Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Leinö
HV veteran

liitunud: 07.05.2008
|
16.01.2012 08:11:06
|
|
|
tomorrow, palju tunde kokku on ja mis level oled?
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
16.01.2012 08:41:05
|
|
|
Leinö kirjutas: |
tomorrow, palju tunde kokku on ja mis level oled?  |
~115 tundi ja ~55
Level on üsna kõrge vaatamata keskpärasele tundide arvule, kuna kasutasin igal levelil 5x treenimist , et paljud skillid üle 90 ajada. Sellegi avastasin alles level 25 juures. Oleks varem igal levelil treeninud, siis oleks üldine level praegu veel kõrgem. Aga ega alguses tulevad levelid ka nii kiiresti, et enne kui treeneri raha kokku saad oled juba järgmisel levelil niikuinii. Heavy Armor ja Two-Handed nt on 100 täis. Ütlematagi selge, et melee tegelane siis.
Cheati kasutasin otseselt ainult 2 korda. Maagide quest liinis Morokai killimiseks ja selleks, et endale naine saada keda ette nähtud pole abiellumiseks. Mingit grindingut ei teinud, et smithing ja enchanting 100 täis ajada. See oleks mängust kogu põnevuse ära võtnud. Tänu sellele ei pidanud ka raskusastet muutma, kuna ikka esines olukordi kus peaaegu tapeti ära ja pidin health potioneid sisse kugistama keset võitlust. Raskusaste siis see default või keskmine. Kaks kõrgemat taset olid kah.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
kissu19
HV kasutaja
liitunud: 27.05.2004
|
16.01.2012 11:18:37
|
|
|
Kallasin just mingi 10 elupotti sisse omale mingite lambi bandiitidega võitlemisel, närv oli päris must kohati. Hiljem oli tõsine facepalm, olin just esimesed maagide treeningud teinud ja Robe of mana regen oli selga jäänud (ise olen melee tegelane).
_________________
 |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002

|
16.01.2012 14:12:49
|
|
|
1H + 60% resist xxx kilp + shout vastavalt olukorrale lahendab kiirelt enamuse probleeme maagidega.
Maagide vastu on mul osutunud heaks taktikaks Whirlwind nende keskele, siis tulekera ning edasi vaev ainult mõõgaga koperdajatele pähe koputada.
Distantsilt nendega mõõgamehel võidelda mõttetu, võtavad su kiirelt maha...
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Taun0
HV veteran

liitunud: 22.07.2003
|
16.01.2012 15:12:55
|
|
|
Kuidas screene teha skyrimis?
_________________ www.elektron.ee |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Leinö
HV veteran

liitunud: 07.05.2008
|
16.01.2012 15:16:34
|
|
|
Frapsiga.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
16.01.2012 15:22:36
|
|
|
Endal MSI afterburner.
Lisaks FPS`ile ja igasugustele muudele näitajatele saab ka screenshotte teha
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
M3rcury
HV kasutaja

liitunud: 20.11.2007
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
tqz
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.07.2005
|
16.01.2012 22:41:06
|
|
|
Pole mingit programmi vaja Skyrimi jaoks, printscreeni vajutades salvestab mäng ise screenshoti mängu kausta.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aah
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.09.2007
|
17.01.2012 00:52:23
|
|
|
tqz kirjutas: |
Pole mingit programmi vaja Skyrimi jaoks, printscreeni vajutades salvestab mäng ise screenshoti mängu kausta. |
Vahe on ainult fraps.jpg ja PrintScrn.bmp
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Val81
HV kasutaja
liitunud: 01.12.2006
|
17.01.2012 14:35:03
|
|
|
Te kõik siin nii rõõmsalt muudkui gamete.. kellelgi sellist probleemi pole nagu minul, et lihtsalt teatud kohtadesse ei anna liikuda kuna mäng
viskab desktopi... ja ykski fix ei aita...
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
 |
Leinö
HV veteran

liitunud: 07.05.2008
|
17.01.2012 14:37:51
|
|
|
Val81, on sama probla olnud.
Kasuta teist järjestust asjade tegemisel või mine teisest kohast sinna kohta kuhu minna vaja.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kruvi
HV kasutaja
liitunud: 12.09.2003
|
17.01.2012 15:42:39
|
|
|
Sama jama ja tänu sellele sai asi vähemalt mõneks ajaks nurka visatud.
GOTY'd ei vääri ja mingi pärl ei ole aga kui saad 100+ tundi entertainmenti siis väga vinguda kah ei maksa enda poolt.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002

