Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  TELE2, vigane telefon, lepingu lõpetamine? märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
aivar1988
Kreisi kasutaja
aivar1988

liitunud: 01.08.2007




sõnum 13.02.2012 16:30:55 TELE2, vigane telefon, lepingu lõpetamine? vasta tsitaadiga

Lugu siis selline, et elukaaslane tahtis tele2-st tasuta telefoni lepinguga. Valis siis omale Sony Ericsoni txt pro välja ning telefon täiesti vigane. Kaamerat avades teeb telefon restarti jne. Kuna vead on sellised teisejärgulised ning helistada saab siis venitas pool aastat ära selle panniga. Vahepeal käis garantiis ära ning tagasi tulles ikka samad vead küljes. Nüüd ennem teist korda tagasi viimist uurisin tarbijakaitsest järgi, et müüjal on seadusega ette nähtud 1 kord toodet parandada või välja vahetada. Kui see ei õnnestu siis loetakse seda lepingu rikkumiseks ning tarbijal on õigus leping lõpetada. Oleks see vaid nii lihtne! Proovisin ka muide ise tarkvara uuendust kodus SE enda programmiga. Ei mingit muutust.
Helistasin siis vähemalt 3 korda tele2-te ning seletasin kõik ära ning küsisin, mis võimalused on? Nõus isegi nende kliendiks edasi jääma kuid võtaks miski muu "targema" telefoni aga iga kord jahuti mingit a'la "3 korda peab remondis käinud olema" juttu. Tarbijakaitsest öeldi, et sellist "kolme korra" seadust pole olemas.
Viisime siis telefoni tele2 esindusse. Kohapeal mingit endakirjutatud avaldust nad ei aksepteerinud ning kirjutasid vaid oma garantiillehele juurde kliendi poolse jutu. Läks copy paste sama tekst mis eelmisel korralgi ning lõppu lisaks- klient soovib telefoni vahetamist teise vastu.
Kõige naljakam on see, et rääkides tele2 klienditeenindajaga puudub neil igasugune volitus midagi teha. See oli neil vastuseks enamjaolt kõikidele mu küsimustele.
Tuli nüüd nädal tagasi sõnum, et telefon on poes ning tulge sellele järele. Kui ma neile helistasin ja küsisin, et mis ette võeti ja soovisime ju telefoni vahetamist siis vastati, et arvutis näitab, et tegemist on sama telefoniga ning telefon on parandatud.

Kõne tarbijakaitsele ei toonud ka mingit selgust. Isik kellega ma rääkisin omas sellistes asjades kogemusi ning ütles, et ilmselt ei tule sellest midagi välja kuna tele2 ei tunnista tarkvara uuendust garantiiremondi alla ning seega pole teda veel "remonditud".

Telefon praegu veel esinduses ning endal ideed otsas.

_________________
Battlelog: Aivar1988
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 13.02.2012 16:41:06 vasta tsitaadiga

Palu Tarbijakaitset ennast esindama ning koostage koos juriidiliselt korrektne kiri, mille saadad Tele2.
Soovitan eelnevalt Tarbijakaitseametiga võtta ühendust, leppida aeg kokku ja minna reaalselt kontorisse kohapeale. Seal räägid juristiga näost näkku, milles probleem jms.
Kui telefoni viga on korduv, siis on tegemist tüüpveaga, mille puhul toode asendatakse samaväärsega või tagastatakse raha.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
aivar1988
Kreisi kasutaja
aivar1988

liitunud: 01.08.2007




sõnum 13.02.2012 16:55:23 vasta tsitaadiga

Aga kas praegu telefon välja võtta esindusest või sinna jätta? Enamjaolt on küsimus alati ajas ning selle puuduse tõttu löövad suurem osa tarbijaid käega. TK kontorid on ka nii lollidel aegadel lahti, kui ise alati tööl. Kõige hullem on, et telefoni eest polegi midagi makstud vaid tasuta saadud pikaajalise lepinguga ning see, et telefon nende käes on ei tähenda, et nad arvet vähendaksid. Mida kauem see nende käes on seda kauem maksame ei millegi eest, sest asendustelefoni nad ka ei andnud.
_________________
Battlelog: Aivar1988
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 13.02.2012 17:09:16 vasta tsitaadiga

Õnneks garantii peatub ning kui toode juba ühe korra välja vahetati, siis anti ka uue tootega kaasa algse pikkusega garantii.
Soovitan igaks juhuks lugeda Võlaõigusseadust müügigarantii (§230) kohapealt.

