Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
thenoob
HV kasutaja

liitunud: 20.09.2011
|
11.01.2012 01:43:35
|
|
|
WäntWõll kirjutas: |
Teisena on ikka pointi Stinger või RPG kaasa võtta, relva peale perki raisata on imelik tiba, maas vedeleb kiloga neid kui ammo otsas IMO |
Maast ei pruugi endale sobivat relva leida, sest mina näiteks ei oska burst relvi kasutada, akimbosi ei taha jne...
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
coolihansu
HV vaatleja

liitunud: 18.10.2011
|
11.01.2012 04:57:35
|
|
|
Sandor kirjutas: |
See pole see teema kust PC vs konsool kiunu üles tõmmata, aga:
*Omasin 6 kuud xjunni - täiesti mõttetu ost.
*Tänu konsoolidele on mängude areng piiratud.
jne |
Tänu konsoolidele on mängude areng piiratud?
Mis sa arvad, kust saavad mängude arendajad rohkem raha, kas konsooli omanikelt või pc omanikelt? Kurat nii idiootne ei ole. Noshit, et mängude tegijad teevad mänge sihtgruppile kust nad rohkem raha saavad!
|
|
tagasi üles |
|
 |
ertr2
HV Guru

liitunud: 19.06.2008
|
11.01.2012 09:01:05
|
|
|
Mul perkivalikuga on nii et 1. ja 3. ei loe, need on vastavalt need mida ma proks grindida tahan, 2. perk on alati hardline pro, Specialisti perkidevalikus on esimene slight of hand, teine Scavenger ja kolmas blast shield. Siis on täpselt nii et kui sel ajal kui kuulid otsa hakkavad saama tuleb scavenger peale ja päev on päästetud.
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
11.01.2012 09:12:38
|
|
|
coolihansu kirjutas: |
Sandor kirjutas: |
See pole see teema kust PC vs konsool kiunu üles tõmmata, aga:
*Omasin 6 kuud xjunni - täiesti mõttetu ost.
*Tänu konsoolidele on mängude areng piiratud.
jne |
Tänu konsoolidele on mängude areng piiratud?
Mis sa arvad, kust saavad mängude arendajad rohkem raha, kas konsooli omanikelt või pc omanikelt? Kurat nii idiootne ei ole. Noshit, et mängude tegijad teevad mänge sihtgruppile kust nad rohkem raha saavad! |
Mõtelge nüüd peaga.
terve kari USA 10 aastaseid on saanud omale xboxi või ps3-e kuhu ostetakse neile mänge.
muidugi raha on seal, muidugi konsoolidele tehakse mänge, muidugi tehakse neid mänge konsoolide speccide järgi
idiootne on arvata, et konsoolid ei takista mängude arengut.
call of duty on mw1-st saati sisuliselt identne mw3-ni.
ilma konsoolideta oleks sul täna PC peal ulmeline graafika, dedi servud, 32+ players, suured... tohutult suuremad mapid jne.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
ewil-apple
HV kasutaja

liitunud: 16.07.2011
|
11.01.2012 11:15:46
|
|
|
Nõustun!
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
WäntWõll
make.believe

liitunud: 18.01.2005
|
11.01.2012 11:56:09
|
|
|
tsitaat: |
2. perk on alati hardline pro,
|
endal alates teisest prestige ringist kõikidel klassidel kaasas
Muidu on esimene on Slight of Hand ja kolmas sõltuvalt relvast, kas Dead Silence või Marksman.
Lisaks on üks klass mis mõeldud telklaagri poistele ja nende kettasse ajamiseks
Blind Eye
Assassin
Dead Silence
Kaasas on M16 sumbutiga, stinger, clay,tactical insert.
Kui need perkid on PRO-ks aetud siis on nalja palju, kuna kasutan klillstrike seeriat Chopa-AC130-Osprey Gunner
tsitaat: |
tohutult suuremad mapid jne.
|
ei saa nõustuda, oleks samasugune karjamaal luusimine ja jalutamine nagu BF
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
300 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sandor
HV kasutaja

