Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Pixmania märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 59, 60, 61  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Peak
HV vaatleja

liitunud: 30.03.2010




sõnum 16.12.2011 17:36:15 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Peak kirjutas:
Ka ei soovita seda Pixmaniat grammigi. Tellisin 04.11.2011 telefoni silikoon case´i. Odavaima postiga e. 10 päeva jooksul pidi tulema. 16.11 pakki polnud. Meilisin. Vastasid, et said laekumise alles 09.11.2011. Aga OK. Siis öeldi, et kaup läheb teele 18.11.2011, miks siis, ei selgitatud. Täna on 02.12.2011 ja pakki pole. Pidevalt soovitati vaadata mingisse Pix&Me iseteenindusse aga sellesse logimine (registreerimisel sisestatud andmetega) ei õnnestu. Samuti ei õnnestu uue parooli tellimine. Minu jaoks on see Pixmania absoluutne rämps ja isegi kui ma saan 2012 aasta sees selle neetud vidina, siis sitamaitse suus ei unune.


Täna, 05.12.2011 ehk kuu ja üks päev hiljem teatas Pixmania, et tõenäoliselt jõuab minu tellitud pakk täna nende enda lattu ja homme saadetakse välja, mis tähendab, et taaskord umbes 10 päeva tuleb oodata. Samas poldud ka kindel, kas see pakk ikka jõuab täna nende lattu või mitte. Sama lugu - kästakse pöörduda customer care´i. Täiesti haige klienditeenindusega mõttetu koht - ei midagi enamat.


Täna, so 16.12.2011 küsiti konto andmeid, kuhu raha tagastada, sest nad ei suuda selle tellimusega hakkama saada.
Naeruväärne. Palun hoiduge ostmast.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
itimees
Kreisi kasutaja
itimees

liitunud: 20.02.2002




sõnum 16.12.2011 18:41:27 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Laupäeval, 10.12 tellisin fotoka, maksin Swedbanki deebet+ kaardiga (mis saigi sel otstarbel soetatud, kuna krediitikaarti mul pole). Kõik oli kena, meili peale tuli tellimuse kinnitus ja kontol broneeriti vastav summa. Edasi oli vaikus. Pixmania trackingu lehel näitab et tellimus ootab nende klienditeeninduse kinnitust. Peale mitmeid e-maile nõudsid nad mult id-kaardi koopiat ja mingit panga väljavõtet "extract of bank account..". Swedbankist ei osatud ka seletada mis see on ja soovitati selliste kaupmeestega mitte äri teha. Saatsin neile nüüd kurja (ent viisaka) maili ja palusin pull ära lõpetada, tellimus tühistada ja raha broneering maha võtta. Nüüd on siis jälle paar päeva ootamist. thumbs_down.gif


nad ei süvene üldse sellesse, mida neile kirjutasin. Täna tuli mingi standard-vastus, et ma pean ikka security-kirjale vastama ja oma dokumendid saatma. Kusjuures ma kirjutasin selgelt neile et ma pole mingit security-kirja saanud ja kavatsen üldse tellimuse tühistada. Logisin siis sisse ja panin oma ikka veel ootel tellimusele cancel. Nüüd on eriti naljakas, ühel ja samal lehel on sellised laused:

- You may no longer cancel your order online. Please contact customer services for further information.
- Teie tellimus on edukalt registreeritud.
- Klienditeenindus on teie tellimuse kinnitanud.
- The order you placed through the seller eXpansys is ready for dispatch.
- Teie tellimus on tühistatud ja hüvitatud.

Kusjuures ostusumma on endiselt pangaarvel broneeritud.
Kui see pole segane, siis mis on?

