel lahendada või pean sinna kohale minema ja uurima seda aktiveerimise värki? Eelistaks esimest, et ta saaks kohe mängima hakata icon_lol.gif
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 20.02.2012 16:24:45 vasta tsitaadiga

peaks vist ka nii saama, et lihtsalt lisab oma cd-key steami. aga siis on karbiversioon nagu veidi mõttetu.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SurfData
HV Guru
SurfData

liitunud: 19.05.2006




sõnum 20.02.2012 17:36:26 vasta tsitaadiga

DeTHiCa. kirjutas:
peaks vist ka nii saama, et lihtsalt lisab oma cd-key steami. aga siis on karbiversioon nagu veidi mõttetu.


probleem on siiski tõsine, kuidas seda aktiveerida? Legaalne win, legaalne mäng (karbis) ja nüüd selline jura:

Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrisVr
HV Guru

liitunud: 27.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.02.2012 17:39:25 vasta tsitaadiga

Steam Subscriber Agreement näitab lihtsalt sinu õigusi, kasutustingimusi vms. Seda peaks enne iga mängu lisamist/aktiveerimist küsima ja mängu lisamiseks tuleb sellega lihtsalt nõustuda. Pärast seda küsitakse mängu võtit, steam installib ja saab mängida!
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SurfData
HV Guru
SurfData

liitunud: 19.05.2006




sõnum 20.02.2012 17:48:13 vasta tsitaadiga

DefXtreme kirjutas:
Steam Subscriber Agreement näitab lihtsalt sinu õigusi, kasutustingimusi vms. Seda peaks enne iga mängu lisamist/aktiveerimist küsima ja mängu lisamiseks tuleb sellega lihtsalt nõustuda. Pärast seda küsitakse mängu võtit, steam installib ja saab mängida!


ülevalpool on pilt mis juhtus kui karbi pealt võti sisse toksida mängu aktiveerimiseks. Installimiseni asi ei jõudnudki.
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrisVr
HV Guru

liitunud: 27.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.02.2012 18:02:11 vasta tsitaadiga

SurfData kirjutas:
DefXtreme kirjutas:
Steam Subscriber Agreement näitab lihtsalt sinu õigusi, kasutustingimusi vms. Seda peaks enne iga mängu lisamist/aktiveerimist küsima ja mängu lisamiseks tuleb sellega lihtsalt nõustuda. Pärast seda küsitakse mängu võtit, steam installib ja saab mängida!


ülevalpool on pilt mis juhtus kui karbi pealt võti sisse toksida mängu aktiveerimiseks. Installimiseni asi ei jõudnudki.


Huvitav! Kas karp on vene või inglisekeelne?
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SurfData
HV Guru
SurfData

liitunud: 19.05.2006




sõnum 20.02.2012 18:23:13 vasta tsitaadiga

DefXtreme kirjutas:
SurfData kirjutas:
DefXtreme kirjutas:
Steam Subscriber Agreement näitab lihtsalt sinu õigusi, kasutustingimusi vms. Seda peaks enne iga mängu lisamist/aktiveerimist küsima ja mängu lisamiseks tuleb sellega lihtsalt nõustuda. Pärast seda küsitakse mängu võtit, steam installib ja saab mängida!


ülevalpool on pilt mis juhtus kui karbi pealt võti sisse toksida mängu aktiveerimiseks. Installimiseni asi ei jõudnudki.


Huvitav! Kas karp on vene või inglisekeelne?


English ofc
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrisVr
HV Guru

liitunud: 27.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.02.2012 14:52:26 vasta tsitaadiga

SurfData kirjutas:
DefXtreme kirjutas:
SurfData kirjutas:
DefXtreme kirjutas:
Steam Subscriber Agreement näitab lihtsalt sinu õigusi, kasutustingimusi vms. Seda peaks enne iga mängu lisamist/aktiveerimist küsima ja mängu lisamiseks tuleb sellega lihtsalt nõustuda. Pärast seda küsitakse mängu võtit, steam installib ja saab mängida!


ülevalpool on pilt mis juhtus kui karbi pealt võti sisse toksida mängu aktiveerimiseks. Installimiseni asi ei jõudnudki.


Huvitav! Kas karp on vene või inglisekeelne?


English ofc


Mingi regioonilukk peal. Võibolla Eesti turu jaoks ei ole mõeldudki selle mängu karbiversiooni ja ei tohiks müügil olla!
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SurfData
HV Guru
SurfData

liitunud: 19.05.2006




sõnum 21.02.2012 15:07:39 vasta tsitaadiga

DefXtreme kirjutas:
SurfData kirjutas:
DefXtreme kirjutas:
SurfData kirjutas:
DefXtreme kirjutas:
Steam Subscriber Agreement näitab lihtsalt sinu õigusi, kasutustingimusi vms. Seda peaks enne iga mängu lisamist/aktiveerimist küsima ja mängu lisamiseks tuleb sellega lihtsalt nõustuda. Pärast seda küsitakse mängu võtit, steam installib ja saab mängida!


ülevalpool on pilt mis juhtus kui karbi pealt võti sisse toksida mängu aktiveerimiseks. Installimiseni asi ei jõudnudki.


Huvitav! Kas karp on vene või inglisekeelne?


English ofc


Mingi regioonilukk peal. Võibolla Eesti turu jaoks ei ole mõeldudki selle mängu karbiversiooni ja ei tohiks müügil olla!


