Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Fotograafia »  Nikoni arutelu märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 79, 80, 81  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
anim
HV kasutaja
anim

liitunud: 19.05.2005




sõnum 11.01.2012 21:20:49 vasta tsitaadiga

see väidetavalt sobib: http://www.ebay.co.uk/itm/Infrared-Remote-Control-ML-L3-Nikon-D90-D5000-D80-D70s-D50-D40-D3000-D3100-/250926475979?pt=UK_Photography_DigitalCamAccess_RL&hash=item3a6c622acb

Sorry - selgub et ei tööta: Absent, though, is the infrared remote receiver in the handgrip. Unlike the D3000, the D3100 only makes provision for cabled remotes, and cannot function with an infrared remote. Ainus võimalus on kaabel
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sults
HV veteran

liitunud: 06.09.2004




sõnum 11.01.2012 22:04:40 vasta tsitaadiga

mr.Bean kirjutas:
Ei tea kas nikon D3100-le üldse on juhtpulti millel pole kaablit ega juhet taga? Olen otsinud aga leian ainult teistele markidele mitte sellele!

Raadiopäästikud, mis koosnevad puldist ja juhtmega kaamera külge ühendatavast vastuvõtjast, on täiesti olemas ka D3100-le. Peaks sobima samasuguse pistikuga seadmed, mis D90-le. Ehk siis, kui selline 2 osaline raadiopäästik sobib D90-le, siis sobib see ka D3100-le.

Näiteks: http://www.apolobamba-photo.com/remote-control-nikon,us,4,cde-cleon-N10.cfm

Edit:
Eesti linki kah: http://www.35mm.ee/puldid/235-phottix-plato-kaugjuhtimispult.html
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MelesMeles
HV Guru

liitunud: 26.12.2002




sõnum 18.01.2012 21:57:25 vasta tsitaadiga

Pikkus loeb?

Some Nikon V1 + FT-1 + TC 2.0x + 400mm f/2.8 fun = 2160mm

http://nikonrumors.com/2012/01/17/some-nikon-v1-ft-1-tc-2-0x-400mm-f2-8-fun-2160mm.aspx/

_________________
Allkiri
Kommentaarid: 268 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dud66
HV veteran
dud66

liitunud: 20.08.2007




sõnum 19.01.2012 16:50:35 vasta tsitaadiga

Sama komplekt Nikkor 1200-1700mm f/5.6-8s taga oleks tiba parem thumbs_up.gif
_________________
Kommenteerige kasutajaid, siis teavad teised ka mida oodata!
Kommentaarid: 54 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Taixxx
HV vaatleja
Taixxx

liitunud: 24.04.2008




sõnum 22.01.2012 17:32:59 vasta tsitaadiga

MelesMeles kirjutas:
Pikkus loeb?

Some Nikon V1 + FT-1 + TC 2.0x + 400mm f/2.8 fun = 2160mm

http://nikonrumors.com/2012/01/17/some-nikon-v1-ft-1-tc-2-0x-400mm-f2-8-fun-2160mm.aspx/


Nikon V1 + FT1 adapter + Celestron Reflex 2000mm f/10 = 5400mm:
http://nikonrumors.com/2012/01/21/nikon-v1-ft1-adapter-celestron-reflex-2000mm-f10-5400mm.aspx/
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Juhan88
HV Guru

liitunud: 11.11.2003




sõnum 31.01.2012 19:48:56 vasta tsitaadiga

Näpin J1 ja 400fps/1200fps video puhul pilt virvendab,ei aita kumbi flickering seadistus - nii 50Hz kui ka 60Hz. Või ongi vältimatu see??
_________________
Fotoblogi
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Sults
HV veteran

liitunud: 06.09.2004




sõnum 01.02.2012 17:56:00 vasta tsitaadiga

Juhan88 kirjutas:
Näpin J1 ja 400fps/1200fps video puhul pilt virvendab,ei aita kumbi flickering seadistus - nii 50Hz kui ka 60Hz. Või ongi vältimatu see??