_________________
Kunagi pole aega korralikult teha, aga alati on aega ümber teha
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ojapoiss
Kreisi kasutaja
ojapoiss

liitunud: 09.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.12.2011 11:39:30 vasta tsitaadiga

Aga suhtle pangaga ja lase broneering tühistada. On mul nii ka õnnestunud. Ükskord oli bronn peal pea kuuaega ja siis võtsin pangaga ühendust asi sa lahenduse max 24h jooksul ja bron võeti maha ja raha arvel tagasi.
_________________
Vajad ruume sünnipäeva peoks!?
Sõbralikuma hinna jaoks PS!
www.kilplased.ee
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
itimees
Kreisi kasutaja
itimees

liitunud: 20.02.2002




sõnum 20.12.2011 14:17:14 vasta tsitaadiga

Pank ütles et broneeringu peaks maha võtma ikka müüja. Praeguseks on ka raha läinud. Pix lubas küll paari päeva jooksul refund'i, aga ikkagi paras porno. Kõik võtab nii kaua aega ka icon_evil.gif
_________________
Kunagi pole aega korralikult teha, aga alati on aega ümber teha
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WäntWõll
make.believe
WäntWõll

liitunud: 18.01.2005




sõnum 20.12.2011 14:41:10 vasta tsitaadiga

Mnu refundi asjaajamine võttis kah kenasti 2 tööpäeva ja suheldi kiirel, kuid plekki ootan 6-dast saati. icon_neutral.gif
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 299
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Peak
HV vaatleja

liitunud: 30.03.2010




sõnum 20.12.2011 18:35:13 vasta tsitaadiga

Peak kirjutas:
tsitaat:
Peak kirjutas:
Ka ei soovita seda Pixmaniat grammigi. Tellisin 04.11.2011 telefoni silikoon case´i. Odavaima postiga e. 10 päeva jooksul pidi tulema. 16.11 pakki polnud. Meilisin. Vastasid, et said laekumise alles 09.11.2011. Aga OK. Siis öeldi, et kaup läheb teele 18.11.2011, miks siis, ei selgitatud. Täna on 02.12.2011 ja pakki pole. Pidevalt soovitati vaadata mingisse Pix&Me iseteenindusse aga sellesse logimine (registreerimisel sisestatud andmetega) ei õnnestu. Samuti ei õnnestu uue parooli tellimine. Minu jaoks on see Pixmania absoluutne rämps ja isegi kui ma saan 2012 aasta sees selle neetud vidina, siis sitamaitse suus ei unune.


Täna, 05.12.2011 ehk kuu ja üks päev hiljem teatas Pixmania, et tõenäoliselt jõuab minu tellitud pakk täna nende enda lattu ja homme saadetakse välja, mis tähendab, et taaskord umbes 10 päeva tuleb oodata. Samas poldud ka kindel, kas see pakk ikka jõuab täna nende lattu või mitte. Sama lugu - kästakse pöörduda customer care´i. Täiesti haige klienditeenindusega mõttetu koht - ei midagi enamat.


Täna, so 16.12.2011 küsiti konto andmeid, kuhu raha tagastada, sest nad ei suuda selle tellimusega hakkama saada.
Naeruväärne. Palun hoiduge ostmast.


Asi võtab minu puhul ikka uskumatuid mõõtmeid. Kirjutasin neile, et miks ei suudeta kaupa saata, kui Pix&Me keskkond näitab, et toode on laos ja pakkimisel. Selgitusteta paluti saata konto, kuhu raha tagastada. Saatsin oma ettevõtte konto nr´i, millelt oli ka esialgne tasumine tehtud. Vastati, et nad ei saa ülekannet teostada. Selle tegemiseks on vaja minu allkirjastatud paberit, mille alusel saab nende finantsosakond alles kanda. Vastasin, et see on naeruväärne, eriti summat silmas pidades ja keeldusin omale igasuguseid lisakohustusi võtmast. Selgitati, et kuna olen nendega suhelnud eraisikuna, on vaja luba raha kanda firma arvele. Püüdsin selgitada, et firmasid esindavadki füüsilised isikud enamasti, aga ei - see pidi olema kindlaks tingimuseks. Palusin neil see raha siis endale jätta ja heategevusse suunata.

