Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Elisa (üldine bränd, press ja teenindus) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 123, 124, 125  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.12.2011 18:00:38 vasta tsitaadiga

elektripuudus icon_idea.gif
_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 655 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 508
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 27.12.2011 13:23:23 vasta tsitaadiga

Kas kellelegi on pakutud Elisa poolt 5 eur või 10 eur miinimumarvega ja kõneminuti hinnaga 0.0165?
_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wirx
HV Guru
wirx

liitunud: 03.08.2002




sõnum 27.12.2011 16:31:00 vasta tsitaadiga

wirx kirjutas:
Mis Teie asjast arvate -
Sain nädalakene tagasi Elisast kätte oma juuni kuu arve, tervelt 3 kuud läks selleks aega, aga kuna nad on ennegi viivitanud pikalt ning kes see ikka tahaks arveid maksta, ei teinud sellest probleemi. Probleem aga ilmnes arvet lähemalt uurides, nimelt mul on 2 telefoni numbrit, ühte neist kasutan helistamiseks, teine on www.laptopid.ee lehel olev mobiil, mille kõned suunatakse mulle edasi, kuna ei taha enda isikliku numbrit kõigile avalikult välja panna. Arve peal oli selle teise numbri, mida ma helistamiseks absoluutselt ei kasuta, lisatud 38.35€ maksev pakett, eelnevalt on selle asemel olnud mõni eurot maksev pakett. Kui ma hakkasin uurima, et kuidas see muudatus ilma minu teadmata sinna tekkinud oli, sain infotelefonist vastuseks, et nemad ei tea ja arve viibimise põhjus oli inimliku sekkumise vajadus...3 kuud sekkuti icon_lol.gif ja kästi esindusse minna. Seega läksin esindusse, kus sain teada, et vahetus oli tehtud minu kodu IP pealt 30 juuni öösel kella 3 paiku ning nemad rohkem ei tea, pean e-maili neile saatma. Ma veel kontrollisin üle, et 30 juuni on neljapäev, seega ei saanud mällerisse joonud olla ning kuutõbi pole samuti siiani kummitanud icon_cool.gif ja saatsin teate Elisa iseteenindusbüroo kaudu -
"Tere Sain mõned päevad tagasi kätte oma Juuni kuu arve ja seal oli kirjas, et numbri 56665943 kasutamata summa on 38.350€ ning vahepealse infotelefonile helistamise ning ülemiste büroo kaudu sain teada, et see on sellepärast, et pakett on vahetatud äri 500 vastu. Aga asi on selles, et mina seda teinud pole, seda enam, et paketi vahetus on tehtud öösel natukene enne kella 3 ITB-s. Ma ei saanud ka eelnevalt seda tühistada, sest lihtsalt ei teadnud, et selline vahetus tehtud on, kuna arveid pole Elisa mulle saatnud 3 kuud. Telefonis öeldi, et selle põhjus on inimliku sekkumise vajadus. Pikk jutt lühidalt - kustutage palun need äri 500 paketi arved ära, sest mina pole neid teinud ning samuti pole mul mitte mingit vajadust olnud neid teha, kuna seda telefoni numbrit rääkimiseks ei kasuta. Virgo Rikk "
Möödus mitu päeva aega ja ei miskit, lõpuks helistasin neile, hakati mingist paroolist jahuma, et muidu ei saa kontrollida, kus kiri on, ütlesin, et näete mu numbrit vaadake iseteenindus büroos selle alt, milleks teile minu parool ja no siis 1 nädala ning 1 päeva pärast peale teate saamist saingi lõpuks vastuse(way2go IT firma)
"Tere. Vabandame, et vastus on viibinud. Meie andmetel on antud numbri 56665943 paketivahetus teostatud Elisa Iseteenindusbüroo kaudu 30.06.2011. Iseteenindusse on sisse logitud IP aadressiga ( IP: 194.xxx.xxx.xxx ), varem on antud IP-ga korduvalt sisse logitud. Lugupidamisega Merle Markson Elisa klienditeenindus"
Selle peale saatsin neile sellise kirja-
"Tere Mina ei ole seda lepingut sõlminud ning ainus lepingu õiguslik isik olen mina. Palun näidake mulle leping, kus on minu allkiri all, et mina Virgo Rikk Laptopid OÜ juhatuse esimees nõustun uuendatud lepinguga, milles kinnitan, et maksan iga kuu 38€ eurot selle eest, et telefoni numbriga kõnesi ei tehtaks. Kui Teil minu allkirja või digiallkirjaga lepingut ei ole, pean kahjuks pöörduma ajakirjandusse õiguse jalule seadmiseks. Ma ei tea kas põhjus on Elisa iseteeninduse olematu turva, teie süsteemi rike, mõni pahatahtlik naaber, kes minu wifis sisse logis vms probleem ja see ei puudutagi mind, sest lepingu sõlmimise turvalisuse peab tagama Elisa, seda enam, et Elisal on selline leping, aga mina kuulsin uuendatud lepingust alles 3 kuud hiljem arve kaudu. Olen olnud päris pikaajaline Elisa klient ning pole erilist põhjust tülli minemiseks eelnevalt olnud, aga juba see, et arved venisid 3 kuud ning põhjenduseks toodi inimlik faktor paneb kukalt kratsima, kui siia lisada nende 3 kuu eest lisanduvad 38€ ning www.elisa.ee iseteeninduses sisselogimisel toimuv turva puudumine on ajakirjanikel ikka päris palju mille üle lõugu laksutada. Ja palun vastage sellele kirjale kiiremini kui 1 nädal! Virgo Rikk "