Sees filmitud?
Lambid vilguvad 50 hz sagedusega. See segab nii 50hz kui ka 60 hz videot. 60hz peaks häired siiski vähem näha olema.
Lahendus? Kasutada suurema inertsiga valgustit (hõõglambid on nt selles osas paremad kui säästukad või alaldita LED lambid). Alaldiga lambid peaks probleemi lahendama.
Kui see on see virvendamine, mida ma kahtlustan.

Edit: http://www.engadget.com/2011/10/03/nikon-1-j1-review-video/#flicker
Samasugune virvendus?
Seal aitas küll õige režiimi valik.

Edit2: Slow motion režiimis tehtud videote puhul on vahelduvvoolul töötavate lampide vilkumine paratamatu ja vilkumise vähendamise režiim ei saagi aidata. Sest reaalselt võetakse mitu kaadrit nii lambi nõrgema valgustuse hetkel kui ka lambi maksimaalse valgustuse hetkel. Kaamera lihtsalt näeb tegelikult toimuvat vilkumist, mida inimsilm inertsi tõttu ei taju, ja fikseerib selle. Aitaks ainult alalisvoolul töötavate valgustite kasutamine. Natuke aitab eespoolmainitud suurema inertsiga vahelduvvoolulampide kasutamine. See 50/60 hz värinavähendus saab aidata siis, kui kaadrisagedus on väiksem või võrdne võrgusagedusega.
http://www.youtube.com/watch?v=e0DCmZ8An88&feature=player_embedded

Edit3: Vahelduvvoolu lampide puhul peaks aitama ka see, kui valgustus jagatakse ühtlaselt kõigi kolme faasi vahel.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ardo
HV Guru
Ardo

liitunud: 22.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.02.2012 04:25:28 vasta tsitaadiga

Keegi laupäeva hommikul kaheks tunniks Nikonile kalasilma saaks laenutada?
Kommentaarid: 271 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
soodent
HV Guru


liitunud: 10.04.2002




sõnum 02.02.2012 18:24:22 vasta tsitaadiga

[quote="Sults"]
Juhan88 kirjutas:


Edit2: Slow motion režiimis tehtud videote puhul on vahelduvvoolul töötavate lampide vilkumine paratamatu ja vilkumise vähendamise režiim ei saagi aidata. Sest reaalselt võetakse mitu kaadrit nii lambi nõrgema valgustuse hetkel kui ka lambi maksimaalse valgustuse hetkel. Kaamera lihtsalt näeb tegelikult toimuvat vilkumist, mida inimsilm inertsi tõttu ei taju, ja fikseerib selle. Aitaks ainult alalisvoolul töötavate valgustite kasutamine. Natuke aitab eespoolmainitud suurema inertsiga vahelduvvoolulampide kasutamine. See 50/60 hz värinavähendus saab aidata siis, kui kaadrisagedus on väiksem või võrdne võrgusagedusega.
http://www.youtube.com/watch?v=e0DCmZ8An88&feature=player_embedded

Edit3: Vahelduvvoolu lampide puhul peaks aitama ka see, kui valgustus jagatakse ühtlaselt kõigi kolme faasi vahel.


Mõni võib mõelda, et alaldab dioodidega 220v ära ja ongi korras.Mittepulseeruv alalisvool suurel võimsusel on suur luksus.See inerts sõltub suhteliselt ikka võimsusest ja max võimsusega halogeen parim variant.24vx150/250w, 12vx100w halogeenidega vaevalt mingit inertsi näed.
Tavalise 220v hõõglambi pead ikka min. 200w panema, et oleks talutav.
Kommentaarid: 822 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 19 :: 6 :: 564
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sults
HV veteran

liitunud: 06.09.2004




sõnum 02.02.2012 18:46:31 vasta tsitaadiga

Loomulikult peab alaldi ikka korralik olema, mitte lihtsalt dioodiga poolperioodiks lõigatud. Silufiltriga.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Eq666
HV vaatleja