Igatahes - mina isiklikult ei soovi kuulda ka sellest "firmast" midagi ja soovitan kõigil sellest kaarega mööda käia.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Puuriit
Kreisi kasutaja
Puuriit

liitunud: 22.11.2004




sõnum 21.12.2011 14:25:36 vasta tsitaadiga

Olen ise Pixmaniast isklikult kui ka ettevõttele tellinud nii mõndagi ja selle aasta novembrini olid kõik kogemused igati positiivsed (kohati olid kaubakogused suured ja väärtus kõrge). Mis siis juhtus...Esmalt tellisin 60" LG FHD plasma mis oli jaburalt odava hinnaga (999€) müügis ning lausa kutsus ostma. Toodet polnud neil laos, kuid pidi jõudma nädala pärast (novembri alguses). Alates sellest hetkest on saabumise kuupäeva nihutatud 5 korda ning kuni siis lõpuks 2 päeva tagasi selle tarne üldse tühistati. Raha pole tagasi kantud ning klienditeenindus saadetud kirjadele ei vasta. Eks ma teadlikult võtsin riski tellida niivõrd "odavat" asja teadmata kindlat tarneinfot - ok. Teine kogemus oli LUMIX FZ150 kaameraga, mis saabus mõni aeg tagasi ning minule paljastus Pixmania hiilgav pakketöö - kaamera karp oli umbes 4 korda suuremasse kasti pandud ilma igasuguse pehmenduseta, ehk lendles lähtuvalt gravitatsioonijõududsest seal vabalt ringi. Miks k...t ei võinud seda lihtsalt paberisse mässida ja vahetul kujul edastada? Paki sain DPD kullerilt kätte lõhkisena, s.t oli nii katki, et kaamera karbi sai vabalt kastist kätte. Kartus oli suur, kuid kaamera oli siiski töökorras ja vigastamata.

Lisaks avastasin, et neil on olemas Pixmania PRO portaal mis on n.ö. hankekeskkond ettevõtetele. Regasin ennast sinna ära ja ei jõudnud ära imestada nähes hindasid mis tihtipeale ületasid tavaportaali pixmania.com omasid. Kus see äriline eelis tekib on minu küsimus?


viimati muutis Puuriit 21.12.2011 23:38:20, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 88
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RaidoR
Kreisi kasutaja
RaidoR

liitunud: 28.05.2006




sõnum 21.12.2011 17:25:03 vasta tsitaadiga

RaidoR kirjutas:
Sai ka just hommikul 500€ eest teler tellitud, eks näis kuidas kulgeb icon_lol.gif


Minul teler käes probleemideta. Suht kiiresti saadeti laost välja ja dpd tracking töötas ka ilusti.
Kommentaarid: 52 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vonets
Kreisi kasutaja
vonets

liitunud: 09.02.2010




sõnum 21.12.2011 18:19:44 vasta tsitaadiga

Räägid telekast endast ka siis?
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
itimees
Kreisi kasutaja
itimees

liitunud: 20.02.2002




sõnum 21.12.2011 23:48:49 vasta tsitaadiga

Mina ootan oma refund'i (üle 600€) alates reedest. Nende enda sõnul pidi minema "up to 4 working days", mis peaks nagu nüüd täis olema. Eks ma homme jälle kirjutan ja joonistan neile. Jõulud on igatahes rikutud.
_________________
Kunagi pole aega korralikult teha, aga alati on aega ümber teha
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Petz
HV Guru

liitunud: 05.11.2001




sõnum 22.12.2011 14:49:28 vasta tsitaadiga

Kolmas positiivne kogemus. Reedel andsin tellimuse sisse ja täna (neljapäeva) hommikul pakk kohal. See keskmine transahind ja DPD kuller. Tracking toimis ideaalselt - 9 märget kogu teekonna kohta!