Ja eks nüüd näis mis saab, point on aga selles, et mina seda lepingut teinud pole, sisse olen loginud alati parooliga ning ka wifi on mul kodus olemas ja samuti naabrid, kes ei ole tegelikult pahatahtlikud. Aga kuidagi nende süsteem igastahes näitab, et minu IP pealt on keegi kell 3 öösel sisse loginud ja naljaviluks pannud 2€ paketi 38€ peale ning siis Elisa "unustab" mulle 3 kuud arvet saata. Eriti lõbus on veel see, et olgugi, et paketivahetus tehti kuu viimasel päeval, lajatab see täie laksuga terve kuu peale thumbs_down.gif Vanasti ikka loeti päevi ja võeti %
https://iseteenindus.elisa.ee on küll turvatud, kuid sisse logimiseks tuleb www.elisa.ee telefon ning parool panna, mis teadupärast wifi võrgus on vabalt leitavad. Minu jaoks jääb kõige arusaamatumaks see, et kuidas on võimalik meie õigusriigis see, et paari hiire klõpsuga on võimalik muuta leping ükskõik kellel, kes arvuti taha satub(firefox teadupärast salvestab paroolid). Vanasti kasutati enda allkirja ning viimasel ajal ka digiallkirja, mingi parool seda nüüd küll ei asenda (kasutaja tunnus on telefoni number) ning tagatipuks oli vanasti lepingust mõlemal poolel enda eksemplar, nüüd on aga Elisal enda poolt olemas leping, aga minul on ainult 4-5 aastat tagasi sõlmitud paber kujul leping, ehk siis Elisa võib arvutis kirjutada enda poolselt ükskõik mida minu digitaalsesse lepingusse ning minul on kohtus vastu näidata ainult 4-5a vanune paber leping, mida Elisa on nagunii korduvalt ühepoolselt muutnud?!?!
Summa kokku on 115€, mis küll firma jaoks pole teab mis suur summa, aga asi pigem põhimõttes, et kuidas nii üldse võimalik on või mis teie arvate?



