Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
aivar1988
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.08.2007
|
13.02.2012 16:30:55
TELE2, vigane telefon, lepingu lõpetamine? |
|
|
Lugu siis selline, et elukaaslane tahtis tele2-st tasuta telefoni lepinguga. Valis siis omale Sony Ericsoni txt pro välja ning telefon täiesti vigane. Kaamerat avades teeb telefon restarti jne. Kuna vead on sellised teisejärgulised ning helistada saab siis venitas pool aastat ära selle panniga. Vahepeal käis garantiis ära ning tagasi tulles ikka samad vead küljes. Nüüd ennem teist korda tagasi viimist uurisin tarbijakaitsest järgi, et müüjal on seadusega ette nähtud 1 kord toodet parandada või välja vahetada. Kui see ei õnnestu siis loetakse seda lepingu rikkumiseks ning tarbijal on õigus leping lõpetada. Oleks see vaid nii lihtne! Proovisin ka muide ise tarkvara uuendust kodus SE enda programmiga. Ei mingit muutust.
Helistasin siis vähemalt 3 korda tele2-te ning seletasin kõik ära ning küsisin, mis võimalused on? Nõus isegi nende kliendiks edasi jääma kuid võtaks miski muu "targema" telefoni aga iga kord jahuti mingit a'la "3 korda peab remondis käinud olema" juttu. Tarbijakaitsest öeldi, et sellist "kolme korra" seadust pole olemas.
Viisime siis telefoni tele2 esindusse. Kohapeal mingit endakirjutatud avaldust nad ei aksepteerinud ning kirjutasid vaid oma garantiillehele juurde kliendi poolse jutu. Läks copy paste sama tekst mis eelmisel korralgi ning lõppu lisaks- klient soovib telefoni vahetamist teise vastu.
Kõige naljakam on see, et rääkides tele2 klienditeenindajaga puudub neil igasugune volitus midagi teha. See oli neil vastuseks enamjaolt kõikidele mu küsimustele.
Tuli nüüd nädal tagasi sõnum, et telefon on poes ning tulge sellele järele. Kui ma neile helistasin ja küsisin, et mis ette võeti ja soovisime ju telefoni vahetamist siis vastati, et arvutis näitab, et tegemist on sama telefoniga ning telefon on parandatud.
Kõne tarbijakaitsele ei toonud ka mingit selgust. Isik kellega ma rääkisin omas sellistes asjades kogemusi ning ütles, et ilmselt ei tule sellest midagi välja kuna tele2 ei tunnista tarkvara uuendust garantiiremondi alla ning seega pole teda veel "remonditud".
Telefon praegu veel esinduses ning endal ideed otsas.
_________________ Battlelog: Aivar1988 |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
aivar1988
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.08.2007
|
13.02.2012 16:55:23
|
|
|
Aga kas praegu telefon välja võtta esindusest või sinna jätta? Enamjaolt on küsimus alati ajas ning selle puuduse tõttu löövad suurem osa tarbijaid käega. TK kontorid on ka nii lollidel aegadel lahti, kui ise alati tööl. Kõige hullem on, et telefoni eest polegi midagi makstud vaid tasuta saadud pikaajalise lepinguga ning see, et telefon nende käes on ei tähenda, et nad arvet vähendaksid. Mida kauem see nende käes on seda kauem maksame ei millegi eest, sest asendustelefoni nad ka ei andnud.
_________________ Battlelog: Aivar1988 |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
SOS
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.12.2002
|
13.02.2012 17:13:16
|
|
|
Ma prooviks siiski otse veel korra Tele2'ga kokkuleppele jõuda, aga kuna letitädid tõesti midagi teha ei saa/tohi, siis pöörduks kohe kõrgemale poole (eriti kui sa oled nõus vastu tulema ja kliendiks edasi jääma)
http://www.tele2.ee/klienditeenindus/klienditeenindus.html
(huvitav, et erakliendijaoks ei ole ühtegi kontakti välja toodud... aga eeldades, et formaat säilib, siis proovi saata kiri eesn.peren@tele2.com )
|
|
Kommentaarid: 192 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
174 |
|
tagasi üles |
|
 |
aivar1988
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.08.2007
|
13.02.2012 17:35:35
|
|
|
Tänud! Eraklientidega tegelevadki need saamatud letitädid kellel pole mingeid volitusi. Õhtul üritan tele2-te maili saata. Ehk leiab kuidagi tee ülesse mõne volitatud isikuni. See häiribki kõige rohkem, kui midagi küsida siis vastatakse, et neil pole volitusi ja ei või jne... aga krt küll, mida sa teed seal leti taga siis või mida sa ripud seal infotelefoni otsas. Haige värk.