Mingi geberniit on jah sellega. Maaletoojaga on juba räägitud, pidid uurima. Kliendi juures sai probleem läbi suure ussi emmi ühe tuttava abiga "lahendatud." Kahju vaadata kuidas ausalt ostvaid inimesi iga nurga pealt monkey.gif peetakse ja
tappa lüüakse. Miks ahistatakse ausalt ostvaid inimesi nii julmalt.
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 27.02.2012 01:51:09 vasta tsitaadiga

http://boards.jaggedalliance.com/index.php?/topic/1387-script-ja2-original-voices-replacer/

script mis asendab BiA sõdurite hääled JA2 omadega. ilmselgelt peab sul omal selleks JA2 olemas olema.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrisVr
HV Guru

liitunud: 27.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.03.2012 17:25:09 vasta tsitaadiga

Praegu uus patch testimises!

Changelog:(Võib täieneda!)
tsitaat:
General Bugfixes
- Fixed some enemy using wrong combination of pants and shoe meshes
- Fixed Sightcones not being cleared properly when leaving a level
- Fixed Sightcones displayed in wrong direction when moving in command mode
- Shader bug fixed that caused incorrectly colored objects
- Fixed bug where tank had impact on performance
- Fixed smoke grenade (blocking sight and its visual effect duration were slightly different)
- Fixed bug where recruitable PCs like Ira became not recruitable after leaving the map
- Fixed bug where AI coud become unalterted again after saving & loading

Modding
- Added additional Weapon and Ammo IDs
- Sight distances tweaked and made more easy to modify
- Noise values tweaked and made more easy to modify

Achievements
- Fixed bug where "She's dead, Enrico" achievement would not unlock correctly
- Collect achievements are not anymore received when game has been modified

Visuals and Graphics Options added
- Launcher does not anymore check for vertex shader texture fetch, prohibiting older cards to start the game although they feature SM 3.0
- Added Distance based culling for small objects
- Added "Very High" terrain quality option in ingame menu
- Added View Distance as option in ingame menu (determines distance fog position)

Gameplay Fixes and Changes
- Civilians and potential militia recruits do not trigger mines anymore
- Children will try to maintain a minimum distance from player characters to ensure they do not clog doors or passages when following the player around the map
- Noise perception influenced by objects that cover the origin of the sound
- Enemy sight cones in 2D display in addition to 3D cones to make more clear what an enemy can see and to make lag of 3d cone calculation on slower machines more bearable
- Durability of clothing or items worn is only reduced when they actually prevented damage
- Armor is reduced only by 10% for each time it can fully prevent its protection value (e.g. if armor can potentially prevent 30 damage and only prevents 15 damage since it is hit in an already existing weak spot its durability is only reduced by 5%)
- Stamina is not reduced anymore when the whole map belongs to the player (all enemies are killed)
- Bobby Ray‘s Inventory only restocks after 3 days
- Bobby Ray’s express delivery now takes 24 hours, standard delivery takes 48 hours
- Laserpointer attachments reduce time to aim
- Targeting has several points of origin to become more flexible, further reduced chance of a small objects preventing a shot
- Picking improved, should be easier to select body zones when targeting
- Militia is always on the map even if the map still belongs to the enemy and can be recruited directly after liberating a map
- Reloading always reduces the smallest stack of ammo in the inventory to ensure that inventory space is cleared more quickly
- World Map: Travel speed is reduced when stamina is low
- World Map: Squads are forced to rest when stamina is close to 0 stamina to prevent squads reaching their target location with 0 stamina
- Explosives Skill also influences time for grenades to detonate after being thrown (e.g. a merc with higher explosive skill will “cook” grenades longer before throwing them so they explode more closely to their impact on the ground)

UI
- SHIFT+ LEFT CLICK on target orders merc to repeat the attack until the target is dead
- Merc names are displayed on mouse over
- Time to shoot is displayed as a countdown on each merc when attacking to make it more transparent that a merc is actually trying to shoot and how long it will take the merc to fire his shot
- Closing the inventory when a merc has been selected who is currently selectable in game will not reset selection to previous merc
- Added „Loot All“ Button in loot UI
- Added “Select Whole Squad” Button to Squad name
- Minimap: Left Click jumps camera to cursor position
- Minimap: Right Click orders selected merc(s) to move to cursor position
- Worldmap: Added „Enter Map“ Button to Squad UI to allow “fast travel” via the world map to be more flexible (e.g. player can also enter a map outside a combat zone)
- Worldmap: Clicking enemy squad displays level of squad members to allow the player to make a more educated guess on wheter or not he should intercept the squad or leave the defense to militia
- Worldmap: Squad UI displays slowdown or resting via status icon

Sound
- Sound played after last enemy on map has been killed
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 09.03.2012 17:41:12 vasta tsitaadiga

"- Added View Distance as option in ingame menu (determines distance fog position) "

See on siis fog of war põhimõtteliselt?
Andke andeks mu arusaamatust, veidi kiire icon_smile.gif

Ma juba peaaegu kandsin mängu maha enda jaoks, kui proovisin ja fog of wari polnud.
Pole JA vanakool küll, kuid põnev oli, suurimad hädad tunduvad patchid lahendatud olevat (eriti häiris, kuis tattnokad ukseaugud kinni jooksid + militia recruitimiseks pidi world mapile tagasi minema jne)

S.
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 09.03.2012 17:48:08 vasta tsitaadiga

Ertai, ei see pole fog of war. see on render distance, kui kaugele kaamerast näed.

community manager mainis oma postis, et peale nende väikeste muudatuste, tuleb ka üks suur muudatus sisse. tol hetkel ta ei öelnud mis see täpselt on, kas siis fog of war või sector inventory.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Jagged Alliance: Back in Action mine lehele eelmine  1, 2, 3  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.