Saaga jätkub, siis kui septembris käisin Ülemiste esinduses lõpetasin Mint paketi ära, täna siis oli mahti arvet vaadata - MINT on kõik need 3 kuud ikka veel aktiivne olnud icon_evil.gif
Kusjuures alguses, kui proovisin oli täitsa maha võetud see, ehk siis kiirus oli unlimited...aga nüüd jälle ise tagasi tekkinud, tõsine nali on see firma ikka.
Saatsin kirja ka neile, näis mitu nädalat nüüd vastavad

_________________
Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kommentaarid: 80 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
eShelobik
HV Guru
eShelobik

liitunud: 01.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.01.2012 15:51:28 vasta tsitaadiga

wirx, mina võitlesin nendega 9 kuud arvete pärast, mis olid 6 kuulise hilinemisega saadetud. Lisaks siis topeltarved, teenused mida ma ei kasutanud jne.
Kommentaarid: 293 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 260
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tavka007
HV kasutaja
tavka007

liitunud: 12.02.2008




sõnum 02.01.2012 21:00:46 vasta tsitaadiga

Pailaps kirjutas:
Kas kellelegi on pakutud Elisa poolt 5 eur või 10 eur miinimumarvega ja kõneminuti hinnaga 0.0165?


Mulle pakuti ka.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 04.01.2012 20:42:23 vasta tsitaadiga

raxz kirjutas:
Ehk on kellelgi kogemusi.
Paketivahetus nutikas 5 peale ning nutitelefoni ost.
Enne ei olnud interneti ega midagi telefoniga kasutatud, aga nutitelefoniga sai nett kohe sisse.
Nüüd tuli kuuarve ja seal on üle 200€ eest mobiilset interneti tarbitud.
Üldiselt on väga nõme olukord, sest on sõlmitud leping piiramatu internetiga paketi peale ja mingi aja eest on veel raha ka võetud interneti eest.
Kas saab midagi sirgeks rääkida, kui homme esindusse kohale minna?
Arvet veel väljastatud ei ole, summat näeb iseteenindusest kõneeristust vaadates.


Elisa poolset lahendust veel ei näe. Klienditeeninduses käidud juba lugematul arvul kordi. Alati kui vaba aega on. icon_biggrin.gif
Klienditeenindaja ütleb ka kogu aeg, et seda ei pea maksma, kirjutab kuskile kirju. Nüüd tuli ka SMS, et väljuvad kõned piiratakse, kui arvet ära ei maksa.
Tehke oma arve korda, ahvid! Küll siis raha ka saate.
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
_marek
HV Guru
_marek

liitunud: 31.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2012 21:42:01 vasta tsitaadiga

Rahu, rahu. Ei pea maksma. Võid saada veidraid kirju ja automaatteavitusi, aga Elisas on ka inimesed tööl ja lõppkokkuvõttes saad asja korda. Been there done that.
Kui oled neile teada andnud juhtumist nagu siin kirjeldad, on kõik ok ja võid teema ära unustada.
Kommentaarid: 130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 118
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 04.01.2012 23:45:11 vasta tsitaadiga

_marek kirjutas:
Rahu, rahu. Ei pea maksma. Võid saada veidraid kirju ja automaatteavitusi, aga Elisas on ka inimesed tööl ja lõppkokkuvõttes saad asja korda. Been there done that.
Kui oled neile teada andnud juhtumist nagu siin kirjeldad, on kõik ok ja võid teema ära unustada.

Klienditeenindajad on tõesti toredad ja arusaajad. Ütles isegi, et võin lepingu lõpetada nendepoolse rikkumise tõttu.
Aga miks Elisa ei saa kuu ajaga sellist probleemi lahendatud...?
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ewil-apple
HV kasutaja
ewil-apple

liitunud: 16.07.2011




sõnum 05.01.2012 00:44:40 vasta tsitaadiga

Kiidan Elisat! Täna helistas keegi nooremapoolne ja tubli ja rahulik naine ja pakkus soodsamat paketti. Olin just saanud teises operaatorist pakkumise ja kaalusin lahkuda Elisast. Küll aga nüüd olen Elisa klient edasi icon_wink.gif!
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alpha
HV veteran
alpha

liitunud: 04.12.2002




sõnum 05.01.2012 00:59:20 vasta tsitaadiga

ewil-apple kirjutas:
Kiidan Elisat! Täna helistas keegi nooremapoolne ja tubli ja rahulik naine ja pakkus soodsamat paketti. Olin just saanud teises operaatorist pakkumise ja kaalusin lahkuda Elisast. Küll aga nüüd olen Elisa klient edasi icon_wink.gif!