_________________ Battlelog: Aivar1988 |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Elxx
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.01.2009
|
29.02.2012 11:42:44
|
|
|
Peavalu on nende asjadega meeletult
Tele2 garantiiremondi kogemust mul veel pole aga hiljuti oli ka probleem SE X10 MiniProga Emt-s ja Huawei Sonicuga Elisas(see teisel tiirul garantiis,2 kuud vana telefon)
Emt-Naise sonyericsson suri aegamööda ära(8 kuud vana,ilusti hoitud),ei tahtnud enam laadida ja kui laadiski siis kõikus üles/alla.Läksin siis emt esindusse ka kurdsin oma muret mille peale teenindaja ütles mulle: Kaks varianti,kas telefonil on niiskuskahjustus või mehaaniline vigastus.viige ise otse garantiiremonti teostavasse firmasse,seal maksate kas 24€/16€ komisioni tasu ja siis öeldakse kumb variant on ühesõnaga ise süüdi. muidugi väideti et lisatarvikutele jne garantii 6 kuud,kuigi paberites selgelt kirjas 1 aasta.viisin uuesti emtsse ja näitasin kõik punktid ära,lõpuks võeti vastu.Tulemus see et garantiist tuli vastus: Kasutaja on ise laadimis pesa väntsutanud vms mille tagajärjel mingi kaabli liimikoht lahti tulnud ja seda parandada ei anna,ainuke variant on 186€ maksev asendustelefon(sellest ei saa üldse aru ) ühesõnaga ilma ma sellest nüüd olen,maksin 16€ et katkine telefon tagasi saada
Elisa- Ostsin siit samast foorumist uuena huawei sonicu.27 päeva hiljem suri ära ekraan ja power nupp,läks garantiisse.u 2 nädalat hiljem sain tagasi,pidavat korras olema.panin tlefoni siis tööle.esiteks telefon oli vene keelne,peale oli pandud ekraaniluku kombinatsioon,mille muidugi lasin lukku kuna mul polnud õrna aimugi mis see olla võiks,google kontod olid vahetatud kuna minu kasutajanime ja paroli ei võtnud sain telefoni lukust lahti Hard resetiga algul oli kaitsekile peal uuel ekraanil,pool päeva hiljem võtsin ära ja sealt alt tuli välja et parem ekraani pool on täies ulatuses täiesti lahti läks sama kiiresti garantiisse tagasi eks näis mis sealt nüüd öeldakse.igaljuhul väga haige et selline telefon üldse julgetakse nahhaalselt tagsi saata!
Jõudu ja jaksu sulle nendega võitlemisel
|
|
Kommentaarid: 94 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
aivar1988
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.08.2007
|
29.02.2012 12:30:04
|
|
|
Kuna aeg on see asi, mida nagunii kellelgi pole ja veel sellise asja peale seda raisata siis sai telefon välja võetud. Praegu veel töötab. Sai ka enne välja võtmist tarbijakaitse infosse helistatud ja nõu küsitud aga too noormees väitis, et tal küllaga kogemusi Tele2-ga ning ütles, et minu kaebusest ei saaks nagunii asja. Tele2 ei pidanud näiteks tarkvara uuendust garantii remondikski pidama. Seega Tele2 seisukohalt pole see telefon kordagi garantiiremondis käinud. Ülimalt kahtlane. Telefon oli vahepeal siis lihtsalt kadunud?!
_________________ Battlelog: Aivar1988 |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
emty
HV Guru

liitunud: 16.10.2002
|
29.02.2012 12:46:53
|
|
|
eerikupoega remondib mobitec...v6ta nendega yhendust ja kysi, mis nad arvavad...99% t6en2osusega saadeti see telefon nkn sinna "garantiiremonti"...se hazeli ja elisaga oli see tripp igaljuhul tulutoov ja telefoni algne maksumus hyvitati...seda siis peale pea kaheaastast kasutamist...
_________________ ei tea, kas netisõltuvuse vastu ka miskiseid plaastreid on?...
m/v: challenger, sportage |
|
Kommentaarid: 459 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
381 |
|
tagasi üles |
|
 |
nexus
HV veteran

liitunud: 18.04.2007
|
29.02.2012 13:12:30
|
|
|
Elxx kirjutas: |
Tulemus see et garantiist tuli vastus: Kasutaja on ise laadimis pesa väntsutanud vms mille tagajärjel mingi kaabli liimikoht lahti tulnud ja seda parandada ei anna,ainuke <b>variant</b> on 186€ maksev asendustelefon(sellest ei saa üldse aru ) ühesõnaga ilma ma sellest nüüd olen,maksin 16€ et katkine telefon tagasi saada |
Tuttav teema. Sõbra Xperia lõpetas ka laadimise, garantiiajal. Arvata võis, et enda viga. Viis remonti, sealt küsiti raha (sellele ei vaidle vastu) ning öeldi, et parandada seda ei saa, jätke see meile ja ostke meilt asendustelefon 186€ (ca). Hea äri
Õnneks leidus siin foorumis kuldsete kätega inimene, kes selle edukalt ära parandas.
|
|
Kommentaarid: 240 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
198 |
|
tagasi üles |
|
 |
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
|