liitunud: 14.05.2010




sõnum 03.02.2012 19:25:58 vasta tsitaadiga

Tere. On tekkinud mõte muretseda omale digipeegelkaamera ja küsiks targematelt nõu kuna siiani on kõik plõksud tehtud tavalise digikaga ja olen liiga tihti pidanud pettuma piltides. Tean, et digipeeglis pettun algajana algul ehk rohkemgi tänu mitte oskamisele, aga usun, et suudan õppida seda lõpuks kasutama. Olen nüüd 5päeva lugenud uskumatu hunniku infot digipeeglite ja nende omaduste kohta. Lihtsalt harinud ennast vähe põhitõdede koha pealt. Olen siis jõudnud sellisele järeldusele, et mis siis, et algaja, kit-i ma ei taha. Kere võtaks hoopis odavama ja objektiivi mitte mingi proffi oma, aga siiski kallima, kui kit-i oma. Kuna algul kohe kindlasti lindusid ega loomi püüdma ei hakka, siis küsikski nõu, et mida te arvate algajale sellisest kooslusest: Nikon D3100 + Nikkor AF 24-85mm F2.8-4 IF D? Küsimused, mis aga tekivad mul selle variandiga on, et kas mul õnnestub ka hämaras, õhtuses tänavavalguses, päikeseloojangul head pilti saada (kui oskused omandatud) ja kas mul oleks vaja veel mingit fixi, et nt. toas või muus väiksemas ruumis pildistada? Usun, et kui olen kaamerat tundma õppinud ja plaanis ka kursusel käia, siis selle komplektiga peaks päevavalguses õues korralikud võtted saama küll. Kindel aga pole, sest see internetist ülevaadete jms. lugemine amatöörile on suht mõttetu, nii palju siis aitas, et natukegi aru saada, mis on ava ja säriaeg jms. tähtsamad terminid fotograafias. Oma taustast annaks veel vähe infot. Nimelt olen meremees ja laevaga käime suht kaugel, nt. Hispaania, Portuga, Prantsusmaa jne. Et kui ma nüüd lähen sellise komplektiga näiteks Portugalis jalutama, siis igasugused tänava võtted ja vaatamisväärsused jne. peaks ju korralikult peale saama? Nagu näha olen suht enesekindel selles komplektis millegipärast icon_biggrin.gif Oleks hea kuulda, kas olen õigel teel või peaks hoopis mingi muu komplekti vaatama.

viimati muutis Eq666 03.02.2012 19:47:57, muudetud 2 korda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
High-Q
HV Guru
High-Q

liitunud: 11.11.2001




sõnum 03.02.2012 19:47:54 vasta tsitaadiga

Eq666, see süsteem ei hakka sul hästi/mugavalt tööle, sest d3100 (ja ka 5100) ei oma keresisest autofookusmootorit ja sobivad ainult objektiivisisese AF mootoriga AF-S läätsed. algajale manuaalfookust oleks veidi patt soovitada. IMHO on kit objektiiv täitsa mõistlik idee. Kui tõesti seda tahad vältida, siis vaata veidi "kangemat" kiti, näiteks 16-85 (saad laiema nurga) või 18-105 (saad pikema ulatuse). mõlemad on G ehk nikoni mõistes "premium" tüüpi objektiivid.
algajale kindlasti VR variant.
hämaras pildistamiseks oleks võibolla veidi valgusjõulisemat värki vaja, aga selleks vast soovitaks mingit fixi, näiteks poppi 35 1.8-t,
d3100 alustamiseks on tip-top. tegelikult on d3100 iso tundlikkus nõndavõrd hea, et katseta enne tavalise objektiiviga, äkki selle "hämarapildistamisest" piisab, alles siis mõtle valgusjõulisemate läätsedega.
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Eq666
HV vaatleja

liitunud: 14.05.2010




sõnum 03.02.2012 19:59:53 vasta tsitaadiga

Tänud sulle High-Q! Asi kohe selgem thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
soodent
HV Guru


liitunud: 10.04.2002




sõnum 03.02.2012 21:12:38 vasta tsitaadiga

Sults kirjutas:
Loomulikult peab alaldi ikka korralik olema, mitte lihtsalt dioodiga poolperioodiks lõigatud. Silufiltriga.


