Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
siLc
HV Guru
liitunud: 22.12.2003
|
26.02.2012 12:12:56
|
|
|
lkits kirjutas: |
Kinkekaarte dafuq? Tead ikka, et sul oli õigus raha tagasi küsida ja nad keelduda ei saa? |
Kas see ei kehtinud mitte alles kolmandal korral samasuguse vea esinemisel? Üldiselt ei viitsinud väga pead vaevata selle kolmanda korraga...
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
183 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Araablane
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.07.2008
|
26.02.2012 15:11:02
|
|
|
Kui firma ei suuda parandada või asendada toodet (sama asjaga) siis on nad kohustatud raha tagasi maksma.
Kinkekaardid on lihtsalt hea kerge lahendus sest raha jääb firmasse ning pole vaja midagi tagasi maksta.
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
Dirty Harry
HV Guru
liitunud: 05.09.2002
|
|
Kommentaarid: 178 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
144 |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
26.02.2012 16:13:12
|
|
|
Mark0: Ja mida sa nende "kopikatega" pihta hakkad, kui sa ei saa tagasi mitte ostusummat, vaid saad tagasi amortisatsiooni / jääkväärtuse summa.
Nii, et kui müüjal väheke taipu on, siis saab ta raamatupidamislikult vabalt näidata, et selle toote jääkväärtus on "0-eurot".
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Ands
HV Guru
liitunud: 16.08.2003
|
26.02.2012 17:42:50
|
|
|
Antud hiire puhul oli ju kinkekaart siiski kliendile vastutulek; müüjal oleks olnud ju õigus ka hiir lihtsalt ringi vahetada....
Seaduses ei ole kirjas täpselt,mitu korda on õigus ringi vahetada enne raha tagasimaksmist; seal ei ole kirjas, et üks kord, kolm korda või x korda....
Ainuke lause, mis seda vahetamist ja remonditeemat regulleerib, on see, et kliendile ei tohi seadme remondi ja vahetusega tekitada asjatuid piinu vms:D. Ja et seade tuleb parandada või asendada mõistliku aja jooksul. Mõistlik on siinkohaljällegi väga ümmargune number
|
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
294 |
|
tagasi üles |
|
|
Dirty Harry
HV Guru
liitunud: 05.09.2002
|
26.02.2012 18:08:04
|
|
|
Ands kirjutas: |
Seaduses ei ole kirjas täpselt,mitu korda on õigus ringi vahetada enne raha tagasimaksmist; seal ei ole kirjas, et üks kord, kolm korda või x korda....
|
Mulle jäi sedasorti artikkel silma: "Mitu korda võib toode remondis käia enne, kui ostjal on õigus nõuda kauba väljavahetamist?"
"Tarbijakaitseametil on selge seisukoht, mille kohaselt peale seadme esimese remondi ebaõnnestumist on kliendil õigus nõuda uut.
Tarbijakaitse sõnul kipuvad just arvutikauplused seadusega ettenähtud reeglitest mööda hiilima. Antakse ekslikke ütlusi, mis puudutavad lubatud garantiiremondi kordade arvu. "
See on küll lugeja kirjutatud artikkel kuid selgelt on viide tarbijakaitsele. Kui keegi oskab täpset seadusepügalat välja tuua siis on tore.
|
|
Kommentaarid: 178 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
144 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Gzus
HV kasutaja
liitunud: 15.01.2003
|
01.04.2012 03:56:13
|
|
|
Veebipoest sai ostetud Pentax K5 KIT objektiiviga...
Muidu kõik 5+ aga lõpuks väljas ereda päikese käes pildistades tuli välja, et pildiotsijale on mõnus rasvane näpujälg seespoolt sisse surutud... lisaks olid mõned suuremad tolmukübemed peeglil. Vähemalt sensor oli puhas - kuigi karta võis halvemat, kui juba näpud on keresse sisse topitud.
Moraal vist see, et veebipoest ei ole mõtet kallimat kraami osta - targem oleks kohe poes kaup üle vaadata, kuigi peaks olema suurim fotokaupadega tegelev kett Eestis ja seega ka mingi taseme olemasolu, mis selliseid asju ei luba juhtuda?
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
erko
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.07.2004
|
01.04.2012 15:51:18
|
|
|
Gzus kirjutas: |
Veebipoest sai ostetud Pentax K5 KIT objektiiviga...
Muidu kõik 5+ aga lõpuks väljas ereda päikese käes pildistades tuli välja, et pildiotsijale on mõnus rasvane näpujälg seespoolt sisse surutud... lisaks olid mõned suuremad tolmukübemed peeglil. Vähemalt sensor oli puhas - kuigi karta võis halvemat, kui juba näpud on keresse sisse topitud.