|
17.01.2012 16:04:37
|
|
|
On juhtunud paar korda, et klikk-ja-desktop. Samas on alati ka uuel katsel ilusti toiminud.
Paar kohta tundub on lihtsalt 'kalased', nt. kui NPC siseneb kinnisest uksest ja ise ka hakkad sama animatsiooni ajal uksest sisenema, siis lendab desktoppi.
Aga muidu pole üldise stabiilsuse kohta midagi kosta, nt. BF3 omalajal loopis tunduvalt tihedamini sama mänguaktiivsuse juures välja.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaarta
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.09.2008
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
 |
kriist
HV veteran

liitunud: 07.05.2008
|
20.01.2012 00:30:16
|
|
|
News on the Creation Kit and Game Updates
Spoiler 
Current 1.4 Changelog (all platforms unless noted)
NEW FEATURES
Skyrim launcher support for Steam Workshop (PC)
BUG FIXES
General optimizations for memory and performance
Fixed occasional issue with armor and clothing not displaying properly when placed on mannequin’s in player’s house. (PS3)
Improved compiler optimization settings (PC)
Long term play optimizations for memory and performance (PS3)
Memory optimizations related to scripting
Fixed crashes related to pathing and AI
Fixed crash in Haemar’s Shame if player had already completed “A Daedra’s Best Friend”
Fixed rare crash with loading saved games
Fixed issue with accented characters not displaying properly at the end of a line
Master Criminal achievement/trophy unlocks properly in French, German, Spanish and Italian
Fixed issue where dragon priest masks would not render correctly
Fixed issue where quests would incorrectly progress after reloading a save
Fixed issues with placing and removing books from bookshelves in the player’s home
Fixed issue where weapon racks and plaques would not work correctly in player’s house if player immediately visits their house before purchasing any furnishing.
Fixed issue where the player house in Windhelm would not clean up properly
Fixed crash related to giant attacks and absorb spells
Fixed issue with ash piles not cleaning up properly
Fixed occasional issue where overwriting an existing save would fail
Fixed memory crash with container menu
Fixed infinite loop with bookshelves
Fixed issue where traps in Shalidor’s Maze would not work properly in French, German, Spanish and Italian versions
Fixed issue where transforming back to human from werewolf would occasionally not fail
Bows and daggers will display properly when placed on weapon racks
QUEST FIXES
The Unusual Gem inside the Thalmor Embassy is now accessible after finishing “Diplomatic Immunity”
In “Breaching Security”, the quest token is no longer required to receive a fortune reading from Olava the Feeble
Fixed issue where Galmar would not complete Joining the Stormcloaks properly if “Season Unending” was an active quest
Fixed issue where starting “Season Unending” after finishing “Joining the Stormcloaks” would prevent “The Jagged Crown” from starting properly.
Fixed issue progressing through “Message to Whiterun” while “Season Unending” was still open would block progression for both quests.
In “Arniel’s Endeavor”, fixed issue where a quest journal would trigger multiple times
In “Forbidden Legend”, the amulet fragment can no longer disappear after player leaves a dungeon without taking it
Fixed rare issue in “Forbidden Legend” where killing Mikrul Gauldurson while sneaking would make his corpose unaccessible
In “The White Phial”, the phial can no longer disappear if player leaves dungeon without taking it
“The White Phial” will now start properly if player already has a briar heart in their inventory
Player can no longer get stuck in Misty Grove after completing “A Night to Remember”
Fixed issue where leaving Riften during “A Chance Arrangement” would prevent quest from progressing
In “Darkness Returns”, a door in Twilight Sepulcher will properly open if the player leaves the dungeon for an extended period of time before completing the quest
In “Under New Management”, if the player leaves the Oculory for an extended period of time after placing the focusing crystal and returns, the quest will proceed correctly
“Onmund’s Request” will now start properly if player has already found Enthir’s staff before receiving this quest
Fixed instance where Tonilia would stop buying stolen items and also would not give Guild Leader Armor
“Repairing the Phial” will start properly if player already has unmelting snow or mammoth tusk in their inventory
Finding Pantea’s Flute before speaking with Pantea no longer prevents her quest from updating
In “The Coming of the Dawn”, fixed rare instance where a quest object would spawn incorrectly on the Katariah during Hail Sithis
Fixed rare issue in “The Mind of Madness” where player is unable to equip the Wabbajack
Fixed issue in “Pieces of the Past” where Mehrunes Dagon’s Razor will not trigger properly if player leaves the cell for extended period of time before activating it
“Blood’s Honor” will start properly if you visited and completed Driftshade and an extended period of time passes before starting the quest.
Fixed rare issue where “Dampened Spirits” would not start properly
Fixed issue where player would be unable to become Thane of Riften if they purchased a home first
Fixed issue where killing guards in Cidhna Mine woud block progression for “No One Escapes Cidhna Mine”
Fixed numerous issues with “Blood on the Ice” not triggering properly
In “Blood on the Ice”, Calixto can now be killed if player owns a house in Windhelm
In “The Cure for Madness”, killing Cicero then resurrecting him no longer impedes quest progress
Fixed rare issue in “To Kill an Empire” where an NPC would fail to die properly
Clearing Knifepoint Ridge before starting “Boethiah’s Champion” no longer prevents quest from starting.
|
|
Kommentaarid: 103 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
93 |
|
tagasi üles |
|
 |
t-force
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.07.2004
|
20.01.2012 10:55:09
|
|
|
Kusjuures, minu puhul see 1.4 patch viis fpsi alla hoopis. Enne mängisin normaalselt mediumi peal aga peale seda hakkas low ka laggama
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
Taun0
HV veteran