Ärgu keegi ainult oma 220v lambi pinget alaldama/siluma hakaku, tulemuseks 310v pinge ja lamp kooleb.
Kommentaarid: 822 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 19 :: 6 :: 564
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bright
analyzer
bright

liitunud: 05.11.2001




sõnum 04.02.2012 01:18:01 vasta tsitaadiga

Nikon 16-85 ja 18-105 on küll anything but premium objektiivid. Mõlemad on suhteliselt pimedad, suhteliselt suurte moonutustega, seda peegeldab ka nende (suhteliselt odav) hind. G peaks Nikoni mõistes tähendama ava-ringi puudumist. 16-85 omab vähemalt metallist bajonetti, 18-105 mitte. VR toimib mõlemal hästi. Mõlemad on DX (poolkaadri) objektiivid.

24-85 on juba kriips premium klassile lähemal. DX ees kaotad laia nurga (36mm siis (24x1.5(DX kordaja)). FX toru, seega lahtise avaga DX ees on servad sama head kui tsenter (võrreldes 16-85 ja 18-105). F/4 85mm peal on ka kriips valgem kui /5.6 (valgusjõud vs VR on loomulikult eraldi teema)

5100 on asjalikum kere, kui 3100. 3100 on kõige algajamale koduperenaisele, kelle jaoks võib rezhiimiratta silmad kinni A peale kinni keevitada, või veel parem, ketaslõikuriga siledaks lasta. Mitte, et pildikvaliteet halb oleks või midagi. Palju sõltub ka, mis suurus kätte rohkem sobib. Kui kämmal nagu iidsel viikingil, siis tilluke 3100 ei ole teab mis hea valik.

Manuaal(fookusega) objektiivi soovitaks küll alustuseks. Esmalt on AI(s) fookus niivõrd pleasure to use, võrreldes af-s fookustega. Teine asi on silma harjutamine erinevate valgustingimustega - ehk siis nii ava kui säri keerad ise, ja mõne nädala(kuuga) paned valgusega enamvähem täppi. Seda muidugi juhul, kui on huvi sellise asjaga tegeleda.

Oleneb sellest ka, palju raha on kulutada masinavärgile. Kui vähe, siis kasutatud D40x (150eur) ja Nikkor 50mm 1/1.4 AI(s) (100EUR ebay) ja mäng tervussügavuse ja ava-säri rõõmudega võib alata. Kui Raha rohkelt, võib muidugi klaasi juurde vaadata. Oleneb kõik, mida pildistad, missugust kasutusmugavust ootad, missuguse valgusega pildistad, kui fanaatiliselt oled valmis tegelema teemaga. Kui eelarve on uhke, võta 17-55 /2.8 objektiiv, ja D7000kere - on piksel kvaliteetne ja kere kasutamine nauditav.

_________________
Doggett can tell
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MelesMeles
HV Guru

liitunud: 26.12.2002




sõnum 04.02.2012 02:16:56 vasta tsitaadiga

Kui peaksid reisile kaasa võtma vaid ühe objektiivi, mis natuke kõike teeb, osta objektiiviks Nikoni digikere ette 18-200 VR II. Punkt.

Lisaks juurde 50mm f/1.8 odavaim, et niiöelda fiksi mõnusid proovida.