Ainult siis pakutaksegi, kui soovid lahkuda, muidu ei koti sa kedagi. Ja pakutakse selliseid diile, mida tavakliendile ei pakuta.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wiinanina
HV kasutaja

liitunud: 27.02.2003




sõnum 05.01.2012 02:09:09 vasta tsitaadiga

Nad helistavad vist kõigile numbritele mis pole nende võrgus.
Saades teada, et tegemist mobiilikõnede poolest ärikliendiga kaob huvi koheselt.
Mingi uute eraklientide otsimise kampaania.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LongHorn
HV kasutaja
LongHorn

liitunud: 29.11.2004




sõnum 07.01.2012 14:27:44 vasta tsitaadiga

Endal olid ka jamad Nutikas 5 paketiga.
Vaatasin iseteenindusest saldot - 344,55€... Kõneeristuses oli tarbitud teenuseid aga alla 2 €
Helistasin siis neile, lubasid asja uurida ja kindlasti tagasi helistada. Mõnda aega hiljem oli antud rida nulliks muutunud.
Sain nüüd siis arve PDF kujul kätte ja kus on kirjas:
M-internet (internet) 50,000
Nutikas 5+ 5,000
Helistasin kohe teenindusse kus öeldi, et seda 50 eurot seal tasuma ei pea kuna arve valesti koostatud ja osaliselt krediteeritud ning seda on võimalik näha iseteeninduses maksete ajaloo all.
Samas sellekohast mitte mingit teavitust ei telefonile ega meilile...

Ja noh, kuna oli ka liiga probleeme leviga (andsin teada neile sellest ja sain vastuseks - kui levi nõrk, siis tugijaama laiendamine asja ei paranda icon_eek.gif) siis leidsin oma tee tagasi vana operaatori juurde. Eks ole näha milline mul nüüd jaanuari mõne päeva eest arve tuleb Elisalt... icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
t-force
Kreisi kasutaja

liitunud: 31.07.2004




sõnum 07.01.2012 14:45:33 vasta tsitaadiga

Samamoodi sain Elisast arve mis liiga suur. Kohale minna polnud aega ja meilile vastavad 15 tööpäeva jooksul (sellest lubadusest nad tunduvad maksimumi võtvat vähemalt). Ootasin siis telefoni otsas ja kuulasin muusikat tükk aega ja lõpuks hakkas kutsuma. Aga oh imet keegi ei suvatse toru võtta. Teist korda helistasin kuulasin jälle muusikat ja võeti toru ka lõpuks vastu. Võimatu kätte saada kui kohapeale ei lähe.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mais
Piiratud kasutaja
Mais

liitunud: 11.10.2010




sõnum 07.01.2012 14:47:33 vasta tsitaadiga

Selleks ma enamus asju maili teel ajanud, nüüd see maili süsteem on Elisas väga heaks läinud.
Saadad kirja siis saad oma koodi, et nad peavad sulle 100% tagasi vastama. Ja selle koodi alusel saad veel lisainfot küsida Elisast, kui mingi asi jäi arusaamatuks.
Kommentaarid: 97 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 87
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
t-force
Kreisi kasutaja

liitunud: 31.07.2004




sõnum 07.01.2012 14:49:40 vasta tsitaadiga

No nad võivad vastata 100% tagasi küll aga ma ei jõua nii kaua oodata icon_biggrin.gif 3 nädalat pmst.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
unn
HV kasutaja


liitunud: 16.05.2002




sõnum 07.01.2012 14:56:10 vasta tsitaadiga

Elisa arvemajandus ongi see millepärast ma kunagi sellele firmale otsekorraldust ei tee-on ka minul nendega jamasi olnud ja mitte väiksed summad pole sinna otsa kirjutatud. Mingi nädala-kahese närvi- ja ajakuluga taandub kõik "veale mis tekkisid arve PD- i" teisaldamisest. Huvitav et ned vead alati kliendi kahjuks tekivad mitte vastupidi? Võiks ju tulla arve mille järgi on Elisa Eesti on mulle 140 eurot võlgu mitte mina neile..
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mais
Piiratud kasutaja
Mais

liitunud: 11.10.2010




sõnum 07.01.2012 15:01:25 vasta tsitaadiga

t-force kirjutas:
No nad võivad vastata 100% tagasi küll aga ma ei jõua nii kaua oodata icon_biggrin.gif 3 nädalat pmst.