liitunud: 04.10.2011
|
11.01.2012 14:44:27
|
|
|
ottf kirjutas: |
Mõtelge nüüd peaga.
terve kari USA 10 aastaseid on saanud omale xboxi või ps3-e kuhu ostetakse neile mänge.
muidugi raha on seal, muidugi konsoolidele tehakse mänge, muidugi tehakse neid mänge konsoolide speccide järgi
idiootne on arvata, et konsoolid ei takista mängude arengut.
call of duty on mw1-st saati sisuliselt identne mw3-ni.
ilma konsoolideta oleks sul täna PC peal ulmeline graafika, dedi servud, 32+ players, suured... tohutult suuremad mapid jne. |
Lõpuks keegi kes lahti pures mida ma selle konsoolijutuga mõtlesin
Peamised perkid mida kasutan:
Slight of Hand kui kasutan Assault rifle/sniper
Extreme Conditioning kui kasutan SMG
Muidu kasutaks Scavangeri, aga see no equipment nerf tegi perki mõttetuks.
Quickdraw kui sniper
Kõik ülejäänud Hardline( parim perk mängus 100%)
Steady aim, kui SMG - Sest ükski endast lugupidav MLG pro ei kasuta SMG'del sihikut MW3'es
Marksman/Dead Silence kõik ülejäänud relvad - Dead silence saab üsna hilja lahti, seega seda väga kaua kasutada ei saa. Pealegi on "soundimine" rohkem tahaplaanile jäänud alates Black Opsist.
Endal isiklikult on sekundaarne relv (alates mw2 saati)pea alati akimbo magnumid. Põhjus lihtne - ainuke püstol millel puudub trigger cap.
Deagle on järjekordne pettumus, Samuti ei hinda teiste püstolite jõuetust ja FMG'd on lihtsalt bullshit
Isiklikult arvan,et FMG'd võiks olemata olla. Või vähemalt puuduks igasugune attachmenti võimalus ja Steady aim ei töötaks neil.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
thenoob
HV kasutaja

liitunud: 20.09.2011
|
11.01.2012 15:03:00
|
|
|
Miks nii paljud seda hardline prod kasutavad? Reaalselt ju ei anna eriti midagi, 1 killstreak varem ja 2assisti=kill. Paneb huvi tundma palju te neid assiste mängu jooksul tavaliselt teete?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sandor
HV kasutaja

liitunud: 04.10.2011
|
11.01.2012 15:24:43
|
|
|
Ilmselt sellepärast, et varasemates codides oli hardline ainult 1 kill vähem killstreakini, ja Pro versioon 1 surm vähem deathstreakini. MW3 pandi juurde, et 2 assisti=1 kill, ja objective'i tegemine=1kill.
Pealegi on ülejäänud punased perkid sellised, et ilma saab ka hakkama.
Quickdraw - kasulik ainult kui optikat kasutada
Blast Shield - Propipe'id on kasutud, granaatide eest saab ära joosta(pro versioon on küll vähe parem, aga ise pole kasutanud)
Assassin - tore, et EMP ei tööta ja caunteruav, aga ei põhjenda, miks peaksin oma killstreak kraami(kasutan väga tihti Specialisti) hiljem saama. Pluss, vastase õhuabi eest see sind endiselt ei kaitse.
Overkill - milleks? maas vedeleb relvi küll, ja kui veel specialist peal on, siis on overkill veel mõttetum. Pealegi kui arvestada seda BS'i hulka mis MW3 on, on suurem tõenöosus enne kuskilt fmg'ga kuul selga saada, kui jõuad overkilli hüvesi kasutada.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
WäntWõll
make.believe

liitunud: 18.01.2005
|
11.01.2012 15:39:14
|
|
|
thenoob kirjutas: |
Miks nii paljud seda hardline prod kasutavad? Reaalselt ju ei anna eriti midagi, 1 killstreak varem ja 2assisti=kill. Paneb huvi tundma palju te neid assiste mängu jooksul tavaliselt teete? |
No ananb ikka kõvasti juurde pro astmes.
AC130 (minu killstrike) mis muidu tuleb 13 killi peal vms saad kätte kenasti 5 reaalse killiga.
Kuidas?
Lihtne, Dom näiteks või mõni muu object base round.
3 lippu 4 riivakat(assist) = so 5 killi, lased näiteks keskmise 5 heli ülelennu strikel alla, mis võtab kaasa 3-4 on juba 9 näiteks ja vahepealt pead ainult 3 vastast leidma.
Nice ütleks ja kui AC-ga veel puterdad 4 killi hävitadki taevast paari minutiga kogu vastaste moraali kui O-sprei üles lased.
support strikes ma ei hakka üldse rääkima, kuna seal ei lähe counter nulli.
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
300 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sandor
HV kasutaja