_________________
Allkiri
Kommentaarid: 268 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Heineken
HV Guru

liitunud: 09.06.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.02.2012 03:01:01 vasta tsitaadiga

Ärgem nüüd mägedesse ka lähe.
Algajale MF toru ei soovitaks, eriti mitte tänapäevasele crop sensoriga peeglile, käsitsi teravustamine ei ole kuigi lõbus ettevõtmine kaamerate ees mille disainimisel pole käsitsiteravustamist silmas peetud(täpsemalt siis probleemiks viewfinderi suurus ja samuti mattklaas mis optimeeritud pimedate zuumide jaoks, et pilt väga pime poleks läbi viewfinderi vaadates).
Isiklikult soovitaks alguseks 35mm F1.8 võtta, aga that's just me.
Ja kui fiksi valida siis poolkaadri ette 50mm fiksi ei soovitaks, vähemalt mitte alguseks, 35mm (50mm ekvivalentne vaateväli poolkaadri ees) peaks kõige versatiilsem olema.
MelesMeles, mainitud 18-200mm VR II peaks ka väga meeldiv olema. Lihtsalt pimedas vast väga sellega pole lõbus pildistada.

Isiklikult soovitaks siiski fiksi kasutada, paneb vähe rohkem mõtlema pildistamise ajal raamimise, vaatenurga, kompa jne üle. icon_smile.gif
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
soodent
HV Guru


liitunud: 10.04.2002




sõnum 04.02.2012 04:16:44 vasta tsitaadiga

bright kirjutas:
Nikon 16-85 ja 18-105 on küll anything but premium objektiivid. Mõlemad on suhteliselt pimedad, suhteliselt suurte moonutustega, seda peegeldab ka nende (suhteliselt odav) hind. G peaks Nikoni mõistes tähendama ava-ringi puudumist. 16-85 omab vähemalt metallist bajonetti, 18-105 mitte. VR toimib mõlemal hästi. Mõlemad on DX (poolkaadri) objektiivid.

24-85 on juba kriips premium klassile lähemal. DX ees kaotad laia nurga (36mm siis (24x1.5(DX kordaja)). FX toru, seega lahtise avaga DX ees on servad sama head kui tsenter (võrreldes 16-85 ja 18-105). F/4 85mm peal on ka kriips valgem kui /5.6 (valgusjõud vs VR on loomulikult eraldi teema)



See ülalpool kirjutatud jutt on ikka küll "objektiivne"- kui võrrelda 16-85mm obektiivi moonutusi, siis need on väikesed arvestades 16mm omapära.Võrdle 24mm peal Photozone review- 24mm moonutus 16-85mm objel 2,5 korda väiksem, kui 24-85mm 24mm ja teravus sama ---ha ha ha ha pole sa nii bright midagi...85mm peal on 16-85mm teravam..
Ja see mõttetu pimeduse nutmine, f1.8 pole ka piisavalt valge alati ja arvestades, et iso paraneb iga põlvkonna keredega siis pointless jutt.Praegused kered teevad iso1600 sama kvaliteetselt, kui veel hiljuti iso 400-800.Ja siis saab ju kohe öeda, et ava tuleb ju kinni panna, sest muidu pole pilt terav, eks ole.Ise oled kindlasti esimene kes soovitab ava üldise teravuse parandamiseks pärast veidi kinni lasta.
Seda enam, et paljudes olukordades ei sobi väike avanumber üldse.
Kui osta juba lainurk zoom siis väga naljakas soovitada mingit alates 24mm, veel loomulikum ilma vr ja geniaalne ilma af...Sa võid ju luubi alla oma pildi servi imetleda, kui see sul elamust pakub.
See on see HV loogika mida ma ei kavatse kunagi mõista.Vähemalt sa oled "originaalne".

P.S Hakka rääkima FX vajadusest ja selle hädavajalikkusest, sest mida muud ikka sa teha saad.


viimati muutis soodent 04.02.2012 04:27:11, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 822 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 19 :: 6 :: 564
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sults
HV veteran

liitunud: 06.09.2004




sõnum 04.02.2012 04:18:31 vasta tsitaadiga

soodent kirjutas:
Ärgu keegi ainult oma 220v lambi pinget alaldama/siluma hakaku, tulemuseks 310v pinge ja lamp kooleb.