Minu vastusega läks aega:
Õhtu 20:00 aeg saatsin ja hommikul sain 09:00 aeg vastuse juba.
Kunagi oli jah, et ootsaid pikalt ja siis ei pruukinud vastust kätte saadagi icon_lol.gif

unn kirjutas:
Elisa arvemajandus ongi see millepärast ma kunagi sellele firmale otsekorraldust ei tee-on ka minul nendega jamasi olnud ja mitte väiksed summad pole sinna otsa kirjutatud. Mingi nädala-kahese närvi- ja ajakuluga taandub kõik "veale mis tekkisid arve PD- i" teisaldamisest. Huvitav et ned vead alati kliendi kahjuks tekivad mitte vastupidi? Võiks ju tulla arve mille järgi on Elisa Eesti on mulle 140 eurot võlgu mitte mina neile..

Ega jah, isegi nendega mitmeid kordi tülis olnud, et kaua see jama kestab. 3 kuud järjest ca. 50Eurot suurem arve suurem, muidugi hakkan karju, et milles asi.

Aga kui mõtlema hakata, et palju on selliseid inimesi kes lihtsalt selle arve ära maksnud, kuna ei viitsi jamaga tegeleda. Ehk nii peabki siis olema.
Elisa päris kõvasti nii raha kokku ajanud. Neid inimesi on palju. Sellest Elisa ei tee juttugi, et raha tagasi maksta ja uurida iga kliendi kuu arvet.
Lausa paneb imestama see Elisa süsteem.
Kommentaarid: 97 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 87
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002




sõnum 07.01.2012 15:02:29 vasta tsitaadiga

Mais kirjutas:
Selleks ma enamus asju maili teel ajanud, nüüd see maili süsteem on Elisas väga heaks läinud.
Saadad kirja siis saad oma koodi, et nad peavad sulle 100% tagasi vastama. Ja selle koodi alusel saad veel lisainfot küsida Elisast, kui mingi asi jäi arusaamatuks.
Hea teenusepakkuja on selline, mille helpdeski number sul peas pole. Ehk siis kelle teenust sa rahulikult tarbid ning ei pea muretsema selle pärast, et arved on korrektselt vormistatud.
Kommentaarid: 181 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mais
Piiratud kasutaja
Mais

liitunud: 11.10.2010




sõnum 07.01.2012 15:11:07 vasta tsitaadiga

Mark0 kirjutas:
Mais kirjutas:
Selleks ma enamus asju maili teel ajanud, nüüd see maili süsteem on Elisas väga heaks läinud.
Saadad kirja siis saad oma koodi, et nad peavad sulle 100% tagasi vastama. Ja selle koodi alusel saad veel lisainfot küsida Elisast, kui mingi asi jäi arusaamatuks.
Hea teenusepakkuja on selline, mille helpdeski number sul peas pole. Ehk siis kelle teenust sa rahulikult tarbid ning ei pea muretsema selle pärast, et arved on korrektselt vormistatud.

Seda kindlasti, ega alati kõik kõned Elisasse pole arve mured.
Hetkel ma näiteks uurisin personaalset pakkumist, olen pikaajaline klient ja uurisin mis telefone nad pakuvad.
Eks jah, kujutan ette et ca. 80% inimestest siiski uurivad Arve kohta.
Miks Elisas siis selline viga, mida pole suudetud korda teha?
Mäletan et eelmine aasta oli ka selline mure kus arved hilinesid 2kuud vms. Kokuaeg mingi jama selle arvega.
Tegelikult võiks uudised selle teema ülesse võtta, kujutan ette et siis prandatakse viga väga kiiresti ja paljud kliendid vahetavad operaatorit lihtsalt.
Kommentaarid: 97 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 87
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
painkillah
HV Guru
painkillah