liitunud: 04.10.2011
|
11.01.2012 16:05:45
|
|
|
Support on paberil jubehea mõte, reaalselt aga päris halb.
Tõsi neid, kes esimest korda mängu tööle panevad see aitab neil see mängu sisse elada ja õppida. Aga enamus kes supporti kasutavad on lihtsalt trollid. On ette tulnud terve lobby täis vastaseid(ground war) kus kasutati ainult pp90m1/type95/FMG-9akimbo ja poisid ainult spämmisid recon drooni, advanced uav, stealth bomberit ja emp'd. Proovi siis sellistega mängida. Jah, UAV saab alla lasta, aga kui sul iga 10sec järel B2 pommitaja üle pea lendab ja recon droon sind fläshib siis ole mees ja lase!
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
ertr2
HV Guru

liitunud: 19.06.2008
|
11.01.2012 16:14:09
|
|
|
tsitaat: |
ilma konsoolideta oleks sul täna PC peal ulmeline graafika, dedi servud, 32+ players, suured... tohutult suuremad mapid jne. |
bf3mes on nii
tsitaat: |
. Jah, UAV saab alla lasta, aga kui sul iga 10sec järel B2 pommitaja üle pea lendab ja recon droon sind fläshib siis ole mees ja lase! |
paned blash shieldi peale ja kõik on korras
aga küsimus, et kas see theater mod töötab dedicated serverites mängides ka? Tahaks oma esli matchidest paar klippi editida
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
thenoob
HV kasutaja

liitunud: 20.09.2011
|
11.01.2012 16:19:21
|
|
|
ertr2 kirjutas: |
aga küsimus, et kas see theater mod töötab dedicated serverites mängides ka? Tahaks oma esli matchidest paar klippi editida  |
Töötab kül
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sandor
HV kasutaja

liitunud: 04.10.2011
|
11.01.2012 16:24:50
|
|
|
Blast shield on kas katki vms, aga ainuke asi mille vastu ta aitab, on üks granaat(mõnikord ei aita siis ka mitte). Sellest mõttes on trophy system parem, et vähemalt ac-130 ja igasugu predatorid ja granaadid peatab kinni.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
ertr2
HV Guru

liitunud: 19.06.2008
|
11.01.2012 16:37:59
|
|
|
Flashi ja stuni ei saa
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
Octavianus
HV vaatleja
liitunud: 23.10.2010
|
11.01.2012 16:40:36
|
|
|
Sandor kirjutas: |
Blast Shield - Propipe'id on kasutud, granaatide eest saab ära joosta(pro versioon on küll vähe parem, aga ise pole kasutanud)
Assassin - tore, et EMP ei tööta ja caunteruav, aga ei põhjenda, miks peaksin oma killstreak kraami(kasutan väga tihti Specialisti) hiljem saama. Pluss, vastase õhuabi eest see sind endiselt ei kaitse.
Overkill - milleks? maas vedeleb relvi küll, ja kui veel specialist peal on, siis on overkill veel mõttetum. Pealegi kui arvestada seda BS'i hulka mis MW3 on, on suurem tõenöosus enne kuskilt fmg'ga kuul selga saada, kui jõuad overkilli hüvesi kasutada. |
Blast on Dominationis hea kui oma pesa kaitsed. Assassin on Ground Warsis kasulik kus UAV on pool või enam aega up kuna mängijaid nii palju. Overkill on Riotiga mängijale et korralik secondary külge panna
|
|
tagasi üles |
|
 |
Killer-Bea
HV kasutaja