Tölplastel ei maksa midagi ise teha. Aga õnneks müüakse poes täiesti tehases tehtud alalisvoolul töötavaid valgusteid ja nende toitmiseks alaldeid ning võimalik on tellida ka oskaja elektrik, kes neid paigaldada oskab.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bright
analyzer
bright

liitunud: 05.11.2001




sõnum 04.02.2012 14:02:17 vasta tsitaadiga

soodent kirjutas:


See ülalpool kirjutatud jutt on ikka küll "objektiivne"- kui võrrelda 16-85mm obektiivi moonutusi, siis need on väikesed arvestades 16mm omapära.Võrdle 24mm peal Photozone review- 24mm moonutus 16-85mm objel 2,5 korda väiksem, kui 24-85mm 24mm ja teravus sama ---ha ha ha ha pole sa nii bright midagi...85mm peal on 16-85mm teravam..
Ja see mõttetu pimeduse nutmine, f1.8 pole ka piisavalt valge alati ja arvestades, et iso paraneb iga põlvkonna keredega siis pointless jutt.Praegused kered teevad iso1600 sama kvaliteetselt, kui veel hiljuti iso 400-800.Ja siis saab ju kohe öeda, et ava tuleb ju kinni panna, sest muidu pole pilt terav, eks ole.Ise oled kindlasti esimene kes soovitab ava üldise teravuse parandamiseks pärast veidi kinni lasta.
Seda enam, et paljudes olukordades ei sobi väike avanumber üldse.
Kui osta juba lainurk zoom siis väga naljakas soovitada mingit alates 24mm, veel loomulikum ilma vr ja geniaalne ilma af...Sa võid ju luubi alla oma pildi servi imetleda, kui see sul elamust pakub.
See on see HV loogika mida ma ei kavatse kunagi mõista.Vähemalt sa oled "originaalne".

P.S Hakka rääkima FX vajadusest ja selle hädavajalikkusest, sest mida muud ikka sa teha saad.


Mis see siis nüüd on?... paha päev või? icon_lol.gif

_________________
Doggett can tell
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Eq666
HV vaatleja

liitunud: 14.05.2010




sõnum 04.02.2012 15:44:46 vasta tsitaadiga

Ikkagi muretsesin D3100. Võtsin kasutatud (korralikult hoitud, kere/objektiiv nagu uus, läbisõit alla 10k ja garantii veel 1.5 a). Objektiiv siis ikka 18-55 VR, see mida algul ei tahtnud. Aga kuna kit-i sain hinnaga 360€, siis mõtlesin, et miks mitte siiski sellega alustada. Kätte sobib õnneks väga hästi, nii et kämmal mul ikka iidse viikingiga sama pole icon_biggrin.gif Ma usun, et igale ühele, kes asjaga ikka kursis on, tundub see kaamera kui "perenaise kaamera", aga mind see ei heiduta, sest olles mitte kunagi enne isegi hoidnud digipeeglit käes, tundub see praegu ikka nii "kirju", et mul õppimist küll. Ja ma ei kavatsegi Auto-ga pildistada (muidugi, kui vaja kindlasti pilt saada, nt. lapsest lasteaia üritusel jne. siis algul küll), sest see kaamera ongi õppimiseks ostetud. Tean, et teen nüüd pikka aega pilte prügikasti, aga just nii kavatsengi õppida, vigadest. Usun, et kui M režiimis suudan seda kaamerat kunagi rahuldavalt vallata, siis olen astunud ikka sammu edasi. Objektiivist nii palju, et arvatavasti ikkagi mingi zoom objektiiv tuleb muretseda, sest kui mõtlema hakata, siis merel olles sõidame sageli suht ranniku lähedalt ning need vaated on tihti väga ilusad. Aga enne tutvun siiski 18-55 VR-iga ja alles siis vaatan,millest ma ikkagi kõige rohkem puudust hakkan tundma. Aga tänud kõigile, kes andsid oma arvamuse. PS. Selle manuaalfookuse kohta tahtsin nii palju küsida, et kas VR objektiivil olev lüliti A/M ei lase siis manuaalselt fookusega mängida?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bright
analyzer
bright

liitunud: 05.11.2001




sõnum 04.02.2012 16:05:15 vasta tsitaadiga

Eq666 kirjutas:
PS. Selle manuaalfookuse kohta tahtsin nii palju küsida, et kas VR objektiivil olev lüliti A/M ei lase siis manuaalselt fookusega mängida?