liitunud: 06.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.01.2012 15:53:12 vasta tsitaadiga

kas iseteeninduses ka arved hilinevad? Ma siiani arveid maksnud läbi iseteeninduse, ei pea pangas miskit täitma, ainult kliki ja toksi id pini.... Otsekorraldusi ei pane Elisast olenematutel põhjustel.
_________________
www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 6 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mais
Piiratud kasutaja
Mais

liitunud: 11.10.2010




sõnum 07.01.2012 15:55:30 vasta tsitaadiga

painkillah kirjutas:
kas iseteeninduses ka arved hilinevad? Ma siiani arveid maksnud läbi iseteeninduse, ei pea pangas miskit täitma, ainult kliki ja toksi id pini.... Otsekorraldusi ei pane Elisast olenematutel põhjustel.

Minuteada enam arved ei hiline.
Kommentaarid: 97 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 87
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
t-force
Kreisi kasutaja

liitunud: 31.07.2004




sõnum 10.01.2012 19:47:06 vasta tsitaadiga

painkillah kirjutas:
kas iseteeninduses ka arved hilinevad? Ma siiani arveid maksnud läbi iseteeninduse, ei pea pangas miskit täitma, ainult kliki ja toksi id pini.... Otsekorraldusi ei pane Elisast olenematutel põhjustel.
Mul otseselt arve ei hilinenud aga nt arve asemel oli pdf-is kiri, et sellist asja ei eksisteeri. Üleval muidugi oli kenasti võlg siiski välja toodud kuna arve on "esitatud" icon_razz.gif
EDIT: Esmaspäeval lubati arve suurus korda teha ja ühendust võtta. Endiselt asi mäda ja keegi ei suhtle kuid juba teisipäeva õhtu thumbs_up.gif Esimene kuu Elisas ja juba esitatakse arve mis on ca 11 korda liiga suur, teenuse kvaliteet jätab soovida ja klienditeendus üks hullemaid. icon_neutral.gif
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tennine
HV vaatleja
tennine

liitunud: 10.01.2006




sõnum 11.01.2012 03:33:53 vasta tsitaadiga

elisa on huvitava kvaliteedihyppe teinud, halvemuse poole siis.

M2letan, et unineti aegadel pakkus firma ikkagi premium kvaliteeti ja yhendusi, neti kiirused olid eesti parimad ja kvaliteet samuti.

Millal siis asi pekki l2ks, kas sisi kui elisa alla mindi v6i siis kui nad oma arveldussysteemi v2lja vahetasid ?
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mais
Piiratud kasutaja
Mais

liitunud: 11.10.2010




sõnum 11.01.2012 11:04:26 vasta tsitaadiga

tennine kirjutas:
elisa on huvitava kvaliteedihyppe teinud, halvemuse poole siis.

M2letan, et unineti aegadel pakkus firma ikkagi premium kvaliteeti ja yhendusi, neti kiirused olid eesti parimad ja kvaliteet samuti.

Millal siis asi pekki l2ks, kas sisi kui elisa alla mindi v6i siis kui nad oma arveldussysteemi v2lja vahetasid ?

Päris jube tõesti.
Siis kui uuele arveldussüsteemi peale üle läkisd, sellest ajast kokuaeg mingi jama.
Siiani pole veel näha, et asi paraneks.
Juba 1a. möödas icon_neutral.gif
Kommentaarid: 97 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 87
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
d3t
HV Guru
d3t

liitunud: 14.05.2004




sõnum 16.01.2012 17:41:31 vasta tsitaadiga

Millegipärast on mul jäänud mulje, et kõik kodanikud kellel pole oma kleindihaldurit ootavad siin mitu mitu kuud enne kui mingit vastust saavad. Minul endal õnneks on kliendihaldur olemas, helistan otse talle ja ta ajab kõik asjad jonksu. Valearvestusi arvetel oli ka mul kui see süsteem siin muutus. Oeh, tunnen kaasa teistele.
_________________
next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Elisa (üldine bränd, press ja teenindus) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 123, 124, 125  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.