Moraal vist see, et veebipoest ei ole mõtet kallimat kraami osta - targem oleks kohe poes kaup üle vaadata, kuigi peaks olema suurim fotokaupadega tegelev kett Eestis ja seega ka mingi taseme olemasolu, mis selliseid asju ei luba juhtuda? |
Jah, seda peaks müüjale rääkima. Ma muidugi ei mõista, kuidas saab pildiotsijale seestpoolt näpujälgi tekitada. Äkki oli näpujälg ikka pildiotsija ava ees oleval eemaldataval klaasil? Ma ei tea, kas K5-l selline asi on (mu D700-l on)? Isegi sel juhul kahtlustaks pigem tootjat kui müüjat, sest on raske uskuda, et Photopoint oma müüdava kauba pakendid lahti võtab ja tooted molekulideks lammutab. Mis selle mõte oleks? Efektiivsuse langetamine?
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Gzus
HV kasutaja
liitunud: 15.01.2003
|
02.04.2012 05:13:48
|
|
|
erko kirjutas: |
Ma muidugi ei mõista, kuidas saab pildiotsijale seestpoolt näpujälgi tekitada. Äkki oli näpujälg ikka pildiotsija ava ees oleval eemaldataval klaasil? Ma ei tea, kas K5-l selline asi on (mu D700-l on)? Isegi sel juhul kahtlustaks pigem tootjat kui müüjat, sest on raske uskuda, et Photopoint oma müüdava kauba pakendid lahti võtab ja tooted molekulideks lammutab. Mis selle mõte oleks? Efektiivsuse langetamine? |
Mis siin aru saada on:
Spoiler
Ei ole vaja molekulideks lammutada
namstoop kirjutas: |
Gzus, no aga mis sa ainult siin kurdad, võta nendega ühendust ja küll puhastavad ära |
This could happen to you too.
Puhas juba.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
erko
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.07.2004
|
02.04.2012 08:36:39
|
|
|
Gzus kirjutas: |
Mis siin aru saada on:
Spoiler
Ei ole vaja molekulideks lammutada |
Pilt on veidi kehva kvaliteediga aga kui sõrmejälg oli sellel peeglikambri laes oleval heledal nelinurksel tükil siis see on mattklaas, mitte viewfinder
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Gzus
HV kasutaja
liitunud: 15.01.2003
|
02.04.2012 09:10:17
|
|
|
erko kirjutas: |
Gzus kirjutas: |
Mis siin aru saada on:
Spoiler
Ei ole vaja molekulideks lammutada |
Pilt on veidi kehva kvaliteediga aga kui sõrmejälg oli sellel peeglikambri laes oleval heledal nelinurksel tükil siis see on mattklaas, mitte viewfinder |
Sellel mattklaasil on kadreerimise/fokusseerimise abistamiseks joonistatud ristküliku nurgad ja keskmes olev ring - see teeb ta arvestatavaks osaks pildiotsijast (Sry aga vahest tekib tahtmine kasutaja Ho-Ho-d teha )
Oli negatiivne kogemus firmaga ja jagasin seda - võiks teema lõpetatuks lugeda
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
UrmasKiisk
HV vaatleja
liitunud: 22.04.2010
|
05.04.2012 12:04:25
|
|
|
Tervist
Photopoint-i nimel vabandame sellise pehmelt öeldes ebameeldiva kogemuse pärast. See on tõesti nõme lugu et selline näpujäljega kaamera Teile sattus. Tõenäoliselt on tegemist siiski tehase poolse praagiga (mida on esimese hooga suisa võimatu uskuda).
Kindlasti ei ole Photopoint-i klienditeenindajatel tahtlust oma sõrmejälgi peegelkaamerate mattklaasidele jätta.
Vabandame veelkord et selline kaamera Teile sattus.
On hea meel kuulda, et kaamera on praeguseks juba koledast näpujäljest kenasti puhas ning loodame et jääte ostuga siiski rahule.
Lisaks on mul kasutajale Gzus väike palve. Palun saatke oma kontakt e-postile: info@photopoint.ee et saaksime Teiega personaalselt ühendust võtta ning leida viis kuidas me saaksime juhtunut veelgi leevendada.
Lugupidamisega,
Urmas Kiisk
Nordic Digital AS/Photopoint
juhatuse liige
|
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
05.04.2012 13:48:31
|
|
|
Ahah, et kuna tähtsad Photopointi tegelased seda teemat külastavad, oleks ka selline küsimus: miks (Interneti teel ostetud) kauba tagastamisel suvalise Photopointi poe kaudu klient ei saa mitte mingit kviitungit vms dokumenti mis tõestaks et ta tagastas kaupa? Nii oli eelmisel aastal kui ma tagastasin ühe pisikese ja odava asja mis ei vastanud kirjeldusele, tookord ma nõustusin ta jätta niisaama poodi, kuigi oli kummaline. Sellel aastal sama jama, aga kuna defektne kaup kallis, ma ei julgenud niimoodi seda poodi jätta, väga sürrealistlik olukord praegu mul.
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
UrmasKiisk
HV vaatleja
liitunud: 22.04.2010
|
09.04.2012 09:47:06
|
|
|
Hea kasutaja globostrat.
Kirjutasite
tsitaat: |
, väga sürrealistlik olukord praegu mul. |
Probleeme lahendame ikka otsesuhtluses klientidega, foorumid pole kõige operatiivsem infokanal.