Aga ikka see pakend... ei tea kas nutta või naerda... icon_eek.gif Seekord oleks saadetis end ajalehepaberisse keeratuna paremini tundnud, nagunii ainult teip hoidis lõpuks asju koos.
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 75
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jõuluvana
HV kasutaja
jõuluvana

liitunud: 21.10.2004




sõnum 23.12.2011 16:19:27 vasta tsitaadiga

Sain siis täna lõpuks oma paki kätte. Krdi lambad saatsid kaks mälupulka, tellitud kolme asemel. Nüüd ajab juba tõsiselt kettasse see kammaijaa icon_evil.gif
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andykas
HV veteran
Andykas

liitunud: 28.08.2004




sõnum 03.01.2012 00:01:21 vasta tsitaadiga

Nonii... Sai üks asi sealt tellitud ~200 euri lähedale ja osutus vigaseks. Tegin tagasisaatmisavalduse ja kohe saadeti mu meilile UPSi saateleht prantsusmaale koos trackingu numbritega ja puha (upsi lehelt kontrollides näeb, et see on neil juba süsteemi sisse võetud ja asukohaks näitab ka mingit "BRETIGNY SUR ORGE, FR").
Küsimus selline, et kui ma nüüd selle UPSi mehe endale koju kutsun siis kas ma pean selle eest ka midagi maksma ja kui peab siis palju see postikulu umbes on? Ja üks loll küsimus, et kas need upsi kullerid arveldavad ka pangakaartidega, või pean selleks puhuks sularaha varuma? icon_redface.gif
Jube kahju, et selline pekkis asi sattus, muidu tellimusest kuni kauba kättesaamiseni läks täpselt 5 päeva (nädalavahetus ja uusaasta olid seal sees). Kui asi oleks töötanud oleks minu poolt hinne neile 5+
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 03.01.2012 00:04:18 vasta tsitaadiga

Ja siit võib siis järeldada, et ei tasu siiski Pixmaniast asju tellida, mida ka eelnevalt siin vihjatud. Enamus juhtumitel saad mingi jama kaela ja siis sellega pead oma aega viitma ning närve sööma. Ja tagatipuks ei saa mingit eestikeelset klienditeenindustki vist?
Igatahes järjekordne väike hoiatus tulevastele ostlejatele, kes näevad mingit head pakkumist Pixmaniast.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andykas
HV veteran
Andykas

liitunud: 28.08.2004




sõnum 03.01.2012 00:08:53 vasta tsitaadiga

Olles kokku puutunud Eesti netipoodidega siis ei saa öelda, et nende puhul sellised garantii cased palju kiiremini liiguks. Näiteks ox.ee kaudu ootasin 2 kuud, et see toode neile lattu jõuaks, tegelased muudkui lubasid iga nädal, et kohe tuleb, kohe tuleb.
Eks näis mis sellest pixmania asjast saab, iseenesest pole probleemi inglise keeles nendega suhelda, kui vajadus peaks tekkima.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 03.01.2012 00:18:16 vasta tsitaadiga

Ox-i võib Pixmaniaga ühte punti visata. Mõlemad sellised kavalpead ning samad probleemid ja ka OX ei ole enda teada Eesti firma.
OX-ga samuti tihti igasugu jamad. Endal küll nendega isiklikke kogemusi pole, kuid eks need hulgaliselt saabunud negatiivseid tagasisidet ütlevad enda eest kõik ning olen tänu nendele ka seesugustest firmadest õnneks eemale hoidnud.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andykas
HV veteran
Andykas

liitunud: 28.08.2004




sõnum 04.01.2012 12:40:51 vasta tsitaadiga

No pole viga. Tihti on see negatiivne tagasiside "veidi" ülepingutatud. Kuna mul asjaga hullu kiiret taga pole siis ma olen nõus see mõni nädal ootama rahulikult kuniks nad uue paki teele panevad.
Aga ikkagi võiks keegi siin rääkida, kel on kogemusi olnud selle pixmania upsiga, et kas peab ise maksma või mitte?