TKA kohapealt soovitan siis e-kirja saata. Minule isiklikult on nad väga sisukad ja juriidiliselt vägagi abistavad vastused andnud.

EDIT: Tele2 garantii kohapealt soovitan sul öelda, et nad garantiiotsust (allkirjastatud garantiieksperdi poolt) ei unustaks anda. Mingid suusõnalised "otsused" ei ole õigustatud ning ei oma mingit väärtust.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
SOS
Kreisi kasutaja
SOS

liitunud: 02.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.02.2012 17:13:16 vasta tsitaadiga

Ma prooviks siiski otse veel korra Tele2'ga kokkuleppele jõuda, aga kuna letitädid tõesti midagi teha ei saa/tohi, siis pöörduks kohe kõrgemale poole (eriti kui sa oled nõus vastu tulema ja kliendiks edasi jääma)
http://www.tele2.ee/klienditeenindus/klienditeenindus.html
(huvitav, et erakliendijaoks ei ole ühtegi kontakti välja toodud... aga eeldades, et formaat säilib, siis proovi saata kiri eesn.peren@tele2.com )
Kommentaarid: 192 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 174
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
aivar1988
Kreisi kasutaja
aivar1988

liitunud: 01.08.2007




sõnum 13.02.2012 17:35:35 vasta tsitaadiga

Tänud! Eraklientidega tegelevadki need saamatud letitädid kellel pole mingeid volitusi. Õhtul üritan tele2-te maili saata. Ehk leiab kuidagi tee ülesse mõne volitatud isikuni. See häiribki kõige rohkem, kui midagi küsida siis vastatakse, et neil pole volitusi ja ei või jne... aga krt küll, mida sa teed seal leti taga siis või mida sa ripud seal infotelefoni otsas. Haige värk.
_________________
Battlelog: Aivar1988
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Elxx
Kreisi kasutaja
Elxx

liitunud: 18.01.2009




sõnum 29.02.2012 11:42:44 vasta tsitaadiga

Peavalu on nende asjadega meeletult icon_biggrin.gif
Tele2 garantiiremondi kogemust mul veel pole aga hiljuti oli ka probleem SE X10 MiniProga Emt-s ja Huawei Sonicuga Elisas(see teisel tiirul garantiis,2 kuud vana telefon)

Emt-Naise sonyericsson suri aegamööda ära(8 kuud vana,ilusti hoitud),ei tahtnud enam laadida ja kui laadiski siis kõikus üles/alla.Läksin siis emt esindusse ka kurdsin oma muret mille peale teenindaja ütles mulle: Kaks varianti,kas telefonil on niiskuskahjustus või mehaaniline vigastus.viige ise otse garantiiremonti teostavasse firmasse,seal maksate kas 24€/16€ komisioni tasu ja siis öeldakse kumb variant on icon_biggrin.gif ühesõnaga ise süüdi. muidugi väideti et lisatarvikutele jne garantii 6 kuud,kuigi paberites selgelt kirjas 1 aasta.viisin uuesti emtsse ja näitasin kõik punktid ära,lõpuks võeti vastu.Tulemus see et garantiist tuli vastus: Kasutaja on ise laadimis pesa väntsutanud vms mille tagajärjel mingi kaabli liimikoht lahti tulnud ja seda parandada ei anna,ainuke variant on 186€ maksev asendustelefon(sellest ei saa üldse aru icon_biggrin.gif ) ühesõnaga ilma ma sellest nüüd olen,maksin 16€ et katkine telefon tagasi saada icon_biggrin.gif