liitunud: 20.09.2006
|
11.01.2012 17:08:29
|
|
|
ottf kirjutas: |
coolihansu kirjutas: |
Sandor kirjutas: |
See pole see teema kust PC vs konsool kiunu üles tõmmata, aga:
*Omasin 6 kuud xjunni - täiesti mõttetu ost.
*Tänu konsoolidele on mängude areng piiratud.
jne |
Tänu konsoolidele on mängude areng piiratud?
Mis sa arvad, kust saavad mängude arendajad rohkem raha, kas konsooli omanikelt või pc omanikelt? Kurat nii idiootne ei ole. Noshit, et mängude tegijad teevad mänge sihtgruppile kust nad rohkem raha saavad! |
Mõtelge nüüd peaga.
terve kari USA 10 aastaseid on saanud omale xboxi või ps3-e kuhu ostetakse neile mänge.
muidugi raha on seal, muidugi konsoolidele tehakse mänge, muidugi tehakse neid mänge konsoolide speccide järgi
idiootne on arvata, et konsoolid ei takista mängude arengut.
call of duty on mw1-st saati sisuliselt identne mw3-ni.
ilma konsoolideta oleks sul täna PC peal ulmeline graafika, dedi servud, 32+ players, suured... tohutult suuremad mapid jne. |
Kindlasti mõjutab ka see, et minu teada konsooli onlines pirada pole isegi vist võimalik, samas PC turul on 80% kogu turul olevast kaubast piratud.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
XATM092
HV veteran

liitunud: 03.07.2007
|
11.01.2012 17:16:49
|
|
|
ottf kirjutas: |
ilma konsoolideta oleks sul täna PC peal ulmeline graafika, dedi servud, 32+ players, suured... tohutult suuremad mapid jne. |
Muidugi, kui konsoole ei oleks siis oleks meil kõigil arvutites 2xGTX590 ja Core i7 3930K.
Trololololo
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
ShaoKahn
HV veteran

liitunud: 28.08.2009
|
11.01.2012 20:26:37
|
|
|
kui palju aega te saate pelada MW3 multiplayer järjest?
_________________ müün steam cdkeys. |
|
Kommentaarid: 345 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
294 |
|
tagasi üles |
|
 |
WäntWõll
make.believe

liitunud: 18.01.2005
|
11.01.2012 20:29:38
|
|
|
ShaoKahn kirjutas: |
kui palju aega te saate pelada MW3 multiplayer järjest? |
Kuni ära väsin või midagi teist tegevust leian tarka.
Pikem laks vist on 10h+ kindlasti, seda koos igasugu söögi, köögi jms pausidega.
Kuna teen sigarette siis ikka tekivad sellised lõõgastus pausid 15-20 min vahele.
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
300 |
|
tagasi üles |
|
 |
Octavianus
HV vaatleja
liitunud: 23.10.2010
|
11.01.2012 20:35:16
|
|
|
ShaoKahn kirjutas: |
kui palju aega te saate pelada MW3 multiplayer järjest? |
rohkem kui naine sooviks ja vähem kui ma ise tahaks
|
|
tagasi üles |
|
 |
zpsy
HV veteran

liitunud: 21.06.2009
|
|
Kommentaarid: 825 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
1 :: |
587 |
|
tagasi üles |
|
 |
badtouch
HV kasutaja

liitunud: 07.08.2007
|
11.01.2012 22:58:31
|
|
|
Ebatõenäoline. Räägiti ju kuskil, et PCl on liiga raske vms...
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
11.01.2012 23:08:26
|
|
|
acr + kick , red dot
fmg9 + akimbo
sleight of hand pro
quickdraw pro
steady aim pro
specialist:
extreme conditioning
assasin
stalker pro
nii mängin mina. akimbo alati kui kuskil väikestes ruumides või alal olen , acr kui n.ö. ees ootab eeldatav mid või long distance madin.
need kes whinevad , et akimbo noob ja akimbo noob. no nalja peab ju saama ja naerda saan ma palju. kui NOOB siis järelikult peaks nad mind maha suutma lasta mitte aga karjakaupa surema. ennast akimbotüübid ei häiri ,sest nad surevad ennem niivõinaa.
relv on mängus sees ja järelikult kasutamiseks.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
thenoob
HV kasutaja

liitunud: 20.09.2011
|
11.01.2012 23:43:18
|
|
|
Noob või mitte, aga fakt on, et akimbo fmg on OP
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
|