Edit: Lihtsalt teadmiseks teistele, et UPSiga prantsusmaale saatmine oli täiesti tasuta ja nüüd juba jälgin kuidas pakk prantsusmaa poole liigub. icon_cool.gif
Eks siis näis kaua prantslastel aega läheb, et uus pakk teele panna.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
uhmer
HV kasutaja

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2012 21:20:20 vasta tsitaadiga

Tellisin 02.01.2012 Pixmaniast 70 euro eest. Tänase seisuga korjati 14:40 pakk peale St. Ingbert`ist. Loodan, et kõik läheb probleemivabalt. Viimane 4a tagune kogemus on positiivne.
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andykas
HV veteran
Andykas

liitunud: 28.08.2004




sõnum 04.01.2012 21:26:21 vasta tsitaadiga

uhmer kirjutas:
Tellisin 02.01.2012 Pixmaniast 70 euro eest. Tänase seisuga korjati 14:40 pakk peale St. Ingbert`ist. Loodan, et kõik läheb probleemivabalt. Viimane 4a tagune kogemus on positiivne.


Umbes niimoodi võid arvestada
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
itimees
Kreisi kasutaja
itimees

liitunud: 20.02.2002




sõnum 05.01.2012 22:16:14 vasta tsitaadiga

Minu eepos on nüüd läbi, teen siinkohal kokkuvõtte:

10.12 Tellisin Pixmaniast fotoka. Tellimus vormistatud, kinnitus tuli meili peale, jäin ootama. Statuse lehel näitab, et tellimus ootab klienditeeninduse kinnitust. No las ta ootab. Summa oli mu kontol ilusti broneeritud.
13.12 Tellimus ootas endiselt kinnitust, muutusin juba rahutuks, saatsin esimese meili, küsides mis viga.
15.12 Tuli vastus, et nad olevat mulle saatnud mingi meili ja küsinud mu konto väljavõtet ja id-kaardi koopiat. (sellist meili pole ma saanud). Enne ei saa nad kinnitada. Küsisin pangast nõu ja otsustasin mitte saata.
16.12 Tühistasin pixmania lehel oma tellimuse. Peaaegu et samal hetkel läks arve summa minu kontolt nendele üle (seni oli broneeritud) icon_evil.gif
17.12 Hakkasin oma raha taga ajama. Iga meili vastust ootasin mitu päeva. Alguses väideti, et raha on mulle tagasi kantud 16.12. Paar kirja hiljem olid nad minust vist tüdinenud ja soovitasid helistada eesti numbrile. See oli mulle üllatus, sest sellist numbrit ma ise nende lehelt ei leidnud ja eeldasin, et eesti keeles nendega asju ajada ei saa.
30.12 Helistasin 68 68 813 ja vastu võttis keegi Oscar, kes muidugi ei rääkinud eesti keelt. Kurtsin talle oma muret inglise keeles, ta suhtus väga asjalikult ja suunas mind kuhugi validationi osakonda. Need ei viitsinud mind ära kuulata ja suunasid tagasi klienditeenindusse, kus muidugi vastas juba uus inimene. Rääkisin talle oma jutu kolmandat korda. Ta leidis, et raha on tagasi kantud 23ndal (mitte 16 nagu enne öeldi) ja et sellega võib minna mitu päeva. Lubas siis teatada peakontorisse ja ütles et ära muretse, küll raha tuleb ja sulle saadetakse meil. Sittagi.
03.01 Helistasin jälle. Küsisin jälle, seekord oli seal keegi soperdis, kes pika soperdamise peale avastas, et refund on tehtud hoopis 2. jaanuaril (mitte 16 dets ega ka 23 dets, nagu enne öeldud). Lubasin veel paar päeva oodata ja siis tarbijakaitsesse pöörduda.
05.01 Piiks-piiks - ja ongi raha tagasi mu arvel! Ma tean, et see on mu enda raha, aga tundub nagu lotovõit icon_lol.gif

Kokkuvõte: Peaaegu kuu aega keberniiti, pühad ilma kaamerata, aega ja närvirakke kulunud ka omajagu. Never-ever enam pixmaniaga tegemist teha ei kavatse ja oma vaenlasele ka ei soovita.