Meil on kindlad käitumisreeglid ja protseduurid ning ükski tehing ega kauba liikumine ei jää tavaolukorras dokumenteerimata. Teie puhul taheti pakkuda võimalikult kiiret lahendust ning nagu mida aru sain toimus kiirustamine mõlemalt poolt, seega tekkis korraks infosulg kaupluse ja online müügiosakonna vahel.
Tänaseks on Teie probleem lahendatud.
Lugupidamisega,
Urmas Kiisk
|
|
tagasi üles |
|
|
Gap
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
12.05.2012 12:27:00
|
|
|
ega ei oska öelda kas teile selline toode nagu Roccati hiir Savu ka müüki jõuab ?
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Anton Lemb
HV vaatleja
liitunud: 15.11.2011
|
|
tagasi üles |
|
|
mocc
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.07.2003
|
23.05.2012 17:24:40
|
|
|
Kas 550D on veel lootust poeletilt leida?
|
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
|
Anton Lemb
HV vaatleja
liitunud: 15.11.2011
|
|
tagasi üles |
|
|
urmas1
HV kasutaja
liitunud: 15.09.2005
|
16.06.2012 22:07:58
|
|
|
Photopointist ostes tasub kindlasti ostetav toode põhjalikult üle kontrollida. Pakis koju viies ja vea avastamisel ning kohe poodi tagasi minnes, saadetakse teid ilusti pikalt. Kohe enam vahetada ei saa, garantiiremont võtab aega. Kuigi mida Fu..? Toodet saanud kasutada ainult 30min.
Ostes tahvelarvuti, kõik töötab, Wifi signaal on ainult ruuteri kõrval? Ühtegi naabrite võrku ei leia, ruuterist eemaldudes meetri-paari pärast kaob ka signaal. Wifi antenn lahti, et üle joota tuleks puutetundlik esiklaas ilusti maha võtta, et sisemusele ligi saada.
Kohe ostetud tootel vea esinemisel on väga hea kogemus Plazamobiiliga, müts maha, täiesti nagu öö ja päev võrreldes Photopointiga. Iphone vea ilmnemisel, sai samal päeval tagasi minnes kohe teise.
Oli arvutifirma nimega Beesting, sai seal ka vea ilmnemisel järgmisel päeval kohe uue toote vastu.
Klick garantiiga on ka väga positiivne kogemus.
Fotoluksiga on üli positiivne kogemus, sain ka viisaka maili Assar Jõeperalt.
Kaamerad ja objektiivid olengi ostnud peale seda Fotoluksist, väga hea firma.
Photopointist ei osta enam midagi.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
18.06.2012 10:09:03
|
|
|
Eesti pole Ameerika kahjuks, kui siin ostad füüsilises kaupluses siis kaupmees ei pea pärast asja kohe tagasi võtma/vahetama. Nii et kui kõik ei saa poes testida, siis tuleb osta Interneti teel. Mõned kaupmehed küll lahkelt tulevad vastu kui kaupluses ostetud asjal kodus ilmneb defekt, aga nad ei pea tulema vastu.
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
urmas1
HV kasutaja
liitunud: 15.09.2005
|
19.06.2012 22:09:27
|
|
|
Ma tahangi öelda, et Photopointist ostes mitte mingil juhul kohe kinnises karbis asja mitte osta. Las teevad karbi lahti ja lubavad ostetavat toodet korralikult proovida. Ekraani kvaliteeti ka ilma tehasekileta, kõiki funktsioone ja, näiteks tahvelarvutil, et ka intensiivse kasutamise korral kinni ei kiilu. Tunnike- paar rahus testida ja näppida, et kõik olulisemad asjad üle kontrollida. Kui midagi ei tööta, siis proovida kuidas teisel samasugusel töötab. Tehnikavidina ostul peab aega varuma, et hiljem kodus rahulikult proovides mitte lolli näoga kukalt sügada. Selles mõttes on poes ostmine ju etem kui internetis. Poes saab ja peab asja põhjalikult kontrollima ja testima.
Photopointist ilma kontrollimata asju mitte osta!
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
beastbeats
HV Guru
liitunud: 26.12.2006
|
19.06.2012 22:15:16
|
|
|
urmas1 kirjutas: |
Ma tahangi öelda, et Photopointist ostes mitte mingil juhul kohe kinnises karbis asja mitte osta. Las teevad karbi lahti ja lubavad ostetavat toodet korralikult proovida. Ekraani kvaliteeti ka ilma tehasekileta, kõiki funktsioone ja, näiteks tahvelarvutil, et ka intensiivse kasutamise korral kinni ei kiilu. Tunnike- paar rahus testida ja näppida, et kõik olulisemad asjad üle kontrollida. Kui midagi ei tööta, siis proovida kuidas teisel samasugusel töötab. Tehnikavidina ostul peab aega varuma, et hiljem kodus rahulikult proovides mitte lolli näoga kukalt sügada. Selles mõttes on poes ostmine ju etem kui internetis. Poes saab ja peab asja põhjalikult kontrollima ja testima.
Photopointist ilma kontrollimata asju mitte osta! |
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
|
|