Elisa- Ostsin siit samast foorumist uuena huawei sonicu.27 päeva hiljem suri ära ekraan ja power nupp,läks garantiisse.u 2 nädalat hiljem sain tagasi,pidavat korras olema.panin tlefoni siis tööle.esiteks telefon oli vene keelne,peale oli pandud ekraaniluku kombinatsioon,mille muidugi lasin lukku kuna mul polnud õrna aimugi mis see olla võiks,google kontod olid vahetatud kuna minu kasutajanime ja paroli ei võtnud icon_confused.gif sain telefoni lukust lahti Hard resetiga icon_biggrin.gif algul oli kaitsekile peal uuel ekraanil,pool päeva hiljem võtsin ära ja sealt alt tuli välja et parem ekraani pool on täies ulatuses täiesti lahti icon_confused.gif läks sama kiiresti garantiisse tagasi icon_biggrin.gif eks näis mis sealt nüüd öeldakse.igaljuhul väga haige et selline telefon üldse julgetakse nahhaalselt tagsi saata!icon_biggrin.gif



Jõudu ja jaksu sulle nendega võitlemisel thumbs_up.gif icon_smile.gif
Kommentaarid: 94 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aivar1988
Kreisi kasutaja
aivar1988

liitunud: 01.08.2007




sõnum 29.02.2012 12:30:04 vasta tsitaadiga

Kuna aeg on see asi, mida nagunii kellelgi pole ja veel sellise asja peale seda raisata siis sai telefon välja võetud. Praegu veel töötab. Sai ka enne välja võtmist tarbijakaitse infosse helistatud ja nõu küsitud aga too noormees väitis, et tal küllaga kogemusi Tele2-ga ning ütles, et minu kaebusest ei saaks nagunii asja. Tele2 ei pidanud näiteks tarkvara uuendust garantii remondikski pidama. Seega Tele2 seisukohalt pole see telefon kordagi garantiiremondis käinud. Ülimalt kahtlane. Telefon oli vahepeal siis lihtsalt kadunud?!
_________________
Battlelog: Aivar1988
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
emty
HV Guru
emty

liitunud: 16.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.02.2012 12:46:53 vasta tsitaadiga

eerikupoega remondib mobitec...v6ta nendega yhendust ja kysi, mis nad arvavad...99% t6en2osusega saadeti see telefon nkn sinna "garantiiremonti"...se hazeli ja elisaga oli see tripp igaljuhul tulutoov ja telefoni algne maksumus hyvitati...seda siis peale pea kaheaastast kasutamist...
_________________
ei tea, kas netisõltuvuse vastu ka miskiseid plaastreid on?...
m/v: challenger, sportage
Kommentaarid: 459 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 381
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nexus
HV veteran
nexus

liitunud: 18.04.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.02.2012 13:12:30 vasta tsitaadiga

Elxx kirjutas:
Tulemus see et garantiist tuli vastus: Kasutaja on ise laadimis pesa väntsutanud vms mille tagajärjel mingi kaabli liimikoht lahti tulnud ja seda parandada ei anna,ainuke <b>variant</b> on 186€ maksev asendustelefon(sellest ei saa üldse aru icon_biggrin.gif ) ühesõnaga ilma ma sellest nüüd olen,maksin 16€ et katkine telefon tagasi saada


Tuttav teema. Sõbra Xperia lõpetas ka laadimise, garantiiajal. Arvata võis, et enda viga. Viis remonti, sealt küsiti raha (sellele ei vaidle vastu) ning öeldi, et parandada seda ei saa, jätke see meile ja ostke meilt asendustelefon 186€ (ca). Hea äri icon_cool.gif
Õnneks leidus siin foorumis kuldsete kätega inimene, kes selle edukalt ära parandas. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 240 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 198
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 29.02.2012 13:21:46 vasta tsitaadiga

Kui tegu on tüüpveaga ja leiate Internetist mitmeid sarnaseid või samasuguseid juhtumeid - jätke see esindus rahule ja võtke rahus ühendust Tarbijakaitseametiga. Küll nemad teenusepakkuja närvi ajavad.
Lisaks - garantiiremont peab olema tasuta. Selle eest makstaksegi uue telefoni puhul.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  TELE2, vigane telefon, lepingu lõpetamine?
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.