liitunud: 22.07.2003
|
20.01.2012 16:53:33
|
|
|
Mäng läheb ikka igavaks kätte ära smith/alch/ench komboga. Isegi kõige raskema raskusastmega. Kõik sureb 1-2 hoobiga va draakonid. 8xx dam mõõk ja vibu. Armor ka selline, et oled praktiliselt surematu
_________________ www.elektron.ee |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ertai
HV veteran

liitunud: 11.05.2007
|
20.01.2012 17:18:33
|
|
|
Taun0 kirjutas: |
Mäng läheb ikka igavaks kätte ära smith/alch/ench komboga. Isegi kõige raskema raskusastmega. Kõik sureb 1-2 hoobiga va draakonid. 8xx dam mõõk ja vibu. Armor ka selline, et oled praktiliselt surematu  |
Ise teed siis mängu endale väga lihtsaks
Pane rohkem perke laiali = ära spetsialiseeru nii palju ja exploiti süsteemi nõrkusi Siis päris huvitav ju
mingi aasta kahe jooksul võib tulla paar päris head modi ka välja, mis mängu kõvasti ühtlasemalt mõnusamaks/raskemaks teevad.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002

|
20.01.2012 17:35:19
|
|
|
Veidi häirib, et kui panen kaaslase koopasse seisma, siis kui kakluseks läheb, topib ta ikka oma nina vahele.
Tuleb koopa ukse taha jätta, et ise rahulikult võidelda saaks... Tobe iseenesest.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
kabush
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.05.2007
|
23.01.2012 11:09:47
|
|
|
Esimene mäng mis on mind MUD'ist eemale saand !! Ja seda ka jah perke laiali siis huvitavam ja raskem .. endal suht maag tegelane aga pole enchanti eriti kõrgeks ajand põhirõhk destructionil
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
23.01.2012 14:46:49
|
|
|
Üle 100h mängitud, lvl53 ja võib mängu lõppenuks lugeda. Maks skillid soovitud alal, hea backstab gear, hõõguvate silmadega obene.
Päris OK mang.
Palju tegevust; kogu keskkond ja kunstiline pool on 5+; palju skille, nänni. Sneak tegelane on vägagi arvestatav. Maag vajab kombineerimist, warriori ei proovinud. Erinevad linnad, tegelased.
Skript on lame - sama tase mis FO3.
Witcher 2-e peale ei julgegi kohe minna - löök oleks vist liiga valus - "peab" dialoogidesse süvenema ning suunav nooleke ei blingi 24/7 .
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
Miki-Hiir
HV veteran
liitunud: 04.03.2004
|
23.01.2012 15:28:19
|
|
|
Kust seda mänguaega näeb?
Palju mängu lõpuks "katkiseid" queste kogunes? Mul level 51 hetkel, katkiseid queste umbes 15.
Mingi teema nagu veel areneb aga suures plaanis saab ainult jaburaid queste veel - Night Mother'i käest kellegi maha löömise queste, Devlin Mallory käest bedlam, fishing või numbers job'e ... ilmselt kui konsoolikäsud appi võtta, saaks neid katkiseid queste "tervemaks" ravida ja oleks veel midagi teha aga hetkel nagu mäng ammendunud.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002

|
23.01.2012 15:33:07
|
|
|
Mänguaega näeb oma salvestuste juurest.
Omal mingi 130+h ning lvl48. Aeg pole päris korrektne, sest pidevalt õhtuti juhtunud, et vaja last magama panna vms, ning mäng tund-paar teinekord niisama omaette jooksnud...
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Inim
HV kasutaja

liitunud: 19.10.2006
|
23.01.2012 15:58:46
|
|
|
Ma nüüd 162h+ ja lvl 61. Liiga palju aega
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
|