_________________
Kunagi pole aega korralikult teha, aga alati on aega ümber teha
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M@rten
HV kasutaja

liitunud: 08.06.2007




sõnum 06.01.2012 04:01:26 vasta tsitaadiga

Loen siit välja, et ise olid oma jamas süüdi. Minul on selle firmaga jätkuvalt ainult positiivsed kogemused (tellimusi umbes 50).
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 06.01.2012 15:16:02 vasta tsitaadiga

No kui nad nõuavad veel mingit konto väljavõtet ja id-kaardi koopiat ning siis võtavat ka raha juba ära, siis pole see just kõige õiglasem tegu. Samuti näitab pixmanias suurt probleemi ka ebaprofessionaalne klienditeenindus ning mille tõttu tühistatud tellimuse summat ootas ta pea 3 nädalat. See pole küll nüüd normaalne. Ainult raha oskavad ära kahmida.

Eks mõndadel on ka Pixmanias õnne ja tellimused mööduvad edukalt, kuid siiski väga paljudel on Pixmaniaga kokkupuutumisel negatiivsed kogemused.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andykas
HV veteran
Andykas

liitunud: 28.08.2004




sõnum 06.01.2012 15:30:38 vasta tsitaadiga

Siim159 kirjutas:
No kui nad nõuavad veel mingit konto väljavõtet ja id-kaardi koopiat ning siis võtavat ka raha juba ära, siis pole see just kõige õiglasem tegu. Samuti näitab pixmanias suurt probleemi ka ebaprofessionaalne klienditeenindus ning mille tõttu tühistatud tellimuse summat ootas ta pea 3 nädalat. See pole küll nüüd normaalne. Ainult raha oskavad ära kahmida.

Eks mõndadel on ka Pixmanias õnne ja tellimused mööduvad edukalt, kuid siiski väga paljudel on Pixmaniaga kokkupuutumisel negatiivsed kogemused.

Meil on vaba maa, eks sa osta Eestist, kui tahad. icon_lol.gif
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 06.01.2012 16:00:14 vasta tsitaadiga

Andykas, see nüüd küll ei õigusta, et see migi teise maa firma ning siis võib kliendi jätta teadmatusse ja nii meilitsi kui ka telefonitsi suhtlemise käigus ilmub raha kohale alles pea 3 nädala pärast. See näitab seda, et see on ikka vägagi ebaprofessionaalne kliendideenindus ja üldse kogu firma ning vaevalt, et nad talle ka vabandasidki.
Samuti, kui nad enda firmaga ronisid ka Eestisse (et Eesti pankade kaudu võimalik tasuda ning saadavad tooteid siia), siis võiks neil siiski olla ka eestikeelne klienditeenindus.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
itimees
Kreisi kasutaja
itimees

liitunud: 20.02.2002




sõnum 06.01.2012 16:27:17 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Loen siit välja, et ise olid oma jamas süüdi.

Mis ma siis täpsemalt valesti tegin?

tsitaat:

Meil on vaba maa, eks sa osta Eestist, kui tahad.

Täna hommikul käisin Klickis ja ostsingi. Veitsa kallim ta ju on, aga kokku läks aega 10 minutit, mitte kuu.

_________________
Kunagi pole aega korralikult teha, aga alati on aega ümber teha
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Pixmania mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 59, 60, 61  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.