Õnnitlused uue kaamera puhul thumbs_up.gif

Manuaalselt saab ikka fokusseerida. Lihtsalt kuna uued objektiivid ei ole mõeldud manuaalfookusega kasutamiseks, siis see ei ole väga mugav tegevus. Mismoodi see täpselt on, saad siis aru, kui mõni vana AI(s) objektiiv kõrval on. Fookuskäik on "pikk ja mahe", lihtsalt rõõm kasutada. Seda ei saa enamuste kit-objektiivide kohta öelda. Manuaalfookusega mängides on väga oluline veel pildiotsija. Mida suurem ja "avaram", seda lihtsam manuaalfookust kasutada. D3100-l on suure tõenäosusega kasutusel mitte klaasprisma ("suurem ja avaram") vaid kompaktne peeglitesüsteem ("väiksem ja kitsam"). Vahest saad aru siis, kui võrdled D3100 ja näiteks D7000 kõrvuti (D7000 asemel miks mitte ka D90).

_________________
Doggett can tell
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Goleteral
HV vaatleja

liitunud: 28.02.2009




sõnum 04.02.2012 17:48:49 vasta tsitaadiga

D3100 + 35mm/50mm f1.8G ette ja pole siin midagi kobiseda. Endal on olnud aastakese jagu ja üsna tõsise hobina võtan - ainuke miinus mida tõesti hetkel näen on see et keresisest fookusemootorit pole ja sellevõrra on objektiivide valik kesin/kallis. Järgmiseks kereks võtan igatahes D7000 või selle järeltulija.

Pilte olen muidu ~4600 klõbistanud ja loodetavasti läheb see gear-hogging isu kah varsti üle
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sults
HV veteran

liitunud: 06.09.2004




sõnum 05.02.2012 00:13:45 vasta tsitaadiga

Eq666 kirjutas:
Objektiivist nii palju, et arvatavasti ikkagi mingi zoom objektiiv tuleb muretseda, sest kui mõtlema hakata, siis merel olles sõidame sageli suht ranniku lähedalt ning need vaated on tihti väga ilusad. Aga enne tutvun siiski 18-55 VR-iga ja alles siis vaatan,millest ma ikkagi kõige rohkem puudust hakkan tundma. Aga tänud kõigile, kes andsid oma arvamuse. PS. Selle manuaalfookuse kohta tahtsin nii palju küsida, et kas VR objektiivil olev lüliti A/M ei lase siis manuaalselt fookusega mängida?


Merel on pika telega üsna keeruline pildistada, kui laev just väga suur ja stabiilne pole või meri täitsa plekksile pole. Väikelaevad kõiguvad natuke liiga palju, et pika telega teravaid pilte saaks. Kui, siis ainult väga valges, aga siis kipub jälle päike pilte plassiks muutma. Minu arvates on 18-55 just see kõige magusam vahemik, kus kõikumine veel eriti ei sega.

Manuaalteravustamiseks on A/M lüliti. LAseb teravustada küll käsitsi. M asendis.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vallo
HV veteran
vallo

liitunud: 27.11.2001




sõnum 07.02.2012 10:59:11 vasta tsitaadiga

Nikon laseb välja d800 ja d800e kaamerad.
36 mp sensor, d800e ilma antialiasing filtrita.
hinnaklass esimesel 3k$, teisel 3,2k$.
http://www.dpreview.com/news/2012/02/07/Nikon_D800_D800E_launch
http://www.nikon.co.ee/et_EE/product/digital-cameras/slr/professional/d800
http://www.nikon.co.ee/et_EE/product/digital-cameras/slr/professional/d800e


viimati muutis vallo 07.02.2012 11:05:14, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Fotograafia »  Nikoni arutelu mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 79, 80, 81  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.